Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey meiden

voordat jullie me als vermist opgeven ;) ik ben er nog hoor, en de buik zit ook nog.;)8)

Hihi, wel wat last van m'n patience-arm van gisteren dus niet te veel laptop voor mij vandaag. Moet zondag natuurlijk helemaal fit zijn :D
    Dus waarschijnlijk tot morgen. Ik zal kijken of ik vanmiddag nog wat bij kan lezen en kan reageren, maar reken er maar niet op. Moet nl vanmiddag ook nog naar een verjaardag en ga nu eerst ff slapen, want ik ben zooo moe! (Sebas is vannacht weer flink in de weer geweest....)

liefs,
    pooh

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hey thanks :)
    Ja hier alles prima hoor, Luuk had gisteren wel een enorme huilbui van wel 4 uur, maar daarna de hele nacht doorgeslapen, dus mag nog steeds niet klagen :p
    BV komt steeds iets meer op gang en kolf nu om het uur. Aanleggen doen we even niet omdat meneer alleen maar driftig wordt, dus eerst goed op gang laten komen en dan weer oefenen met aanleggen.. Kraamzorg komt daarom ook 2 dagen langer, ivm BV, dus super! :D

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nancy fijn dat de borstvoeding gaat. Wat super dat de kraamzorg 2 dagen langer komt zeg.
    Hahah driftig mannetje. Heb je ook nog leuke fotos?

Pooh vroeg me al af idd hoe het met je ging. Dus toch weer druk geweest met Sebas. Knuffel

Ik ga ervandoor, naar vriendin, tot later meiden

xxx

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ nancy fijn dat het beter gaat met de bv,
    maar wat ik me afvroeg. hadden jullie al een kolf gekocht voor jezelf of heb je hem geleend?
    ik heb er nl geen 1 en wil ook bv proberen.

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Joehoe

Het waren geen gebroken vliezen, al zag dat er wel zo uit.. hele dunne waterige afscheidng:(:(

Ik teleurgesteld, en den boos omdat die dan nie naar huis kon:$ ongelofelijk ofniet!!
    Ik sms hem van ja als ze gebroken zijn sms ik, zegt die nadat ik zei ja niet dus, ja zag dan nix :( naaa sorry hoor, net of ik het leuk vind dit zo, bij dani was het dat ik te veel dee waardoor ik te vroeg beviel en nu is het weer nie goed:x ik heb hem gezegd dat ik de ziekenhuis tas uit de auto haal en dat ik me ouders wel bel, en dat hij het wel hoort als het echt zover is!!! gvd wat een lul zeg:$ sorry hoor maar ben echt ff chaggie ervan!!, in plaats van steun wordt die gewoon boos, net of ik dr wat aan kan doen dat die moet over werken:x

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Mamachan: sterke meid!!

@ Angel: das echt een bevalling in vogelvlucht!
    geniet maar lekker van de kleine!

@ mamameisjes: maar rustig aan doen vandaag! succes!

@ Bubsie: hoop dat het doorzet meid!

@ Lizz: suc6 bij de VK!

@ Es: wat een mooie meid!

@ Bellamano: ik stofzuig de trappen niet meer doet Wichard omdat ik het te zwaar vind! ;)

@ Kikkert: ik zou de buurman geloof ik ook wat aandoen als het steeds zo is.... sterkte ermee meid!

de rest: dikke knuf!

zo eerst ff lekker boterhammen met gebakken nieuwe aardappelen eten :D

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  8. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ goldy
    Ja dat ga ik ook kijken, lijkt me wel interessant :D
    Hoop dat we er geen nachtmerries van krijgen haha

@ all
    ik wil op de slaapkamer 2 plantjes, maar kan dat want die komen dan vlak bij de kleine te staan???

9. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Meiden even gelezen waar die eerste aflevering over gaat van sbs6. Denk dat ik m niet ga kijken als ik onderstaande lees....

Elke minuut een baby

De eerste uren van een leven zijn niet altijd de makkelijkste. Bij een bevalling kunnen namelijk nogal wat zaken mislopen. De realityserie 60 Baby's per Uur: Het hectische leven in een kraamkliniek volgt de eerste levensuren van de baby’s die geboren worden in het Princess Anne ziekenhuis in de Engelse stad Southampton. Met zestig geboortes per uur valt daar nogal wat nieuw leven te bewonderen. De bevallingen in het ziekenhuis variëren van vrolijke gebeurtenissen tot heftige drama’s.

