Nancy: Wat een super foto's van jullie heerlijke mannetje!! Naomi moest om 5 uur de fles, dus moest haar toch wakker maken, want zat al 4 uur tussen ongeveer.. ze heeft 40 cc gedronken daarna viel ze in slaap maar kwam ook de helft van haar flesje er weer uit dat was de eerste keer dat ze echt spuugde.. en t zit me toch niet lekker.. of maak ik me nu zorgen om niks? Ik heb haar daarna nog een x de fles aangeboden maar ze wilde echt niet meer.. ze is weer verder gaan slapen en slaapt nu nog steeds..
@Es, ach jeetje... Ik durf het echt niet te zeggen meis Hoe denken de al langer zijnde moeders hierover?? help
@es hoe heeft ze voor de rest vandaag gedronken??? wat dat spugen betreft als dit de eerste keer was dat echt "veel" terug kwam dan zou ik me nog geen zorgen maken meid. dylan had reflux als baby en spuugde echt heel erg en dan werd wel aangeraden of af en toe wat water nog naast de fles te geven of gewoon nog een beetje extra melk. maar hou het gewoon in de gaten en als jij je niet prettig voelt erbij zou ik morgen ff het cb bellen of overleggen met de kraamhulp ow en trouwens nog een tip kijk gewoon even naar de hoeveelheid verdeeld over de hele dag als ze voor de rest goed gedronken heeft zonder te spugen dan heeft ze wellicht nu minder honger.
Ze heeft de rest van de dag goed gedronken.. Om 8 uur vanmorgen 60 cc, om half 12 60 cc, om 3 uur 60 cc.. Dit was dus echt de eerste keer dat ze spuugde... Zal ik nu gewoon 8 uur even afwachten, kijken hoe ze dan drinkt?
Mamachan van harte gefeliciteerd met Zoe!! Leuke naam past volgens mij heel mooi bij jullie !!! Kikkert fijn dat alles goed was!! Hier vond Rinze dat hij vanaf 2 uur elk uur moest drinken tot 5 uur Net ook weer een slok gehad maar dat stelde niet veel voor...
Es je kunt over dit soort dingen ook je vk nog bellen hoor, die hebben ook verstand van dit soort dingen! Heb ik toen bij Ymke wel midden in de nacht gedaan, want als het niet lekker zit dan krijg je het ook niet uit je hoofd (tenminste ik niet). Ik heb ook geen idee hoeveel zo'n kleintje moet drinken met fv per keer, heb je geen schema? Mamachan gefeliciteerd met jullie dochter! Wow dat is echt snel gegaan zeg, en meteen alweer naar huis! Heerlijk! Kikkert, goed gedaan meid! Zelfde verhaal als bij mij maandag, ik kreeg ook een groeiecho al was de ctg prima.
Ook wel logisch inderdaad Nancy dat je wond nog pijnlijk is... Goed pcm nemen hoor, daar zijn ze voor. Die mannen van ons hebben het ook wel te verduren he, de kersverse papa's! Wat heerlijk Elea dat je zo lekker geshopt hebt! Enne, niet schuldig voelen meis want je hebt het verdiend! Echt waar joh, je moet jezelf af en toe kunnen verwennen. Super Mama van P dat je weer een au-pair hebt binnenkort! Fijn Bella dat je het zo goed hebt gehad in de stad! Je hebt gelijk hoor meis, lekker je gang blijven gaan. Die bevalling komt wel! Fijn dat de ctg goed was Kikkert! Ben benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen, succes alvast. Top Bubsie dat je moeder zo lekker aan de poets is geweest! Dikke knuffel Pooh! Whaaaa geweldig Nancy die foto's! Zou me niet zoveel zorgen maken hoor Es! Luca drinkt de ene keer ook meer dan de andere keer... Zo drinkt hij 3x achter elkaar een fles van 60 leeg en vervolgens maar een flesje van 30 ofzo... Zolang Naomi goede plasluiers heeft zit het wel goed hoor meis.
@ nancy, wat een geweldige foto's en wat zie je er goed uit!! @ mamachan, jeetje wat is dat snel gegaan zeg!! dacht het wel al, maar zo snel!
Nancy idd mooie foto's zeg !! Hihi gaan we nu ook buikfoto's showen?? !! Hier aan het wachten op mn broer en zn vriendin. En ben nu toch wel beetje kapot.. Voelde me best goed, maar t is nu gebeurd.. Nou ja, we komen er wel weer !!
Mama Chan van harte gefeliciteerd met de geboorte van Zoe. De rest niet bijgelezen. Niet echt in de stemming. Na de crematie hebben we met z'n allen nog wat gegeten en zijn net thuis. Lange dag dus. Ga vanavond ook zeker niet te laat slapen.
mamachan gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje zoe! Mooie naam.. geniet er van samen! verder niks meer bij gelezen, sorry
@Nancy, leuke foto's. Trotse mamma en een heerlijk kindje! @Kikkert, wat je zegt, je kunt nu niet meer doen dan afwachten. @Lizz, zal idd heftig dagje zijn geweest, slaap lekker voor straks! @Es, ik hoop dat de kleine meid de volgende flesjes allemaal binnen houdt en het bij deze ene keer spugen blijft. @Sam, zo zo Rinze wilde je melkfabriek wel even helpen legen, ieder uur drinken, die profiteert ervan , wel lekker hoor dat hij het zo goed doet.
Whihihi Sam, trap jij af met de buikfoto? Hmmm meis, is toch wel heavy zo'n dag he? Hoe is het met jouw onderkantje dan meis? Logisch toch dat je moe bent Lizz? Hoe was de crematie, was het een mooie dienst?
De fles net gegeven, en zit er weer helemaal in zonder te spugen Ze had denk ik net last van haar darmen want ze had een spuit poep broek van hier tot aan tokio net.. en stinken!!! niet normaal!!
Dithje gaat goed! Heb vannacht ff laten luchten!! Alleen de spieren moeten bijkomen! Wil best een buikfoto showen hoor Moet m wel nog maken straks!