Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo, heb me vanmorgen nog eens gewogen...gewoon uit nieuwsgiergheid en ik ben 300gr angekomen sinds vorige week maandag ;)! Dus Bijna 9 kg aangekomen...

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ja! 23 augustus komen ze eindelijk de cv maken! :D
    en nee :( 1 oktober begin ik terug te werken :(

@pippo maar 9 kilo :$ ikke jaloers. Bij mij moeten er nog steeds 13 af :)

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, sjonge die Den blijft me verbazen, wat een vent wat een vent :x

@Lizz, fijn dat alles weer goed was en vandaag uitgerekend, gek he ;)

@Pippo, netjes zeg, 9 kilo er pas bij :$ Nou jullie het zeggen, ik ga me ook eens wegen, ben zeeeeeeeer benieuwd ;)

@Petatje, vandaag is Laura alweer een maand! jeetje wat gaat dat hard :$:)

@Bellamano, sterkte met je offdagje :(

@Guppie, lekker hoor die airco, super!
    En hier nog eentje die panisch is voor alles wat vliegt en kruipt brrrr en niemand geholpen?? Nou ja, leve de medemens!! :x Gaat het wel??

@J2J, fijn dat je ook weer goedgekeurd bent!! En tja zal je naar de volgende afspraak moeten?? Spannend he :)

@Hier, verloskundige geweest en verschrikkelijk op mijn flikker gekregen ;) Ik doe echt teveel en moet meer drinken ivm BV.. Moet MINSTENS 3 uur rusten ivm buikwond en meer knuffelen met Luuk (dat laatste vind ik niet zo erg :D) Dus vanmiddag in bed gekropen met Luuk op mijn borst en zo in slaap gevallen en dat was me toch heeeeeeerlijk! Bas is er bij thuiskomst even bijgekropen.. Voelde me de koning te rijk! :D Meiden, hopelijk jullie ook heel snel!!! duim voor jullie
    O en de BV begint echt aardig op gang te komen nu, 20cc per keer en dat is voor mij heel VEEL :D

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pippo netjes zeg 9 kg....doe er bij mij maar 10 erbij (schaam me dood maar kan er niks aan doen heb echt op het eten&drinken gelet)
    @nancy dus rustig aan jij....tis ook niet niks hoor rustig aan doen (en vooral niet als dat niet de aard van het beestje is ;) ) super dat de bv opgang begint te komen echt respect dat je er zo voor gaat en het ook blijft volhouden en proberen (vele hadden al lang opgegeven). lekker uitrusten he meid....knuff
    @petatje jeetje dan pas....maar ja die zullen wel niet eerder komen ivm het goede weer en vakantie (denk ik).

ik wil trouwens nu wel eens gaan bevallen (ik mag eingenlijk niet klagen aangezien ik nog gen 40weken ben) maar begin dat thuis zitten en me wat zitten te vervelen echt beu te zijn....en dan dat rot vocht nog eens ik voel me echt een ontplofte olifant af en toe

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nancy rustig aan he meid, je lichaam moet toch herstellen. Goed dat je op je donderdag kreeg:D
    Fijn van de borstvoeding.
    Ben benieuwd wat je al bent afgevallen

Hier nog steeds +16, valt me opzich mee

Was net bij die vriendin met baby van 8 weken, schattig, nog gefilmd dat ie bij me lag op mijn dikke buik.

Ben benieuwd hoe het met dithje is, heb haar gemist vandaag

xxx

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nou meiden ben dr nog.
    schoonmoeder vroeg wat doe je? want 1x was het best pijnlijk. ik zeg ja die kleine is flink bezig joh. hahaha ze zegt ow joh misschien gaat het wel beginnen. ik zeg ja wie weet.
    verder geen woorden meer aan vuil gemaakt en ze is er nog steeds. en het was net een uur rustig en nu begint het weer. hoop zo dat het straks doorzet.

maar..... nog ff een keer mij vraagje aan de dames die borstvoeding geven. hebben jullie gelijk een kolf gekocht of eerst gekeken of je die nodig had en 1 geleend???

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sorry dames, alles gelezen en gezien..

Angel: Prachtige meid en wat een bevalling!!!!

Es wat een beauty!!

Bubsie nog niets kopen. Hij is zo gekocht en je weet niet of het wel gaat lukken of niet!! En als je in het zkh bevalt is er altijd wel een kolf ;) !!

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bubsie koop nog geen kolf dat raad ik je echt aan, want stel de bv (wat ik je natuurlijk niet gun) mislukt dan zit je met een kolf. bij dylan is de bv mislukt dus vandaar de reactie

9. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    wilt iedereen aub even stoppen met hun babies te showen :p hehe.. nee hoor grapje! Erg mooie kindjes hebben jullie allemaal. Ben erg jaloers!

Die van mij ligt nu vast in de bekken... vanaf nu elke week controle.. pfffff ben benieuwd wanneer ze dan eindelijk eruit komt :)

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    nancy: hier ook de vk geweest vandaag en ook hetzelfde.. kreeg ook op me flikker dat ik al teveel deed..;)
    maar ik voel me zo vreemd als ik achter de pc zit of op bed lig en de kraamhulp maar bezig is.. ik wil dan helpen hihi

de hoortest was trouwens goed vanmorgen :D

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames, neem jullie rust!!! Je hebt er niets aan dat het straks allemaal ineens ontzettend tegenvalt!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Borstkolf huren/kopen, wij hebben via het borstvoedingscentrum hier in Delft een dubbele electrische Medelakolf gehuurd voor 2,50 per dag. Ik zou zeker niet kopen hoor, als het dadelijk niet lukt...