In de eerste aflevering van de serie zijn meteen twee spannende bevallingen te zien. Een 37-jarige vrouw krijgt bij de geboorte van haar vierde kind te maken met een snel dalende hartslag van haar baby. Een andere vrouw hoort tijdens het baren dat haar kindje met een open buik geboren wordt en dat haar spruit daardoor de eerste levensdagen zal moeten vechten om te overleven.

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Lizz: ik geloof niet dat ik ga kijken..... hmmzzzz

11. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angel, wat een mooie meid! Idd een turbo bevalling, jeetje zeg! Geniet van jullie meisje!

@Es, jullie meisje is ook een lieverd, leuke foto's.

@Suekes/MamavanP: zo'n voet is niks he, Suekes jij loopt er al een hele tijd mee dus. Hier pas sinds een paar dagen. Vroeg vanmorgen aan de vk wat ik nog meer kon doen, ze zegt omhoog leggen, water drinken (doe ik allebei al keurig) en tsja het beste dat werkt is bevallenn, dan ben je gelijk alle vocht kwijt.....oftewel afwachten tot het moment supreme. Jullie ook succes met de voet hoor, we helpen elkaar er doorheen!

@Goldy, mooie buik!

@Mammachan, oh toch geen gebroken vliezen, jammer! Wel raar dat je man dan boos wordt, wat je zegt, i.p.v. je te steunen krijg je deze reactie.

@Pooh, oh oh voorzichtig hoor met je arm ;), veel plezier vanmiddag op verjaardag.

@Bubsie, oh jeetje dat lijkt me lastig om pijn te verbergen voor je schoonmoeder. Zou het ook niet willen laten merken, gelijk iedereen in de stress. Succes ermee!!

@Susanne/Jeroen, wat fijn dat jullie naar huis mogen! Lekker thuis genieten van jullie gezinnetje!

12. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Help heb net 2 uur gelegen maar kan niet liggen,zitten of staan van de rugpijn weet niet waar ik het moet zoeken.
    ZItten golven in wat een pijn zeg.
    Maar helemaal geen buipijn fijn hoor dat voorwerk pff

13. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Einneh, smakelijk eten!

@Lizz, wilde eigenlijk ook wel kijken, maar dit zijn nou niet twee bevallingen die je wil volgen als je zelf bijna zover bent....kan me betere verhalen voorstellen, sla ook maar over.

@Nancy, wat fijn dat de kraamhulp 2 dagen langer blijft ivm BV, geniet er maar van! Hier is dat ook aangegeven tijdens de intake, mocht het niet op gang komen dat er dan wat dagen bij komen, niet verkeerd hoor, goed geregeld!

@hier, vanmorgen weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk 115/65, iets meer dan 4 ons aangekomen, de kleine liet goed van zich horen, pappa en mamma weer helemaal blij! Vocht in de voeten zit niks anders op dan rusten en goed water drinken......of het allerbeste bevallen! Ik wil wel mee doen, ben zoo benieuwd naar ons kleintje. Maar we zullen zien hoeveel afspraken ik nog tegoed heb bij de vk, spannend....

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee meiden,
    Zag een paar prachtige baby's voorbijkomen en ook nog wat mooie grotere dames :D

Suus, heerlijk dat jullie al naar huis mogen!

Angel, goed gedaan joh :D mooi meisje hebben jullie!

Heb vannacht eindelijk geslapen. Om 9:00 terug in bed gegaan en om 13:00 pas weer eruit. Maar nog niet genoeg bijgeslapen helaas. Het is dus wel duidelijk dat het te warm voor me was.
    Heb nu beneden mijn grote vriend weer aangezet, helemaal oververhit door boodschappen doen!
    Werd nog achternagezeten door een wesp (me = panisch) en viel gewoon op straat! Pfft zo stom. Maar nog stommer dat niemand even vraagt of het gaat ofzo. Ben nog steeds flabbergasted!

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    he net heel verhaal getypt met reactie valt mijn internetkabeltje eruit:(
    nog een keer proberen..

Es mooie foto's zeg en wat een moppie!
    goldy mooie buik zeg!!
    bubsie: hoe is het nou met je? heeft je schoonmoeder nog iets door gehad?
    mamameisjes: blijft het doorgaan bij je rug? misschien zijn het toch een soort rugweeen? ik heb daar zelf geen ervaring mee dus weet niet of je die alleen in je rug kan hebben..
    mamachan: nou op zon reactie van je man zit je dan zeker niet te wachten lijkt mij! dikke knuffel!
    j2j fijn dat je weer "goedgekeurd" bent
    pooh veel plezier vanmiddag!

