lizz leuke foto zeg!!! Jou buik zit idd erg laag dan in verhouding! marj heb net een beetje gegoogled en denk dat ik er idd een koop LEUK
Hebben de nieuwe mama's die bevallen zijn van de eerste trouwens geen last van een soort van postnatale depressie?
mamat is het bij jou ook aan het rommelen?? dat is mijn zusje zeker gelukig ... hier zijn we er ook klaar voor ..maar de tijd komt hier echt wel ben ik zeker van deze week bella dank je meis ..komt er echt aan hoor... lizz mooie foto..
Lizz:niet te veel hoop nu he ??? we zeggen wel met zijn allen je buik zit lager, maar beetje pecht en ze gaat je inhalen. Maar leuke foto en vind het wel heel apart als ik om me heen kijk dat iedereen zo anders draagt. Hoog laag links rechts punt etc is wel heel veel mogelijk he? Bella:googe even wonderolie schijnt te werken vind het alleen echt voor de baby als het gaat poepen. Durf het niet terwijl het vroeger door verloskundige werd gegeven. MamaT:spannend hoor. Kikkert:tummy is 15.95 dacht ik zo dus niet schrikbarend
Nee hoor, als ik 2 weken doorloop vind ik dat ook geen probleem. Die 2 weekjes kunnen er ook nog wel bij. Als het met de kleine maar goed blijft gaan. MamaT, spannend!!! Wonderolie. Ik durf het niet te nemen hoor. Het komt wanneer het klaar is denk ik maar.
@wonderolie.... een vriendin van mij heeft het gebruikt en daarbij heeft het geholpen maar je wilt ook niet weten hoe het gegaan heeft (de bevalling) zij had dit niet echt als prettig ervaren veel te snel
@lizz knap dat je daar zo positief over kunt zijn bah ik moet er echt niet aan denken om 2 weken over tijd te lopen dan word ik gek.... hier is het kei hard aan t regenen en dylan komt net thuis dus ben weer weg doei doei
@mamameisje heb het gegoodled. Lijkt mij ook erg eng hoor het risico dat hij gata poepen in het vruchtwater waardoor wordt het risico eigenlijk groter door die olie dat ze gaan poepen? Sam had ook in het vruchtwater gepoept maar toen was de bevalling al 10 uur bezig ofzo.. Ik wist helemaal niet dat ze dat vroeger altijd werd gegeven door verloskundige. In mijn omgeving heeft niemand het over wonderolie gehad zelfs.
mamat spannend zeg Lizz mooie buik, idd knap dat je er zo over denkt, moet er ook niet aan denken tot 42 weken te lopen. Heb nog erge last van pijnscheuten in mijn rechterbovenbeen, echt niet normaal.
hallo meiden. ik ben er weer. een middag ziekenhuis achter de boeg. bloeddruk was weer hoog. wat het iedere keer is. moest weer bloed afnemen en urine en aan het ctg apparaat. als ik lig zakt mn bloeddruk weer naar redelijk. dus mocht weer naar huis. maandag moet ik terug als de kleine er nog niet is. en dan wordt er besproken om het dinsdag in te leiden. dus erg spannend allemaal opt moment. @Koekie: zoals het er nu naar uitziet kan ik gewoon bevallen want de schroeven in mijn rug zitten vast en kunnen niet los gaan door persen. wel wordt er al vroeg met pijnstilling begonnen bij mij gezien mijn rugklachten.
Nou, hier niet geslapen. Sebas begon na een half uur al weer te huilen. Inmiddels is hij wel weer onder zeil, maar toen deed ik geen oog meer dicht, helaas.... @ mamachan: balen dat je zon rotnacht hebt gehad. @ mamameisjes: hier ook af en toe een ukkie wat de boel flink verbouwd en daarna weer heel rustig is. Sterkte meis! Het valt echt niet mee. Kan ik me ook inschrijven voor het clubje van de makkelijke bevalling? Heb mn portie aan voorwerk ook wel gehad. Enne: geen wonderolie he? Echt superslecht!!!!! Niet doen!!! @ bella: kort nachtje voor jou. Die honden weten ook wat hier zeg. @ Eline: wat fijn dat je je stukken beter voelt! :-D Enne...die pijn in je been: hier in het linkerbeen. We kunnen elkaar dus een hand geven. Ik heb geen idee wat het is. Jij? @ koekkie: hihi, je maakt er wel een potje van zeg vandaag Hoe bedoel je zwanger? @ Kikkert: dikke knuf meid! Met jou en je vk klikt het ook echt niet he? Ik snap dat je graag thuis wilt bevallen, maar mss is het verlieverlee wel het overwegen waard om anders toch in het zh te bevallen. Zeker als het bij Dylan al zon drama is geweest en dit kindje mogelijk nog groter is. Het is wel een knop die je om moet zetten, maar als je je thuis niet goed voelt met haar en hoe het zal gaan, dan ben je wellicht in het zh beter af. Das natuurlijk helemaal niet wat je wilt horen maar denk er maar eens over na. @ Mone: jeetje, wat een twijfelkontje dat beebje van jou. @ Lucky: en? Kom je de dag een beetje door? @ Marj: hoe was de liggingsecho? Lees net dat het goed was. @ Marsim: Dikke knuffel meis! Het valt ook niet mee met al dat vocht! Hihi, dus jullie kleine meid doet nog vrolijk baantjes schoolslag? @ Petatje: het is mij nooit gelukt om het huiluurtje op te schuiven. Anders mss vroeger je bed in, zodat je toch je uurtjes slaap kunt pakken? @ mamaT: Balen, weer zon slechte nacht. En met een zieke Ryan kun je dat er echt niet bij hebben. Dikke knuf! @ busie: hoe was het bij de gyn? Wat wijzer geworden? @ Angel: jeetje wat schrikken zeg! Dikke knuf!!!! Hoe gaat het nu? @ Nancy: Hoera voor de lekkende borsten!!!! Luuk: gewoon een grote hap en drinken maar!!! Dan maak je mama ook blij! Enne...je hebt wel wat anders aan de hand dan ons hoor! Niks geen sorry! @ Sue: fijn dat het uiteindelijk nog een goede nacht geworden is. Succes bij de vk. @ Lizz: nee maar! Het mag in de krant! Leuke foto trouwens. @ guppie; hoe was het bij de vk?
Haha...lees net een stukje over wonderolie op het internet dat het laxerend werkt en dus soms niet zo prettig is voor de vk of gyn i.v.m. met dunne spuitontlasting! Whahahahaaa......oh ik zie het al helemaal voor me. Ben een beeld denker!
@ Pooh Thnx voor het vragen heb wat papier werk gedaan en wasje gedraaid beetje opgeruimd en zo is het opeens bijna 17.00 uur, dus ben het wel goed doorgekomen. Mannetje is onderweg naar huis dus komt helemaal goed @ iedereen morgen weer naar de vk, ben benieuwd. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er nou wat verandering is. Maar denk het niet ze zat al mooi ingedaald en vast, maar hoop stiekum wel dat er over een paar dagen een babytje is. Ooowja over de lekkage van de badkamer. Mijn oom had plastic op de muren geplakt en we moesten gewoon douchen en zo kon hij dan weten of het van beneden of boven kwam. Nou het is nogsteeds droog die plek en mijn oom vind het nu dus ook wel raar worden. Hij komt woensdag weer en dan denk ik dat voor het weekend de badkamer wel weer klaar is. Hmmm misschien helpt positief denken dan toch????