Juli 2010 mama's deel 6

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Jun 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    hier een redelijke nacht gehad alleen kwam ik bijna niet in slaap alweer jeuk :( ik heb zelfs mijn voet open gekrabt (maar daar had ik al een licht plekje eceem) dus dat ging natuurlijk pijn doen hahaha dom dom dom..... manlief is net pas weg (uur later) hij had zich verslapen dus echt merkbaar dat er gisteren wat gebeurd is (die bedreiging) want dat gebeurd nooit dat hij zich zoveel verslaapt. ik ben er snel weer vandoor want ik moet mezelf nog verzorgen en dylan ook want om 8.30uur moeten we naar de psz

2. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Angel, jippie!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    kan het toch ff niet laten....

go angel.....go angel.......

4. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi is goedgekeurd door de kinderarts, dus wij gaan zo lekker douchen aankleden en naar huis!! :D:D

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik zag dat onze nachtbraker Sue het nieuws had geplaatst :p
    Meis eindeeeeeelijk!! Vandaag ben je weer mama! YES! Ben zo blij voor je, heel veel succes!! En hopelijk een goeie bevalling, heb je wel verdient he na al die weken aanmodderen ;)
    Sterkte en toi toi toi!! :)

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nog meer goed nieuws, geweldig Es! EN bereid je voor op de tranen, het is heel overweldigend om thuis te komen (vond ik ;)) maar supermooi hoor ;)
    Genietse!

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hier redelijk nachtje achter de rug; Luuk wilde echt niet slapen en nadat Bas het Ajaxlied in de schommelstoel had gezongen ging hij pas slapen :p haha vond dat zo geweldig hihi maar was pas om 1 uur vannacht..
    Toen om 3 uur wakker gemaakt voor flesje en om 6 uur en nu net uit bed op de kraamverzorgster aan het wachten. Luukie ligt nog lekker te ronken in de box :D

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goedenmorgen:D

Zo Daar gaan we weer ::

Zag een mooie buik koekkie;)

Welkom back goldy!!

Kikkert: woooow wat een verhaal zeg:(

@ Angel: jaaaaa god god eindelijk!!!!:D

@vroege vogels: zullen we vandaag allemaal bevallen:Dhihi

@ Nance: super meid!! ooo ik wil oohook:(

@hier: ik heb gister een 3 kwartier met de hond gewandeld toen het rommelde, hahaha nou ja niks.. we gaan het wel weer zien:D Met die hitte aub niet:(:( soms heb ik het id dat ze helemaal nie meer komt:)
    Vannacht heeeeeeerlijk geslapen!!

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kikkert naar die jeuk zeg, en wat een verhaal trouwens van je man pfff

Pooh ik hoop dat sebas gauw wat opknapt

Es heerlijk naar huis meid

nancy hoe voel jij je verder? Veel last nog van je buik?

Mamachan maar weer afwachten he

Ik heb net nog ff een uurtje geslapen, heerlijk

xxx

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    #2910 Suekes, Jul 6, 2010
    Last edited: Jul 6, 2010
    Hey.meiden,

Nancy, haha, nachtbraker! Ik zie al dat jij meer wakker bent geweest dan ik! Wat schattig, ajaxlied whihihi!

Es, fijn dat Naomi goedgekeurt is!

Angel, ben benieuwd hoe t met haar is!

Hier goed geslapen, die spaarzame uurtjes :) ik ga straks nog ff terug. Verder heb ik n raar zeurend gevoel in mn rug en flanken, hoop dat t wat betekend..

Mama chan, ik heb ook dat gevoel van zou hij gewoon blijven zitten of wat? Ik wil ook zo graag.

Claire, idd zelfde dag uitgerekend, erg spannend allemaal :). Die magneten worden gewoon op meridiaanpunten geplakt en werkt t zelfde als accupuntuur alleen dan iets minder sterk. Ik heb t al eens ingezet met hoofdpijn, spierklachten en darmklachten en heeft altijd geholpen voor zover je dat kunt nagaan.

Magneten zijn niet gezet gisteren, doen we vanmiddag ff, hij had zn stencils niet bij. Was echt teleurgesteld moet ik toegeven. Ach daardoor hebben we gisteren weer opweksex gehad hahaha, ook voor het gezellige hoor. En sindsdien een zeurend gevoel wat volgens mij dus niet echt iets doet behalve doorzeuren. Wel raar dat ik juist deze laatste fase vd zw zoveel zin heb? Zal wel t ..ontbreken aan.. zijn van de afgelopen tijd.

Verder ben ik erg blij met de temperatuur de afgelopen dagen en dat mag wel zo blijven ook.

Spannend vanaaf weer voetbal!

