He wat balen Es dat het wederom voorwerk is en niet doorzet! Een leuke bijkomstigheid is dat je je meisje wel weer hebt mogen bewonderen op de echo. Knuffel! Wat goed Lizz dat ukkie gewoon goed ligt! Een hele opluchting op niet? Fijn dat de bh's binnen zijn! Argh wat goed van je Nancy dat je nee hebt gezegd! Wel heel gaaf dat je zo'n mooie bh van Bas krijgt. Hier heeft manlief ook een setje Marlies Dekkers beloofd als ik straks weer in proporties ben! Snap het wel hoor MoederK maar ik wil ook graag kleertjes kopen die ik leuk vind... Voor hetzelfde geldt krijg je allerlei setjes wat niet mooi vind... Of is dat heel raar gedacht van mij? En, al een beslissing genomen of je naar je ouders gaat? Hihihi Sam, echt een slimme dame die Jildou! Hier; lekker gesmikkeld! Ga nu manlief nog even helpen proefwerken nakijken (wat ben ik toch weer te goed voor 'm he?) en dan straks voetbal kijken uiteraard. Mijn broertje komt als het goed is ook hier kijken, gezellig.
Hey dames! Es balen zeg ben net van gym naar huis gestuurd. Ze raadde me aan om niet mee te doen en in bed te blijven liggen voor een week. Ze snapte niet dat er niet naar mijn baarmoederhals is gekeken.. Moet nu veeeeel magnesium nemen en een speciale thee drinken en met niet meer bewegen... Pffff kijk het morgen nog even aan en andes wil ik toch echt even onderzocht worden om wat rust in mijn hoofd te krijgen. Xx
Nee schat, dat klopt niet. Mijn buik zit ook erg hoog, maar bij een tweede of volgende hoeft de baby niet in te dalen, dit kan ook bij de weeen.
goeie avond allemaal ben vandaag de hele dag samen met dylan bij mijn ouders geweest lekker in de zon gezeten en dylan in het badje en zelfs de hond die heeft genoten van het water (die was ook mee ). ben wel een beetje verbrand op mijn benen maar dat trek wel weer weg hihi.... de kleine uk heeft zich vandaag heel rustig gehouden en is nu nog vrij rustig maar voel de kleine wel bewegen . dylan die ligt nu alweer in bed die was totaal uitgeput door het buiten spelen. mannetje gaat dadelijk weg voetballen kijken bij zijn moeder & stiefvader. ik heb eigenlijk niks terug gelezen en dat ga ik ook niet doen is te veel wel heb ik ff gekeken naar nieuws van es & leatitia. @es balen meid, knuffie. @leatitia wat een pracht manneke
@Es jammer meis dat het niet heeft door gezet. Hopelijk komt je meisje snel. @sam aah wat een scheetje is jildou en al zo slim seg! @angel bij jou ook nog steeds geen echte actie knuffel hoor @shelly jij moet rusten nu! beebje moet nog even blijven zitten hoor! @dithje jij bent te goed voor je mannetje. En ben stiekem jaloers hoor. Ik kijk altijd erg uit naar het wk en heb nu nog geen enkele match gezien Mannetje haat voetbal @nance ooh wauw,wou dat mijn mannetje zo iets beloofde @moeder k hier zat mijn buik ook nog hoog hoor. Wilt niets zeggen denk ik. @hier: heb vandaag bij men nieuwe baas geweest. Ik mag als ik terug kom in de dag komen werken. Geen shiften meer voor mij hij heeft mij een project voorgesteld waar ik wel een jaartje zoet mee ga zijn. Ben dus helemaal tevreden. Met Lauratje gaat het ook goed (nieuwe foto's in me album ) Alleen heeft ze heel veel last van haar darmpjes denk ik. Meestal "spuit" het eruit (sorry,niet zo smakkelijk) en ik hoor echt na het eten haar darmen rommelen. is dat normaal bij bv? heb echt het idee dat ondanks het er zo uit "spuit" en het zo plat is het toch soms pijn doet...
