meiden ik heb ff jullie raad nodig....ons ukje is normaal heel druk in mijn buik elke dag/nacht voel ik de kleine heel erg goed en dan komt er weer een bult omhoog (billen ) of een voet wat uitsteekt maar sinds gisteren middag/avond voel ik de kleine veel minder ik voel wel af en toe een kleine beweging maar niet zoals normaal, wat zouden jullie doen ff afwachten of ff de vk bellen (wil niet te snel bellen aangezien ik dan kans heb dat ik die vk aan de tel krijg waar ik het niet zo super mee kan vinden )
Kikkert ik zou bellen. Mijn verlos drukte me dat nog op het hart, van als je de kleine opeens minder voelt altijd bellen Sam wat een heerlijk mannetje, dat ie alweer een week oud is zeg.
hoi ladies, Hier even een berichtje van mij. Ik voelde me al een aantal dagen niet goed, dus wist dat ik of zou gaan bevallen of ziek zou worden. Het werd het laatste en heb een fikse buikgriep. Mijn lichaam is helemaal op en ik was dus ook absoluut niet klaar voor een bevalling. Nu gaat het iets beter. Hoe is het met iedereen? Mama chan: Veel succes, strakkies heb je je prachtige kind in je armen! Pooh: Ik ben inmiddels een week geleden de prop verloren (in delen), maar er is nog niets aan het handje. Sam: Wat een prachtig kindje zeg.. echt een lekkerding! Claire: De kamer heb je mooi ingericht. Heel erg mooi! Eline: Vervelend zulke dagen he, ik ken het. Verder ben ik het weer kwijt..
Kikkert: Bellen!!! Ik heb het afgelopen week ook gedaan. De gyn vertelde dat er afgelopen week iemand was die meteen moest worden ingeleid. Hij drukte me op het hart om altijd aan de bel te trekken. Zij zijn sowieso aan het werk en wakker, dus waarom niet? Het is niet dat je iemand lastigvalt, want het is hun werk. En zeker voor je gemoedsrust is het belangrijk.
Jawel het gaat goed. Je mag me altijd smsen hoor. Ben wel verbaasd dat ik me zo snel weer wat beter voel, want gisteren dacht ik echt niet te overleven, hahaha. Heel gek he, maar ik verwacht gewoon dat mijn vliezen snachts breken of de weeen snachts beginnen. Hebben jullie dat ook? Overdag verwacht ik niets..
Mamachan, succes! Hopelijk heb je snel je kleintje in je armen! @ einneh, ja ik was ook al om half 5 wakker, toen kon ik niet meer slapen ben ik maar op internet gaan lezen, tjaa je moet toch iets he @ sam, zeker een knappe vent zeg! kikkert, ik zou ook bellen! mamat, beterschap, dat is echt vervelend! Hoop dat je snel beter bent! Ik ga nu even lekker in het zwembad afkoelen, heerlijk...
ik heb de vk gebelt en ze komt zo even hier heen en dan bekijken en overleggen we even wat we gaan doen mss dat ik ff naar het zh moet voor ctg (maar daar ga ik maar niet vanuit ) jullie horen van me
ter geruststelling en controlle moet ik toch naar het zh, de vk verwacht niks bijzonders maar wilt toch dat ik het laat controleren ook omdat het toch flink warm is buiten
Dank jullie voor jullie lieve reactie`s. Duurt wel heel lang hoor wachten hoop einde van de dag wat te horen maar grote kans dat het morgen wordt denk ik. Half 5 worden er foto`s gemaakt en daarna nog een arts spreken?? Volgens mij gaan ze graag op tijd naar huis. Is ook echt wel heel dubbel gevoel hoor nu, had nog verse ananas en heb het gegeten maar denk toch niet voor 5 uur nu!!! Aan de ene kant wil ik nog steeds heel graag bevallen maar ben ook heel bang voor slecht nieuws. Las iets over bitter lemon?nou is ook best te doen maar een maagzuur dat is echt niet normaal. Ene ik lees overal toch steeds dat sperma een stofje bevat wat ze ook in die zetpillen doen als ze het opwekken. Maar goed vind dat geen succes meer ben der klaar mee. Alleen nog wonderolie is een optie maar vind dat toch eng. Hebben jullie ervaring ermee??hebben het er een paar dagen geleden al over gehad. Zou wat zijn aan het persen en dat "dat laxerende waarvoor het bedoeld is" erzo uit spuit. Denk dat ik dan onder het bed ga liggen wha wha. Ga nu boodschappen doen en proberen een beetje de tijd te verdrijven. Hier is de zon weg bij jullie ook??
@Mammachan: spannend, succes!! @Suekes, gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje en met de 40 weken, zou mooi zijn als de kleine zich snel meldt. @Susanne, gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Fijn dat alles goed gaat met Max. @Es/Dithje/Sam, wat een lieve kindjes. Krampjes voor Naomi en Luca, zo sneu. @MamaT, beterschap! @Mammameisjes, wat een rot bericht voor je moeder. Heel veel sterkte en ik hoop echt dat het allemaal mee valt. Toch veel plezier gewenst met trakteren. @Kikkert, goed dat je hebt gebeld. Ben benieuwd zometeen als de vk is geweest. Succes! @hier, krampen en steken onderin mijn buik, voorwerk dan nu echt begonnen? Ben niet vooruit te branden, heb geslapen tot 10.30 uur en net alweer liggen slapen op de bank. Ik ga maar even douchen en dan verkoeling zoeken in mijn zwembad. Pfff....wat een hitte ook alweer.