Hier een redelijk goede nacht gehad. Wel een paar keer wakker geweest. Helaas voel ik me nog steeds niet top. Balen, want ik had zo gehoopt dat een nachtje slapen alles op zou lossen. Koorts bij Sebas is weer gezakt, net als gisterochtend. Z'n uitslag is alleen erger geworden, dus ik denk dat ik straks toch maar ff de ha bel om na te laten kijken wat het is. Normaal zou ik niet zo snel bellen, maar nu ik zelf op het eind loop wil ik wel weten wat het is en of het evt. kwaad kan voor de kleine. @ Eline: he bah, weer die rotkies! Succes bij de vk en geniet van je dagje. @ Sam: auwie, dat weer op gang komen van die darmen is geen pretje. @ Shyness: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jesse @ Pam: fijn dat alles goed was. Met honden kan ik je helaas niet helpen @ mamameisjes: hopelijk voel jij je vandaag beter! @ Nancy: wat een lekker ding is het toch! En laat maar lopen hoor, die kraamtranen.
Goedemorgen lieve (a.s.) mama's, Shyness: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jesse! Alles goed gegaan? Nancy: wat een schattige foto's zag ik van je kleine mannetje langskomen. Die eerste is geweldig met die boze blik. BV: Ik hoop dat ik dit keer meer geluk er mee heb. De andere keren moest ik ook bijvoeden, kwam te langzaam op gang en allebei de kids waren groot en hadden honger. Zo zielig, ik was toen zo teleurgesteld dat ik ze niet zelf volledig kon voeden. Ondanks ze prima hapte maar er was gewoon in niet genoeg voor die vreetzakjes. Ik ga mij aankleden en bloedprikken. Vorige week was ik te laat (?) haha, zw dementie. Even glucose en hb prikken aangezien ik soms duizelig en trillerig ben en mijn bloeddruk prima is (60/105) voor mij. En komt niet door de warmte want ik heb er eerlijk gezegd amper last van. Gewicht: pricies 8 kg schoon aan de haak met 38 weken. De buik is nu iets lager maar vanmiddag weer naar de VK voor mijn apk Fijne dag allemaal! x
wow grote letters.... sorry! ben zwanger (heerlijk excuus voor alles, zal ik toch over een tijdje moeten opgeven... dan maar weer op..... sorry! ik ben blond )
Whaaaa, wat heerlijk Nancy dat jullie thuis zijn! Die kraamtranen hebben hier ook al rijkelijk gevloeid hoor en kan echt om het minste of geringste al huilen. Wat is het toch een stoere man die Luuk van jullie, echt een pracht kindje meis! Ohhh Pam meis, kan mij voorstellen dat jullie onwijs geschrokken zijn! Super dat alles goed is met jullie ukkie... Heerlijk Eline dat je lekker geslapen hebt! Wat balen van je kies meis... Succes bij de vk! He bah Sam wat vervelend meis dat je je niet helemaal lekker voelt! Wel fijn dat jullie een goede nacht achter de rug hebben meis, knuffel! Damn Pooh wat balen meis dat je niet zo lekker geslapen hebt! En Sebas ook nog niet lekker zo te lezen... Verstandig meis om de ha even te bellen, zou ik ook doen. Het zekere voor het onzekere nemen! Succes met bloedprikken en bij de vk Koekkie! Hier; manlief heeft de nachtvoedingen nog een keer gedaan vannacht dus ik heb heerlijk geslapen! Mijn hechtingen doen vandaag opeens onwijs pijn... Auwie! Vandaag krijgt onze man zijn gehoortest en hielprik.
Haha vond het wel makkelijk lezen met m'n ogen pas half open Succes bij de vk vandaag en met het bloedprikken. Joh ze kunnen het maar beter even nakijken toch? 8 kilo met 38 weken is heel keurig. Ik kom al 5 weken niets meer aan, en verlies nu sinds een paar weken zelfs vrijwel iedere week 0,5 kilo..... Zal straks weer eens op de weegschaal gaan staan, maar ik denk dat ik inmiddels terugben op + 11 kg.
@ Dithje: sterkte als mama straks met de hielprik! Ik vond het zo vreselijk om te zien, terwijl de kleintjes er vaak zelf niet al te veel last van hebben. En hulde voor je man! Bakkes, dus ineens veel last van je hechtingen? Mss omdat het nu flink gaat genezen en de boel dus gaat trekken? Komt de vk vandaag nog? Mss kan die er iets zinnigs over zeggen? Dikke knuf!