@kikkert aah leuk zo'n dagje in de tuin. lekker genieten hoor. @laetitia was het even vergeten maar wat een schatje seg! prachtig ventje
@petatje ow wat een goed nieuws zeg. wat het poepen betreft ik weet dat dylan dat ook vaker heeft gehad toen hij zo klein was, de darmpjes moeten echt wennen, maar hou het wel in de gaten
Petatje, is normaal hoor.. Maar krampjes horen erbij.. Moet allemaal op gang komen! Het zal je straks nog wel eens om de oren vliegen !! Wat fijn van je werk meid! SUPER En wat een mooie meid
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Jullie zijn gewoon niet bij te houden voor mij, als hardwerkende (haha!). Las dat Laetitia een zoon heeft? GEFELICITEERD! Verder nog babynieuws? Es, je maakt het wel spannend zo hoor! HIER: Nog 5 daagjes werken... Met dit warme weer is het niet echt grappig, maar ja. Het is een beetje hectisch op het werk, vorige week agressieve vader op school gehad. Nu zijn veel ouders bang dat er iets met hun kind gebeurd. Veel geregel en gepraat dus. Ik word telkens bijgepraat door mijn directeur, aangezien ik plaatsvervangend ben. Verder gaat het hier zijn gangetje. Ben gisteren met Robbe op schoolreis geweest. Was errug leuk, maar was kapot toen we thuis waren. Heb van 6 tot half 8 geslapen en heerlijke opgezette pootjes. Verder denk ik dat beeb iets anders is gaan liggen (wel in stuit denk ik, voel nl. het getrap vooral onderin...).
Petatje wat fijn dat je nieuwe baas zo'n project voor je heeft!!! En arme kleine Laura. Komt vast goed
Jeetje Shelly wat zul je geschrokken zijn zeg! Wellicht toch even handig om morgen te bellen met je arts om duidelijkheid te krijgen... Knuffel meis! Heerlijk dagje voor dus Kikkert, super meis! Goed nieuws Petatje, wat ontzettend fijn geen shiften meer draaien! Ahhh wat zielig dat Laura zo'n last heeft van d'r darmpjes... Wat een scheetje is ze toch, zoooo cute! Jippie Marj, nog maar 5 daagjes. Ga je helpen aftellen hoor! Jeetje meis, echt respect hoor zo'n hele dag op schoolreisje. Hier; klas 1 is klaar... Nog even een beginnetje maken aan klas 2 voor de voetbal... Tot laters!
@Petatje, aaaah arme Laura Maar wat een plaatje op de foto's zeg, helemaal schattig *SMELT* En wat goed van je nieuwe job, super!! @Shelly, oeps ben je op je plaats gezet? Jij voor jan doedel daar @Kikkert, lekker dagje zeg! @Dithje, veel plezier vanavond en zet je de luchtverfrisser paraat das flauw Hoop dat ie er nu beter aan toe is... @Marj, jeetje wat heftig, gelukkig nog 'maar' 5 dagen... Gek idee want ik ben hier al 6 weken met verlof @Hier, ik ga zo offline want wedstrijd kijken en ik heb voor het eerst online een wedje gezet op de wedstrijd, was 6 euro kwijt, echt grappig hihi Tot later! Goeie wedstijd, al gaat het nergens meer om natuurlijk
hey dames niet terug gelezen hoor ..alleen ff nieuws van es opgezocht .. balen zeg dus gewoon wachten? bahhh... hier net gedouched en voetbal kijken ..ben benieuwd wat de douche nu doet want al een ruime tijd aue buikje wel anders awii dan gister .. kom straks nog ff aanwippen ...
