Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Ja we gaan inderdaad aardig gelijk op :D
    De wond gaat wel met de dag beter, langzaam stukje voor stukje.
    En hier wordt Naomi ook ingebakerd in een hydrofiel luier, en werkt hier ook super!! ;)
    Hier morgenochtend nog 5 uurtjes kraamhulp en dan staan we er ook alleen voor.. best spannend he!? :)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Komt goed dames, jullie kunnen het!!!

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, Wat goed maatje 62! Gaat snel he, hier vooral maat 56 op het moment :)
    Hier trouwens ook een mopperend mannetje nu...

@Es, Het gaat langzaam maar we komen er wel ;) Fijn dat de wond de goeie kant op gaat, is toch niks dat ontsteken brrr :(
    Zeker spannend maar de hulplijnen zijn hier opgeschreven :D We gaan ervoor Esje!! :D

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja gaat veel te snel. Heb zelfs een 56er die te klein is.. Dat hoeft nog niet hoor van mij ;) !! Ik zal ff snel stofzuigen en hopen dat Rinze daarvan in slaapvalt.. Anders had ik m ff in de draagzak gedaan, maar daar vind ik t veel te warm voor..

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier nog maatje 50 hoor :D

Nancy:
    Ja we kunnen het wel, tjakka!! ;) :D en hier staan de hulplijnen ook paraat.. gelukkig veel mensen om me heen met kids die ik tips enz kan vragen..
    En t is ook heel normaal dat je soms onzeker bent hoor.. ik merk het dat als de kraamhulp weg is ik ineens aan dingen ga twijfelen of vooral aan mezelf ga twijfelen ;)

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ****Buddynieuws mamat****

Om 1135 is liam geboren. Na een hevige voorfase ben ik uiteindelijk natuurlijk bevallen.
    Hij is ongeveer 53/54 cm en weegt 4180 gram.
    Moeder en zoon maken het goed, maar zullen naar alle waarschijnlijkheid maandag naar huis keren

Van harte gefeliciteerd nogmaals mamat

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamaT en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon (grote kerel zeg)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden ik lees wel mee maar heb gewoon geen zin om verder te reageren (niks persoonlijks naar jullie toe hoor ;) )

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kikkert ik heb hetzelfde meid, lees wel mee maar weinig puf verder. Trek je het nog een beetje? xxx

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamaT van harte gefeliciteerd meid!!! Bijna even zwaar als Rinze :D !! Geniet er lekker van!!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!! verdomme (sorry) zit ik me hier in het zweet te werken, gezogen, gedweild.. Komen kor, Jil en zwager doodleuk binnenwandelen, terwijl t nog nat is...

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Pooh en mamaT van harte met de geboorte van jullie kindjes!

Wow snel zeg, 2 nieuwe baby's vandaag. Ik heb zo'n gevoel dat ik hier straks als enige nog zwanger ben... whahahaha!

Kom op meiden, laat je niet gek maken. Kikkert en Sue jullie worden nu snel gestript, het kan gewoon niet lang meer duren, wat is nou 2 weken op een mensenleven ;)
    Ja okee, het voelt heel lang weet ik nog van vorige keer, maar als je even heel eerlijk kijkt is het niet zo lang!

Nou ik ga zo even een badje opzetten, want Ymke is weer POEP vervelend! Dit weer doet haar geen goed...

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

eerlijk gezegt zit ik er best wel doorheen, zo zit ik al thuis van de 18weken ivm hardebuiken en moet ik het heel rustig aan doen ivm vroeg geboorte en zo ben je 40 weken en nog geen baby, en iedereen om je heen "zie" je maar bevallen pffff.... heb me vanmiddag ook echt de ogen uit mijn kop gejankt. maar je zult het gevoel wel herkennen ;) . maar ik ben mezelf nu echt voor aan t houden dat het zeker nog 1 week gaat duren want anders word ik echt gek. en jij meid trek jij het nog??? knuffel

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Pooh en fam! Van harte gefeliciteerd.] met de geboorte van jullie dochter en zusje!!

Mamat en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

@ ego, hier heerlijk heel de middag met manlief in het zwembad gelegen, moeder belde weer voor de verandering:D:D wil steeds weten hoe het gaat, ja die is nog zenuwachtiger als dat wij zijn or. ik heb nog nergens last van. ben het wel super zat. maar zenuwen nee or. want die kleine van ons wil toch niet komen.;) heb me al ingesteld op inleiden. 15 juli kennen we elkaar 8 jaar zou ook wel een leuke datum zijn. maar als het inleiden wordt wordt het de 13de:$.
    ja wij moeten nu al geduld hebben met ons wondertje:D;)

net mn buik afgemaakt en gevoegd samen met mn man. heeft hij er ook nog wat aan gedaan he;). was wel grappig. nu ligt het te drogen zodat ik het morgen schoon kan maken en dan wil ik het hier wel showen, maar verder mag nog niemand het zien hier thuis haha. moeders zijn super nieuwschierig:D

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @guppie nee 2 weken duurt ook niet zo lang maar tis meer alles erom heen waardoor ik er doorheen zit ;) . en wat het strippen betreft ik word maandag weer gestript mits mogenlijk maar ja als ik pech heb lukt dat weer niet. maar ik wil ook niet als een zeur overkomen die perse nu wilt bevallen maar tis gewoon frusti ;)

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    kikkert dit is precies zoals ik me voel. ik zat ook al vroeg in de ziektewet omdat ik inderdaad harde buiken had en bekkenklachten dan ook. maar toch, moest het rustiger aan doen anders kan op te vroeg geboorte en nu........ nog niks.;)

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bubsie ook voor jou een dikke knuffel meid!!!!

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik kreeg ook de sms van MamaT! GEFELICITEERD MET LIAM!!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @MamaT, gefeliciteerd meid met je zoon Liam! Helemaal geweldig!! :)

@Kikkert/Suekes/Eline, sterkte meiden, ik weet er nog alles van, die laatste loodjes zijn zwaar! Take care :(

@Sam, Hoeveel weegt Rinze nu? Luuk zat vanmorgen over zijn geboortegewicht, 4400 gram :D
    grrrrrrrrrrr lekker dan ;)

@Hier, schoonmoeder net weer weg, ik zei al tegen bas dat ze zou komen want tot nu toe om de dag geweest.. Weer een uur blijven hangen, dag wandeling :x En morgen komt ze weer ;) En ik ben kapot, zo geen zin in he :( Ik wist van tevoren dat dit ging gebeuren, maar baal er beetje van.. Ze doet wel veel voor ons, maar ik wil gewoon ff met z'n 3tjes zijn nu! :(

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie.. Hihi ik weet nog dat ik elke ochtend tegen Kor zei; weer geen weeën he.. Tot de laatste ochtend. 6 uur had ik het tegen hem gezegd, half 7 kreeg ik m'n eerste weeën ;) !! DUs je weet het niet :D !!

Nancy: Ik weet niet wat Rinze nu weegt. Luuk doet het super dus :D !! Rinze woog woensdag ineens 3890 (geboorte 4190) daarna niet weer gewogen. Maandagmiddag wordt hij weer gewogen en ik duim heel hard dat hij gegroeid is. Hij heeft vanmiddag elke 2 uur wel gedronken dus wat dat betreft.. Hij heeft alleen ook wat last van de warmte geloof ik. Maar goed, wie niet ;) !! Hoe gaat het met je bv??

Deel Deze Pagina