Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Angel leuke foto van je kleine meid.

****Buddynieuws van mamaT****

Ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Heb iets gekregen om de baarmoeder telaten krimpen. Daarna werd vastgesteld dat ik teveel bloed had verloren, 1,5 liter.
    Krijg een bloedtransfusie, hb 4,6.
    Verder heeft de kleine in het vruchtwater gepoept, en heeft daar waarschijnlijk van gedronken en is niet lekker. Hij zit nu aan de sonde.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach jakkes mamaT !! Sterkte voor jullie beiden!

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, prachtig plaatje ook zeg, wat een meid! Geweldig! :)

@MamaT, wow heftig zeg!! heel heel veel sterkte :( Hopelijk knappen jullie snel op!

@Bellamano, jeetje dus jij dacht HEHE daar gaan we en dan niks weer... pffff nee vermoeiend en niet leuk, sterkte en hopelijk zet het door!! :(

@Sam/Petatje, klinkt goed die draagzakken! Kzal me eens verdiepen.. En kan je daarmee over straat of is het puur om te sussen?

@Dithje, en lekker in de zon gelegen? :)

@Hier, nou het is officieel, ben per direct gestopt met BV! :( Heb het met de VK erover gehad (ze zat in een bevalling dus was paar uur later..) en ik heb simpel niet genoeg melkproductie. Ze gaf me groot gelijk, poehee pak van mijn hart. Nu heb ik wel nog een vraag over kolven; ik merk (nog) geen stuwing/pijnlijke borsten.. Moet ik dan nog wel afkolven/afbouwen??

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    als het pijnlijk wordt gaan kolven.. Dit langzaamaan afbouwen.. nancy ik zou al zeggen, misschien zit ze in een bevalling! Dikke knuffel meid, helaas het is niet anders!!
    Een mei-tai kan je zeker mee over straat hoor ;) !! HAHA. En andere draagzakken ook :p !!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ok thanx! Heb nu nog geen last maar als ik last krijg, ga ik kolven.. kan me haast niet voorstellen die stuwing, aangezien ik haast niks heb ;)
    Ik bedoelde meer of het veilig genoeg was om mee over straat te gaan hihi :p

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Balen van je rug en bekken Angel! Wat goed zeg dat Caitlin zo heeft doorgeslapen! Wat een schatje is het zo in d'r oranje pakje!
    Met mij gaat het goed hoor meis! Hechtingen zijn een stuk beter, doen gelukkig niet meer zo'n pijn als gisteren. Hopen dat het zo blijft!

Wat fijn Sam dat je je zo goed voelt! Maaruh, wel je rustmomenten pakken he?

Jeetje Bella wat een heavy nacht meis! Echt balen joh dat de weeen weer gestopt zijn. Hoe is het nu met je?

Heel veel sterkte MamaT!

Fijn Nancy dat het zo'n opluchting voor je is meis, het stoppen met de bv! Je hebt het echt goed geprobeerd he lieverd, echt top hoor!
    Heb heerlijk in de zon gelegen, lekker windje erbij dus goed te doen:).

Vraagje voor de meiden die fv geven; hoevaak poepen jullie kindjes?

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @sam waar heb jij je mei tai besteld? zou er ook wel 1 willen. en heb je misschien een foto er van?

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Ik heb ook stuwing gekregen toen ik gestopt ben met borstvoeding. Maar bij mij hielpen paracetamols en koude compressen erg goed!
    Ze hebben 1 dag echt op klappen gestaan en daarna werd het steeds beter.
    Ik lek nu nog wel, maar goed.. dat gaat ook vanzelf wel over. Je moet er alleen goed op letten dat je geen zere plekken krijgt (borstontsteking) want dan moet je echt gelijk aan de bel trekken.

9. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MamaT, jeetje da's heftig. Rustig aan en ik hoop dat jullie allebei snel opknappen!

@Nancy en Angel, wat lief jullie scheetjes in wk kleertjes. Als we nu niet winnen....;)

@Nancy, knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Je bent een topper, want je hebt het heel lang geprobeerd, compliment!

@Pampilio, open dat het doorzet, spannend!

@iedereen, veel plezier vanavond!! Hoop dat we winnen en allemaal mogen gaan juichen voor een paar doelpunten, ondanks dat Pooh vanavond niet kan patiencen voor ons ;).

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, bij ons was het 2x per dag poepen maar nu gisteren niet gepoept en vanmorgen weer een hele volle broek met mosterd.. Kan er niet echt hoogte van krijgen dus ;)

@Es, thanks voor de tips meis! Dus jij hebt helemaal niet afgebouwd met kolven?