Hier beetje een off day, niet kwa humeur maar lichamelijk. Nog steeds veel harde buiken maar wel minder als vanmorgen en enorme krampen door mijn darmen! Echt heel vervelend hoor ik heb nooit last van mijn darmen en nu al een week en ik blijf maar naar de wc gaan.. Bij de zwangerschap van Sam had ik van te voren nergens last van!!
    Nou sorry voor mijn gezeik hoor, en als jullie nog tips hebben voor mijn darmen please let me know!!
    Sam is helemaal moe van zijn uitje van vanmorgen en we zitten gezellig op de bank boekjes te lezen.. Heerlijk

Dikke knuffel

16. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hmm van slaapje nix terecht gekomen, bezige bij die ik ben. Hoezo nesteldrang:D
    k blijf maar aan t poetsen en ruimen, plus een stukje balen op de dagen dat ik geen hulp heb blijft de vloer zitten, vol met speelgoed e.d. manlief schopt het gewoon een stukje omver als het in de weg ligt. Op de vraag haal ff wat dozen, dan kan ik 1 boekenkast leeg halen om deze tijdelijk te gebruiken voor de baby om pampers en zo op te leggen. Doet ie netjes hoor, heeft ze nog schoon geblazen ook. Maar waar staan ze nu? nog steeds buiten in de tuin! ipv dat ie ze ff binnen boven bij de kast zet, dan hadden ze al vol gezetten!
    Kon de boekenkast naar beneden, inruimen klaar! Nu staat het weer minstens 3 dagen en met een beetje pech in de regen ook nog. grrr iets afmaken is er echt niet bij! Isa verschonen? geen probleem doet ie, maar er slingeren sinds vanmorgen wel 2 poepluiers op de grond en van vuile kleren in de mand gooien heeft ie nog nooit van gehoord schijnbaar! stapel maar op op die bank!
    weet het zeik misschien over kleine dingen maar die kleine dingen houden het wel opgeruimd en netjes.

17. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ben weer goedgekeurd door de vk. Bloeddruk 120/70 en beeb ligt nog steeds goed en met koppie in het bekken.
    Afspraak voor volgende week gemaakt. Dus ben benieuwd of ik dat haal. Als ik veranderingen merk of niet gerust ben van iets moet ik meteen bellen.
    Vandaag zal er dus geen beeb komen voor mij.
    Naja nog maximaal 2 weken denk ik maar. Die paar weekjes kunnen er ook nog wel bij hoor.

18. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    wat een oetel zeg! maar kan je ook de hand geven hier hetzelfde af en toe, maar dan is het ook echt extreem meneer neemt niet eens de telefoon op! Kan dus ook nog leuk gaan worden als ik moet gaan bevallen!

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag iedereen!

Angel, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER CAITLIN! ;) Eindelijk is ze er ;)! En wat een schatje :)

Es, mooie meid!

Goldy, mooie buik.

Mama chan, toch geen gebroken vliezen...jammer...want je wilt zo graag bevallen...dus manlief moet nog even geduld hebben vrees ik :)!

Pooh, veel plezier vanmiddag op verjaardag!

Susanne, jullie mogen naar huis! En nu genieten van jullie gezinnetje!

Mamameisjes, gefeliciteerd met je 38 wk zwangerschap!

Nancy, wat fijn dat je 2 dagen langer kan genieten van vk voor de bv ;)!

J2J, fijn dat je weer goedgekeurd bent meid! ;)

Guppie, dikke knuffel meid!

Bellamano, misschien eens overleggen met je vk wat betreft je darmen...een week is nu wel lang vind ik....veel beterschap met je darmen meid!

Mama van Perine, poetsdrang? ;)

Lizz, gefeliciteerd met je 40 wk zwangerschap en hopelijk komt er gauw verandering in...wie weet komt het eerder dan je in gedachte hebt ;)!

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo, net even manlief zijn petekind opgehaald om dagje met bij ons door te brengen en ook een nachtje blijven slapen, want ja is toch een half u rijden waar hij woont, en we moesten vanmorgen daar toch in de buurt zijn om manlief zijn foto's op te halen om ze dan mee te nemen naar de neuro chirurg maandag...Lekker druk dus nu ;)! Gelukkig zitten ze allemaal in het zwembad met manlief! Vanavond terug BBQ...had ik terug zin in ;)! Maar ik moet dat geen 2 keer zeggen tegen manlief, want die is verzot op BBQ! En vrijdagavond terug BBQ, want dan is mijn zus terug van huwelijksreis en manlief moet ze gaan ophalen...dus lekker bij hen dan BBQ ;)!

Deel Deze Pagina