Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

@ Claire
    Mooie kamer zeg!!!

@ Rommelende buiken
    Kom op babytjes doe jullie best en kom er maar uit!

@ all
    Gister mijn oom geweest, tegels gelegd in de douchecabine. Hebben nogsteeds geen idee waar de lekkage vandaan is gekomen, maar ik moet nu het plastic van de muur steeds wat hoger afsnijden en het dan in de gaten houden. Hopen eigenlijk dat we het probleem hebben opgelost maar is ff afwachten. Kan iig wel douchen als ik in mijn kraamweek zit :D

Verder gister geloof ik echt nesteldrang gehad. 's avonds moest en zou ik gaan schoonmaken. Dus heb samen met mijn mannetje lekker schoongemaakt en heb lekker rustig geslapen. Had wel een raar gevoel in mijn buik, maar vanmorgen niks te bekennen helaas. Mijn schoonzus verwacht dat ik vandaag beval, al zie ik dat niet echt gebeuren. Heb haar dat ook gezegt, ze zegt zolang je maar zondag niet bevalt want dan moet ik voetbal kijken. Heb haar vriendelijk verteld dat het toch niet de bedoeling is dat ze gelijk aan me bed staat dus ze kan gewoon voetbal kijken :D

Wel vind ik het nu vervelend worden dat de vragen komen van heb je al weeen?? voel je al iets???

Zit nu wel te overwegen om dingetjes uit te proberen om de bevalling op gang te laten brengen....

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Angel fijn dat alles goed is, boobies, auw.

Lizz idd sterkte vandaag.

Las net dat het morgen zaterdag en zondag weer zo heet wordt, pfff. Als ik er aan denk word ik al niet goed.

Denken jullie soms ook zal alles nog wel goed gaan daarbinnen, zonder dat daar echt rede voor is?
    De laatste dagen denk ik dat steeds.

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Dit stond vanmorgen in de telegraaf, Je hebt er echt gekke mensen bij hoor! :$

Vrouw probeert baby door wc te spoelen

NEW DELHI - Een Indiase vrouw is woensdag bevallen in de wc van een vliegtuig en probeerde vervolgens het kind door het toilet te spoelen. Dat meldden Indiase media donderdag.

Het kind werd in de toiletpot gevonden, nadat het toestel uit Turkmenistan was geland in Amritsar in het noorden van India. Omdat de baby vastzat werd het met toiletpot en al in allerijl naar een ziekenhuis gebracht. Chirurgen moesten een zaag gebruiken om het hoofdje uit de toiletpot te bevrijden. Het jongetje ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.
    De 22-jarige moeder had het toestel verlaten en werd gearresteerd, nadat het cabinepersoneel het kind gevonden had. In eerste instantie ontkende ze dat ze net was bevallen maar later gaf ze dat toe. De ongetrouwde vrouw is een geneeskundestudente, die net was afgestudeerd in Wit-Rusland.

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    na ja zeg, wat verschrikkelijk. Wat hoor je toch ook een rare dingen zeg, niet normaal.

5. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    sam: de borstkolf is inderdaad persoonsgebonden maar ik gebruik hem wel iedere dag en heb dat er voor mijn idee wel uitgehaald.
    Met die handkolf moest ik 10 min pompen voor 2 druppels......

MoederK:lekker in je eigen huisje rustig aan

Es:ik heb de wekker uit gelaten en deed het ook op verzoek en soms voordat ik naar bed ging maakte ik haar wakker schone luier voeding en slapen maar.
    Ik denk dat het bij iedereen verschillend is.
    Je moet alleen wel in de gaten houden dat ze genoeg blijft aankomen maar naar mijn idee pakte mijn dochter overdag veel meer als snachts.

Kikkert:waarom zo kinderachtig??zet gewoon op je hyves "me water is gebroken" krijg je zeker meer telefoon ha ha ha.
    Snap sommige niet hoor die komen voor mijn gevoel zo dichtbij veel te dichtbij.

Eline:waren dat de darmen? werd er echt onpasselijk van wat vreselijk zeg.
    Die eerste was wel een aansteller hoor met der lachgas zat nog niet eens op de helft.

