@mamachan jammie jammie doe mij er ook eentje @goldy ja dat vind ik wel leuk om te kijken maar ben alleen bang dat ik al veel afleveringen gezien heb heb laatst z'n marathon op mtv gezien. maar thanks voor de tip. @eline veel plezier vanmiddag, ik kom echt nergens meer zonder mijn mannetje of mijn ouders want ik en auto rijden op dit moment gaat echt niet meer goed (ben opgefokt en ik kan mezelf niet meer goed draaien ja zolang ik rechtdoor moet rijden gaat het goed maar bij een afslag of achteruit rijden word het een anders verhaal hahaha
gaat jullie buik ook nog steeds zo mega tekeer??? de kleine uk laat mijn buik echt nog vaak veranderen in een wilde zee
Kikkert o dat is balen zeg dat je zelf nergens meer naartoe kan. Dat beperkt je al wel in dingen doen Ik ga nog steeds op de scooter overal heen De kleine is bij mij wat rustiger vandaag, gisteren was het wel heel erg, werd er gek van xxx
Jeetje angel die buik.hihi.zijn de weeen goed te doen?wel gek idee dat bij mij om half 1 de vliezen braken en dat hij er half 7 al was en dat jij nu nog niet bevallen bent.nog even meid!eindelijk! hier lig ik in bed.hoorde dat de honden opgehaald werden.neem aan dat ze niet blijven hangen als ik er niet ben.toch?
@eline ja das zeker balen maar b.v naar de supermarkt een paar straten verder daar rij ik wel nog naar toe met de auto maar verder durf ik gewoon niet want stel er gebeurd iets of ik rij iemand aan omdat ik me niet meer goed kan draaien in de auto nee dat wil ik liever niet op mijn geweten hebben. @sam dat neem ik aan van niet want dat zou toch wel erg "schandalig" zijn he.....en als jou man eens met ze gaat praten??? al weet ik hoe moeilijk het is bij dylan hadden wij ook steeds iemand over de vloer en ik werd er gewoon echt gek van en durfde niet eens meer mensen mijn mening te zeggen. knuff
grrrrrrrr........... ik zet net een buik foto op mijn hyves en ff later komt een (vroegere) vriendin die me heeft laten vallen als een baksteen online en zet mevr ook een foto van haar buik erop en dan als album titel ons tweede wonder......hoezo ik kan niks zelf verzinnen want dat heb ik dus ook :x
Meiden ben weer uit bed, kan niet slapen me buik begint opeens weer zeer hard te zeuren8) nou ik ga niks hopen maar stiekum wel
Hey! Zo ik heb nog even 2,5 uur slapen vastgeplakt aan mn uurtjes van vannacht! Werd gebeld door een paniek-Bart. Zn moeder had me 1x gebeld en ik nam niet op. Ja dan moet je ook niet alleen maar op de vaste lijn bellen, maar mobiel. Duh! Heb haar even gebeld dat ze moet.nadenken en Bart niet de stress in moet helpen tiijdens zn werk... Nancy wat een ontzettend lieve foto van jou en Luuk en t badje, smelt! Lijkt me helemaal t einde . Van huis gaan, ik ga ook niet ver meer, zeker niet alleen. Bij t boodschappen doen vanmorgen gewoon mijn buik vasthouden omdat t lijkt dat ie er zo uitvalt, haha. Angel, bikkel, dat je de puf hebt te posten hihi, knap hoor! Hoop dat t lekker gaat vlotten nu! Knuff! Xxx
He meiden! Heb wel een beetje teruggelezen maar niet alles, dus sorry! Angel whaaaaaaaaaaa meis, eindelijk begonnen! Heel veel succes meis! Wat een lieve foto Nancy, heerlijk! Hier; gisteren echt een minder dagje. Eerst de hielprik van de kleine man, zooo zielig! Gisteravond had Luca heel erg krampjes, die arme schat heeft 3,5 uur gehuild... Echt ontroostbaar en niets hielp. Die stomme hechtingen van mij deden ook nog eens onwijs pijn waardoor ik ook niet goed met de kleine man kon rondlopen, al met al flink gefrustreerd en dus flinke kraamtranen! Vandaag gaat het al een stuk beter, mede omdat de vk langs is geweest om 2 hechtingen te verwijderen... Moet zeggen dat het al een hele opluchting is maar staan is nog steeds erg auwie! Ook besloten om vandaag niemand, maar dan ook niemand langs te laten komen voor bezoek. Heerlijk een dagje genieten met z'n drieen! Vanochtend heeft Luca de gehoortest gehad en hij heeft zijn eerste diploma gekregen!
Zo wij zijn thuis, helemaal gesetteld! Naomi heeft net flesje gehad en ligt nu voor het eerst in haar bedje te slapen De kraamzorg is er ook al vanaf 12 uur, en wat een lieve vrouw! Echt mee getroffen! En Nancy; ik snap wat je bedoel met de kraamhulp die voor je zorgt.. Aan de ene kant heel fijn maar ook heel apart Huis is versierd, sticker zit op het raam.. alles opgeruimd door Vin.. En ik ga zo maar even lekker onder de douche
@Es fijn dat jullie thuis bent. Mooie sticker! en hoe lief seg,zo lekker drinken bij mama. @nancy ooh hoe schattig die Luukie in bad @dithje *knuf* doe vandaag lekker rustig,geen bezoek,enkel jullie drietjes! en geweldig seg,zijn eerste diploma nu hopen dat hij met die oortjes ook flink gaat luisteren naar mama en papa he
Zet m op Angel, hoop dat je vanavond toch wel je beeb in je armen hebt. Es, wat lekker dat je thuis bent meis. Je eigen bedje en douche. Toch een stuk meer relaxed. Lekker genieten met zijn drietjes meis. Hoe reageerde Senna op de kleine? Dithje, gelukkig dat je vandaag al een betere dag hebt. Sam jij had gewoon best wel een hele snelle bevalling. Hier, net boodschappen gehaald maar heb echt veel harde buiken en ze trekken door naar m'n onderkantje en via mijn rug omhoog. Soms helemaal door tot aan m'n kruin!?????? Heel vreemd. Denk dat ik de trappen maar een paar keer op en neer ga lopen. Kijken of het doorzet. Misschien is het wel alleen voorwerk, dat kan natuurlijk ook.