Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Innohep. Maar ja m'n linker- en rechterlong zaten dan ook helemaal vol bloedpropjes he?

2. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    zegt me nix ff googelen....

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    buddy-nieuws (kon het door eigen zh bezoek niet eerder melden)

om kwart voor 1 is mamachan bevallen van een dochter genaamd zoe. 3130gram en 49cm!

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    hoi dames,

heb niets bij kunnen lezen, want ik ben nogsteeds heel erg misselijk. Ik merk vandaag dat ik heeeeeeeeeel veel slijmverlies heb. Is dat een teken??

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    ja zeker. maar ergens ook wel heel logisch, want hij heeft mij echt op kantje boord zien liggen zeg maar. dus dat heeft op hem ook heel veel effect gehad.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    even snel hoe het met mijn zh bezoek is gegaan....

ctg was goed en de kleine was ineens erg druk (alsof de kleine het erom deed ;) ) wel moet ik morgen om 14uur terug en nog een keer aan de ctg en dan krijg ik ook een groei echo en een consult bij de gyn omdat deze de baby/mijn buik erg klein vond.
    dit was ff snel hoe en wat we gaan eerst eten en dan kom ik nog wel ff terug.

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ mamachan: gefeliciteerd met de geboorte van Zoe!

@ kikkert: hoe was het bij jou in het zh?

@ mamat: geen idee. dan zou er bij mij ook wat aan de hand moeten zijn, maar dat is niet het geval.

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    MamaChan: gefeliciteerd met de geboorte van dochter Zoe!

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    super dat de ctg goed was kikkert! ook fijn dat je morgen weer terug mag komen. hopelijk valt het allemaal mee met de grootte van de kleine. maarre...de vk schatte de kleine toch juist heel groot? zo zie je maar.;)
    dikke knuf!

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ mamachan!! gefeliciteerd met jullie dochter!!!!
    dat is toch snel gegaan? of heb ik het mis?

@ all. hier lekker dutje gedaan. huis is weer helemaal schoon. moeder heeft lekker huis gehouden heerlijk! alleen jammer dat ik het zelf niet kan, want mn handen jeuken dan gewoon. maar ik zit er helemaal schoon bij. bovenverdieping en beneden dus baby kom maar!!!

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ kikkert fijn dat de kleine het goed deed op de ctg. en wel goed dat ze je morgen nog een keer willen zien. hopelijk is alles goed ook met de groeiecho.

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Mama chan: Gefeliciteerd.. en wat een mooie naam hoor. Ik vind de meeste namen tot nu toe toch wel heel erg mooi moet ik zeggen.

Pooh: Toch vind ik het apart want ik heb er namelijk tot nu toe geen last van gehad, hele zwangerschap niet.. behalve de slijmprop die ik vorige week verloor. Daarnaast ook voortdurend (om de paar minuten) last van harde buiken, gisteren in het ziekenhuis ook. Ik ben benieuwd.. Moet morgen naar de gyn.

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Kikkert: merk je al een verschil tussen de vk en gyn? De gyn is veel makkelijker en zorgzamer, vind ik.

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    MamaChan, Gefeliciteerd met de geboorte van ZOE!!!!! (staat er nog een trema of een accent égu op de e?)

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    ik hoop het voor je mamat!

16. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hmm innohep is op bassis van Tinzaparine en mijn lovenox/fraxiparine op bassis van nadroparine
    voor zover ik kan zien zit er niet veel verschil tussen mijne en jouwe. behalve misschien dan de geconcentreerdheid van het product of hoe zeg je dat? misschien krijg ik uiteindelijk wel verdunningsmiddel binnen als jij, maar is de jouwe meer op waterbassis. klinkt niet en leest niet maar hoop dat je snapt wat ik bedoel:D

17. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    mamachan: gefeliciteerd met de geboorte van dochter Zoë!

18. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @mamachan
    gefeliciteerd met de jullie dochter Zoë!

pffffff ik wil ook!!!!!!!!!!! Heb vandaag echt zo'n dag dat ik er op zit te 'wachten'.
    Morgen maar iets gaan ondernemen want zo word ik helemaal gek.

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    ik begrijp wat je bedoelt. ik weet wel dat ik een therapeutische (dus behandeldosis krijg) en niet een "onderhoudsdosis"(die alleen je bloed ietsje dunner houdt), omdat ze bang zijn dat ik met minder alsnog weer embolieen zal ontwikkelen. en reken maar dat er in m'n ziekenhuistas een spuit zit zodat zodra er weer gespoten mag worden die naald gelijk m'n been in gaat!

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Jullie sleuren me trouwens wel door de middag heen hoor!
    Voel me weer ongelooflijk emo vanmiddag. Lig al vanaf 13.30 op bed, en de tranen hebben weer rijkelijk gevloeid. Heb ook nog helemaal niet de fut of zo om eruit te komen of om iets te gaan doen (eten koken of zo...zou best handig zijn...) Zit er gewoon een beetje doorheen vrees ik.
    Maar genoeg geklaagd!

Deel Deze Pagina