Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Oke thanx voor de antwoorden, ik ga maar eens overleggen met me gyn dan volgende week, al denk ik hoop ik dat t nie nodig zal zijn..

Kikkert: ikke geen id, maar heb me foon bij de hand;)

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, jij blijft ook maar lopen dus... Gek idee he dat jij straks in het zh ligt waar ik ook lag.. hih had dat ook met Es
    En lekker jezelf verwennen hoor, groot gelijk :D Fijn dat Sebas weer heeft gegeten meid..

@Mamma chan, geen idee over het strippen, hebben we bij mij niet kunnen doen omdat ik te weinig ontsluiting had..

@Guppie, fijn dat je een iets betere nacht had meid

@Kikkert, bij inwendig onderzoek kwam het bij mij ook later.. denk dat het even de weg naar buiten nodig heeft. Maar sluit niks uit he! :)

@Kraamzorg, blijf het iets 'vreemds' vinden hoor, iemand die voor je zorgt ;) Kan er maar moeilijk aan wennen... Maar ze is heel goed, echt super! :)
    Zo ga even flesje maken voor Luuk, ben zo terug!

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heb nog even heerlijk geslapen hoor. T was wel half 7 dat ik voor het laatst de klok zag maar heb er wel weer een paar uurtjes bij geslapen. Ben nog steeds moe maar wil niet nog langer slapen.

Mannetje wil vanavond naar het museumplein. Van mij mag hij hoor. Hij zegt als er wat gebeurt ben ik binnen een uur en een kwartier terug. Tuurlijk! Ook als het zo druk is daar. Nou als hij per se wil moet hij gaan. Kan zo nog 2 weken doorlopen natuurlijk. Maar heb er gewoon geen goed gevoel bij. Weet niet wat het is. Ben ik nou een zeur?

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy en mamachan ik wil wel bevallen maar volgens mij heeft de kleine uk nog lang geen zin en daarbij was volgens de vk de bmm nog gesloten en harder of zoiets. maar wat je zegt nancy mss moet het toch wel de weg naar buiten vinden mss helpt het als ik een bord ga plaatsten :D

@nancy kraamzorg tis idd een heel raar gevoel ik vond het aan de ene kant heel fijn en aan de andere kant voelde ik me soms ook weer raar want ik bent en kunt toch niet 100% je eigen ding doen zeg maar....moeilijk uit te leggen maar je snapt me denk ik wel

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lizz nee hoor je bent geen zeur volkomen normaal wat je zegt hier heb ik dat ook bij mijn mannetje vooral als hij verder weg moet werken (1uur rijden ofzo) want dan denk ik maar weer je weet het maar nooit ;) , spreek je ding waar jij mee zit gewoon goed uit tegen je mannetje wellicht begrijpt hij het.

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nance: nou ik kijk er ook heel erg nar uit, kraamzorg omdat ik dat bij dani niet had:D

Kikkert: ja plaats jij es ff een bord, UITGANG HIER!!! hahahaah:D:D

Lizz: nee zeg waarom ben je een zeur, den moet nu ook maar eens een beetje in de buurt blijven..

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hahaha mamachan...... met z'n gevaren driehoek erbij :D

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    tis eigenlijk toch heel gek zo zit je thuis vanaf 18weken met harde buiken en dat ze bang zijn dat de kleine eerder gaat komen als je niet rustig aan gaat doen en zo loop je al tegen te 40 weken aan.

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja ofniet dan het is wat, ik had dit ook nooit verwacht:D wel mooi natuurlijk maar het wachten duurt dan zo lang he..:$
    ma goed ik heb nu echt alles klaar (want ik regel de papierwinkel hier ook) dus ik kan met een rustig gevoel bevallen:p
    hoop ook dat de vliezen breken dan weet je tenminste zeker dat er wat komt;)

Net op de wc snot snot snot:p hahaha

Kikkert: Dan moet je dat stoplicht wel weghalen wat er voor staat want ik denk dat die daarop wacht tot die groen is, je hebt hem gewoon op rood staan:$

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow shit dat was het dus ff de knop omzetten zodat het stoplicht op groen springt :D :D

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames...

vk is weer geweest gaat goed hier ..ze komt wanneer we haar nodig hebben of anders hoe dan ook tegen de avond uit zich zelf ...maar de weeén doen het goed hier ..

hier nog ff een laatste buik foto net gemaakt ...lijkt wel de neus van een octo hahaa....