@Bubsie, haha wat een giller, ze moest eens weten :p Echt hopen dat het doorzet, spannend!

@Kikkert, Ik herken het hoor, tuurlijk ben je het zat.. :( Hopelijk voor jou ook snel verandering!

@Eline, wat leuk zeg jij met de baby en vereeuwigd op video, super :) Hopelijk ligt jouw beebje snel zelf naast je :)

@ShellyBerlijn, Fijn dat je kleine vast ligt in het beken nu, laat maar komen! :D

@Hier, bas kwam trouwens thuis met Infacol (homeopatisch spul voor z'n darmpjes) en een speciale zuigfles met ventiel. Wat een kanjer, een echte papa al hoor :D hihi
    En de kraamzorg is net weg. Heb haar de sleutel gegeven dat ik 's ochtends op bed kan blijven liggen (wilde ik eerst niet, eigenwijsje he ;)) dus morgen ontbijt op bed :D En en en.... we mogen Luuk 's nachts om de 6 uur voeden ipv 4 uur jeeeeeeeeeee echt super :)

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, I know, ga zo ook weer op het bankie ;)
    Hoe was het met de 'visite" (lees: schoonfam) vandaag??

Ja hier precies hetzelfde maar het is goed tot me doorgedrongen vandaag... Schrok er wel van :(

Jeeeeeeeeee 1e diploma behaald door Naomi!! :D

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy doe vanavond het verhaal ;) Maar schoonzusje is hele middag gebleven ... :S

15. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Nancy En ES:meiden ik ben precies hetzelfde maar denk dat een buikwond toch iets anders is hoor.
    En over een week staan jullie er helemaal alleen voor!!

mamachan:wat een H*fter zeg
    MamaP:zelfde wat een h*fter
    is echt geen pretje op het eind te lopen en je doet het niet om een grapje uit te halen.

Voor de rest iedereen die moe is en het zat is rustig aan.
    En huilen en chago zijn daar hebben jullie alle redenen voor.

Wie vroeg er om de kolf?heb eerst gehuurd van het ziekenhuis MAAR als je huurt via thuiszorg is het veel goedkoper.
    En daarna heb ik er 1 gekocht medela 2 kanten elektrisch.
    Heel veel plezier van gehad en mocht het op gang komen raad ik wel aan een goede te kopen dat maakt het een stuk aangenamer.
    Heb ook de advent handkolf geleend en was waardeloos echt waar.

Hier: rugpijn is gelukkig wat afgezakt was echt geen pretje.
    Verder nu lekker atwt kijken wordt hier onderzocht door een hele kleine dokter straks lekker eten maken en vroeg naar bed!!
    Sterkte en succes iedereen vandaag

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Marsim wat een verhaal meis! Je zult wel geschrokken zijn van die bult etc. Och meis toch, ik hoop echt dat jullie meisje snel op de wereld wil komen. Hele dikke knuffel!

Wauw Elea wat een pracht meiden heb jij toch:D!

Ahhhhhhh Angel wat een prachtig meisje die Caitlin van jullie! Super meis dat het zo goed gaat met jullie, heerlijk genieten he?!
    :$:$:$ Wat een turbo bevalling meis!!!

Woehoe Suzanne lekker naar huis! Toppie meis!!

Wat een plaatje Es:D!

Wat goed Nancy dat je zoveel ondersteuning krijgt met de bv! Echt toppie meis! Goed naar je vk luisteren he? Echt je rust pakken hoor;)!

Mooie buik Goldy!

Hier; voel mij vandaag alweer een stuk beter:). Het verwijderen van de 2 hechtingen heeft echt geholpen, kan nu weer langer staan/lopen dan 2 minuten. Mijn stuwing is ook op z'n retour, dus ook helemaal toppie! Luca ligt heerlijk te slapen en heeft vannacht voor het eerst op zijn eigen kamertje in zijn grote ledikant geslapen... Was bijna niet terug te vinden;);). Hij is een klein zuipertje want hij komt strak iedere 3 uur.

Bekijk bijlage 83971

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: Wat een schatje is Luca!! :) En ook al zo'n klein poppetje in dat grote bed ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah wat een schatje is Luca!!

Mamameisje: hier een avent handkolf gebruikt, 14 maanden lang en niets mis mee hoor :D !!! Is ook afhankelijk van wat je zelf fijn vindt etc. En hoe vaak je kolft. als je bijvoorbeeld maar 1 of 2x in de week kolft dan is een dubbele elektrische kolf eigenlijk veeeeel te duur! Net wat je er voor over hebt natuurlijk ;) !!

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    dithje, wat een mooie mannetje!!

Pff ik verveelde mn eigen vandaag dood! Toen heb ik mijn moeder gebeld en is ze langs gekomen hebben we samen rumikub gespeeld hahah hoezo proberen de tijd door komen.. ;)

Deel Deze Pagina