Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mamameisjes ..ik wandel al zoveel op de dag heb gister ondanks de pijjn nog een wandeling gedaan van een halfuur enz.. vandaag ook lig nu eingelijk net pas ..

sam ohh fijn dat de honden bij jou rustig liggen zeg..hier ook nu maar blijft me maar in de gaten houden zal eens kijken op ik een foto kan plaatsen ...het kan hoor maar kan ook aan het weer liggen ik had er gister en vandaag ook last van ...

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    heeft denk ik wel door dat vrouwtje zich niet fijn voelt! Ik heb dat met Spike al als ik huil dan is ie al niet bij me weg te slaan :p !!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam idd dat zou goed kunnen hoor ...hier een foto van meneer tippel in rust toestand dan :Dmet de ogen op mams

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    AAh bambi :D

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja he haah.. hij is wel erg kaal nu :D
    ga zo in de pauze van ned nog ff blokje om met hem....
    wel balen dat je vandaag zon last hebt van je rug ..maar hou je het nog een beetje met die warmte? ik kon er vandaag erg slecht tegen moet ik zeggen..

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh jawel, vanochtend vond ik het wel plakkerig vooral, maar was toen ook onderweg en in hete auto. Vanmiddag onder het zonnescherm en binnen was het prima vertoeven :D !!

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    idd dat is dan wel lekker hier binnen gaat het nu ook wel maar verder pfff haha.. wel slaan ons er door heen ;)
    ga nu nog ff voetbal kijken en een blokje om en dan wip ik nog ff aan...

8. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Mamameisje kun je geen weeenremmers meer krijgen als je al zover bent?!

9. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Oh ja tot week 33/34 interessant... Nou ik blijf wel liggen! Bedankt allemaal!

Holllllland!!!!! :)

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, hahaha die Fred wassie kaal! :$ Voelt het aan hoor Fredje, kweet het zeker ;)

@Mammameisjes, sterkte, balen dat je je zo slecht voelt bleh :(

@Hier, nou lekker wedstrijdje en... ik heb Van persie als scoorder goed en 0-1 ruststand whaha wat een giller :p Heb nu wel 6 euro verdiend hihi (ik zet maar 1 euro per wed in, ben niet zo een gokker 8)) Vind het helemaal leuk whihi :p

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whihihi Nancy, moest eerst 3x lezen voordat ik 'm snapte... Maaruh luchtverfrisser is in dit geval niet nodig want mijn jongste broertje is er vanavond en niet stinkie:p! Waar heb je je wedje op gezet dan meis?

Manlief is docent Wiskunde Sam! Super nieuwe jurkjes besteld:).
    Zeker kan je sterretjes gaan zien van een lage onderdruk! Wat is je onderdruk dan meis?

Oei Angel, weer auwie buikje:(!

Balen van de buikpijn Mammameisjes...

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ooooo whahaha je hebt dus meer broers hihi ;):p
    Op www.bwin.com, echt lachuh, had net Van Persie en ruststand goed, 6 euro ong verdiend, want ik zet maar 1 euro in per keer haha ben niet zo een gokker 8)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Gogogo Nancy ;) !!

Dithje: Haha ik snapte die opmerking ook al niet ;P Nu wel ;) Onderdruk was weer 50. En de laatste keren steeds. Vanaf 60 heb ik er geen last van..

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje: Ooh kijk, dat is handig om te weten :) HAHA!! Leuk beroep dat wel!

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Stelletje kletskousen!!!!!! Maar....ik heb m'n burgerplicht weer gedaan, netjes bijgelezen en hopelijk voor iedereen een reactie. (nou maar hopen dat ik de 500 tekens niet overschrijd....)

@ Dithje: oh, ja, dat soort telefoontjes. En daarna durven ze je niet meer te bellen ;)
    Jammie! BBQ-en zaterdag :-D Hihi, een beetje illegaal bijbeunen met proefwerken nakijken.

@ Lizz: wat jammer dat je nog helemaal niks gehoord hebt van je collega’s. Hier bellen ze niet vaak, maar wel regelmatig. En anders bel ik ze zelf even. Mar ik ben dan oook al flink langer thuis he?
    Jeee! De kleine eindelijk met z’n hoofd naar beneden!

@ Marsim: gefeliciteerd met je 39 wkn! Klinkt goed hoor, jullie boot! Lief dat je mams even belde. Wanneer komen ze terug?

@ Suzanne: rustig aan he?! Fijn dat je vrienden van de belastingdienst gestort hebben. Hier niet heel veel meer last van puistjes nu. Een paar weken geleden wel.

@ Nancy: wat goed dat jullie je geld terugkrijgen. Hihi, dus de nesteldrang is serieus toegeslagen. Maar wat een temperatuur daarvoor!

