Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ kikkert: goed dat je gebeld hebt. succes in het zh!

@ mamat: goed om te horen dat het nu beter met je gaat!

2. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Eline:vlooien bah bah bah wanneer weet je of ze weg zijn?

Kikkert:VK zei gister ook echt tegen me BELLEN als je de baby eens iets minder voelt.
    Nou beweegt ze bij mij wel maar niet meer zo veel.

Sam:knap hoor 2 kindjes zo de hele dag en grote deel alleen is inderdaad even je draai vinden.
    Klopt het dat 2 makkelijker is dan eerste met je draai weer vinden?

mamachan:spannend hoor hoop dat Den toch erbij is voor je!

3. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bitter lemon drink ik af en toe wel eens een glas, vind het namelijk erg lekker. Maar ik probeer zo min mogelijk koolzuurhoudende drank te drinken ivm vocht. Helaas heeft bitter lemon hier niet het resultaat waarop we hopen....maar goed, wat bij de een niet helpt, kan bij de ander zomaar wel helpen.

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mamameisjes geen idee wanneer ik weet of ze wegzijn. Ik heb de katten nog niet echt zien krabben ofzo, en ik had er gister 1, dus misschien valt het toch mee

Kikkert succes in het zh

5. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    AMSTERDAM - Wesley is een veelgekozen naam voor jongetjes die afgelopen maand zijn geboren. In juni noemden bijna twee keer zo veel kersverse ouders hun zoontje Wesley dan in de maand daarvoor. Dit blijkt uit de kwartaalrapportage van de Sociale Verzekeringsbank.

Hoe simpel kan het zijn de naamkeuze!!!

6. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat erg, gewoon door het voetbal. Dan kunnen ze alle meisjes wel Yolanthe gaan noemen, eens kijken wat Johan Derksen daar van vindt. Die man is toch al zo blij met deze twee.

Een naam geef je mee voor de rest van zijn/haar leven, beetje triest dat die naam dan nu van het WK moet afhangen.....vind ik persoonlijk. Als je deze naam kiest omdat je hem al jaren prachtig vindt, dan is het natuurlijk iets anders he.

7. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pooh, slijmprop verloren, spannend. Hoop dat het iets zal doen voor je!

@Claire, prachtige kamer!! Echt, heel erg mooi!

8. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    j2j: vind het ook niet normaal daar een keuze van te laten afhangen.
    En dan ook nog even op de valreep omdat ie scoort noemen we de kleine man zo.
    Hup holland ligt de kleine daar in het oranje met prenatal speen met hup holland wha wha

Maar Yolanthe vind ik wel een hele leuke naam hoor:)zou het alleen niet doen omdat je dan toch aan haar denkt

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh slijmprop verloren en hier s nachts vliezen gebroken ;)

mamameisje spannendzeg en sterkte. Een 2e is in de kraamtijd veel relaxter als eerste. T draait er gauw in en je weet t meeste wel.

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Kikkert: Toen ik die avond in het ziekenhuis kwam toen gaven ze aan dat het wel de poli leek die avond. Heel veel vrouwen voelde hun kind minder.. dus miss komt het wel door de warmte. Maar voor de zekerheid toch even gaan!

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wauw Claire wat een mooie babykamer meis:D! En gefeliciteerd met je 40 weken meis!

Sterkte vandaag Lizz! Wat een verhaal joh:$:$, OMG!

Ieuwk Eline een vlo:(.... Snel maar wat halen meis, want dat is niet fijn!

Wat een scheetje Es:)!

Spannend Pooh je slijmprop verloren! Hopelijk gaat het snel beginnen meis. Mijn duimen draaien in ieder geval nog steeds;)!

Van harte gefeliciteerd met Nikita Suzanne!

Super Angel dat Caitlin het zo goed doet en dat het goed gaat met jou! Toppie meis! Enne, krijgen we nog een foto:D?

Wat fijn dat de douche weer klaar is Lucky! Lang leve je oom;)!

He bah Mammameisjes, wat een naar bericht meis over je moeder. Heel veel sterkte!

Spannend Mamma Chan, heel veel succes meis!

Heerlijk manneke Sam!

Succes in het zkh Kikkert! Altijd goed om even extra te laten controleren!

Helemaal met jou eens J2J!

Hier; kraamverzorgster is net weg, was vanochtend voor het laatst... Wat gaat dat toch ontzettend snel8). Vanochtend nog babymassage geleerd van d'r en ohhhh wat geniet Luca daarvan. Hij was er helemaal groggy van:).
    Echt vaag trouwens, had tijdens mijn zwangerschap welgeteld 3 strepen en nu opeens veel meer... Blijkt dat je tijdens de bevalling ook nog striae kunt krijgen, boehoe:(!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje dat is balen!!! Jij ook alleen dus!!
    WHAAAH Hoefde niet eens te vragen of schoonzusje weg wilde gaan :D :D !! Joepie :D !! En Jildou ligt al vanaf 12 uur te slapen :D !!

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi dames!

