@ mamachan, pooh en pippo, mooie buiken! @ nancy, leuke foto, heel mooi gezinnetje @ angel, super gefeliciteerd met jullie dochtertje! Eindelijk is ze er dan, lekker genieten saampjes! @ susanne, wat een schatje! Hoop dat ze snel naar huis mogen en jullie lekker kunnen genieten met jullie gezinnetje! verder weltrusten allemaal! Morgen weer een dag..
Hey meiden, Nancy thanks voor het posten, had helaas geen tijd, was druk aan het juichen dat NL naar de finale is en geen internet ter beschikking. ANGEL! Van harte gefeli met de geboorte van dochter Caitlin, wat een mooie naam! Geniet en rust goed uit! Ook gefeli voor Angelman en de jongens! Jeroen, thanks voor de update, veel sterkte voor beiden en alvast een gelukkige verjaardag gewenst beiden! Het beste kado heb je idd al ! Een mooi manneke!!! Ah Pooh, ik dacht al aan wie hebben we die overwinning te danken hahahahhahaha . Niet geblesseerd raken nee voor zondag! Nancy en Es mooie foto's meiden!!! Blijven spammen!!! Ja en toen was de koek weer op, moest veel bijlezen... Hier weer geen magneten, voel me een klein kind maar ben echt teleurgesteld in schoonvader want hij zit steeds op te scheppen dat ie dat wel ff kan doen en vervolgens trekt ie zich weer terug (ws omdat ie geen zin en tijd had omdat ie weer naar de coffeeshop moest). Nou steek die magneten maar lekker in je hol hoor! Kan daar dus echt niet tegen... Ik hoef ze niet meer. Verder nog steeds rustig hier. Fijne nacht en slaap lekker allemaal! xx Sue
***Buddynieuws van mamat*** Ivm overgeven, diarree, sterretjes zien en harde buiken nu maar naar het ziekenhuis
@ Angel, meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Nu lekker genieten en bijkomen!!
Goedemorgen meiden, Hier even een update van mij. Het is me even allemaal teveel om terug te lezen en te reageren. Gister hadden we een controle bij de vk. Wederom bloeddruk weer hoog en ook nu weer eiwit in mijn urine. Ook schrok ze van het enorme vocht die ik in een week tijd extra ben gaan vasthouden. Ik had onder mijn buik ook een bult zitten die pijnlijk was en ook dit bleek achteraf vocht te zijn. Niet normaal dus. Besloten om me gelijk door te sturen naar de gyn. Ben dus naar het zkh geweest en daar hebben ze mij en onze kleine meid nog even goed nagekeken. De kleine meid doet het verder helemaal goed en toen ik daar zat ging ook geleidelijk mijn bloeddruk weer wat omlaag. De gyn vroeg of dat ik ingeleid wilde worden. Vanuit haar oogpunt kon het nog wel even wachten en ik heb zelf ook zoiets van laat de natuur zijn/haar gang maar gaan. Ook was er op de ctg nog totaal geen weeënactiviteit te zien. Dus waarom forceren allemaal. Uiteindelijk dus gewoon weer lekker naar huis gegaan. Zaterdag krijg ik weer controle van de vk en gaan ze kijken of dat ze me kunnen strippen. Ook als de klachten toenemen nu moet ik gelijk bellen en zal ik hoogst waarschijnlijk dan alsnog ingeleid gaan worden. Zaterdag gaan we dus verdere afspraken maken, ik ben erg benieuwd. Hier doe ik het dus kalm aan. De zwangerschapsvergiftiging is in kleine maat aanwezig maar gelukkig nog niet schadelijk voor mij of ons kleine meisje. Ook zijn ze ons onderhand de gehele dag aan het plat bellen waar ik op het moment ook echt helemaal kriebel en super emotioneel van wordt. En zodra je dan een keer niet opneemt dan bellen ze onderhand gelijk de politie, ambulance want gaan ze gelijk van het ergste uit. Nog een extra druk die ik er op het moment niet bij kan hebben. Hebben dit nu inmiddels ook tegen meerdere mensen gezegd dus die laten ons in ieder geval een beetje met rust nu. het is allemaal super lief bedoeld maar het geeft een boel onrust. Lieve meiden ik hou jullie op de hoogte en een hele dikke knuffel vanuit deze kant!!
Goedemorgen!! Hier een goede nacht gehad! Naomi heeft om half 11 de fles gehad, is naar bed gegaan, geslapen tot 1 uur, weer gedronken en weer geslapen tot half 5, weer gedronken, en nu slaapt ze nog! Ben wel trots! t is voor mij nu wel afzien hoor dat bed zo hoog.. met zo'n buikwond Tis echt ff doorbijten en een traan laten om uit bed te komen.. Ik kreeg de sms ook van mamaT maar zag dat het al was doorgegeven Sterkte meid!! Hier komt straks iemand van het CB Naomi dr gehoortest doen en voor dr hielprik, agoss nu al, dat arme kind.. Dan komt de bovenbuurvrouw ff een bakkie doen, want die zag allemaal roze ballonnen in de tuin gisteravond Ga wel zeggen dat hier GEEN K3 geluisterd wordt Vanmiddag komt me vader, en vanavond komt er een vriendin.. Jaja iedereen heeft de geboortekaartjes gehad, dus nu gaat alles op gang komen, en gaan we het druk krijgen ben ik bang. Vincent is net naar zijn werk met 50 pakken beschuit en muisjes helemaal trots, haha.. We hebben ook een prachtig bloemstuk van zijn werk gekregen.. super mooi! 8) Nu ga ik even een boterham pakken want mijn maag knort.. en ik kan niet nog een uur wachten op de kraamhulp.. haha
Angel man en kinderen van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Marsim jeetje meid, je hebt het ook niet makkelijk met al dat vocht. Ik hoop echt dat de kleine zichzelf nog aandient voor zaterdag zeg. Knuffel voor jou
Goedemorgen dames.hier sam vanuit bed met dr Koters. mamat heel veel sterkte en beterschap.hopelijk knap je snel op. marsim jeetje meid.ben benieuwd hoe t gaat.rustig aan en dikke knuffel. de rest ben ik even vergeten.sorry. hier zwaar nachtje gehad.een blaffende hond,Rinze met krampjes en beiden half 6 wakker.ben benieuwd hoe t met de koorts van Jildou is.volgens mij voelt ze zich redelijk.en ik hoofdpijn.dus gaat lekker.pff.