Dikke xx en dikke knuff voor wie t nodig heeft!
    xx Sue

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, Jammer dat het wandelen met de hond niet mocht baten :( En ik ben met die hittegolf bevallen maar moet zeggen dat het meeviel, ik lette er niet zo op... Al was het kraambed natuurlijk wel warm in het zh ;)

@Eline, ja nog wel last van mijn buik, je kan gewoon veel minder.. En ik vind dat de wond is opgezet :( Kraamzorg gaat er zo naar kijken
    Lekker dat je nog even hebt kunnen slapen net

@Suekes, haha ja maar ik was druk in de weer vannacht :p
    Jammer vd magneten meis, vanavond nieuwe poging :(
    haha en juist nu meer zin.. bleh moest er op het eind niet meer aan denken ;) En nu mag het 6 weken niet ivm wonden en infectie :)
    En zet door het krampies bij Sue, GO GIRL! :)

@Bakerpraatjes, ik had trouwens op het allerlaatst een ananashart gegeten, woensdagavond en 's nachts brak mijn water. Wie weet heeft het geholpen haha :p:D Dus tip van flip ;)

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Zeg ik heb mamat al 2 dagen nie gezien op het forum,
    zij had ook last van een rommelbuik;)
    iema,nd haar nog gezien??

13. mamasan

mamasan Fanatiek lid

ff kort reageren,want ik zit hier met een mopperend dametje op de arm...

Susanne,gefeliiciteerd!!!
    dat is snel gegaan zeg en een mooi gewicht!!!!

Es, jippie lekker naar huis!

Angel, zet hem op!!!

Ik heb hele mooie beebjes en buikjes gezien...

en toen wilde Luna weer mama's volle aandacht ;)

kom later weer even aanwaaien..

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Angel: hoe gaat ie?? zag dat je online bent.. mja je hebt wel wat anders te doen:D

Kan iemand mij ff gebroken vliesjes sturen:D:D:$:$ jaa sorry je wordt er op een gegeven mom gewoon lollig van:)

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Ik ben weer APK-goedgekeurd voor een week..... Volgende week weer een afspraak en dan gaan ze kijken wanneer ze gaan inleiden. In ons zh is het in ieder geval beleid dat ze je niet verder laten lopen dan 41 weken (maar laat ik nou net in het weekend uitgerekend zijn, dus ik tel er nog maar een paar dagen bij op....:()

Mams heeft Sebas meegenomen. Z'n lintworm is in ieder geval weer actief, want hij wilde vanmorgen anderhalve boterham eten! Nou maar hopen dat het er ook in blijft. Ik heb dus even lekker de tijd aan mezelf. Straks maar boodschappen halen, eten voor vanavond en verder lekker wat aanrommelen. Mss dat ik nog even naar het winkelcentrum ga om te zien of ik nog iets leuks voor mezelf kan scoren. Beetje retailtherapy werkt altijd ;)

@ Es: fijn! Nu lekker naar huis.

@ Nancy: hihi, dus papa heeft het ultieme slaapliedje gevonden ;)

@ mamachan: hier doet het wandelen deze keer ook niks. Bij Sebas wel, maar nu dus niet. Hier ook het idee dat ze deze er maar uit moeten slopen....

@ Sue: succes met je magneten vanmiddag. Ik ben heel benieuwd!

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hey vraagje he

Dat strippen wanneer doen ze dat meestal, ik had dit dus al nooit verwacht zo lang dus laat staan dat ik me heb verdiept in het strippen

Maar mijn schoonzusje gaat dus weg de 19 juli weer naar curacao( die woont daar) die is er dan weer een heel jaar niet, dus ik zou het heel erg sneu vinde dat ze dit niet ff mee kan maken:(

17. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    wow Angel zet hem op!!!

Es heerlijk dat jullie naar huis mogen!

Nancy, zo te lezen vinden jullie al aardig je draai met elkaar, lekker hoor zo genieten!

Ik heb vannacht zowaar wat geslapen! Nog niet een hele nacht, maar beter dan niks! Heb er nu wel opeens last van mn rug (is een zwakke plek).
    Vandaag nog maar genieten van de iets gematigde temp en dan morgen de hitte weer in, kan niet wachten (ahum, pfffft!).

18. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    mamachan gisteren nog een wetenschappelijk onderzoek gelezen dat strippen alleen effectief is vanaf 41 weken. Soms strippen ze wel eerder, maar dan zou je net de uitzondering zijn waarbij dat werkt.

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @mamachan idd wat guppie zegt normaal gezien pas rond de 41 weken maar in sommige gevallen eerder, zoals bij mij gisteren een poging gedaan is (op mijn verzoek ;) ) maar de kans van slagen is nihiel voor de 40/41 weken dus dat hielt ik in mijn achter hoofd ;) .
    @pooh fijn dat alles goed was en dat sebas weer eet.
    @es fijn dat jullie naar huis mogen.
    @ de rest knuff heb het wel gelezen maar ben echt een zeef

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    meiden even een vraagje......

gisteren heeft de vk inwendig onderzoek gedaan (om te voelen of strippen mogelijk was) maar nu is het zo dat ze zei je kunt vandaag iets bloed/bruin verlies hebben maar dat viel reuze mee maar nu heb ik het sinds vanochtend wel meer zou het mss kunnen dat zij door het inwendig onderzoek toch ervoor gezorgt heeft dat het rommelt in mijn onderkantje???? ik heb dit nl bij dylan nooit gehad na een inwendig onderzoek. ik heb overgins wel wat lichte krampjes maar meer voorwerk krampjes ;)

Share This Page