@J2J, hahaha nee Poohtje kan nu niet voor ons patiencen hihi :p

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    he net gereageerd, alles weg:(

Nancy super dat je het zolang geprobeerd hebt hoor!!
    Dithje Fijn dat je minder last heb van je hechtingen! Bij mij hebben ze toen oplosbare hechtingen gebruikt, hebben jullie dat niet? Ik heb een heel beurs gevoel in mijn onderbuik en loop moeilijk en wijdbeens;) Wat ik wel gek vind is dat ik veel pijn heb bij het plassen een enorme druk op mijn onderkant vanuit mijn buik zeg maar.. Kan dit iets van een blaasontsteking zijn? Heb ik nog nooit gehad namelijk dus geen idee hoe dat voelt.. Durf er ook niet voor te bellen naar het ziekenhuis haha zo suf ben je 39 weken zwanger bel je daarvoor i.p.v. een gestarte bevalling

Als iets bekend van PAMP? Heeft zij een BUDDY??

Ik ga vanavond niet naar het feestje, blijf lekker thuis kijken :)

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bella ik herken die symptomen niet als een blaasontsteking. Ik had wel de afgelopen dagen zelfde klachten een beetje, klein plasje af en toe en pijn aan de onderkant. Misschien drukte de baby dan erop?

Vanmiddag maar in de tuin gaan liggen onder een boom, ik was kapot. Zag het ff nie meer zitten.
    Fijne avond allemaal met de voetbal.
    x
    xxx

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bij twijfel iig laten bekijken bij huisarts Bella!!

Petatje: Ik heb hem van iemand van het forum gekregen eigenlijk. :D !! Heb er ff geen foto van. Maar op Shop zijn ze ook! Zij maakt ze zelf en zijn erg leuk!!

Dithje: uuuh... ja rustmomenten.. Die heb ik dus niet zoveel.. Vind niet zo gauw rust ;) !! Poepen. Hihi die van mij poept wel 7x op een dag als het niet vaker is :D !! Maar goed, dat is bv...

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: nee ik heb niet afgebouwd met kolven! Ben in 1x gestopt.. dat kolven vond ik vreselijk, werd ik echt depri van :)

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: Poepen.. euhm, vandaag maar 1 x. Volgens de kraamhulp is dat niet erg, als ze maar vaak een plasluier hebben

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ppff huilbui nummer 10 van vandaag ;) k heb het idee dat alles er een beetje uit komt.. wordt zelfs moe van mezelf vandaag!
    Ik heb morgenochtend trouwens ook nog kraamhulp :D de VK komt morgen ook voor t laatst langs.. alles afsluiten. En dan staan we er echt ''alleen'' voor.. ik vind het rete spannend, haha! Soms slaat de onzekerheid echt flink toe..

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bellamano, heb geen idee wat het zou kunnen zijn... En beter 1x teveel bellen als te weinig ;) Sterkte ermee

@Eline, ja niet te harden die hitte pffff
    Jij ook veel plezier vanavond!

@Es, ik denk dat ik er ook echt gelijk mee kap hoor..
    Ik had het ook in het begin hoor (helemaal toen ik binnekwam uit het zh, traaaaaanen met tuiten..) en hier ook onzeker inderdaad.. Luuk is ook weer de halve avond aan het jengelen/schreeuwen, dus wat moet je dan he? ;) En stiekem is het ook wel weer lekker hoor, geen 'verplichtingen' meer, heeft ook wel wat ;) En wat heerlijk trouwens dat je een extra dag hebt gehad zeg! super :$:)

@Hier, Luuk is verschrikkelijk aan het huilen/schreeuwen/jengelen al 2 uur ofzo.. We gaan nu zijn ritme beetje omgooien, kijken hoe hij daar op reageert ;) Hij gaat dan zo meteen om half 8 in bad met zwitsal slaap zacht en dan om 20u de fles. En dan leggen we hem in zijn wiegje.. Zijn laatste voeding is dan om 23u en die geven we dan op bed. Kijken hoe hij daarop reageert, ben erg benieuwd.. 8)

18. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    es: meid geeft niets hoor, normaal hoor die onzekerheid en huilbuien!! Lekker laten gaan en het is ook rete spannnend, maar het gaat jullie zeker lukken!!
    1 poepluier per dag op flesvoeding is toch super?!
    Ik weet wel dat bij bv op een gegeven ogenblik het zo is afgestemd op je baby dat hij/zij wel eens een dagje overslaat..

19. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @ nancy moeilijk is dat dan he?! als eigenlijk niets helpt? Maar ja alles is nieuw, elk geluidje allemaal nieuwe prikkels enz. succes Luuk zal van het badje vast wel een beetje doezelig worden;) lekker spul he?! heb je lavendel?

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Dames ik lees jullie verhalen wel hoor, maar bij gebrek aan baby praat ik even niet mee ;)
    Kan wel steeds over Ymke beginnen, maar das ook weer 2,5 jaar geleden...

Nog een grappige annekdote; manlief ging net patat halen en reed langs een huis waar ze blauwe vlaggetjes aan het ophangen waren (oftewel baby geboren vandaag). Jaloers dat hij was hahaha!

Nou toitoitoi met de wedstrijd he! Ben heel benieuwd!

Deel Deze Pagina