@Kikkert, nee ik bedoelde het bloed moet een weg naar buiten vinden, mocht je gevloeid hebben tijdens het onderzoek @Angel, WAUW jouw buik ziet er goed uit, ga de goeie kant op! Meid spannend he, super, en heerlijk dat het zo doorzet nu. Ben zo benieuwd hoe laat hihi @Lizz, nee je bent geen zeur echt niet.. en als hij toch gaat, zorg dat ie niet drinkt! Zou namelijk wat zijn zeg @Suekes, haha de nachtraaf hihi Oei zeurend gevoel = spannend @Hier, net mijn vriendje in bad gedaan, wat een heerlijk iets zeg Bekijk bijlage 83595
@ Nancy: wat een schatje!! echt geweldig! Heb alweer heel wat gemist heb ik wel gezien. Ik weet niet meer wie ik als laatste heb gefeliciteerd met de geboorte van de kleintjes (sorry....) maar hierbij anders: Gefeliciteerd en geniet er van! Ik heb een paar zeer slechte dagen achter de rug, mijn bekken begint pijn te doen zodra ik ook maar 5 meter heb gelopen........ en heb ontzettend last van hooikoorts, met neusspray en oogdruppen red ik het bijna niet meer..... bah
Oh Nancy, wat ziet dat er geweldig uit zeg. Als ik dat zo zie wil ik ook. Dan vind ik het niet leuk om nog 2 weken door te lopen. Hoe voel je je verder? Hoe is het met je wond? Sue, lekker nog even slapen, doe je goed. Hij drinkt sowieso niet hoor. Zal wat zijn dat ik mezelf naar het ziekenhuis moet rijden omdat hij gedronken heeft. Denk dat ik iedereen van de weg af rij tijdens een wee...zie het al helemaal voor me.
@Angel, eindelijk!! Heel veel succes, ben blij voor je dat jullie meisje vandaag komt! Spannend! @Nancy, wat een schatje is het toch. Ik smelt helemaal van al die lieve baby'tjes. Het ajaxlied hahaha, nu al een klein supportertje . Hielprik en gehoortest was goed gegaan las ik (behalve voor mamma, lijkt mij ook erg hoor, ik kan al huilen bij alleen de gedachte). @Dithje, zag gisteren ook nog een hele schattige foto van Luca voorbij komen, ook al zo'n schatje. Was hielprik goed gegaan? @Es, fijn dat Naomi is "goedgekeurd" door de arts, geniet ervan zometeen als jullie samen thuis komen. Denk dat dat een gevoel is wat nergens tegenop kan. Je gaat met zijn 2-en naar het ziekenhuis en komt dan met je kindje thuis. Zo bijzonder! @Suekes, ik hoop voor je dat de magneten hun werk doen, spannend! @Pooh, succes bij de gyn! Hoop dat Sebas vandaag goed blijft eten en weer snel de oude is. @Elea, lekker dat jullie meisje zo goed doorslaapt. @Mammachan, Kikkert, ik duim voor jullie dat jullie beebjes ook snel van zich laten horen. @hier, tot 10.00 uur geslapen, met tussenpauzes wakker weliswaar. Gisteren overdag nog even overdreven gedaan en flink gepoetst. Was kapot daarna, mijn onderkantje heeft er nog last van. De kleine was overdag rustig, maar maakte dat gisterenavond helemaal goed door flink te gaan bewegen. Ikke blij. Vandaag niet zoveel, wil eigenlijk de keuken nog even afdoen aan de buitenkant en de bovenverdieping stofzuigen, maaruh zal eerst even wat energie moeten opdoen.
joepie mijn plakfolie zit erop (en nu wel eentje die plakt) net even met mijn vader nog gekletst (die is ff met me naar de gamma gegaan voor de folie ) en hij blijft volhouden dat ik morgen ga bevallen of dat het dan begint en ik heb ook al een paar dagen het gevoel van woensdag maar ik zeg ook tegen hem ik reken helemaal nergens meer op ik zie het wel en ik ga gewoon maar uit van dat ik nog zeker 2 weken zal lopen dan valt het allemaal een beetje mee als het korter blijkt te zijn @nancy wat een heerlijk manneke en een hele leuke foto ik ben er snel weer vandoor ik moet dylan gaan halen op de psz
oh wat is het heerlijk buiten! Eindelijk een dagje niet zo drukkend warm Was even op mn werk net en mn collega's vonden allemaal dat ik er nog te goed uitzie om al te gaan bevallen, ik zei al had je me moeten zien toen het een tikkie warmer was.... Nancy wat een heerlijke foto. Tussen de regels door bespeur ik wel een roze wolkje bij jou wat genieten he, zo'n kleintje! hoe is het met de andere nieuwbakken mama's? Roze wolkjes ook hoop ik? Kikkert, ik ben bij Ymke 3 keer gestript en alle keren bruinverlies maar pas de laatste keer (41+6) weeen. Mijn mannetje gaat ook niet meer weg savond, al zou ik het willen haha! Hij wil ook al geen biertje meer drinken, vind ik wel een tikkie overdreven, maar ach... Hij vindt zn werk nog wel erg belangrijk want hij gaat niet mee naar het zkh straks. Heb wel zelf gezegd dat ik het niet erg vind hoor... Ik verwacht dat de ctg wel weer goed zal zijn.
