Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi dr temperatuur is elke keer rond de 36.8 36.9 a 37.0
    dus hier wel een shirtje aan met korte mauwen en dat is pas sinds vandaag, want de dagen ervoor had ze zelfs 36.6 of 36.7 en toen kreeg ze een shirtje aan met lange mauwen.
    Onze kleine meid heeft dus geen last van de warmte! ;)

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, jeetjemina, was wel even heftig dan he :( Sterkte en hou het maar goed in de gaten hoor, take care meid!

@Angel, aaaaaaaah wat een schatteke he!! Heerlijk

@Kleertjes, hier ook in een romper met korte mouwtjes. Luuk zijn temp is vrij constant, 37.3C

@Kikkert, lekker dan, mannen af en toe :x
    Fijn dat alles goed was meid, heerlijk gevoel dan he! Ik was ook veel meer gerustgesteld toen na ons ziekenhuisbezoekje..

@Dithje, ach arme poeperd... Zitten ze nog steeds dwars? :( Wij hebben infacol (homeopatisch middeltje tegen krampjes) gekocht, dat krijgt ie voor elke voeding en moet zeggen dat het al scheelt ;)

@Guppie, he balen dat je alleen moet, sjonge :(

@Susanne, gefeliciteerd met je mannetje!

@Hier, pijn in mijn hoofd niet normaal! :( Hele zwangerschap geen last van gehad... eerlijk waar, toen nog geen seconde hoofdpijn gehad. Ach gaat wel weer over..
    Straks visite, komt de zus van Bas met haar vriend. Relaxed stel, dus geen probleem. Zo kga weer even kolfen ;)

3. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pff, wat is het warm! Kan er goed tegen, maar dit is te veel.

Vanmiddag heftig hier. 2 politieauto's met sirene, ambu er meteen achter. Stoppen 100 m verderop, hoek vd straat (onze wijk ligt ah water, dus schrok, aangezien daar kids wonen, net als wij, met vaarwater achterthuis). Meteen nog polauto. Even later 4e polauto en 2e ambu. Had inmiddels sms nr hen gestuurd, bleek niet hun kids te zijn.
    Later bleek dat neefje van hun achterburen onwel in het water was geworden. Is gereanimeerd, ligt nu op ic en wordt tm maandag in slaap gehouden om longen te laten herstellen.
    Had vanmiddag de tranen in mijn ogen, puur van onzekerheid.

Vandaag 37 weken, mag thuis bevallen!

Zie trouwens babies in tummy tub voorbij komen. Ik heb geleerd om baby met 2 vingers van 1 hand onder kin vast te houden (jij staat erachter). Dan zijn ze super relaxed!

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    brrr op iedereen gereageerd en plop alles weer weg ..ohhh echt niet fijn...

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje hier gaat het goed met me ..alleen last van mijn bi en boobs maar verder niks ja de moeheid maar dat hoort er ook bij he... caitlin doet het gelukkig nu toppie op de fles dus gelukkig een goede keus gemaakt vandaag... geef jij bv of fles?? heerlijk he moeder zijn??
    kan het hier nog steeds niet bevatten dat we een dochter hebben zo mooi maar ohh zo onwerkelijk nog..;)

nancy auwii bahh van je hoofdpijn zeg hoop dat het gauw over gaat... hoe voel je je verder?? echt super foto,s meid je straalt heelrijk!!!

pooh zit je niet mee zo bahh.. hoop dat je snel opknapt en kan bevallen want dit is niks... hele dikke knufff

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtige foto's dames :D

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Balen van je hoofdpijn Nancy! Gezellig dat Bas zijn zus komt, veel plezier!

Zo wat schrikken Marj! Jeetje zeg wat een verhaal:(.
    Gefeliciteerd met je 37 weken!

Balen dat je nog zo last hebt van je bi Angel! Die boobs, tja... dat gaat wel weer over maar fijn is anders;). Super dat Caitlin het zo goed doet op de fv! Luca krijgt ook fv...

Hier; net een blokje om gelopen. Pffff, uitputtend hoor;). En de kleine man, die vind het vandaag echt niet grappig:(.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja t is veel te warm voor die kleintjes buiten. Ik moet er volgens vk vooral op letten als ik van buiten naar binnen ga, omdat het hier binnen heel koel blijft dat ik geen borstontsteking oploop.
    Verder ff gezellig gekletst met vk. Aangezien Rinze goed poept en plast maakt ze zich geen zorgen. Hij heeft vandaag ook een veel betere dag gelukkig! Verder nog ff over een volgende kleine gehad. Hihi ze vindt mij een geboren moeder en weet eigenlijk wel zeker dat dit niet de laatste is.. HAHA!! en ze zag het ook niet gebeuren dat ik nog 3 jaar kon wachten.. hmmm ze kent me wel goed geloof ik, maar ja, heb ook nog een man :p HAHA!!
    Verder vandaag nieuwe 2e autootje gekocht. Opel corsa. :D Dus wel leuke dag. Mn ha komt binnenkort ook nog langs zei vk (doet samen met haar de bevallingen.
    Verder merk ik dat ik wat te veel wil en gewoon aan eind ben s middags..

9. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hmm, hier gaan we dalijk na het melken ff ritje ziekenhuis doen!
    heb continue buikpijn+ heb het gevoel ik lek een beetje, buik is minder groot als gister+ beebje beweegt niet zoveel als voorgaande dagen maar dat kan de warmte zijn en wil zo het weekend niet in. Kan het nog net volhouden dus mogen de koeien deze keer voor:D

moet vanmiddag net zeggen dadelijk beval ik nog samen met 1 vd koeien! Er loopt er 1 rond met werpneigingen sinds vandaag.

Ons diamantje blijft bij de kids + slapen dus das lekker relaxed.
    Ze bood meteen aan morgen de kids ook maar uit bed te halen en
    te verzorgen zodat ik indien ik thuis ben lekker kan uitslapen.

jaja probeer met humor de moed erin te houden maar ondertussen... hou jullie op de hoogte of via susanne, mits ze er toe in staat is. of er moet nog ff iemand zijn nummertje beschikbaar stellen? en anders als ik gewoon thuis ben doe ik het zelf.

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @mamavp: succes! Ik hoop dat alles goed is. Je zal vast al wel op weg zijn naar het zh. En dat diamantje van jullie is echt geweldig zeg.

@ marj: jeetje wat een verhaal zeg. ik snap dat je daar wel van slag van bent.

@ dithje: ach arm manneke. zijn het z'n darmpjes of de hitte? of allebei.

@ de rest: een dikke knuffel!

@ hier: rond het eten ging het iets beter, nu alleen weer minder helaas. nog steeds zo slap en raar. vroeg naar bed denk ik en hopelijk gaat het morgen dan weer wat beter.

11. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    nope ben er nog! melken is nog niet gedaan......Diamantje is ff d'r
    spullen halen met haar papa. Gelukkig maken haar ouders er geen probleem van dat ze blijft!

Verder hoop ik ook dat alles goed is, aangezien ik niet echt weeen hebt, maar meer continue pijn. Bij Isa's geboorte heb ik nl ook praktisch geen weeen gehad, dus ga liever een keer voor niks!

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi vind het ook niet echt grappig vandaag geloof ik.. vanmorgen en vanmiddag heeft ze super goed geslapen en veel.. en vanaf half 6 is ze nu al aan het spoken..
    Ze viel net na dr flesje wel in slaap in mijn armen, nu in bed gelegd, maar denk dat ze het er niet mee eens is.. ik hoor haar wel piepen maar nog niet huilen..
    Heb haar ingebakerd, want ze houd zichzelf anders wakker met haar handen.. ben benieuwd hoe het gaat!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es Inbakeren met dit weer?? Doe je wel voorzichtig?? Weet je Es wat ik zou doen? Rinze is dus vanavond ook weer wat aan het spoken, houd hem lekker bij me of bij Kor.. Ik denk namelijk altijd maar zo, wat ze nu spoken komt vannacht niet meer ;) !! Ik zou zeggen, leg haar lekker bij je neer.. Ze is nog zoo jong!

Mama van P: Succes meis! Ben benieuwd!

Pooh dikke knuffel en beterschap!!!

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Sorry dames dat ik niet acht de pc kom zitten, maar ik denk dat het echte werk niet zo lang meer zal duren. De weeen zijn zo een beetje begonnen en de harde buiken houden aan.. eigenlijk dus tijd om de gyn te bellen, maar ik wil eigenlijk tot morgen wachten. Sorry voor mijn woorden, maar mijn kont doet ook pijn.. herkenbaar van de eerste!!

Nog iemand tips?

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Muts als je moet bevallen kan je dat niet ff uistellen hoor ;) !!

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hahaha, ik ga zo even een douche nemen. Ik weet ook niet zo goed wanneer ik aan de bel moet trekken, want voor mijn gevoel had de gyn me vanmorgen moeten doorsturen.. maar als hij je dan naar huis toe stuurt...:S

17. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    ga de gyn bellen of neem een douche!

ik ga zo ook naar zh, dan zijn ze maar pissig daar maar t'is mijn kind! en dus ga ik aan die monitor cq ctg!

18. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    gelukkig was je zo slim zelf al een douche te nemen.:D

nu die gyn nog;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd mamaT ;) !! Mutske ;) !!

20. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hello Ladies,

Vandaag wel mee gelezen maar niet echt fut om te reageren. Vandaag heel veel harde buiken, soms om de 10 minuten die naar m'n onderkantje trekken en wat dus behoorlijk zeer doet. Geen idee of dit dus voorwerk is of weeën?
    Het blijft ook best pijnlijk als ik zit.

Deel Deze Pagina