Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    mooi hoor koekkie!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wat een rust hier deze avond....

ik duik eerst nog even onder de douche en daarna ook lekker naar bed.

slaap lekker!!!

3. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @susanne:gefeliciteerd!
    @kikkert: heftig verhaal
    @foto's: snoepies en mooie buiken:)

voor de rest weing blijven hangen, sorry.
    Ben moe, vandaag de eerste dag van de vakantie +visite gekregen uit nl. Dus wordt een beetje geleeft.
    Morgen naar de gyn en waarschijnlijk voor de laatste x zwemmen....ivm de ontsluiting og inleiden.

Ga een poging doen tot pitten, hoo dat het geen hh wordt van afgelopen nacht....mag nl ook nog eens tegen 7 eruit om brood te halen, dat had manlief ff vergeten te halen:(
    En met een huishouden van 6 volw+2 kids gaat er aardig wat brood doorheen.

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even snel een pam-berichtje! ;)

Ik zag met doorscrollen heeeeeele mooie baby's voorbij komen! Waaaaaauuuww..... hoop dat onze man ook zo mooi is hoor! *fliefd*

Oh en ik las even snel iets van Sam, meis je moet echt om jezelf denken hoor!!!! Ik weet echt als geen ander hoe moeilijk t is en hoe snel je jezelf opzij zet en toch over je grenzen gaat, maar ik weet helaas ook wat dat doet met je lichaam.

gewoon even je hormonenknop aan en keihard zijn! hoe moeilijk ook.. mensen zien t niet als je kapot bent. als jij denkt, ik kan t NIET duidelijker laten zien.. ze zien t niet!!! en snappen t ook niet.. ;)

Dus gewoon ff lekker ego zijn! je mag t niet alleen, je moet t eigenlijk wel, voor jezelf en je mooie kindjes! :)

Zag ook Claire even voorbij komen, meis had je vorige berichtje ook gelezen maar vergeten te reageren..
    Ik vind t ronduit belachelijk wat die gyn. geflikt heeft en dat had ik dr met een flinke hormoonbom ook duidelijk gemaakt ook! hoe durft ze?!!!!! zonder je te zien, zonder reden.. grrrrrr

Maarrr super hoe je t oppikt en dat er verder geen probleem van gemaakt wordt.. en heel supersterk van je dat je al zon eind uit je depressie bent.. das een hele klim! :) Ik duim voor je dat je na de bevalling er helemaal af bent en geen terugklap meer krijgt!! *knuf*

Las ook iets heel ergs over iemands man!?!! :$ kikkert dacht ik? Bedreigd met een bijl?! MIJN GOD! t zal toch maar gebeuren dat die man m wat aangedaan had.. wat bezielt mensen..
    Moet een flinke schok voor zowel hem als jou geweest zijn! Sterkte!

Verder weet ik niets alleen dat ik flinke buik en rugpijnen heb, dat de hond officieel gek geworden is (tis bijna alsof ie loopt te bedelen bij me, of ik die baby er niet s uit zou laten ofzo :) LOL net zo ongeduldig als zn baas! :D ) dus ik waggel nu nog ff rondje met de hond aangezien vriendlief nachtdienst heeft en dan ga ik maar proberen te slapen aangezien ik toch weer gebroken wakker ga worden door die stomme keelpijn.. En dan is t duimen dat t niet een heftige keelontsteking wordt zoals meestal.. ;)

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    **Buddynieuws Angel**

*Mijn vliezen zijn om 3 voor 12 gebroken, heb nu elke 2 min weeën. Vk is onderweg!*

Meid zet em op! Xxx

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat spannend angel!! Nu komt t eind echt in zicht..

Bedenk me trouwens ook dat ik Suzanne en jeroen nog helemaal vergeten ben te feliciteren! *schaam*

GEFELICITEEEEEEEEEEERD!!!!!!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Eindelijk Angel.. zet hem op meid! Sterkte!!

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ja ben ook zooooo blij voor Angel en gewoon uit zichzelf ipv inleiden. Zodra ik wat hoor kom ik t melden! Xxx

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pam dank je!

angel jahoe.zet m op!ben helemaal blij!

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ja angel! Zet hem op meid! Ben helemaal blij dat het eindelijk zo ver is! Ben benieuwd naar je meisje. Doe het goed meis! Dikke knuffel!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    phoe he die kleine hier wil maar niet slapen ;) alleen maar bij mama op dr borst liggen hihi..

