Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    veels te warm, we krijgen gewoon een boom met de eerstvolgende afkoelingsperiode.

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    shit shit shit!!!! helaas toch verloren.

hier ontzettend veel last van pijnlijke steken, harde buiken en een drukke beeb. morgen naar de gyn ben benieuwd wanneer ik ingeleid ga worden. wat er afgesproken gaat worden. of het moet vannacht beginnen...

3. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @voetbal, ben best teleurgesteld dat we het niet hebben gewonnen. Het was spannend, maar helaas zat er niet meer in.

Heb bijgelezen, maar ik houd het even kort, ga zo bedje opzoeken. Heb afgelopen nacht geen oog dicht gedaan, liep om 04.00 uur nog tussen bank en bed heen en weer. Welterusten allemaal, ook voor jullie kleintjes!

4. mamasan

mamasan Fanatiek lid

haha dat kan ook dat Luca de finale niet wilde missen..
    Dan is mijn meissie toch heel erg anti voetbal..
    Ik zei voor de gein nog niet tijdens de wedstrijd om de fles komen en ze komt braaf een kwartier voor het begin en heeft de hele tijd liggen pitten :D

bubsie, spannend, maar ik duim dat het gewoon begint.

guppie, het had wel een leuke opvrolijker geweest na het verlies :D

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kwam nog even kijken of er babynieuws was.

Diep teleurgesteld gaan wij naar bed... om de WK niet omdat er geen baby is geboren hoor :)

Tot morgen.

Morgen was lang mijn voorspelde dag dat mijn baby zou komen. Maar het is erg rustig dus dat zal wel niet. Maar ja een dag duurt 24 uur dus alles is mogelijk.

Las even snel de verhalen over BV. Inderdaad zo speciaal om te geven maar in het begin heb ik elke keer te weinig gehad en moest ik met de hand bijvoeden. Is er iemand hier goede ervaring met het flink op gang brengen via borstpomp?

Slaap fijn!

x

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    nou dames even snel een update van mij.. heb niks teruggelezen sinds mn post vanmorgen..

t zet hier niet door! :) heb wel weeen maar niet regelmatig (ruim 2 uur gehad en daarna zakte t weer weg)

dus morgen 8 uur melden in t ziekenhuis ivm de gebroken vliezen en dan zien we t wel! hij kan iig niet lang meer op zich laten wachten nu :D

dus nu met paracetemolletjes mn bed in in de hoop dat ik wat slaap..

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ pamp, shit dat het niet door heeft gezet, maar het kan iig niet meer lang duren nu! 12 juli word jou dag!

jammer dat nederland niet heeft gewonnen! Maarja niks aan te doen..

Hier is alles nog rustig, ben wel echt misselijk en hoofdpijn.. maar dat komt misschien door de zenuwen van de wedstrijd haha.. kga zo maar slapen..

truste allemaal!

8. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Pamp, balen joh, maar gelukkig mag je dan morgen je mannetje vasthouden.
    Veel succes meid!

Goldy truste!

Ik ga ook naar bed..
    Luna heeft net haar laatste flesje leeg en ligt alweer te pitten.
    Truste meiden!

9. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    Hey meides

ben effe 2 dagen out of order geweest

maar wil pooh en mamaT heel erg feliciteren met de geboorte van hun zoon en dochter!!

verder nog baby- nieuws??

hier willen de harde buiken nog niet helemaal doorzetten :(
    en dan ook nog t wk:(

bah!! knuff meiden!!

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Pamp zet hem op zo meid, spannend

Petatje een knuffel voor jou meid, hoop dat jij en laura gauw jullie draai helemaal vinden

Pooh fijn weer thuis, en dat je een goedekraamverzorgster hebt.

Wat een wedstrijd, pff helaas.
    Beetje te laat mijn bedje in gegaan ook, ben nog kapot. Ga er zo maar weer in.
    Tis wel lekker afgekoeld eindelijk, gelukkig.
    Heb het idee dat ik de baby minder momenten van de dag voel, maar gisterenavond wel weer 2 uurtjes bijv. Is dat gewoon goed?

xxxx

11. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik hoop dat de voorspelling uitlkomt Koekkie :D

Ik heb mijn borstvoeding volledig op gang gekregen met een borstpomp. Het helpt enorm als je een goede borstpomp hebt met een sterke motor. Ook komen er in de eerste week maar een paar druppels en dat kan behoorlijk demotiverend zijn, maar iedere druppel wordt er de dag erna 2, dus alles is meegenomen (misschien goed om je dat te realizeren).

Ik zal nog een keer die fanatstische link hier zetten:
    Maximizing Production - Newborn Nursery at LPCH - Stanford University School of Medicine

Het ziet er misschien niet uit, maar is voor mij zo leerzaam en een goede hulp/leidraad geweest. Wie weet heeft iemand anders er ook wat aan.

Liefs Elea

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morge meiden,

Iedereen de teleurstelling al een plekje kunnen geven. De boys wilden hun Oranje shirt vandaag aan. Naja vooruit dan maar, de laatste keer. Wat een lelijke kleur is het toch ;)

Pamp, ik wil je veel succes wensen in het zk. Vandaag idd jouw dag.