nancy ohh wat een heerlijk gevoel is dat he? je manneke badderen...zul je zien vanavond onder voetbal ga ik persen hahaah....zal toch een bak wezen sue oeiii ben benieuwd ... hier gaat het nog lekker hoor dus ff tussen de weeen door ff posten ..wel spannend hoor
hallo, weer helemaal goedegekeurd door de arts Ik had zon leuke vrouw! Ze heeft me redelijk gerustgesteld wat betreft mijn angst en ze zei ook joh die 40 weken haal jij niet hoor!! Sam kwam precies vandaag dus 38 wk en 4 dagen. Ze zei zelf tot vanmiddag!! Nou ja ik kreeg bijna hoop haha Vanmorgen echt een pesthumeur maar nu gelukkig wel wat bijgetrokken, wel errug moe.. Nancy wat een mooie foto zeg van jou badderende mannetje! Angel Wow meis wat een coole foto, je ziet echt dat je bezig bent!! Succes he!? Lizz Echt geen zeur hoor!! kikkert heerlijk weer folie op je raam en lekker privacy Es JIPPIE lekker naar huis, kan je Naomi haar kamertje enz laten zien!! geniet ervan meis!! J2J doe maar rustig aan meid! Ik heb ook altijd na zon actieve dag, de dag erna "last" dat is toch een teken om even een pa op zn plaats te maken toch Nou ladies hopen dat wij ook snel mogen!!
Angel wow je buik, wel mooi hoor, en dat je nog post tussendoor. Zet hem op meid nancy ahhh wat schattig zeg. Ben je je vocht al kwijt ook? Einneh wat naar van je bekken en hooikoorts meid, knuffel. Vanmorgen is mijn videocamera bezorgd, helemaal super, net even uitgeprobeerd op de katten
Even een update van Suus en Max: Max drinkt nog niet goed genoeg dus moet iig tot vanavond blijven. Als hij dan goed zijn flesje van 30-35cc heeft leeggedronken mogen ze allebei naar huis. Verder is het een hele lieve baby die amper huilt en als 2 druppels water op Nikita lijkt m.u.v. de lippen. Jeroen stuurt me straks wat foto's die ik kan plaatsen. Met Suus gaat het een heel stuk beter nadat ze gisteren een bloedtransfusie heeft gehad. Vanmorgen heeft ze zelf gedouchd. Wel heeft ze nog veel last van naweeën maar daar krijgt ze paracetamol voor.
Senninha tnx voor de update. Fijn dat alles nu goed gaat met suus en het kleine mannetje. Hopenlijk gaat het drinken beter en mogen ze lekker naar huis
senninha...bedankt voor de up-date van susanne. fijn dat alles goed gaat met ze, hopenlijk gaat het kleine manneke snel beter drinken zo dat ze ook lekker naar huis toe kunnen.
bah wat is dat thuis zitten toch zoooo saai ik weet gewoon echt niks meer voor te doen alles is klaar en ik kan wel bezig blijven met opruimen/poetsen maar schoon is schoon. ik ga dylan maar ff een boterhammetje smeren
angel, zet hem op! Wat spannend, eindelijk dan toch bijna jullie kleine meisje vasthouden! Die buik hangt echt heel laag zeg! Net een octo neus ja! succes meiden die vandaag controle hebben. es, fijn dat jullie naar huis mogen, kunnen jullie lekker genieten! mamachan, dankje! nancy, mooie foto! Wat lijkt me dat heerlijk om straks ook ons mannetje lekker int badje te kunnen doen! Maar ik moet nog even geduld hebben, haha.. Verder heb ik heel goed geslapen. Gisteravond en vanmorgen wat lichte krampen gehad maar dat was het dan ook weer. Denk dat hij nog wel even blijft zitten hier! Heb een lekker rustig dagje vandaag. Fijne dag allemaal!
Kikkert saai soms he. Ben altijd blij als de ochtend weer om is, de middag gaat vaak wel vind ik. Ga straks nog ff naar centrum en over de markt, en misschien vanmiddag nog even in de tuin zitten. xxx
Als ik me eigen verveel ga ik op www.mtv.nl de afleveringen van 16 and pregnant kijken, seizoen 1 en 2 staan daar op. Ik weet niet of je het leuk vind om te kijken maar ik vind het best mooi om te zien dus misschien heb je daar iets aan
Zo hier net een dikke hamburger weg gewerkt en die kwam er bijna weer uit jezus gister ook al over gegeven.. Zo ff slapen! Paar dingen gehaald in de supermarkt, maar merk wel dat ik nie ver mee van huis durf @ angel: meis dat jij tijd hebt om te posten ja vanaaf persen dat zou idd wat zijn maar duurt het nog zo lang dan?? @suus dr buddy thanx voor de update, hoop voor dr dat ze snel en goed hersteld en dat dr manneke lkker gaat drinken Tot strakkies
nou meiden wat een mooie baby's komen er voorbij. heb nu ook zin!! ben alleen wel beetje bang voor de bevalling (pijn). en helemaal nu we het over inleiden hebben gehad. hoop eigenlijk dat het vanzelf nog komt voor volgende week. want inleiden lijkt me juist heftiger. @all, dikke knuffel van mij voor jullie.