@susanne wat een mooi manneke en wat een lieve foto samen met de grote zus! @es hier deden wij ook meestal rugligging tot dat dylan een voorkeushouding kreeg toen heb ik bij baby-planet een schuim ding gekocht die het babytje in zijligging houd zo kan de kleine niet op de buik of rug rollen. @mamasan dikke knuffel voor jou en beterschap met je neus (jeetje zeg dat zal wel veel pijn doen.) hier.... een redelijke nacht gehad tot dat manlief weer eens naar zijn werk vertrok want hij meent altijd dat hij rustig aan doet maar ondertussen was het hele gezin alweer wakker (thanks schat ) rond half 10 komen mijn opa en oma een kopje koffie drinken en met wat boodschapjes en verder niks op de planning.
Yeaaaaaahhhhhh Daar is dan de kleine Caitlin eindelijk! Wat heb jij je mama lang op je laten wachten zeg. Feliciteer je mama, je papa en je broers maar van me, wat zullen ze blij zijn dat jij er bent! Susanne en Jeroen, wat een geweldig mooi mannetje hebben jullie weer gefabriceerd zeg! Bedankt voor de update Jeroen en idd daar kunnen we niet genoeg van zien hoor! Geef je vrouw maar een dikke knuffel. Hoe vind Nikita het? Oh enne gefeliciflapstaart voor jullie allebei! Marsim, jij loopt ook al behoorlijk over tijd zeg! Wel bizar die bult zeg! Gelukkig valt het met de zwangerschapsvergifitiging tot nu toe nog mee, maar wel fijn dat ze je straks in gaan leiden als het te lang gaat duren. MamaT, da's ook even schrikken zeg! Ik hoop dat het meevalt en je snel naar huis mag, of beter nog: gaat bevallen Sue, balen van die magneten. Als iemand wat belooft zou het fijn zijn als ze zich daar aan houden he. Ik kan daar altijd zo slecht tegen. Beloof het dan niet :x Es, knappe meid hoor die naomi van jullie, uiteraard ben je dan trots En beschuit met muisjes... Dat heb ik dit keer helemaal niet gehad (ook geen kraamvisite trouwens ), dat ga ik gewoon alsnog doen als ik in Nederland ben! Oh en ik wissel rugligging en zijligging af en zo af en toe eens op het buikje om te 'spelen'. Kan ze de wereld eens van een andere kant bekijken . Heb ik bij de andere meiden ook zo gedaan en die hebben allebei een supermooi rond hoofdje. L.yvia heeft duidelijk een voorkeurskant, dus dan draai ik haar wel eens helemaal om (ondersteboven zeg maar)zodat ze als ze naar het licht draait op haar andere zijkant ligt. Liefs Elea
Oh en ook ik ga nog even spammen (zoekplaatje, waar oh waar is L.yvia ) Oh enne... dit is ons rommelhok hoor. De rest van ons huis is heeel netjes
Morguuh Hup Holland HUp!! Storing ziggo??? ik had nergens last van? Chipssssssss hmmmm @ angel: jaaaaa daar is ze dan eindelijk meid!! angel en gezin gefeliciteerd met jullie prinses Mooie naam @suus drman: wat lief die zin weer een kado voor mijn verjaardag. ga dr spontaan van huilen geniet ervan met zn allen!!! wat een popje!!!! @sue: hahaha steek die maar in je hol dat kan die tog ook in de cofffeshop doen @mamat: ik dacht al ik lees niks meer van dr... @marsim: jee meid sterkte zeg! maak de juiste beslissing he inleiden zaterdag miss wel goed.. @ela: mooie kids ook @hier: Het rommelde heel erg vannacht en gister tja het zit er nog hahaha, den moet hele week om 6 uur beginne dus die was vanmorgen al boos op me waarom ik nie eens beviel:x hij was zo boos dat die op moest staan dat die de gordijnrail van de muur trok ik dacht echt tja weer zo n stomme actie van hem want heb ik voor voor vent soms:x, net of ik niet graag wil bevallen... man man met dani was het al me eigen schuld dat ik te vroeg was omdat ik volgens hem te veel dee en nu weer dit sorry vind het btje vervelend maar moet er ff uit.. Ik ga zo t huisje beneden en boven ff zuigen en dweilen en dan niks, dani is bij me schoonma(daar is die altijd woensdags) pffff ik hoop wel dat ze x komt hoor..
Es succes met de hielprik en gehoortest Sam hoe is het met de koorts van jildou? Knuffel Mamasan auw je neus, zal wel zeer doen, knuffel Elea ik moest goed kijken waar ik lyvia zag hahaha. Mooie meiden heb je Net nog uur liggen pitten, heerlijk. Vanmiddag naar een vriendin, verder geen plannen. Ga zo lekker een maskertje op mijn gezicht doen en lekker douchen