Zou net typen en hoe is het met Angel nu??? Knuffel meid en hopelijk zet het door. Hier net 2 jurkjes en een tuniekje besteld bij esprit voor na de bevalling Niet te strak vallend, lijkt het ook nog wat straks HAHA!!
sam ja last van de onderbuik ..en van de hond wordt ik knetter die tippeld heel de tijd achter me aan en houd me in de gaten op afstand of ligt op schoot pffff..krijg er echt de zenuwen van hoor.... ohh lekker nieuwe jurlkjes voor na de bevalling dat heb je dan ook wel verdient he? ...hoe is het bij jou verder???
ha ha Sam inderdaad lijkt het ook nog wat Zo voelt het ook precies he? je moet echt weer een beetje bijkomen lichamelijk. Maar je heb wel een prachtige dochter zag de foto. Angel: wat is dat nu steeds?kun je het niet gewoon gaan negeren en volop gaan (proberen) te lopen als je buik zeer doet misschien wekt dat het op. Want iedere keer denk je nou!!! nu komt het en er komt helemaal niets. Shelly: nou zou je niet te druk maken. Misschien kun je het nog een dag of 10 rekken maar als het dan gebeurd is het prima hoor. Niet ideaal maar ook niet eind van de wereld. je krijgt in ieder geval geen weeen remmers meer. Probeer lekker veel te slapen dan ben je in ieder geval uitgerust. mama van de au pair: dit slaat werkelijk alles wat jij steeds schrijft. Ziet ze niet dat je hoogzwanger bent ofzo??? Of wil ze het niet zien?dan zeg ik snel weg ermee. Betalen voor iemand die te beroerd is sociaal te zijn. Leatitia:wat een mooie foto en wat een heerlijk gevoel moet je nu ervaren. Es: wat een toestand voor jou steeds. En nog wel de eerste en zoveel voorwerk. Kan begrijpen dat je er echt de P over in heb. Voor degene met de hoge buik: Nou de mijne zit ook nog hoog. En de eerste lag op me knieen werd ik de godsganze dag aangesproken in winkel stad etc. Daar werd ik zo ziek van dacht laat me ik ben gewoon zwanger als zovelen. En nu dus ook oh zit wel al laag maar niet heel laag pfffff Zijn het allemaal dokters met een chair vermogen of iets? Want de verloskundige kan het niet eens voorspellen en die heeft toch wel ervaring lijkt me! Dus don`t worry be happy Petatje:wat een heerlijke meid zeg en die krampjes komt van de bv maaaaarrrrr bij flesvoeding had het waarschijnlijk verstopt gezeten en dat doet misschien wel zeerder. Misschien kun je zelf op je eten en drinken letten. Even laxeer gedeelte eruit (vezelbrood enzo) en alleen kamille thee ofzo. Weet het anders ook niet, maar het is niet voor altijd het is voor die kleine meid ook even wennen aan het leven en eten. Hier: wacht echt af tot 37 weken ben er helemaal klaar voor. Dus heb in me achterhoofd een stem van ha ha wordt 42 weken....... Heb gister zoveel buikpijn gehad en dat is weer afgezakt. Voel me als een krant kan niet meer fatsoenlijk lopen, zitten, liggen. Ieder uur wakker om te plassen en de warmte ervaar ik ook als iets anders als zwangere! Maar goed mag niet te veel zeuren want sommige hebben het veel zwaarder. Nou slaapse voor vannacht
Jakkie .... Ooh grr ja daar kan ik ook niet goed tegen nee !! Hier liggen de honden rustig !! Verder met buikje ook wel aardig rustig. Maar goed, heb dus ook niet heel veel gedaan steeds, dat merk ik wel. Alleen vandaag last van mn onderrug. Maar goed, mag zeker niet klagen!! Trouwens als je onderdruk vrij laag is (voor mijn doen) kan je daar soms wat sterretjes van zien? Dat heb ik namelijk wel eens en had ik met Jil eigenlijk nooit!
Mamameisje: Ja idd lichamelijk en geestelijk ook moet je wel ff bijkomen idd .. Nou dan lijkt het iig toch nog iets HAHA!! Komt wel weer goed, al vraag ik me soms af waarom ik graag wil bevallen Maar goed, dat kleintje maakt dan alles weer goed !