De vk heeft de 2 uitwendige er al uit gehaald, maar de inwendige zitten er nog... En het doet echt nog flink pijn! Kijk het nog wel even aan en anders moeten ze er maandag maar even naar kijken...
Pooh, mannetje en Sebas, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Dat is nog snel gegaan zeg! MamaT, succes, hopelijk heb je je kleintje al in je armen! mammameisjes, sterkte, lijkt me niet makkelijk, hoogzwanger met die hitte en dan nog eens je moeder ziek. Seth, jij ook nog succes met de laatste loodjes. Kikkert, mopper er maar lekker op los... Sam, een derde he? hier begonnen hubbie en de vk al over een 4e Heb gezegd dat ik eerst eens een jaartje wil nadenken en niet zwanger wil zijn De nog zwangere mama's sterkte meiden, hopelijk is het heel snel zo ver voor jullie. Puffen tijdens de finale, het heeft wel wat Ik zie de tv's al aan het bed staan Er vroeg iemand of de kleintjes last hadden van de hitte... Luna is wel onrustiger en zweten dat ze kan Ze heeft vannacht ook voor het eerst doorgeslapen, maar best kans dat het door de hitte komt. Was wel lekker om pas om 8 uur wakker te worden voor de verandering.
Ow ja dat is ook zo, vandaag 37 weken dus mag vanaf nu thuis bevallen JOEPIE zo net ff een paar keer door het zwembadje buiten geweest, lekker verkoelend en onder de parasol op het ligbed ff wat gelezen. Nu last van hooikoortsaanval dus maar weer naar binnen NIet eerlijk: ik wil ook een pistoletje met filet american en uitjes en een biefstukje van de bbq @ Pooh: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Juliette! geniet er maar lekker van!! @ mammameisjes: ben niet heel ongeduldig hoor meer nieuwschierig! maar we wachten rustig af meer kunnen we toch niet doen voetbal morgen: ik mag morgen niet bevallen van Wichard nou ja in ieder geval niet tijdens de wedstrijd
* Buddy nieuws over mijzelf moet nu naar het zk op verdenking van gebroken vliezen. De vk was hier net en ze vermoed dat ik gebroken vliezen heb! * Verder heb ik niets meer van MamaT gehoord en ik wil haar ook niet lastigvallen. Zodra ik iets weet hou ik jullie op de hoogte. Liefs
Mirie succes meid Pooh van harte gefeliciteerd met jullie dochter Verder niet echt bijgelezen, mij te heet, pfff. Wil iedereen wel een knuffel geven. xxxx
Lieve Pooh & Mannetje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Juliette. Fijn dat alles goed met jullie gaat. x
En voor de eerste keer 10 min een blokkie om geweest! Kon echt niet langer, ben nu helemaal gesloopt en voel de wond trekken, maar t was het allemaal waard! Bekijk bijlage 84621
Mirie: Ohh spannend! En tegelijk met je buddy. hoe krijgen jullie het voor elkaar. Ik hoop dat je vandaag je beebje in je armen mag gaan houden. x
Lekker meisje is het toch die Naomi. En ze ziet en nu na een week al helemaal niet meer uit als een netgeboren beebje. Leuk dat jullie al voor het eerst zijn gaan wandelen. Was het goed te doen qua weer? Ik hoop dat je gauw minder last gaat krijgen van je wond meis.
mirie: sterkte! @pooh en fam: gefeliciteerd met dochter Julliette! mooie internationale naam! @hier:net weer en stuk geslapen, buik is nog steeds onrustig met krampen, maar niks zet door. Overigens ten spijt voor jullie dames maar hier morgen tijdens de finale bevallen is geen probleem, zelfs niet met mannetjelief, hij geeft nl niet om voetbal! Verder hier loeiwarm weer, dus beebje zal wel blijven zitten tot de volgende afkoelings periode van de week. Overigens die bewuste koe van gisteren heeft ook nog niks zouden we dan echt samen ervoor gaan......
@Die Pooh, blijf het een enorme verrassing vinden zeg! Geweldig! @Mirie, wow spannend meis! Heel veel succes! Misschien heb je je beebje beet vandaag! @Es, prachtige plaatjes meid! En ik herken het gesloopt zijn.. Wat dat betreft gaan wij wel gelijk op he Hoest met jouw wond?? @Dithje, auwie, lijkt me echt heel pijnlijk meis... Hopelijk kunnen de hechtingen er snel uit @Hier, net liggen tukken, ong 1,5 uur.. Knap er nooit echt van op maar je rust wel natuurlijk. De kraamverzorgster is vandaag voor het laatst en dan mogen we het alleen gaan doen, spannend Zo en hier werkt het inbakeren in een hydrofielluier extreem goed, sta helemaal perplex.. Kraamverzorgster kwam er mee omdat ons mannetje zo druk is met zijn armpjes. Nu geen kind aan 8)
Hmmm wisten jullie al dat Rinze gewoon vandaag maatje 62 aan heeft?? Valt vrij klein hoor ...Zo lief hij vanochtend was met shoppen, zo huilerig/ wakker is hij vanmiddag.. Houdt me bezig .. Blijf maar met hem binnen, hier is het koel. Alleen niet zo gezelliig maar ja