Claire, balen van je harde buiken. Niet echt een pretje he. Misschien doe je dan toch te veel als je er zoveel hebt. Probeer een beetje rustig aan te doen. Je hebt zodirect nog genoeg energie nodig voor de komst van je beebje. Spannend hoor. Zo dichtbij al he.

Eline, als je twijfelt gewoon de VK bellen. Maar de baby heeft nu ook minder ruimte dus ook niet raar dat je haar minder voelt. En 2 uurtjes klinkt prima. Vooral als je zelf druk bent slaapt een baby meer (lekker wiegen).

Ik duik nog eventjes in bedje en ga zodirect het huis weer een beetje op orde brengen. Ik moet nog babykleertjes vouwen, leuk klusje voor vandaag. Ik maak er een lekker relax dagje van.... na ook een relaxweekend haha. Nou nog genoeg te doen maar manlief heeft nu echt wel alles af wat hij zou doen. Zelfs de box staat al in de woonkamer. Gezellig. Nu ga ik wel zo direct het huis vrijmaken van voetbalspullen.

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh en was gisteravond wel erg teleurgesteld dat we niet gewonnen hadden hoor :( Echt heel jammer...

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elea, ik heb wel elke keer bv gegeven maar het kwam zo langzaam en dan zit je erbij te voeden met pipetjes etc. En ik redde het niet zolang als ik zou willen (volledig verlof). Ik hoorde goede verhalen idd als je het meer stimuleert via borstpomp. Ik had een handmatige maar dat werkte toch niet genoeg. Is het handig om een electronische te kopen of te huren. Ze zijn best prijzig. En wil van te voren eigenlijk wel wat research doen.

Enne laat vandaag maar zitten hoor. Heb zin om te relaxen en niet met mijn knieeen in mijn nek te liggen haha. Ik ga dit keer lekker de 40 weken volmaken. Lijkt mij een goed plan.

Ik ga nu even je link bekijken. thanks

x
    Hoe gaat het met de kleine L yvia?

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    pamp: succes vandaag!! ZET HEM OP!!
    Kikkert succes bij de vk! hopelijk kan ze je strippen..
    Gyn/Vk afspraken succes!

Hier erg moe, wel goed geslapen hoor weet niet wat het is. Nog steeds veel harde buiken en pijn in mijn onderbuik. En natuurlijk blijft het vele poepen en dat is nou niet mijn hobby ;)

Echt balen van de wedstrijd, ik moest af en toe ff wegzappen want vond het zoo spannend..

BV: Ik wil wel weer BV gaan geven, dit komt denk ik ook omdat ik bij Sam geen problemen heb gehad behalve teplehoedje en enorme regeldagen! Ik had meer problemen hem van de borst af te krijgen haha.. Ook omdat Sam lactoseintolerantie had kies ik nu weer voor bv.
    Het lijkt mij trouens heel moeilijk om door te gaan met het geven van BV als er veel tegen zit of je hebt pijn of je ziet je kindje ontevreden en je ziet dat hij/zij het "moeilijk" heeft.. Ik kan me goed voorstellen dat je dan dan flesvoeding overstapt het is er niet voor niets toch?!

Verder weet ik het niet meer.. Ik heb een geen zin dag, kennen jullie dat? dat je nergens zin in hebt haha.. Vanmiddag weer onweer he?

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    trouwens mijn enorme poetsbuien zijn een beetje minder!! Ik wil nog el dat alles netjes en schoon is maar niet zo hysterisch.. hebben/hadden jullie dat ook op het eind?

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Nancy79, ja echt vreselijk :) Meid, ik ben zelf groot geworden met flesvoeding, m'n man is groot geworden met flesvoeding, en nog heel veel meer mensen! Ik ben van mening dat een baby/kind veel meer heeft aan een blije mama dan aan een gefrustreerde mama! Dus hetgeen waar jij je het lekkerst bij voelt, dat moet je doen! Ik heb Pieter een jaar bv kunnen geven, en ik hoop onze kleine meid dat ook te kunnen geven, maar ik heb de flesvoeding al in huis, voor als het niet lukt.... :D Wees trots op jezelf dat je het geprobeerd hebt!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!!!
    Nou het wonder is geschied. Rinze heeft vannacht en vanochtend heerlijk relaxed gedronken en meteen daarna in slaap gevallen. Jammer dat ik zelf nog wel erg moe ben. Heb gister dan ook te veel gedaan ben ik bang.. Maar even zien hoe Jildou is anders bel ik vriendin even of ze daar even heen kan. Vanmiddag komt CB dus dan kan ik ook niet ff bijtanken.. We komen de dag wel weer door.. Merk nu dat de bv-hormonen mee gaan spelen met de vermoeidheid.. Had ik bij Jildou ook altijd. Dan vallen mn ogen bijna dicht tijdens het voeden. Erg vermoeiend..

Pam wat balen zeg, maar heeeeel veel succes meid!!!

Dikke knuffel voor de dames die graag willen bevallen of er doorheen zitten!!

Petatje, rustig aan meid!!!

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik kan de foto's van de Mei Tai niet vinden...

Maar heb er wel van mijn gewone doeken kunnen vinden...]

Op de buik:

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    en op de rug met mijn andere doek:

Deel Deze Pagina