@Sam, is goed meis maar ik hoor het alweer... Wat erg joh @Mammameisjes, fijn dat je rugpijn wat is afgezakt is.. sterkte en trusten alvast @Dithje, goed te horen dat de hechtingen eruit zijn en het ook scheelt! Super! Inderdaad een zuiperdje hihi die van ons moeten we echt wakker maken En wat een heeeeeeerlijke foto's zeg!! Helemaal geweldig, mooi mannetje hoor @Goldy, rummikuben rulezzzz @Hier, we krijgen zo een vriend van Bas op visite met zijn moeder.. Hopen dat ze niet zolang blijven, niet zo heel erg veel zin in maar hoort er een beetje bij he Luuk ligt nog in dromenland, lekker ding
hallo allemaal hoe gaat het hier?? is er nog baby nieuws ??? hier gaat alles oke onze meid is zo tevreden ze huilt niet en drinkt goed.. met mams gaat het ook goed alleen wel erg veel last van mijn bekken maar ja ach dat maakt niks uit gaat allemaal weer over... de kraamhulp is super lekker van de oude stempel zoals ik had aan gegeven maar dan krijg je het ook nog ... mag ook niks doen van der hahah.. doe ik ook niet want ben er nog niet fit voor en ga het ook niet doen ook want ik weet hoe het kan zijn je komt je daarna echt tegen dus doe het zeker niet dit keer... als het hier weer wat rustiger is en kom ik weer lekker mee kletsen vandaag was echt een gaos ... dikke knufff voor iedereeen ..en tot morgen dames...
Dames, wel jullie rust nemen he! Met name Es en Nancy, jullie hebben een KS gehad! Je zou deze week eigenlijk in bed moeten blijven Goed dat de vk jullie op je donder heeft gegeven Fijn dat het goed op gang komt Nancy! Heb nu echt enorme pijn aan mn bekken door dat vallen, kan amper nog van de bank afkomen. En manlief (nou ja lief...) is nog niet thuis! Heb gezegd dat ik niet goed kan lopen en hij laat me gewoon alleen met Ymke. Tssss. Word er soms een beetje moe van dat werk altijd maar voorgaat. Ik ga vanavond even heel duidelijk maken dat ik van hem eis dat hij een week thuis is na de bevalling en anders neemt hij Ymke maar mee naar het werk. Normaal ben ik heel trots op hem hoor, dat hij zo ambitieus is, maar volgens mij wilde hij ook graag nog een kind....
Zo hier helaas geen kraamzorg meer. Nou ja ook wel lekker om mn eigen ritme weer te vinden. Begin van de middag kwam m'n vk even langs. Rinze groeit steeds niet echt, valt ook niet veel af, maar komt ook niet bij. Hij plast en poept super. Waarschijnlijk omdat hij vaak nogal moeite heeft met happen, wat hem erg driftig maakt en dus veel energie kost, plus de temperatuur plus het feit dat hij vaak veel voormelk krijgt, maar weinig achtermelk zorgt daar waarschijnlijk voor. Omdat ik er zelf nogal rustig onder ben en wel geduldig ben (heb met Jildou ook een moeilijke bv start gehad) weet ze wel zeker dat het wel goed komt, maar we moeten even uitvinden waarom hij zo onrustig is met aanhappen. Daarom hebben we vandaag even tepelhoedjes gehaald, en om 4 uur heeft hij daarmee gedronken en hij had nog nooit zolang aan 1 kant gedronken! Super dus! Hij ligt nu ook heel tevreden te slapen! Hopelijk heeft hij dan nu straks ook minder krampjes, want door dat onrustige happen, slikken krijgt hij ook veel lucht binnen. Vandaar dat de vk vrijdag nog even langskomt om te kijken hoe het dan gaat. Maandag komt JGZ en dan wordt hij ook gewogen. Dus hopelijk zit hij dan weer over zn geboortegewicht, of erop !! Maar ben weer even de hemel ingeprezen door haar, HAHA!! Ze is zo trots op me zei ze , hihi !! En toen ook nog even vermelden dat wij mooie baby's produceren.. Make my day !! Verder schoonzusje dus de honden gedaan, Jildou werd precies op verkeerde tijdstip wakker, ze kwam net thuis met de honden, dus ja... bleef plakken.. Pfffff.. Maar we waren even naar brievenbus gelopen met kinderwagen en Jildou wilde even naar de speeltuin (die ligt daarbij). Maar ik wilde niet zolang blijven, heb ik haar daar mooi even met schoonzusje achtergelaten, hihi! Verder heeft ze hier wat met Jildou gespeeld, er zit ook geen praat aan.. bleagh!! Zie nu al op tegen morgen, want morgenochtend laten ze de honden ook uit... En s middags nog een keer.. Nou ja, we zien het wel. Heb geen zin dat ze hele dag blijven, en zeg dan ook gewoon dat ik morgenmiddag eerst op bed lig en daarna visite krijg !! Dan blijven ze hooguit s ochtends even... hoop ik.. Verder heb ik het even gehad. Ben nu echt kapot s avonds. Onderkant voel ik nogal etc... Maar goed.. dat wordt vast beter! Ik streef er echt naar om vanaf maandag de honden tussen de middag zelf even snel te doen, dan is het probleem s.ouders opgelost Want na volgende week heeft Kor 4 weken vrij !!
