Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Marsim, maar even rustig aan dus, misschien heeft de kleine toch wel plannen ;) !!

JAHOE :D :D !! Deel 6, hier komt die van mij vast ;) HAHA!! Nou ik ga ff liggen...

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wow ik ben er een uurtje niet, en dan al weer 3 paginas in deel 6 hahaha

marsim fijn dat het met de kleine goed was, wel balen van je bloeddruk

Dithje lekker de badkamer weer schoon.

Ik ga ff de tuin in, al een uur last van pijn aan de onderkant:x

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Net gebeld door de dierenarts met de bloed uitslagen van mijn hond.

Ze heeft dus zeker een allergie.. Voor mijten.. grasmijten, hooimijten, meelmijten, huisttofmijten en kattenmijten :(:(

we kunnen nu een paar dingen gaan doen (proberen) maar wat we besloten hebben is om haar te gaan enten tegen die allergie.
    Dus dan moet er speciaal een stof voor haar gemaakt worden die we bij haar gaan inbrengen om de allergie tegen te gaan..
    Het kost klauwen vol met geld, maar gelukkig ben ik voor 70% verzekerd.. ;)

Ik ben aan de ene kant wel blij dat we nu weten wat het is, en we er iets aan kunnen gaan doen..
    Want we lopen al maanden met haar te tobben, en dat is ook zo sneu!
    Er is wel 25% kans dat het niet aanslaat het enten, en dan moet ze dus op de zware medicijnen, maar daar gaan we nu nog maar even niet over nadenken..

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buikfoto 36.3 weken

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Balen Eline die pijn aan je onderkant, knuffel!

Oei Es dat is dus een flinke allergie:(! Duimen meis dat het enten gaat lukken en Senna snel weer opknapt!

Wauw Koekkie, hele mooie bescheiden maar strakke buik:D!

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Och wat schattig Koekkie jij in de wieg. Ja denk dat het wel hetzelfde is he. Die van mij kan je ook schommelen en als je dat niet wilt zet je m met een pin vast.
    Mooie buik heb je ook. Best bescheiden nog.

Es, jeetje wat is Senna voor veel dingen allergisch. Hoe oud is ze? En dat dan nu pas naar voren komt. Hoop echt dat het enten gaat helpen voor haar.

Eline, ff een beetje rustig aan. Hier ook een zeer onderkantje en net mega harde buiken. Fietsen is dus niet meer zo verstandig. Maar kon echt niet anders. Zit je lekker in de tuin. T is wel warm hoor.

Heerlijk hoor Dithje je badkamer schoon. Lief van je mams dat ze kwam helpen.

Pooh, lekker naar de kapper. Nu nog even beetje bijslapen en opknappen. Lig je weer knappies in je kraambed straks.

Nou kom dus net bij de vk vandaan. Moet morgen terugkomen omdat ze niet goed kon voelen hoe hij lag en het echo apparaat was niet aanwezig. Hij liet zich niet goed voelen en ze hoorde het hartje heel hoog in mijn buik. Terwijl als hij naar beneden zou liggen met zijn hoofd je het beneden zou moeten horen. Morgen dus om tien voor half zes...wordt vervolgd. Hoe bedoel je de kleine is eigenwijs.

7. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liz, balen dat je terug moet komen maar ook wel weer fijn om de kleine nog eens te zien voor de geboorte. En natuurlijk zeker te weten hoe hij ligt.
    Voel je hem zelf wel goed bewegen?

Ivm het wiegje, idd het schommelt maar je kan het met een pin vastzetten. Moet gewoon wel dezelfde zijn. Zelf heb ik door mijn lengte er maar heel kort in kunnen liggen (59 cm bij geboorte)

En jij en Dithje natuurlijk bedankt voor de reacties over mijn buik. Ik ben erg lang dus ik denk dat er binnen wel genoeg ruimte is. Het groeit in iedergeval nog steeds maar gelukkig idd wel strak. Staat nu leuk met een shirtje of topje op een rokje.

Ik ga trouwens eens wat boodschappen doen. Voordat ik het weer moet ik de boys weer ophalen van het kdv. Dus even aanjurken.