Jaaaaa, ik kan er nu al tegenop zien.... Begin spontaan te janken als ik eraan denk dat ze hem straks gaan prikken8). Denk het wel hoor dat het de genezing is waar ik nu last van heb. De kraamverzorgster controleert ook iedere dag, dus die zal ik straks wel even vragen en als het goed is komt de vk ook nog vandaag. Zal in ieder geval straks eens een ijscompres er tegenaan leggen... Ff verkoeling!
Dithje: wat heerlijk dat je heb kunnen slapen. Dat zal je wel nodig hebben gehad. Balen dat je nog zo'n last hebt van je hechtingen. Laat ze er vandaag eens goed naar kijken. Misschien verkeerd gehecht (te strak) dan kunnen ze er vast een knoopje uithalen. Pooh: gelukkig dat ik nog iemand blij heb gemaakt met mijn grote letters haha. Vindt de VK het ok dat je een beetje afvalt? Groeit de baby wel goed? Normaal kom je die laatste weken een 0.5 per week aan in plaats van eraf. Maar ik denk met deze hitte dat iedereen ook meer drinkt en minder eet. Hier staat het de laatste weken ook redelijk stil qua aankomen maar de buik zie ik nog lekker groeien. Maar het kan nog een record worden voor mij maar dat denk ik niet meer. Ben nieuwsgierig of deze miep de 40 weken gaat halen.
Ahhh hielprikje: zooo zielig, heb allebei de keren met tranen in mijn ogen gezeten bij de jongens. Gaat er allemaal zo hard aan toe in mijn grote mensen ogen. Je krijgt ook gelijk het gehoortestje he. Succes meis.
He Es, zit jij nu echt om 3 uur snachts in het ziekenhuis online terwijl je moppie ligt te pitten haha. Ik zou die uurtjes maar pakken hoor er komt een tijd dat ze niet de hele tijd aan het pitten is en graag elke minuut pakt.
Goedenmorgen, Kikkert: das idd niet leuk nee mooie buik kikkert @ sam: very nice @ ela: fijn dat de kies weer is gemaakt en leuk voor de meiden een zomerkamp Mooi filmpje meid trotse mama @es: logisch dat je dat wil, ff jes nog en je kan fijn naar huis @shyness: gefeliciteerd met jullie zoon hihi zo gaat die goed allemaal aan het bevallen @nanc: ooow meid wat fijn weer thuis, geniet er lkker van van al die beschuitjes Prachtbby @ mamameisjes: het lichaam is iets raars idd hoop dat het doorzet!! @pamp: hihi nou ben benieuwd hoe het nu is @dithje: aaargh even tegen de vk zeggen idd @hier: Heb zo n kutnacht gehad: krampen(voor wee en of weet ik het wat) die zijn net iets minder heb net staan overgeven heb niks raars gegeten! piekeren hele nacht, kortom voel me klote!
mamachan: gewoon klote dat het lichaam je zo in de steek laat. Dat gevoel had ik ook gister en vannacht. Maar laten we nu maar van die 42 weken uitgaan. Enne helaas is het gewoon niet een vlekkeloze zw maar een zw met steeds een valsalarm en waarom je steeds pijn en voorweeen moet hebben? Ze zeggen dat je dan een makkelijke bevalling krijgt dus hopen dat het nog iets doet Gelukkig is het nu niet zo warm. Dus kom op nog even doorbijten, raap jezelf weer bij elkaar en klaag hier maar lekker een hoop dan kom je wel Sam: wat balen dat je buikpijn heb Dithje:sterkte met je prikjes voor de kleine vandaag. Es:snap het wel hoor dat je hyper bent....ook al is het 3 uur hi hi Hier goed geslapen heb echt een soort spierpijn in me buik van gister. Voel me nog wel heel duizelig dus eet nu maar steeds. Ga dat nu maar even ieder uur doen ofzo. Is wel heel heftig geweest gister en jammer dat het nu zo is. Maar goed ga nu uit van 42 weken en laat me ook zeer zeker niet strippen want dan vlieg ik straks 3 dagen tegen de muur van de pijn en zakt het alsnog weg. Baby is trouwens wel al een paar dagen hyper maar dan echt hyper is nooit zo druktemaker geweest maar nu? Vriend zegt vk bellen maar die bel ik niet meer vind ik zo stom staan. Bewegen is beter als niet bewegen toch??