Heb ik nog wat gemist?? Sorry niet echt bijgelezen, geen doen joh :(

Zo heb vandaag echt mijn rust gepakt, goed he!? :D De kraamverzorgster had de sleutel dus kwam me rond 9 uur ontbijt op bed brengen en toen met Luuk op mijn borst tot 10 uur in bed gelegen met dvdtje aan. Daarna kwam mijn vader en Luuk in bad gedaan en gewogen, weer 100 gram erbij!! Hij zit nu op 4280 gram, nog 75 te gaan en dan zit ie alweer op zijn geboortegewicht :) Vanmiddag weer plat met Luuk op de borst, zo heerlijk. Kolven gaat vandaag niet zo lekker, komt weinig uit :( maar we geven de moed niet op ;) De nacht was goed, hij kwam wat moeilijk in slaap en voor het eerst geprobeerd 6 uur zonder fles maar na 5 uur (dus om 4 uur vannacht) kwam hij, nou prima hoor. :)
    En Bas heeft nu 3 weken vakantie, heeeeeerlijk!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Sam! Daar kan je als mens zijnde blij van worden he?! Heerlijk gewoon en heel erg lekker ook dat Jildou al zolang ligt te slapen.

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk Nancy, jij bent echt goed aan het genieten meis:D! Wat goed dat Luuk zo lekker aankomt en dat alles goed met hem gaat. Hoe is het nu met jouw wond dan meis?
    Luca zit alweer 40 gram boven zijn geboortegewicht:D!

Hier; mijn slaapje door mijn neus geboord. Liggen we heerlijk alle drie te slapen belt het CB om een afspraak te maken. Euhm, hoezo handig... Nou ja, vanavond maar op tijd erin. Manlief heb ik wel even naar boven gestuurd voor een uurtje slaap want die loopt een beetje op z'n tandvlees heb ik het idee...

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wat heerlijk dat je Luca nu een massage kan geven en dat hij er zo van geniet! Zou ik ook wel willen leren, leuk zeg :)
    40 gram er boven alweer, jeetje wat goed! :$ De wond doet nog zeer, ga zo weer even paracetamol nemen, maarja is ook pas week geleden he ;)

Niet handig nee van CB! ;) En hier precies hetzelfde met mijn mannetje; hij ligt ook op bed nu...

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Dithje, dat wist ik ook niet dat je tijdens de bevalling nog striea kon krijgen :$ Da's wel ff balen dan. Denk je vrijwel streeploos door de zwangerschap heen te zijn gekomen :x Grrrrr...

Sam, wat heb je ook een lekker ding op de wereld gezet. Kan ik ook lid worden van die fanclub trouwens? ;)

Nancy, knuff voor jou voor het kolven. Weet er alles van, maar echt, de volhouder wint meid! Je bent echt een bikkel hoor, dat je zo vastberaden bent, je mannetje mag maar wat blij zijn met zo'n doorzetter als mama! :)

Pooh, fijn dat je de slijmprop kwijt bent. Zit er in ieder geval iets van vooruitgang in hè. Het is wel bizar dat jullie allemaal zo overtijd lopen zeg!

mamachan, succes!!!!!!!!!!!!

mamameisjes, he bah wat een akelig bericht van je moeder. Hoop dat het uiteindelijk toch meevalt... :(

Liefs Elea

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh en heb vandaag nog heerlijk geshopt met een nieuwe vriendin hier. Erg leuk en ook nog gezellig geluncht daarna. Heb een jurkje voor C.élya gekocht, een superlief zomerpakje voor L.yvia en een prinsessenjurk voor E.line. En voor mezelf een supermooie zijden shawl. Was ik al maanden verliefd op, maar nu in de sales dus kon het niet laten. Was nog steeds veel te duur natuurlijk :) maar hij is zoooooooooooo mooi. En hier erg handig omdat je op sommige plekken je schouders wil bedekken. Ben er helemaal blij mee, maar voel me toch ook schuldig omdat hij zo duur was. Stom he, zo vaak koop ik niet iets voor mezelf... Hebben jullie dat nou ook?

19. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @eline: denk je eraan dat je niet allen de katten ontvlooit, maar ook hun favoriete ligplekjes in huis? Is niet moelijk hoor, dekentjes wassen op 60 graden en spraytje over het object waar het dekentje op ligt.

@claire: mooie kamer! hier de kamer verdeelt:) wiegje beneden bij ons op de kamer en op de babykamer die verder wèl klaar is qua behang en laminaat nu 2 1 pers bedden ivm de visite.

@Sam: wat een schattig beebje heb je toch!

@mamachan sterkte: hoop voor je dat den de moeite wil nemen erbij te zijn!

@alle mama's met beebjes met krampjes: kennen jullie Calmosine? Dat is een middeltje(homeopatisch) dat help de krampjes te verlichten. In nl heb je ook nog cinababy van vsm gewoon bij de drgist te verkrijgen. Ook rooibos thee wil wel eens helpen...sterkte ermee!

@hier: weer heel warm graad of 39/40 in de auto gezien.
    net weer een heerlijke massage gehad en probeer zo nog ff te gaan liggen.

au-pair nieuws!: het nl meisje wat ik achter de hand had heeft met gisteren gebeld, bijna half uur aan de foon gehangen en ze hoopt met een weekje hier te zijn! dus hopelijk eindelijk rust!
    het word dan nl wel heel kort dag......ik moet nog 14 dgn a 3 wkn! toch handig als er iemand voor die tijs is.

20. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @pooh: hoe is t met spuiten? nog vol te houden?

Deel Deze Pagina