Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Elea, wat een flink dochter zeg!

Shyness, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON JESSE! ;)

Angel, had je al wat meer opening? Dikke knuffel en hopelijk zet het door vannacht!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es meid hoe frustrerend het ook is neem zoveel mogelijk je rust echt ik spreek uit ervaring ik heb dit niet gedaan na de bevalling van dylan en dit heeft mij meer dan een jaar lang achtervolgt. knuff

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Angel, ik duim heel hard voor je!

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb sinds een klein uurtje nu al 4 flinke harde buiken gehad het lijken lichte weeen omdat het langzaam opkomt dan doortrekt naar de rug en weer langzaam weg trekt, maar ik ga absuluut nergens vanuit aangezien ik ook veel voorweeen heb (gehad) en ze doen overgins niet echt pijn.

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net hoor ik z'm zielig stemmetje uit de slaapkamer mama....dus ik ga kijken vraagt dylan mama dylan wilt water, de kerel had hele erge dorst 1 1/2 glas leeg gedronken terwijl hij vandaag genoeg gedronken heeft zelfs nog voor het naar bed gaan een paar flinke slokken.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nog even snel.guppie ik heb nog wel kraamzorg maar die is er van half 8 tot 2 ongeveer.

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    hoi dames!

Inmiddels op Hyves gezien dat Es bevallen is! Jeeeeeeh en ik wist het stiekem al want ze waren vanmorgen vlak naast Luuk bezig met Naomi in het ziekenhuis haha :p Heb Vincent ook gezien in de kamer waar ze lag denk ik, maar ik weet nog hoe ik me de dag erna voelde, dus ben doorgelopen... :( Maar nogmaals feli meis, echt goed gedaan joh!!!

Ik zag Shyness bevallen, gefeliciteerd meid, super!!!

Verder nog nieuws??

@Hier, Luuk en ik zijn thuis, heeeeeeerlijk! Kinderarts was tevreden en ik kwam ook door de test als goedgekeurd :D
    Kraamzorg was goed en ik heb nog even gelegen vanmiddag, wat een luxe ;) Was wel heeeeel emotioneel vandaag, leve de kraamtranen. Vind het zo overweldigend allemaal, te bizar maar prachtig hoor ;)
    En vandaag wel 3 druppels uit mijn ene borst bij het kolven (stimuleren), jeeeeeeeeh goed he :D Bijvoeden loopt goed maar de bv mag van mij wel op gang komen nu en Luuk snapt het ook nog niet.. Maar geduld is een schone zaak :)

Even ons binkie showen :D

Bekijk bijlage 83208

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy wat een heerlijk mannetje is het zeg :D en wat fijn dat jullie thuis zijn. kraamtranen zijn vervelend maar laat maar lekker lopen meid. wat de bv betreft super dat je zo door wilt zetten (de aanhouder wint ;) ) knuffel

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wat een ventje zeg nancy echt een kanjer hoor... fijn dat jullie weer thuis zijn meid.. en lang leve de tranen haha..geniet maar lekker meid

11. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Nancy:wat een heerlijk ventje zeg en huilen mag hoor is niet niets allemaal.
    Doet je wond eigenijk pijn of valt het mee?

MoederK: van harte gefeliciteerd met je dochter
    Shyness:van harte gefeliciteerd met je zoon

Kikkert:jij voelt je ook vast een aansteller of niet?
    gaat allemaal niet vanzelf.

Hier:vanmorgen baby was super druk maar ook echt alle kanten op en geen moment rust hele rare pijn van buik beneden naar boven daarna ga douchen dacht vruchtwater te verliezen maar was maar paar druppels wel heel helder.
    Vk zegt vaginaal verlies anders blijf je druppelen.
    Daarna geen druppel meer en toen even gefiets maar was ook geen succes daarna naar bed en toen van uur of 2 tot uur of 8 weeen of voorweeen gehad begon met 1 minuut aanhouden en om de 4 minuten daarna zakte het steeds af kwam weer terug en daarna 12 min ertussen opeens heel vaag.
    Maar goed me kind weg gedaan want dacht wel even te gaan bevallen.
    En dus nikssssssssss
    Heb ook net even een traantje gelaten hoor.
    Ps als ik douche of een kruik op me buik hou krijg ik weer krampen en van voorweeen moet dat weg gaan toch?