@ moederK: ik zou niet meer naar je werk gaan hoor. Heb zelf ook besloten dat ik dat niet meer ga doen. Na de bevalling een keer je baby showen is dan veel leuker :-D

@ Koekkie: nou ja, wat een flater van het zh! Mag ik vragen waarom hij die testjes moet doen? Hoe was het vanmiddag op het CB?

@ Shelly:
    o nee! Nu je rust pakken hoor!!!! Wel “vreemd” dat je pas over 10 dagen terug hoeft en dat ze ook niet gekeken hebben of je al ontsluiting hebt. Hopelijk is het gewoon voorwerk. Dikke knuf!

@ Sam: super dat je weer goedgekeurd bent. Wow, meer dan 8 pond! Dat belooft wat ;)
    Whahaha, hondje heeft het warm! Geweldige foto!
    ’t Wordt al een echt dametje he, die Jildou? Wat een raar verhaal van je schoonmoeder. Heb je er nog iets van gezegd?

@ mamachan: gefeliciteerd met je 37 wkn!

@ Sue: balen zeg, dat je zo’n rotnacht hebt gehad. Lekker genikst vandaag? Hihi, herkenbaar hoor, dat wildvreemden je succes wensen enzo ;) Gelukkig belt m’n familie niet dagelijks, daar zou ik echt gek van worden ;)

@ mamavp: pfff, wat een troela die au-pair zeg! Dat kun je er nu toch niet bij gebruiken??? En schoonmaken hoort toch ook voor een deel bij haar taken, toch? Sterkte meid! En anders gewoon je mams bellen!

@ Angel: dikke knuf voor jou!!!!

@ J2J; fijn dat alles goed was bij de vk. Leuk die BBQ van je werk.

@ Laetitia: mooi mannetje hoor! Maatje 44?? Hoe zwaar was hij dan?

@ mamaT: top dat je je zo goed voelt!

@ Es: jemig, wat ongelooflijk balen meid!!!!! Wel fijn dat je jullie meisje weer op de echo gezien hebt, maar het had zo lekker geweest als dit het echte werk was geweest! Een hele dikke knuffel!!!

@ Kikkert : klinkt als een heerlijk dagje.

@ petatje: wat goed nieuws van je werk. Enne...spuitbroeken zijn heel normaal hoor. Sebas heeft de muur weleens gehaald toen ik ‘m ging verschonen. En ongeacht of je fv of bv geeft moeten de darmpjes heel erg wennen, krampjes zijn helaas normaal.

@ Marj: succes met de laatste loodjes!

@ mamameisjes: sterkte!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee meiden, hoe ist hier?
    Nog last gehad van de warmte?
    Ik had er wel last van, of ik had gewoon niet zo'n beste dag. Dochter was klierig, echt vervelend en kon zich niet vermaken. Manlief pas 18:45 thuis en maakte een beetje verkeerde opmerking. Gevolg, dikke ontploffing. Heb een kwartier hysterisch op de badkamervloer liggen janken.
    Gaat allemaal niet zo goed als ik mezelf voorhoud dus...
    Maar goed, dochter heeft me een glaasje water gevoerd en toen ging het weer :D

Nog iemand bevallen trouwens?

17. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Joehoe de parasol staat hoor!
    Zal er morgen een foto van maken. Ben er echt heel blij mee.

Heb verder niet teruggelezen. Zitten nu voetbal te kijken.

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier weer terug van het blokje om met onze kale fred haha..

nancy jo go girl :D heel goed gedaan ..wel een mooie wetstijd vergeleken met de laatse ...'ja die fred pfff

dithje ahhh nu snap ik hem ook hahah..hoeveel broers heb je??
    hier heb ik 2 broerjes en 3 zusjes :D ja heel de dag al auwii maar sins einde middag wel erg auwii die had ik nog niet gehad...??

pooh dank jewel..;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah Pooh ;) Neej niets tegen schoonmoeder gezegd.. laat maar dacht ik.. Was sowieso niet zo heel blij met dr komst, maar was allang blij dat ze net kwam toen Jil net uit bed kwam. Want ze heeft er ook wel een handje van om uur of 1 te komen.. lekker handig..bah.. Moest wel lachen, ze is (nou ja schoonvader nog erger) nogal wat ouderwets aangelegd.. Ze vroeg om 4 uur hoe laat het was, dus ik zei dat zo.. En toen was ze zomaar weg, want ja, dan moet manlief koffie hebben, komt ie uit zn werk.. Pfffff... Kan ie zelf ook wel zetten niet :) !! Triest :p !! HIhi en we werden ook nog gevraagd om met ze te bbq-en, maar daar had ik ff geen zin in het weekend ;) Ben wel ff klaar met ze :p !

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    guppie knuff meid..

lizz ohh lekker parasolletje heerlijk al is dat nu ook warm haha..

sam jehh zeg je schoonma kan me voorstellen dat je ff geen zin hebt in hun...

Deel Deze Pagina