haai meiden.. Voor iedereen een knufff.. ik kan niet alles terug lezen.. sorry! Int ziekenhuis kan ik niet veel mijn laptop openklappen Naomi is vanmorgen lekker in bad geweest, en ik voor t eerst uit bed en onder de douche gezeten.. heerlijk! Voelde me gelijk weer t vrouwtje.. Morgen mag ik ws naar huis gelukkig!! nog ff spammen.. Bekijk bijlage 83270
@Es aah zo'n scheetje seg. Fijn he die eerste douche na de ks? fijn dat je morgen naar huis mag. Hoe gaat het nu met de pijn? @nancy ja leuk he zo'n nacht. raar dat je heppie de peppie bent als ukje MAAR 2x komt 's nachts Fijn dat je borsten lekken! nu Luuk lekker laten happen. Het hielp bij mij om men bortsen eerst te masseren naar de tepel toe zodat de tepel goed stijf is. En om eerste ff te kolven met de hand tot je melk goed toeschiet. maar ben er van overtuigd dat jij en Luuk dat perfect samen gaan doen @eline ook spannend,is het aan het rommelen? thumbs up hierzo
Susanne, Jeroen en Nikita van hqrte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Maxime Dominique! Een voorspoedig herstel gewenst en geniet ervan! Xxx Hey meiden, hier uiteindelijk n goeie nacht gehad, 4u in slaap en 11u eruit. Ben wel erg lam nu.. Vanmiddag naar de vk, niks veranderd in mn situatie dus zal wel goed zijn. Eclipse viel best tegen gisteren; ik hou echt meer van boeken en mn eigen verbeelding blijkbaar. Kikkert, ik vindt t echt niet ok dat je vk je ultimatums stelt. Wat n hork is dat zeg.. Ik denk dat je je bevalling zo open mogelijk moet kunnen houden en zij werkt daar niet aan mee. Ik kan me je angst goed voorstellen hoor, maar misschien kun je het zelf ook wat meer open proberen te houden? Ik ben nog nooit bevallen natuurlijk dus ik lul ook maar wat uiteindelijk. Dikke knuffel! Mama chan, ik probeer t met mijn non-talent bij te houden op de site en daar niet an gedacht, maar iig doet iemand er wat aan toch. Als ik straks zin en tijd heb pas ik em weer verder aan goed? Xx Meiden met rotnacht en.voorwerk knuffel! Angel, ik hoop zo voor je dat t doorzet en dat je er anders hulp bij neemt, heb echt met je te doen hoor meid! Knuffel! Rest niet blijven hangen, mn zusje belde tussendoor nog, vandaar.. Dikke xx
Goedemorgen Ladies, Vriendinnetje is net weg met haar zoontje van anderhalf. Was even gezellig. M'n werk belde net nog!! T mag in de krant. Maar heb het kort gehouden want had tenslotte visite. Vannacht vreselijk liggen zweten. Had het zo warm!!! Vandaag m'n eerste harde buiken alweer te pakken en het trekt door naar m'n onderkantje en onderrug.....kom maar op, zet maar door...ben er klaar voor!! Zal even reageren op iedereen. Allereerst Nancy, wat een mooi kereltje hebben jullie zeg en wat lekker dat je al thuis bent meis. Lekker genieten met zijn drietjes en optimaal profiteren van de kraamzorg. Bv hoop dat het snel op gang komt bij je. Mammameisjes, bij jou zet het dus ook niet door. Frustrerend meis. Knuf voor jou! Dat we vandaag of morgen mogen bevallen voor de ergste hitte weer begint. Spannend Pampillo, misschien heeft je hond een voorgevoel net als bij Sam.... Eline, fijn dat je goed hebt geslapen meis. Succes vandaag bij de vk. Voel je je al beter vandaag? Wel balen van je kies. Sam, rommelende darmen. Zullen zich misschien een plekje terug in je lijf moeten vinden. Dat zeggen ze toch altijd. Pooh, doe je goed hoor even aan de bel trekken bij de huisarts. Geen risico nemen gewoon. Dithje, wat lekker dat je mannetje heeft laten slapen zeg en de nachtvoedingen geeft. Jij geeft geen bv? Vervelend van je hechtingen meis. Wanneer mogen die er eigenlijk uit? Hoe is het met de wond verder? Kan je wel wat of doet het nog erg zeer? Mamma Chan, knuf voor jou, klinkt erg rottig meis. Angel, nog steeds niks......zucht...... Koekkie, hoe bedoel je last van zw dementie! Haha...sorry maar moest erg om je lachen. Succes bij de super(lijstje mee) Succes bij de vk en lekker slapen daarna. Kikkert, rot dat je even niet lekker in je vel zit, gooi het er maar lekker ff uit, lucht op. Gelukkig is wel alles goed met de kleine. Goed dat je je zorgen hebt uitgesproken hoor. En doen waar jij je het prettigst bij voelt hoor. Lucky, gelukkig is er zp! Gewoon ons gezellig gezelschap houden. Wow Susanne!