goedemorgen! wat een prachtig ventje zeg NANCY!! Dithje hielprikje, ik zag er ook erg tegenop, maar viel bij Sam erg mee.. Hij gaf geen kik dat scheelt wel denk ik. Bij Sam moesten ze heel hard druk uitoefenen op zijn hieltje voor dat druppeltje bloed dat was wel naar om te zien.. Es jeetje midden in de nacht op het forum Kikkert ach die dylan 1,5 glas water, poepie.. Sam heeft dat ook wel eens trouwens zal toch wel door hetw eer komen denk ik.. verder weet ik het al niet meer.. sorry! hier alweer om 6 uur naast mn bedje, heel kort geslapen moest ong elke 10 min naar de wc.. Om 5:00 uur werd ik wakker, wederom om te plassen en 1 van onze honden was aan hte piepen.. Hij had gisteren wat dunne gehad dus ik snel naar beneden, denk dalijk doet hjij het weer binnen ff in de tuin gelaten maar was niets aan de hand.. Vreemd beesje af en toe Vandaag lekker rustig aan doen, vanavond boodschappen en verder helemaal niets.. Hebben jullie nog plannen? behalve snel bevallen
mamachan: dikke knufffel!! mamameisjes bij mij was hij vannacht ook helemaal hyper! vond hetw el fijn na wat rustigere dagen
goedemorgen lieve meiden... nou ik ben er nog steeds ...het 1e deel van de nacht oke geslapen daarna brrr... maar we slaan ons erdoor heen ...het regent heerlijk mooi koele dag om een bevalling te doen dithje aaahhh die arme scheet de hilprik ..vond het ook altijd vreselijk maar wij als ouders hebben er meer last van dan de kleine uk... oh wat een lieverd die man van jou zeg petje af voor hem zeg hem dat maar want er zijn er maar weinig van die dat doen... en die hegtingen zijn zeker aan het helen maar geen pretje laat de vk maar ff kijken miss zit er 1 net iets te strak dan haalt ze die als het goed is gelijk weg en dan ben je weer als herboren .... pooh fijn dat je een redelijk goede nacht hebt gehad..maar idd heb je goed ff met sebas na de ha want je weet het niet en dat risico kun je nu zeker niet nemen... mamammeisjes hoe gaat het met je?? sam auwii die darmen geen pretje ...ohh super van je goede nachten kan je goed gebruiken .. eline ja gaat wel hier we slaan ons erdoor .... auwii die kies niet fijn zeg...succes bij de vk ... mamachan stekte meis.... heb ff mijn best gedaan ..
Pooh wat naar dat sebas zijn uitslag erger wordt. Ben benieuwd wat de ha zegt Dithje wat fijn dat je mannetje de voedingen heeft gedaan vannacht. Auw je hechtingen, idd even naar laten kijken. Mijn gewicht is nu plus 16 kilo, laatste paar weken ook niet echt meer aangekomen Mamachan een knuffel voor jou Bella wat naar elke 10 min eruit, je zal wel moe zijn. Heb net nog een uur geslapen, bij elkaar 8,5 uur. Voel me echt stukken beter. xxx
eline: nou eigenlijk voel ik me nog nog niet moe.. Zal straks wel komen haha.. angel dikke knuffel meis.. Nou ik ga weer, ff stofzuigen enz
Oh my ... hoe dom kan je zijn. Helemaal aangejurkt voor bloedprikken zijn ze op maandag gesloten. (vorige week was ik een keer een paar minuten te laat stopte ze al om half 10 ipv 10 uur). Dus ik wil door naar de supermarkt, heb ik alleen een pin bij mij en geen muntje. En in een mandje alles mee sjouwen is geen goede actie dus ik ben weer thuis Inmiddels muntje gevonden dus ik zou maar weer weggaan. Heb het gevoel of ik al een hele drukke ochtend achter de rug heb haha. Laten we hopen dat het niet een dag met een gaaitje is en dat het zodirect wat normaler verloopt. Angel: je houdt het wel spannend zo. Elke nacht denk ik dat je gaat bevallen met al je 'tekens' maar de volgende ochtend nog steeds geen beebje. Zal teleurstellend voor je zijn. Hoe voel je er voorderest onder? Mama's met voorweeen: ze zeggen dat jullie idd minder last krijgen van naweeen dus dat scheelt weer. En vaak zorgen die voorweeen toch al voor wat onsluiting. Dus probeer positief te blijven hoe moeilijk het ook is. Slechte slapers: gelukkig was het wel wat frisser afgelopen nacht. Balen dat jullie nog niet goed hebben geslapen. Ik heb gezellig met jullie meegedaan. Dacht elke keer dat mijn water ging breken haha. Hoorde maar geplop en mijn andere 2 bevallingen zijn zo begonnen. Ok op met muntje naar de supermarkt! Hebben we dat vast gedaan. 2de wasje zin in de machine. Als ik vandaag een beetje goed inricht met klusjes kan ik na mijn bezoekje aan het VK om 1.15 even lekker een tukkie doen. x