Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    dithje *smelt*!

Wow Sam nu al een buikfoto! gewaagd...

Nancy komt vast goed met je wond joh!

Es, sterkte met je wond, klinkt niet fijn!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Einneh, bescheiden buikje dus.. hihi nou die had ik op het eind echt niet meer, dus kan wel kloppen dan ;)

@Dithje, waaaaaaaaaaaauw wat een heerlijk ventje en dat gezichie, om op te vreten zeg! hihi :D

@Mama v Perine, IEKS zeg geen mooi verhaal :(

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    **********BUDDYNIEUWS********

Pooh is richting ziekenhuis omdat ze zich helemaal niet goed voelt. Niet dat het begonnen is maar ze is erg dizzy, slap, misselijk, etc. Ze gaan haar bloed etc nakijken en heeft geen idee wat het is of kan zijn. Het kan lang gaan duren en zodra ik meer hoor van Pooh dan zal ik het posten!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ach jeeeee arme Pooh!!! :(:( Meissie heel veel sterkte, ik denk aan je!!!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ah Pooh, sterkte!

T zit me niet mee vandaag.. smet aan de buik wond, en ook nog eens vreselijk last van stuwing :( Zit nu met koude compressen op me boobies :p

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal hier een juli 2009 mama..kwam ff stiekem in jullie juli 2010 topic neuzen!

mooi kindjes hoor jeetje! gefeliciteerd allemaal en voor degene die nog moeten persen...alvast heel erg veel succes. volhouden he

groetjes!!
    een zwangere juli 2009 en straks maart 2011 mama

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ai meis, niet fijn! Strakke bh aantrekken, jezelf echt opknopen en ook mee slapen...

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dank je wel! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mama chan, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER ZOE! ;)

MamaT, veel beterschap meid!

Kikkert, gelukkig gaat alles goed met beebje....

Pooh, heel veel sterkte en hopelijk is het niets ernstig...

Sam, een buikfoto? Ben benieuwd...:)

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es, leuke foto's van je meissie! ze ligt er heerlijk bij. lekker tevreden.
    @ nancy, nee is nog niet doorgezet hier helaas. vandaag rustiger dagje, vanavond begint het pas weer met rommelen. maar ben bang dathet gewoon niet doorzet. en dat het dinsdag toch inleiden zal worden.

@ pooh, och meis toch. hopelijk voel jeje snel beter en weten ze in het ziekenhuis wat er is met je.

11. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pooh, jeetje ik schrik ervan! Sterkte hoor, ik hoop dat het allemaal meevalt. Ik duim voor je!

12. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, wat een heerlijk manneke! *smelt smelt*

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh ach meis toch, hopenlijk is er niks geks aan de hand en voel je je snel weer de oude, hele dikke knuffel

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden, kmoet even mijn ei kwijt, ben echt helemaal uit het veld geslagen nu :(

Zoals jullie misschien wel weten is mijn moeder eind van de maand alweer 2 jaar geleden overleden. Nu heeft mijn schoonmoeder van de week een tasje achtergelaten met allemaal cadeautjes en een kaart van mijn moeder; voor haar toekomstige kleinkind (wist ik al want mijn vader heeft zich ooit eens verkletst) Toen ze wist dat ze doodging is ze dat gaan brengen bij mijn schoonouders, ze had niks liever gewild dan oma worden maar helaas...
    Nu heb ik dat pakket dus net open zitten maken... Er zat een hele lieve kaart in (*snik*), een setje met kleertjes, een verzilverd spaarpotje en een verzilverd doosje voor zijn eerste haarlokje, een fotoalbum, een knuffel en een fotolijstje. Mijn mams was hier de beste in, dacht altijd overal aan... Maar Bas en ik lopen nu snikkend door het huis. BAH wat is het leven soms oneerlijk he :(:(:(

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

jeetje meid zelf ik krijg hier de tranen van in mijn ogen! wat mooi en wat lief van jou moeder. woorden schieten te kort, lieverd ik weet niet hoe het is om mijn moeder te moeten missen maar als ik jou verhaal lees voel ik jou verdiet. hele dikke knuf voor jou en ook voor bas.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wordt Vandaag niets meer met buikfoto.als jullie nieuwsgierig zijn maak ik morgen wel 1.hihi.

pooh jeetje sterkte.ik schrik ervan.

nancy wat prachtig.krijg er ook tranen van.

nou jullie geloven het misschien niet maar hier vanavond ook wat onzeker door al dat aanleggen.al was t vanavond eerder om de darmpjes door te spoelen geloof ik.maar ben vanaf 2 uur eigenlijk elk uur met m bezig geweest.gelukkig komt vk morgen weer langs.

verder slaap lekker meiden!tot morgen

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Och lieve Nancy toch! Wat een ontzettend mooi en lief gebaar van je moeder! Wauw meis, echt helemaal super en ik snap heel goed dat jullie van de leg zijn. Wat een heftigheid maar tegelijkertijd zo mooi en bijzonder! Na het lezen van je verhaal, zit ik hier zelfs tranen met tuiten te huilen. Lieverd, geniet samen met Bas en Luuk van dit moment! Hele dikke knuffel!!

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Slaap lekker Sam en hopelijk heeft de vk morgen nog tips voor je. Kan mij voorstellen dat het je onzeker en gefrustreerd maakt, dikke knuffel!

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Nancy, heel leif van je mama dat ze daar aan gedacht heeft...maar weet dat ze jullie mooie jongen kan zien...ze waakt over hem...en ook ik krijg de tranen in de ogen...wat moet het dan niet zijn als je het pakje moet openmaken....echt om tevreden te zijn op je mama hoor! ;) Dikke knuffel meid!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    **************Buddynieuws*************

Sms van Pooh: Zijn weer onderweg naar huis. Laatste uitslagen moeten nog komen maar daar bellen ze over als 't niet goed is. Rest was goed in ieder geval. Rustig aan en met paracetamol naar bed. Bij twijfel of achteruitgang weer bellen.

Deel Deze Pagina