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Maxime Dominique! Goed gedaan meis 36 weken bij je gehouden. Nu lekker genieten van je gezinnetje. En rustig aan want lees dat het einde niet zo lekker ging. Marsim, rottig hoor al dat vocht. Kom maar op met die beeb he. Heb ik ook hoor. Wil ook de kleine nu wel eens vasthouden i.p.v. steeds over m'n buik aaien. Rustig aan en de pootjes lekker omhoog houden. Petatje, huiluurtje midden in de nacht....pfff zwaar meis. Hoop dat iemand je tips kan geven. Bubsie, vandaag ben je uitgerekend. Rot dat je steeds meer last begint te krijgen meis. Hoop dat de kleine zich snel aandient bij je. Succes bij de gyn vandaag. # Angel, lees het net van je zusje. Schrikken meis. Is nog wel erg vroeg hoor. Kon je maar ruilen met haar. Zal duimen dat ze de beeb nog even binnen kan houden. Es, wat een leuke foto's staan er al op je hyves meis. Lekker gedoucht vandaag. Wat knap je daarvan op he. Jullie hebben een heerlijk meissie hoor. Wat een plaatje. Vanmiddag komt m'n nichtje dus langs zodat we samen op de foto kunnen met onze buiken. Zij moet nog 3.5 week. Verder....ga zo denk ik maar een wasje erin gooien als ik die nog heb..hihi...
Angel, lees t nu pas, sterkte voor je zus en hoop dat de kleine uk nog even blijft zitten. Jeetje wat n contrast met jouw toestand nu zeg! Knuffel lieverd! Xx
Nancy, goed te horen dat je bv op gang komt en dat de kleine maar 2 keer is gekomen. Je bent optimaal aan het genieten zo te lezen. Super meis! x ps enne die van mij mag nog even lekker blijven zitten hoor maar de andere dames mogen voorgaan. Ben beleeft
Es ahhh wat een schatje. Heerlijk dat je kon douchen, en morgen naar huis! Mijn buik gaat nu wel weer. Heb wel sinds gisterenmiddag weer steeds zon pijnscheut in mijn rechterbovenbeen, kan er dan niet opstaan. Ben niet kleinzerig, maar doet dan zou zeer dat ik gewoon zeg au. Tis meestal 3 x achter elkaar en dan even weg. Meer die dit hebben? xx
Suus! Buddy!!! Gefeliciteerd meid met jullie zoon!!! Naomi slaapt dus ik ga ook even rusten.. Kom later nog wel even terug.. Heb erg last van na-weeën en die zijn met die buikwond niet fijn!!
@all thanks voor alle reacties op mijn verhaaltje van de vk.....het blijft nog steeds door mijn hoofd gaan en het zit me ook niet lekker dat zij mij voor een keuze stelt want ze weet al vanaf het begin dat ik toch nog wel moeite heb met de bevalling van dylan (ja dat na 2 1/2 jaar nog) het heeft psychisch toch wel veel met mij gedaan en dat komt nu door deze zwangerschap af en toe weer met vlagen naar boven, maar zij blijft maar volhouden dat ik een goeie bevalling heb gehad (maar das haar mening ). maar ik blijf bij mijn standpunt zolang het medisch gezien goed gaat met mij en de kleine wil ik heel graag thuis bevallen ik weet dat het me 1x gelukt is dan lukt het deze keer ook wel, ook weet de vk dat ik geen pijnbestrijding wil (alleen als het echt nodig zou zijn en ik toch onverhoopt in het zh zou moeten bevallen). ik ga mijn vertand maar op 0 proberen te zetten (al is dat wel erg moeilijk mij kennende) en dan zien we wel wanneer de kleine zin heeft om te komen. ik ga nu maar eens beginnen met mijn hoofd leeg te maken en een blokje om met de hond ff de frisse lucht op. sorry dat ik verder niet persoonlijk reageer maar ik denk dat jullie wel snappen waarom
Hier ook zo'n huiluur 's avonds. Het is idd wel vermoeiend, maar zolang ik haar vasthoud gaat het wel en blijft ze rustig. Het begint pas zodra we haar neerleggen. Dan zet ze gelijk een keel op Hoezo, ik wil aandacht Dat filmpje van L.yvia was een foutje Ik downloade per ongeluk het verkeerde filmpje. Liefs Elea
Susanne: Gefeliciteerd met Max! Fijn dat alles zo goed gaat. En wat een mooi gewicht nog zeg. Hoop dat hij snel mee naar huis mag. Liefs Elea
ja,zelfs in men armen huilt ze niets is dan goed. Ach ja,ze groeien er wel uit zeker? en een foutje?wij willen wel lachende L.yvia video spam zien he!