En wat een heerlijk weer he? Dit is voor mij warm genoeg. Zo mag het de hele zomer blijven.

x

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    even met de gsm op internet want ik zit buiten. Ik kan mijn gezicht werkelijk nog geen sec laten zien buiten of mensen willen weten hoe en wat mbt de zwangerschap. Net komt een buurman wel even leuk vertellen over zijn schoonzus die 2 weken geleden bevallen is van een dood kindje ze was zover als ik nu. Nou ik vind dat echt niet prettig en vooral niet dat hij zei enne hoe lang nog ik zo 2 en een halve week en ik zo en alles gaat goed waarop hij weer zei ja dat ging het bij mijn schoonzus ook. Dus ik niet misselijk en hem gezegt dat je zoiets als zwangere liever niet wilt horen bah bah de debiel

9. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Lizz balen zeg, dat ie mi9sschien nog met hoofdje naar boven ligt. Ben benieuwd morgen.
    Tis snikheet in de tuin haahah, ga zo weer terug.

Es jeetje wat een allergie, ik hoop dat het aanslaat. Gelukkig ben je voor 70% verzekerd.

Koekkie mooie buik zeg, idd best bescheiden

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kikkert na ja zeg, wat idioot dat hij dat nu vertelt. Als zwangere zit je daar toch niet op te wachten pfff.
    Hier ook alle buren net vragen hoe het gaat toen ik langsliep haha

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    #31 Kikkert, 23 jun 2010
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
    dubbel gepost

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Deze temperatuur is idd goed te doen. Niet te heet! Lekker wandelweer met de kleine in de wagen. Zie het al helemaal voor me hoor.

Koekkie, ik voel hem heel duidelijk bewegen gelukkig. Jij was idd lang bij je geboorte zeg.

13. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Belachelijk Kikkert dat hij dat komt vertellen en dan ook nog op die manier. "bij haar ging ook alles goed" Wat een eikel!!! Dat wil je niet horen.

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es jeetje wat shit meid voor jullie hond ik hoop dat hetgene wat jullie willen gaan proberen aanslaat.
    @koekkie wat een mooie "bescheide" strakke buik en die zit nog "lekker" hoog zeg

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo we zitten nu al in deel 6 ;)! Hierin gaan we allemaal bevallen ;)! :D

Zo nu even reageren op deel 5 nog....;)

Kikkert en Eline, bedankt! ;)

Kikkert, als ik gepoetst heb, kan ik 's avonds ook mijn zetel nauwelijks nog uit...dan voel ik me echt 90 jaar :D

Bubsie, mooie foto's zeg!

Mama van Perine, veel plezier vanavond en een drukke dag dus voor de boeg ;)! Je hebt trouwens ook PB als je even de tijd hebt ;)

Sam, leuk dat F er weer bij is vandaag...hebben F en Jildou goed kunnen samenspelen? Pff, wat een droom zeg, soms droom ik nog steeds dat ik niet geleerd heb voor een examen...terwijl ik al jaren van school ben :$ Is het zonnescherm ondertussen al goed bevestigd?

Eline, vanavond een etentje, leuk zeg en veel plezier! Ik heb nu ook af en toe wat pijnscheuten maar denk dat het veel te maken heeft met indalen meid...Hier geen last van hooikoorts, dus kan je verder ook niet helpen erbij...lijkt me wel erg vervelend :( En inderdaad als je ontsluiting hebt, kan intiem zijn met je man zeker geen kwaad...

Mama chan, zo lekker naar de markt geweest! Precies rustig daar bij jou in de buik he...;)

Koekkie, jammer dat je een slechte nacht achter de rug hebt, maar ik vrees ervoor dat iedereen nu wel moeilijker kan slapen...mooi wiegje trouwens! En ben je blij met de uitslag van Argentiniƫ ;)!
    Mooi buikje zeg!

Es, ben jij het die vorige week graszoden had besteld?

Einneh, Veel plezier meid! Hoe was het bij de vk?

Suekes, vanavond lekker BBQ, hier ook trouwens :D, wat fijn dat ukje al volledig is ingedaald! Klaar voor het grote werk!

