Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Angel, jij hebt straks alle auwie's wel gehad .. Bevallen doe je straks gewoon pijnloos?? ;) Dat mag wel bijna :D !

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hahah ja idd die meid van ons valt er zo uit straks haha... :D was het maar waar he? nou heb die pijn er wel voor over je krijgt er iets zo mooi,s voor terug ...;)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is waar ;) Bij diegene waar ik het vanmiddag over had van het forum met die voorweeën was die kleine (8 ponder ) er wel na zo'n 3/ 4 uur ;) Dus er is hoop :p !

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohhh dat is mooi :D...nu waren de jongens hier ook snel gelukkig :D als het eenmaal doorzet is het oke hier maar ja voor dat ze dat doen ;) is wwn drama

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hahah 2-0 voor ons super :D

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    2-0?? Heb je wat gemist?? Was net 1-1 hoor :p Nu 2-1 voor ons ;) HAHA!! Hmm dat is vervelend.. Ben blij dat dat tot nu toe mij nog aardig bespaard blijft :D !!

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, nou weinig van nestelen gekomen hoor, juist door de temperatuur ja ;)

@Guppie, oei krijsen op de badkamervloer? :$ Das niet best ;) Alles weer ok nu? :(

@Lizz, jeeeeeeee! Lekker in de schaduw beter! :)

@Sam, haha wat een ouderwets stel, ieks krijg er de kriebels van ;)

@Hier, haha hier eindstand 1-2 in mijn toto, zou wat zijn zeg! :$:) 7 euri's erbij :D
    En Klaasje gescoord, onze held :D

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hahah dat bedoel ik ook 2-1 hahaha...

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHAHAA SUPER NANCY :D !!
    Ja ik ben er al aan gewend, die schoonouders van mij, na 8 jaar ;) Maar kan er nog steeds niet zo goed tegen hoor ;) Ook omdat mijn ouders dus ABSOLUUT NIET zo zijn ;) !!

Hihi ooooh Angel :D :D !!

Dames ik ben mn bedje in ;) Tot morgen :D !! Ennuh slaap lekker!!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaaaaaaa ik heb gewoon de eindstand ook goed, whahaha wat een giller :D:p van 5 euro 13 euro gemaakt, is toch niet gek :D

@Sam, ieks zou er beetje kriegel van worden.. ;)
    Trusten meid!

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    super nancy je kan wel gokken:D

weltrusten sam tot morgen hoop dat je een beetje kan slapen ...

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo nancy jij kunt cashen! :D

Alles weer okee hoor. Ik geef mezelf gewoon te weinig ruimte om te balen van tijd tot tijd en dan uit zich dat zo. Het voelt voor mij als gezichtsverlies om aan mezelf toe te geven dat ik het zwaar vind, maar dat is het natuurlijk wel ;)

13. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    jeeeeetje Pooh heb jij even je best gedaan met alles te lezen! Petje af!!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    En Nancy, nog meer doekoe's verdient? Heb 4 broertjes, 2 stiefbroertjes en 2 'echte'! *Edit, lees net dat je centjes hebt verdiend, jippie:)'!

50 is inderdaad wel laag Sam! Zit nu zo rond de 55/60 iedere keer maar in de begin weken was mijn onderdruk 45, dus snap dat je af en toe duizelig bent / sterretjes ziet!

Jeetje Guppie een echte off day voor jou:(, knuffel!

Jippie Lizz!

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sjonge meis wat een bij lees actie heb jij ondernomen, toppie hoor;):D! Knuffel!

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dames ik ga ook afsluiten .. tot morgen en weltrusten iedereen een knuff en een goede nacht toegewenst...;)

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr baalavond:x:x:x:x

gelezen heb ik maar heb geen puf, alles doet me zeer, dani krijst me alles aan mekaar.. heeft niks is wakker geschrokken:(
    den weg en ik sta op knappen(qua chaggie heid)
    Ik kan niks hebben op het mom:x meneer kan over al heen en ik nergens:x &*&%#$^&(^&*()(^&%*&()) :x Boos kan ik daar om worden!!!!