SUSANNE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN WAT EEN SUPER GEWICHT AL!! Wens je een heel spoedig herstel!
angel: jeetje meid lijkt me zeker schrikken! Hoe is het nu met haar?? Hopen dat haar kleintej nog even blijft zitten.. Kikkert: wat vervelend zeg met je vk Es wat een prachtig meisje zeg! en ze ziet er echt zo lekker ontspannen uit in dat badje, heerlijk om te zien! Kan niet wachten dames!! Jammer genoeg zegt mijn gevoel dat het bij mij nog wel even gaat duren geen idee waarom, gewoon mijn gevoel kennen jullie dat? MIjn man belde net "en hoe is het met je?" "ik wacht in spanning!'!"vond het zo schattig! Gisterenavond was hij ook al best stil en ik natuurlijk vargen waarom.. Omdat hij zenuwachtig is en er klaar voor is.. Hij is toch ook bang dat er toch nog iets mis gaat.. Niets voor hem om zijn gevoel zo te uiten maar ik was er eigenlijk wel blij mee, voel ik me ook minder alleen met dat gevoel, ja toch?!
Hey meiden, ik ga nu ff slapen maar kom vanmiddag weer uitgebreid reageren hoor! Vanmorgen problemen met de auto gehad, die reageerde niet meer. Kunnen we nu natuurlijk niet hebben! Dus die staat inmiddels bij de garage. Tot later! Heb m'n slaapje hard nodig met een zieke Sebas, want z'n humeur is echt niet te harden (overigens, de ha wist niet wat het was..... ik moet morgen weer met de gyn overleggen van haar om evt. weer bij mij te testen op 5e ziekte....) tot later! x
Ik ben zo moeeeeeeeeeeee, heb bijna niets geslapen en Ryan is ziekjes. Ik heb echt geen kracht meer. Ik heb alles teruggelezen, maar zelfs mijn vingers zijn te moe om te tikken. Heb wel even een vraagje: Hebben jullie daaronder soms ook jeuk??? Zo irritant gewoon..
Susanne gefeliciteerd met jullie zoon! Kikkert, ondanks dat het verhaal anders is herken ik je gevoel wel heel erg. Hier ook een traumatische bevalling en nu weer angstig, maar dan meer om de conditie van de beeb. Vk neemt me niet serieus genoeg en dat is niet tof. Knuffel meid! Inmiddels 5 nachten niet geslapen. Zelfs vanmorgen nog een hele tijd in bed gelegen, maar slapen lukt niet. Ik kom wel in een soort van half slaap, maar verder niet. Moet straks naar de vk, kan ook niet zeggen dat de baby heel vrolijk aanvoelt. Beweegt wel, maar houdt niet over zeg maar. Ik hoop dat ze er nu eens iets mee doet, want ik word gruwelijk chagerijnig van deze situatie!
wat is dat toch met die vk's af en toe ga je je toch echt afvragen of ze dan nog wel profecioneel bezig zijn. ook in jou situatie dan denk ik bij mezelf kom op zeg als vk moet je iemand toch vertrouwen en begrip kunnen bieden of is dat dan zoveel gevraagd (schijnbaar wel). en wat het slapen bij jou betreft 5 nachten das niet mis meid, ik hoop dat de vk toch iets voor je kan doen. en wat shit dat je de kleine niet echt super goed voelt. hele dikke knuf voor jou!!!!
@ hier net ff geslapen, heerlijk!! bleegh maar me buik rommelt door, KOM Maar Op!!! Channie is er ook klaar voor Heb stiekum wel in me achterhoofd van die paragnoste die t tegen me zei morgen we shall see, zoals ik me nu voel vanaf vannacht kon ze wel eens gelijk krijgen mja eerst zien dan geloven Vanmorgen al weer staan poetsen Rest: dikke knuff, heb visite dus kan ff nie reagren