Dihtje:wat ontzettend schattig zo klein mensje en zo groot bed.

Elea:wat schattig zo die kleine meid

nancy:ja is dat normaal dat trillen?waar komt dat door?
    Ik zat dat gister te bekijken en vond het zo zielig.
    Heb nooit de emo kant ervan ingezien eigenlijk.
    En klopt het 45 min dicht maken?

Sue:gefeliciteerd en hoop voor je dat de kleine komt

Goldy:kan ook voorwerk zijn.
    heb gister echt nare pijn in me rug gehad en en trok ook naar mijn benen, je kunt er echt naar van zijn.
    En anders wil ik wel weten welke verhalen je leest??want als dat de boel opwekt gaan we massaal lezen hi hi.

Mamachan:spannend

Claire:ja teleurgesteld is wel te begrijpen:) hoop voor je dat je alsnog snel begint.
    Wel een prachtige kamer zeg.

Lizz:slaat straks in als iemand de laatste worden spreekt.
    Kotsend en kruipend dan de zaal verlaten!!!
    Nee hoor sterkte vandaag.

Guppie:zo naar als je steeds minder mobiel bent.

Pooh:het is afgezakt dus denk dat ik de mazzel van het voorwerk nu even in de rug had zitten:)
    Enne gister morgen ook me slijmprop verloren niet helemaal compleet want heb daarna nog delen verloren.
    lag opeens klodder snot in toilet.
    Maar kan nog paar weken duren.
    Sommige schieten met 2 uur de ontsluiting in maar sommige moeten nog weken wachten...

Angel:lekker genieten van je mooie meid

Lucky: ja is moeilijk dat afwachten.
    Maarre heb bitterlemon geprobeerd en 2 dagen maagzuur gehad dus dat doe ik denk ik niet meer.
    Rommelde trouwens wel maar waren meer me darmen denk.
    Heb het wel 2 dagen echt volgehouden te drinken hoor.

Eline:ja dat heb ik ook vaak zeker omdat de kleine weekend heel druk was en nu veel rustiger.

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Maar wat was het vochtverlies dan? Of ben je daar nog niet over uit?
    Echt een bizar verhaal hoor, die bevalling van jou. Maar nu is jullie meisje er gelukkig, en kun je heerlijk genieten.

Hoe het met mij is? Nou eh....ik doe alles, maar ze komt maar niet....
    Een beetje gefrustreerd dus als ik eerlijk ben. Tot 37/38 weken echt niks mogen doen en ook niet gedaan want anders zou de bevalling starten, en nu mag het en komt ze niet.:(
    Dus je snapt dat ik me af en toe niet zo heel erg toppie voel. Inmiddels wel weer voorweeen (die zijn ook even een week bijna weggeweest), maar heel onregelmatig en ook niet de hele dag door. Gisteravond m'n slijmprop verloren (echt mega!!!) maar ja, dat zegt natuurlijk ook niks. Wel veel last van m'n schaambeen en stuit, als ik m'n klaagminuutje compleet mag maken.
    Maar wat er het meest inhakt is de spanning of het allemaal wel goed zal gaan. Dat zal iedere zwangere vrouw wel in meer of mindere mate hebben, maar ik merk dat alles met Bram* en de massale longembolie erna voor mij er momenteel flink inhakken. En dat gaat de ene dag beter dan de andere.
    Dinsdag weer op controle en dan gaan ze kijken wanneer ze me gaan inleiden (rond de 41 weken) Dus ik moet nog maar even volhouden vrees ik ;)

7. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Hier: gewoon kl*te me moeder is gister opgenomen met een vlekje dat ze meteen vandaag gaan onderzoeken.
    Ben wel heel bang hoor voor de ziekte K.
    Omdat het zoveel voorkomt in de familie is ze ook meteen opgenomen.
    En voel me echt ellendig en zweverig tegelijk.
    Aan de ene kant denk ik dat ik het nog niet kan laten doordringen en dat ik me afscherm omdat ik hoog zwanger ben.
    Maar vannacht gelukkig wel een paar uur geslapen maar niet veel.
    Nu uren aftellen voor we wat weten en of we uberhaupt wel wat horen vandaag.
    Als ik zou bevallen zou me eerste naar me moeder toe gaan en dat was gewoon goed geweest.
    En nu is het toch anders en dat maakt me wel verdrietig.
    Het idee dat ik ga bevallen en dat me dochter weer ergens anders is.
    Maar goed laten we er het beste van hopen.
    En die bevalling gister morgen slijmprop verloren maar (toen was er nog niets bekend) dacht ga het er maar niet over hebben.
    Deze wil toch tot 42 weken blijven zitten:)
    Maar denk dus nu zou het zo zijn dat het een paar weken blijft zitten tot we misschien meer zekerheid hebben?
    Of is dat nu echt weer te zweverig???????

Maar goed kleine meid gaat zo trakteren omdat ze voor het laatst op school is ze heeft een prinsessen jurk aan en is helemael blij.
    Echter door dit nieuws kan ik helemaal weinig hebben en dat vind ik zo snue voor haar.
    Ben gewoon zo geirriteerd kan er niets aan doen.

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Lucky: verleidelijk idee he om de bevalling op gang te brengen. Hier echt al van alles geprobeerd, en zie m'n banner..... Dus ik heb de moed maar opgegeven.

@ Eline: herkenbaar hoor. Ik wijt het bij mij vooral aan onze voorgeschiedenis, maar vrijwel iedere zwangere vrouw heeft het wel in meer of mindere mate. Op het moment dat je twijfelt gewoon een keer de vk extra bellen. Daar zijn ze voor hoor.

@ mamameisjes: ja, dat weet ik. Dus ik reken ook helemaal nergens op. Het was wel een megaslijmprop, dus volgens mij ben ik 'm wel helemaal kwijt nu. Eerder was ik al delen verloren. Maar ja, gewoon afwachten he?
    Wat een naar verhaal van je moeder! Sterkte!

9. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Pooh: nou 41 is beter dan 42 toch?
    En dat is juist zo frustrerend eerst maanden rust en volop harde buiken en krampen en nu mag het en doet het niets.
    Maar rustig aan het komt er toch wel een keer uit:)
    En hopen dat je straks gewoon een gezond kindje in je armen ligt.

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    lieve meiden voor iedereen een dikke knuffel ik heb wel alles gelezen en mooie foto's gezien maar ik heb gewoon weg geen zin om te reageren, tis echt hoe dichter in bij die 40 weken kom hoe meer frustie ik word want voor mijn gevoel heeft dit kleintje nog helemaal geen zin om te komen. ik ga me nu maar eens ff douche mss heb ik dan wel de puf en de zin om hier mee te kletsen ;) .

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden,

Pooh ik begrijp je, en toch wel spannend dat je je slijmprop bent verloren.
    Hier namelijk nog helemaal niks. Geen prop, geen vr water geen voorweeen die noemenswaardig zijn.. gewoon een druk kindje in mn buik die totaal geen aanstalten maakt.. wordt er ook best moedeloos van hoor..

Lizz, zo is t ook weer en ik wordt zelfs volg wk do of vrijdag al ingeleid, kun je nagaan dat ik niet eens lang meer hoef. Zou t alleen graag helemaal natuurlijk willen gaan doen.

Claire, wat een ontzettrnd mooi kamertje, kraakhelder, echt super! Ook gefeli met de 40w, toch wel bijzonder om dat te halen, he?

Alle meiden thx voor de felicitaties, superlief!

Es wat n schatje!!

Euhm toen was t op. Slecht geslapen, t was weer warm en mn benen superonrustig, leken wel 50graden die voeten van mij... bah. Verder niks te klagen haha!

Dikke xx en fijne dag!
    Sue

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamameisje & pooh ik wil jullie persoonlijk toch even een dikke knuffel geven

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Chicken, ik zal straks ff op je pb reageren meid, beetje nalatig geweest! Dikke xx en wat lief dat je aan me denkt! Knuffie!