@ angel: aaaah ook zo n lievie Hier ff geen puf om te reageren heb ff off day ga vroeg na bed toe, tottaal nergens zin aan!!!
meiden nog even dit:: Vanmiddag heeft de gyn met zo n lange wattenstaaf getest of het vruchtwater is, maar kan ze daarmee wat kapot hebben gemaakt waar door ik nu bloed verlies? Lijkt me niet ofwel? het is met slijm nu soms
Dames, ik heb misschien een hele gekke vraag.. maar ik denk dat het mijn onzekerheid is. Ik weet dat baby's de hele dag slapen en tussendoor dan eten en daarna weer slapen. Maar wat is ongeveer normaal voor een baby om te slapen? Naomi heeft om 5 uur gegeten, en zou dus nu ongeveer weer moeten eten, maar ze slaapt nog steeds.. zou ik haar dan wakker maken? of pas eten geven als ze wakker wordt?
Es geef je bv of fles?? Met fles weet ik het niet, bv zou ik haar lekker laten slapen! Hier een boze Jildou, die is even helemaal van de mik geloof ik.
** Buddy nieuws van MoederK** Wij zijn gisteriddag thuis gekomen! Het gaat prima met ons! Echt genieten.... Moet vanwege bekken problemen nog in bed blijven en heb helaas geen laptop. Hoop snel weer bij te kunnen lezen en dat er nog meer baby's geboren zijn. Knuffel voor iedereen. MoederK
hey meiden hier ben ik dan weer kom nog niet fulltime mee lezsen en meekletsen omdat ik er gewoonweg geen energie voor heb, heb een zware bevalling achter de rug wat uiteindelijk uitgelopen is tot een operatie dus ben aardig energieloos zag wel dat angel eindelijk bevallen is. meis van harte gefeliciteerd met Caitlin. mooi meiske zeg geniet maar lekker van elkaar ik wens iedereen een hele fijne avond want ik ga weer ff op de bank. ko namelijk net mijn bedje uit van 1,5 uur slapen hihi slaap wel allemaal en kom morgen weer even spieken hier knuffel voor jullie lieverds
Suus: geniet er lkker van Moederk: joepie ook naar huis, geniet ze ik ga nu op de bank en dan naar bed toedeloe
Es, Ymke was ook zo'n slaapkop als baby, maar ze mogen maar 1 keer 6 uur achter elkaar slapen he. Het mooiste is wel als je op 8 voedingen komt, ga je dat redden? Ik weet niet wat ik zou doen. Ik weet wel dat Ymke weinig wakker was hoor, en drinken kost ook nog eens veel energie!
meiden sorry maar ben erg moe dus ik ga ook nu lekker naar bed. net kreeg ik een smsje van een meid die bij mij op school zit ze had al gedroomd wat ik kreeg (geslacht was overgins goed maar dat weet zijn niet) en nu stond er in het smsje dat ze het gevoel had dat ik of weeen had of dat de kleine uk al geboren was.....hahaha net alsof ik iemand zou gaan informeren als ik weeen had (op het forum hier na dan ). nog een fijne avond en slaap lekker
ben nu dat programma aant kijken op sbs 6, is een vrouwtje die weeen op aant vangen is, zit dr man en zoon dr gewoon uit te lachen, wat een eikels! Dat zou mijn man echt niet moeten doen ! Maar goed, kga weer verder kijken..
Goedeavond iedereen! Zo we hebben de dag weer overleefd met 3 kids... Gelukkig wil manlief zijn petekind slapen, want ja die is gewoon om bij zijn mama in het bed te slapen vandaar...maar goed, hij ligt bij zijn nichtje...kan ook heerlijk zijn Mama chan, dat kan inderdaad van het wattenstaafje zijn dat je wat bloed verliest...is normaal na een inwendig onderzoek... Es, ik zou ze gewoon laten doorslapen als je bv geeft. Ik heb altijd bv gegeven op verzoek, dus ik maakte de kinderen daarvoor niet wakker...
hey ja nu heb ik weer vochtverlies;( het is helder en ik laat het drinken nu staan zodat ik kan kijken of het helder blijft, hoe onzeker kan je worden zeg heb een maandverband in, het blijft wit.. ik kijk het nog even aan vannacht kan altijd bellen natuurlijk.. miss heb ze wel iets geraakt vand e vliezen met dat lange ding? kan toch??
Mama chan, wattenstaafje om een bacterie bij bevalling te onderzoeken ofzo? KAn normaal gezien geen kwaad en ik denk niet dat dat de vliezen zou kunnen breken hoor....
Goldy, dat was erg he hahaah. Wij zeiden ook wat een eikel. En die baby met die darmen eruit, echt erg. Ik ga nog ff op de bank, welterusten allemaal xxx