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nou ik dacht net ff andere raamfolie op het raam plakken (dylan had de andere kapot gemaakt en blijft daar dus aan trekken) heb ik verkeerde gekocht eentje zonder plakkant (die kun je hergebruiken zeg maar) dus nu maar even samen met mijn vader naar de gamma voor goeie plakfolie want dit schiet niet echt op ;) want nu kan iedereen heel goed naar binnen kijken en daar voel ik me niet echt prettig bij ;)

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    :$:$:$:$:$WOOOOW Die valt er bijna uit hahahah

wat grappig om te zien, ik maak zo ook een foto hoop de laatste:D

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    fijn angel dat het eindelijk door gaat zetten.....en wat "hangt" hij laag he wel super spannend dat je jullie meisje binnen enkele uren vast kunt houden. heel veel suc6 en zet hem op!!!!!

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ angel
    eindelijk!!!! misschien ligt die kleine nu wel in je armen. we wachten vol spanning :D

@ lizz
    ik vind je ook geen zeur hoor, mijn vriend mag ook niet zo ver weg meer. Gelukkig zegt hij zelf ook telkens van ik ga niet want moet in de buurt blijven. We kijken gewoon gezellig samen op de bank.

@ iedereen
    zo de wekelijkse controle en dan ff weg met een oud collegatje en haar dochtertje. ben dat binnenhangen beetje zat. Dus ik spreek jullie later weer!

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zeg mamachan wachten op je beurt he :D :D :D ......ik wil eerst hahahaha (nee flauwekul meid, tis jou ook van harte gegunt net zoals de andere meiden)

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    We doen gewoon weer met zn allen deze week degene die willen dan:D

Hier staat het stoplicht op groen:D heb dr 5 groene lampen op gezet zal toch genoeg zijn:D:D

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Angel, jeetje wat hangt ie laag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kan nooit lang meer duren.

Thanks meiden dat ik geen zeur ben. Mannetje wil echt heel graag. Maar als we door gaan vanavond wil ie natuurlijk ook naar de finale ergens en de huldiging ergens.....
    Kijken eerst vandaag maar aan hoe het gaat.

Waar kan ik de "uitgang is hier" bordjes kopen Kikkert?

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Nancy, idd jij druk in de weer snachts is niet echt iets voor jou, haha. Ik werd vroeger de nachtraaf genoemd haha.

Angel, mijn buik hangt zoals die van jou, vreemd gezicht he? Mooie grote buik hoor! Octo whaha ik zit spongebob nu te kijken en je hebt helemaal gelijk!

Lizz, jammrr dat je man er zo over denkt ja, kan je goed begrijpen hoor! Bart zou er niet eens over denken! Aan de andere kant had hij 8juli uitgerekende datum plus zijn verjaardag naar good charlotte willen gaan. Ik heb em een stomp gegeven haha, wat denkt ie wel! Maar was meer een grap om me te pesten omdat ik die band leuk vindt.

Ik.ga mn bed weer opzoeken. Kapot...boodschappies zijn alweer gedaan. Mn rug em zij beginnen steeds meer zeer te doen, auwie wat n zeurderig gevoel..

Xxx

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hier: net ff halve zak wokkels op gegeten:D
    dani gaat zo met me meoder mee, dan heeft die even wat meer aandacht dan nu van mij:) dan ga ik ff wat boodschapjes halen en dan weer niksen, ik heb best wat energie;)

Deel Deze Pagina