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ Mamameisje
    Bitterlemon lus ik dus echt niet, dus dat ga ik niet eens proberen :D
    En andere dingen heb ik al geprobeerd, maar kwam niet eens gerommel van.
    Dus denk dat ik gewoon geduld moet hebben (wat niet mijn sterkste punt is)
    En sterkte met je moeder. Ik hoop dat het plekje goedaardig is en verder niks voorstelt!!

@ pooh
    Ja ik denk dat we toch gewoon geduld moeten hebben. Kindjes zijn eigenwijs en komen wanneer ze willen

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!!
    Pooh: nou schoonmoeder is uurtje gebleven.. Schoonzusje komt vanmiddag! Maar wij gaan eerst naar bed en daarna zeg ik dat we ff naar vriendin gaan hier in de straat ;) HAHA!! Misschien dat Jildou daar wel even heen gaat hoor :p !! Rinze vannacht lekker geslapen en vanochtend de ideale zoon :D !!
    Dit was het verhaaltje van vanochtend wat ik bij de anderen geplaatst had ;)
    Zoo hier ook fraai ;) .. Eerste ochtend alleen.. Zelf douchen, Jildou douchen/ bad.. Rinze ondertussen voeden. Jildou poept het bad ff vol ;) !! Heel fijn!! Rinze is nu ik voed met tepelhoedje veel rustiger. Heb hem net voor het eerst gewassen/ verschoond zonder krijsen, dat hadden we nog niet meegemaakt ;) !! Ligt nu heel tevreden in het voedingskussen ;) !! Zal straks ff foto showen :D !!

Verder dames succes met de laatste loodjes!! En dikke knuffel!!

Susanne gefelicteerd met je grote meid!!! Gaat snel he!!

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    goede morgen meiden!!

nou hier nog steeds geen baby!
    tis vannacht rustiger geweest als gister. en nu gaat hte ook nog wel. af en toe die steken nog maar ff geen krampen.
    ik ga het maar afwachten maar ben bang dat het toch inleiden zal worden.

wel wat slijm verloren net. maar niet echt een grote prop ofzo. dus niet DE prop.

pooh ben benieuwd of het bij jou je prop was, en je misschien binnen nu en een paar dagen wel gaat beginnen.

mamameisjes: sterkte meid.

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Susanne, gefeliciteerd met de verjaardag van Nikita ;)!

Sam, wat fijn dat de ochtend rustig verliep ;)!

Lizz, bij alle zwangerschappen kwam de chinese kalender uit, alleen bij deze niet ;)!

Degene die 39wk of 40wk zijn, gefeliciteerd!

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

MAma chan, veel succes in het zh...ben eens benieuwd...

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb nog lekker even geslapen, Krampen nog steeds aanwezig. Ik ga er maar vanuit dat het gewoon wat voorwerk is dat straks weer weg gaat (al hoop ik dat natuurlijk niet). Maar dan valt het iig altijd mee.

claire, wat een mooi kamertje zeg! Echt heel mooi..
    elea, ik hoop het stiekem wel maar ik ga er maar niet van uit..
    lizz, wat een verhaal zeg echt verschrikkelijk bah..
    @ mamameisjes, jaa ik denk ook dat het voorwerk is maar beetje hoop blijf je houden he. Ik ga straks gewoon lekker even douchen.. kijken of het dan minder word..
    En dikke knuf , ik hoop dat het niks ernstigs is!

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Kikkert: thanx! Jij ook een hele dikke knuffel terug! Ik begrijp heel goed wat je voelt!

@ mamameisjes: 41 is idd beter dan 42 ;)

@ Sue: waardeloos he? Wel lekker dat de kleine zo druk is, dat geeft toch weer een prettig gevoel.

@ bubsie: het was echt DE prop! Herkende 'm van vorige keer en zag er ook precies uit hoe de gyn het beschreven had, ook qua hoeveelheid. Alleen kwam er net nog meer! Nou ja, laat maar komen die handel ;)

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ....buddy nieuws....

mammachan word nu/zo ingeleid.

...einde buddy nieuws...

meer weet ik ook niet ik heb haar wel veel suc6 gewenst en gevraagt of haar vliezen dan toch gebroken waren.

Deel Deze Pagina