Maar goed pak mezelf morgen weer bij elkaar en hoop van alles te kunnen doen wil niet nog 2 weken zo thuis hangen.

Iedereen heel veel liefs en sterkte

12. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nancy, jullie zijn weer thuis, geniet ervan en laat de kraamtranen maar gaan hoor. Luuk is een schatje, echt heel lief.

@Mammameisjes, hoop dat het zal doorzetten bij je, succes!

@Angel, hoop dat de gyn gelijk heeft en we snel babynieuws van je horen.

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even snel update-je en een vraagje tussendoor want heb echt geen fut iets terug te lezen..

Vanmiddag zijn we ff richting ziekenhuis geweest omdat ik de uk nog amper gevoeld had vandaag (en hijs normaal echt aan t verbouwen daarbinnen!) en hij reageerde eigenlijk helemaal niet op mijn handen en op die van mn vriend.. dus toch ff VK gebeld en die stuurde me door voor een CTG.
    Wij natuurlijk helemaal in de stress erheen.. zooooo bang waren we!

En wat denk je? ik ga liggen.. ze krijgt niet eens de kans om dat ding aan te sluiten want hij deed toch ineens druk! :) hij wist niet hoe ie die knoppen eraf moest krijgen!

wat een kind he?! nu al :D maar dus ff uurtje gelegen en echootje gehad voor controle en alles is helemaal perfect.. dus dat was een ENORME opluchting! :)

Ennuuuh Bij wie was t nou dat de hond raar deed voor de bevalling? jij toch Sam??

Want tis echt heeeeeeel bizar.. onze hond is dus niet bij me weg te slaaaaan.. zit t liefst ineens IN me.. ruikt steeds aan mn kruis en begon net gewoon te piepen!!

Nu gaan we naar bed en zit ie beneden te piepen.. dat doet ie al maaaaanden niet meer! :(

Zomaar ineens vanavond. zou t wat betekenen? ;)

14. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    shyness:van harte met de geboorte van Jesse!

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Shyness en fam., van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jesse! Geniet er lekker van!!

Xxx Sue

16. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    pffff wat een hitte..kan er gewoon niet door slapen :(

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    hier ook in het ziekenhuis.. :( te warm!! en Naomi maar slapen.. :D:D

18. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hier nog 1 die niet kan slapen, maar doodop is. mee dat ik ga liggen schiet m'n maagzuur omhoog naar m'n keel , dus dan maar doodmoe zitten. hopenlijk gaat het straks wat beter en kan nog een paar uurtjes pakken en anders vanmiddag

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Morgen meiden

Kikkert mooie buik zeg, hangt laag idd

Sam leuk zon laatste buikfoto nog

Elea wat knap van het zwemmen van Eline

Shyness gefeliciteerd met jullie zoon Jesse

Nancy fijn dat jullie thuis zijn, wat een heerlijk mannetje. Hoop dat de bv snel beter op gang komt

Angel hoe is het met jou?

Pamp gelukkig was alles goed met de kleine. Gek van jullie hond, zou die wat voelen?

Pooh hoe is het met jou en Sebas?

Hier goed geslapen, daar knap je van op zeg. Net regende het, heerlijk.
    Had gisterenavond weer last van die rotkies, met paracetamol ging het wel weg gelukig
    Vanmiddag weer naar de verlos, verder een rustig dagje

xxx

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen.
    pam ja dat was ik maar hij is nog steeds vreemd bezig snachts hoor.alleen wordt t iets beter!

nancy lekker laten stromen meid.mijn kraam vertelde dat bv vaak 2 dagen achterop is na ks.dus ik zou zeggen meid geef het de tijd en blijf rustig.want als je er gestressd van wordt lukt t niet. Dikke knuffel.

hier weer goede nacht gehad.alleen voel ik me zelf niet helemaal top.wat last van mn darmen geloof ik.t Rommelt en doet.

Deel Deze Pagina