Marsim, hmm bloeddruk dus te hoog...goed laten nakijken he meid...en gelukkig mag je vrijdag al terug ervoor...

Lizz, gefeliciteerd met je 38wk zwangerschap meid! En al bij de vk geweest? Mooi wiegje!

Dithje, heerlijk dat je hulp krijgt voor het poetsen zeg!

Pooh, voel je je al wat beter meid? En lekker dat de haartjes weer bijgewerkt zijn! Dikke knuffel en verzorg je maar goed! ;)

Elea, ik hoop dat de foto's van Lyvia goed waren...hopelijk horen we gauw wat van je meid! Wie is de buddy van Elea?

Zo, ik denk dat ik zo wat iedereen heb gehad...

Nu effen vlug mijn eerste babywasje ophangen want heb er nog veel te gaan ;)! Tot straks!

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Zo...weer wakker! Nou ja, wakker.... echt, ik heb geen idee wat er met me aan de hand is. Ik zou zo wel weer in bed willen gaan liggen:(:(:(
    Heb ook nergens fut voor. 't Is dat ik voor manlief echt iets moest doen op zolder, anders had ik mezelf er niet eens toe kunnen aanzetten om een was aan te zetten. Echt niks voor mij. Nu zit ik weer op de bank met de laptop, maar buiten gaan zitten ho maar. Het liefst ga ik gewoon weer liggen en doe ik m'n ogen dicht :(:(
    Voor iemand herkenbaar?

@ Lizz: wat een klein eigenwijsje zeg? Gaan ze nu morgenavond wel een echo maken?

@ Es: arme Senna! Maar goed dat jullie nu eindelijk weten wat het is. Maar dat is beslist geen makkelijke allergie zeg. Hopelijk slaat de inenting aan. Ben jij blij dat je goed verzekerd bent.

@ Koekkie: prachtige buik hoor! Wow, 59 cm bij je geboorte:$ Waren jouw jongens ook zo lang?

@ Kikkert: wat een ongelooflijke ei*** zeg, die buurman van jou! Dat doe je toch niet? Alsof je niet weet wat er gebeurt is, en dan nog!!! Heel onbedachtzaam.

@ Eline: balen dat je zo'n last hebt van je onderkantje!

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pippo tis mooi weer om je babywasje op te hangen!

Ik ben nog steeds benieuwd hoe het met elea en lyvia is, ze heeft ook al een tijdje niet gepost toch?

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh die moeheid ja hoor heel herkenbaar maar vandaag probeer ik er ff niet aan toe tegeven omdat we straks gaan eten bij mijn ouders en als ik geslapen heb door de dag dan ben ik niet te genieten (pest humeur ;) ) maar gewoon weer gaan liggen als het kan meid ;)

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Lizz die kleine man van jullie is echt eigenwijs! Morgen dus weer naar de vk voor een echo, spannend zeg!

Wat je zegt Koekkie, heerlijk weer!

He getsie Kikkert wat een naar verhaal:(. Ongelooflijk zeg dat je juist nu zo'n verhaal te horen krijgt, sommige mensen:x!

Succes met je babywasjes Pippo! Verder uitgepoets of ....? De buddy van Elea is Petatje...

Sjonge Pooh, jij hebt het echt even zwaar te pakken! Misschien toch handig om je hb even te laten checken? Of is het echt gewoon futloosheid ipv moeheid? Dikke knuffel meis!

Ik deel je nieuwsgierigheid hoor Eline, helemaal naar haar laatste bericht over het niet goed groeien van L.yvia... Laten we hopen dat we snel iets van d'r horen!

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pippo: Ja wij hebben idd graszoden besteld.. die kunnen we vrijdag ophalen en gaat Vincent leggen met zijn vader het weekend..

nou ja Kikkert wat een buurman zeg! :x

Pooh: Ik heb ook van die dagen hoor.. dan kom ik uit bed en denk ik; kan er beter in blijven.. en dan ben ik ook de hele dag loom.
    Doe maar gewoon rustig aan, en luister naar je lichaam.. je bent ook ziek geweest he, en een zwangere heeft ook langer de tijd nodig om te herstellen..

Deel Deze Pagina