Sorry moest ff, niemand hoeft te reageren hoor, maar moest ff kwijt:)

IK ga na bed hopen dat ik kan slapen:)

18. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo te zien logt iedereen nog even in na de wedstrijd (12 dames online).

Ik kom alleen iedereen een goede nacht wensen, mij inclusief. Dat kan ik wel gebruiken na zo'n dagje van hot naar her met de kleine boef (en de kleine meid in de buik).

Als ze op het CB al zeggen dat ik er moe uitziet (het hen opvalt) zal het ook wel zo zijn haha.

Ben opperdepop. dus hoop op een fijne nacht.

Voorgevoel... geen beebjes deze nacht... maar veras me maar :D

x

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Slaap lekker allemaal. Ga naar m'n bedje. Vanmiddag niet kunnen tukken en dat merk ik nu wel. Ben beetje op.

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo meiden, zo even heel veel pagina's moeten bijlezen...als jullie zo verder doen dan bevallen we pas in deel 7!:D

En nu even reageren...

Suekes, gefeliciteerd met je 38wk zwangerschap meid!

Bellamano, heb je lekker genoten van niets doen vandaag? en meid wat is het inderdaad schrikken als je bloed slijm verliest...hopelijk niets ernstig?

Eline, gefeliciteerd met je 37wk zwangerschap meid!

Kikkert, dikke knuffel meid...mannen toch soms ;)

Angel, wat lees ik meid, toch niet doorgezet...je begint het lastig te krijgen zeker? Dikke knuffel meid

Enneih, van harte gefeliciteerd met je verjaardag....

Koekkie, onderzoeken laten doen bij je zoon? en inderdaad is wel een lachertje als ze zo even een jaar naast zaten....

Pooh, wat fijn dat je je vandaag al beter voelt...en ik zou de poes zeker een met de vinger wijzen meid en eens aanspreken ;)

Marsim, leuk een boottochtje! En gefeliciteerd met de verjaardag van je oma morgen!

Es, toch geen vruchtwater...jeetje meid, heb je even ind e spanning gezeten voor niets...dikke knuffel!

Dithje, heb je wat genoten van je boekje deze middag? En ben je zo beroemd dat je voice mail vol stond? :D Zie dat je ook flink gepoetst het vandaag? En slaapwel trouwens!

MoederK, ach morgen weet je meer of je nu een blaasontsteking hebt of niet...hopelijk niet en anders kan je snel geholpen worden...dikke knuffel

Luckybleu, dikke knuffel meid, maar meiden kunnen nu eenmaal beter poetsen dan mannen...en eerlijk gezegd als de man dan iets doet, vind een vrouw wel altijd iets...daarom vind ik het al fijn als ze iets willen doen...maar hier zeker geen klagen van manlief...die doet zelfs enorm veel...

Lizz, jij ook al flink aan het poetsen geweest vandaag? Heb je ondertussen al iets vernomen via mail van Elea? Ben zo benieuwd ook omdat het al een tijdje geleden is dat ze nog iets gepost heeft...:(

Susanne, nikita bijna 2 jaar zeg...gaat inderdaad snel he? :( En rustig aan doen he meid!

Shellyberlijn, poeh das inderdaad vroeg om weeën te hebben...rustig aan doen zou ik zo zeggen...dikke knuffel

Sam, wat goed dat alles prima was bij de vk...en terug een groot kindje...weet je dan ook weer voor de bevalling ;) en slaapwel!

Mamachan, gefeliciteerd met je 37wk zwangerschap meid!

J2J, fijn dat alles prima was bij de vk!

Leatitia, inderdaad een klein mannetje zeg en wat een mooi kindje!

MamaT, wat fijn dat je beter geslapen hebt meid!

Marj, nog even meid en dan heb je eindelijk je welverdiend verlof!

Mamameisjes, wat balen van je buikpijn meid! Dikke knuffel

Petatje, wat een goed nieuws van je werk!

Guppie, dikke knuffel meid!

Zo ik denk dat ik nu iedereen wel heb gehad...:p

Deel Deze Pagina