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Jippie!!!! Angel zet m op! Hoop straks te lezen dat alles goed is gegaan.

Jeetje Es, zo laat nog wakker meis.

Mannetje is net naar zijn werk en ik maar even wat gegeten, had trek. Zo wel nog even verder slapen. Dit is wel heeeeeel vroeg.

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hey hallo

ff bericht tussen door... ben net beneden want heb nu toch wel hevige weeén plus rug ..dus gaan goed hier ...heb tussen door nog wel ff kunnen slapen maar nu echt niet meer ... had om half 1.. 2cm
    en als we haar niet eerder nodig hebben (vk) komt ze tussen 9 en 10 ff hier om te kijken.... maar zoals ik me nu voel zal ze miss wel eerder moeten komen (hoop ik) .. maar hoe dan ook vandaag ons prinseje in de armen..ze doen hier standaard binnen 24uur na het breken van de vliezen bevallen ....

wat waren sommige van jullie er vroeg bij zeg vanacht ...en lizz nog wel ff gaan slapen hoor...

knuff van ons

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Succes meid.je kunt t!

hier is Rinze al wakker en Jildou ook.gezellige boel dus en dat met een kapotte moeder.bah

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Morgen meiden

Kikkert ik heb sinds een dag of 3 jeuk, maar dus wel met bultjes erbij, op mijn hele lijf

Koekkie mooie buik , fijn dat alles weer goed was

Angel eindelijk meid, succes, nog even en dan heb je je meisje in je armen

Sam een knuffel voor jou, naar dat je je zo kapot voelt

Hier alles goed, heel vast geslapen, en wel 5 dingen door elkaar gedroomd.
    Vandaag een beetje een saai dagje, niks op het programma:x

xxxx

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    angel!! succes meid!! zet hem op!!
    Sam: knuffel!
    es: lekker bij je laten liggen toch?!;) mocht je vandaag nou naar huis?

hier rotnacht, heel moe en erg veel pijn in mijn onderbuik.. bleh.. Straks weer voor controle!

knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Even snel, want ik moet over een uur al weer in het zh zijn voor controle bij de gyn.
    Sebas is absoluut nog niet terug in z'n hum. Hij zal ook wel een beetje trek hebben verlieverlee, maar wil niks eten. Ja, een boterham met smeerworst, en als die er staat weer niet....Dat soort dingen.... Arm mannetje. Mams komt zo weer, want hij kan zo niet naar het KDV.

@ Angel: HOERA VOOR DE VLIEZEN VAN ANGEL!!!! ZET 'M OP MEID!
    Het einde is in zicht :D:D:D

@ Koekkie: mooie buik!

@ Bella: jij ook succes straks.

@ Eline: dat biedt weer kansen zo'n dagje. Hopelijk kun je er wat van maken?

@ Lizz: early bird! Heb je nog lekker kunnen slapen?

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Go Angel, Go Angel!!! Eindelijk meid... Ik denk heel hard aan je!

Koekie, mooie foto en mooie buik. Je bent zoals de Filipijnen hier altijd zeggen echt een 'sexy mama'! :D

Eline, ach die saaie dagen zijn juist ook wel eens lekker...

Sam, dikke knuffel. Ik ben ook zo moe en dat terwijl L.yvia vannacht had doorgeslapen ;)
    En net als Es, maak ik me daar dan ook weer zorgen om he. Ze slaapt zo veel en dan ben ik bang dat ze niet voldoende eet... :) Tsja, moederzorgen he...

Kikkert, wat een malloot joh die man :$. Idd ik zou wel aangifte doen, stel je voor dat hij dat bij een ander ook doet en het gaat dan wel mis. Dat wil je ook niet op je geweten hebben he.

Pooh, succes met je controle (en met Sebas trouwens, want dat houdt ook niet over he :( dat arme ventje)!

Ik ga zo naar het ministry of Foreign affairs. Moet de geboorteakte van L.yvia laten legaliseren anders kan ze geen paspoort krijgen.

Liefs Elea

Liefs Elea

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel super meid...eindelijk!!!! zet hem op en een hele dikke knuffel

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Angel, meid eindelijk. Zet hem op, je kan het! Kom straks je nieuwe aanwinst maar showen!

Deel Deze Pagina