Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    inderdaad viel bar tegen:D

2. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk

goed gedaan meis! en wat fijn dat je moeder er was....en den!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Veel plezier Goldy!

Heel veel succes MamaT!

Gefeliciteerd met je 38 weken Mirie!

Ahhh wat zielig Es dat Naomi spruw heeft, gelukkig zijn jullie er snel bij!

Bah Bubsie, jouw geduld wordt zo ook wel flink op de proef gesteld he? Knuffel meis!

Whihihi Pippo wat iets te gezellig gisteren zo te lezen;)! Fijn dat je dochter al weer wat beter is. Is de koorts al helemaal weg dan?

Hier; gaan vanmiddag/vanavond lekker bbq'en met mijn schoonouders en mijn moeder en haar man! Heb er nu al zin in want de biefstukken en rose-tjes lachen mij toe:D;)!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @MamaT, goed zo meid!! ZET 'M OP! ben heel benieuwd hoe het met je gaat!

@Mamma chan, jeetje ook al zo een turbobevalling, heerlijk meid! Nu lekker genieten van je meisje super :)

@Hier, wat een nacht :( Ons ventje had het echt niet naar zijn zin, last van krampjes (denk ik) en waarschijnlijk last vd warmte, maar hij kwam echt ieder uur. We zijn gebroken.. Straks maar weer even plat. Ach het hoort er een beetje bij he ;)

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, ja ze had gisterenavond 38,7°C en deze morgen dus maar 37°C. Ze klaagde van hoofdpijn gisterenavond en dat baarde me wat zorgen omdat ze dat nog nooit heeft gehad...toen voelde ze nog niet warm aan, maar wel wat bleekjes...toen we dan begonnen te eten, deed ze raar met het eten in de mond en toen heb ik ze in de zetel gelegd (ze had gewoon geen eetlust)...dan heeft ze wat geslapen tot we dan naar huis gingen voelde ik dat ze erg warm aanvoelde dus een suppo gegeven als we thuisgekomen waren...hopelijk blijft de koorts ook weg vandaag want ze zou morgen bij haar tante willen blijven slapen (wou ze gisteren al maar aangezien ze ziek was, wou ik ze liever bij me hebben)...misschien wat teveel van de warmte de laatste weken???

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama Chan, wat een mooi moppie die Zoe! En een goede bevalling zo te lezen. Wat fijn dat je niet uitgescheurd bent joh! Die hechtingen zijn altijd zo vervelend na de bevalling. Nu kan het echte genieten gelijk beginnen.
    Zo willen we allemaal wel bevallen ;)
    x

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaah heerlijk he, heb er ook zo naar uitgekeken en de rosbief, filet americain, tartaartjes en biefstuk heb ik ook al elke dag gegeten :D:D:D

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Aaaaaaaaaaah wat een schatje zeg!!! Goed gedaan meis :)

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik kijk enorm uit naar prepare en gehakt ;)! Maar ik wacht nog met heel veel plezier tot beebje zich aanmeld ;)!

10. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk

ja en dat terwijl we allen van 30 juli uit gaan (- ong 2 wkn dan ivm derde)

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ai Nancy wat een zware nacht voor jullie:(! Vandaag maar even goed je rust pakken meis, knuffel!
    Whihihi meis zit nu aan een broodje filet en rosbief heb ik inderdaad ook al gehad, jummie wat smikkelen:p!

Fijn Pippo dat het beter met d'r gaat en de koorts weg is, arme schat! Misschien is het inderdaad ook wel de warmte... Die kids weten natuurlijk ook niet waar ze het zoeken moeten8). Had ze wel genoeg gedronken dan omdat ze hoofdpijn had?

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama T: Oh spannend! het laatste berichtje is dus om 6 uur, wie weet heb je al je kleintje vast. Ik hoop het voor je.

13. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Dithje, dank je wel ben ook super blij met mijn 38weken!

Dames die al wat oudere kindjes hebben een vraag: mijn zoontje van bijna 11maanden die wil niets eten alleen drinken met dit weer. Is dit normaal?

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    ********BUDDYNIEUWS POOH********

Hoera! Juliette is geboren (10/7 om 10.42 uur - 3175 gr.) Met kleine en mama is alles goed!

Lieve buddy, van harte gefeliciteerd met je geboorte van jullie meisje Juliette:D:D!!!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Whaaaaaaaaaaa Poohtje bevallen, wat goed meis! Onwijs gefeliciteerd en nu lekker genieten! En wat een mooie naam, helemaal super!! :) KANJER

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, ja ze heeft veel gedronken hoor...maar ze is meegeweest achter haar tante naar de luchthaven met airco aan, dan weer de armte in, en dan weer de auto in...zal er ook wel niet zo goed aangedaan hebben, maar ja ze wou per se mee naar de luchthaven....ze is 5 jaar en heeft dan al een willetje he ;)!

Pooh, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER JULIETTE! ;)

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Die Pooh toch, wat een verrassing:D! En dat nog wel op de uitgerekende datum, toppertje:D:D!

Ahh zo Pippo;)... Tja, airco is heerlijk maar inderdaad niet helemaal goed om iedere keer die wisseling warm-koud te maken.

18. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Pooh van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter wederom een mooie naam!

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh, mannetje en broertje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    we zijn net terug van de markt en mac donalds (ijsje gegeten).....ik ben helemaal frustie :( ik wil godsamme ook mijn kleintje vast houden en dan zeurt iedereen maar aan mijn hoofd met de vraag enne nog niks tsja dat zie je toch :( :( .....ja sorry meiden ik ben echt niet gezellig vandaag

Deel Deze Pagina