nee is niet erg dithje . kan t ook begrijpen haha. hier lit max wel al boven in bed en nikita is meteen ook naar bed gegaan dus ik ga straks ook weer ff plat
nou meiden ik ben er ff weg van. ga een glas melk drinken en dan net als de kids lekker mijn bedje in.
Hey hallo, Ik ben al 5 dagen overtijd....pfff best heavy hoor. Mijn dochter is met 39 weken en 1 dag geboren, dus ik had stiekem gehoopt dat ik al bevallen zou zijn. Warme weer, voorweeën en pijn aan mijn ribben zorgen er niet echt voor dat ik nog geniet. Vanmorgen heeft de vk mij gestript. Ik had 2 cm ontsluiting en ik heb bloedverlies dus de vk heeft er alle vertrouwen in. Zij gaf aan dat als je s'morgens gestript wordt je vaak s'nachts bevalt. Ik ben benieuwd. Ik hoop het echt. Want buiten het feit dat ik het ermee gehad heb, wil ik absoluut niet in het ziekenhuis bevallen, dus hij moet voor volgende week woensdag geboren worden. Groetjes
nou meiden ik ben er weg van wasmachine is klaar en mijn glas melk op dus ik ga richting boven mijn bedje opzoeken, tot vanmiddag denk ik als ik tijd en puf heb
Marsim: van harte met jullie dochter! Ben zo moe, 2 nachten onweer. Lig nu in bed, net in slaap en ja hoor, onweer en harde regen!
@Dithje, nee hoor dat vind ik helemaal niet raar Hier ligt Luuk ook beneden in de box hoor @Maudje, wow spannend! Succes he! Hopelijk vannacht beebje in je armen @Marj, hopen dat je nog een beetje kan slapen meid @Es, ach gos meis.. herkenbaar hoor Maar het gaat nu al 2 dagen hartstikke goed, jij bent een supermama hoor! @Susanne, tukse! @Sam, geweldige foto, superlief!!
Hoi meiden, Even een vraag mijn buik die gaat steeds lager zitten. En ik kan bijna niet normaal opstaan ik krijg een pijnlijke straal die naar mijn linker bil toe gaat. Het doet echt pijn. Verder heb ik al mijn hele zwangerschap bi en dat heeft nu volgens mij zijn hoogte punt bereikt want ik kan nauwlijks lopen. Wat moet ik hier nu nou mee. Krijg spontaan traanen. Mijn buik rommeld wel maar het zet niet door.
nou ik kom net terug van de vk, en alles was goed. Heb inwendig onderzoek gehad, maar de baarmoedermond stond nog helemaal naar achter en zat dicht dus moest er maar niet van uit gaan dat het snel gaat gebeuren . Het hoofdje lag wel heel laag en goed voor de baarmoedermond. Ze gokte misschien aakomend weekend maar natuurlijk met zekerheid niet te zeggen. Dus ik ga maar weer verder wachten .. Ben wel blij dat het weer wat koeler is zeg.. even van genieten want volgens mij word het van de week toch weer warmer!
Pippo spannend meid, hoop dat het opschiet Sam wat schattig die 2 zeg Net bij de verlos geweest, ze azegt dat je de baby 3 keer per dag moet voelen. Gevraagd wat ze gaan doen als je overtijd loopt, ze zei de 1 e 2 weken helemaal niks. Ergens na 41,5 week naar gynacoloog, en na 42 weken zou het dan gehaald worden. Misschien niet op mij van toepassing, maar ja heb steeds zon voorgevoel
Mirei, wat balen meis. Want nu kan je helemaal niet meer genieten van je zw met al die pijn. Ik hoop voor je dat het toch snel gaat doorzetten. Sterkte! Goldy, fijn dat alles goed was. Aan gokkende VK's hebben we niets. Maar ik hoop wel het wel voor je dat ze gelijk heeft hoor. Eline, hier laten ze ook echt doorlopen tot het eindje. Vooral als je redelijk klachtvrij bent. 3 keer per dag voelen vind ik vrij weinig maar ja zij heeft er verstand van he.
Spannend Maudje! Hoop dat het vannacht gaat beginnen... Geen idee Mirie wat je ermee kan meis! Sterkte in ieder geval en een knuffel! Balen Goldy dat het nog potdicht zit! Je geduld wordt nog even op de proef gesteld zeg... Knuffel meis! Was alles goed bij de vk Eline? Fijn dat je het beleid nu weet meis, nu maar hopen dat het niet zover komt.
@goldy knuffel voor jou en wie weet gaat het toch nog snel gebeuren (als begrijp ik je gevoel helemaal), overtijd lopen is echt killing vind ik. @eline poehhh tot 42 weken das lang maar dat zei mijn vk ook al als er verder geen reden is laten ze je idd lang door lopen, maar ik ben overgins ergens achter gekomen via het zh waar ik geweest ben voor ctg enz... en ze zijn tegenwoordig schijnt verplicht als de moeder dat zelf wilt in te leiden na 41 weken (dus bv 41.1weken ) maar das wat een verpleegkundige daar tegen mij zei of het 100% klopt weet ik niet.
@mirie ik herken wel wat je omschrijft (had ik bij dylan ook) maar zoals jij het omschrijft komt dat echt door je bi en dan is er weinig aan te doen, maar ik ben natuurlijk geen dokter/vk dus als jij twijfelt ff bellen. knuffel
Het lijkt me ook lang, tot na 42 weken, moet er niet aan denken. Maar ja misschien gebeurd er eerder wat. Ik heb het nog steeds zo warm eigenlijk, bah
Sam prachtige foto!!!!! Eline yes jij geeft gelijk antwoord op mijn vraag hoe vaak je de beeb moet voelen hij is zo rustig vandaag, vandaar wilde ik het net gaan vragen.. Ik heb het ook nog erg warm meid.. Dithje kan me goed voorstellen dat je Luca niet alleen boven legt, zou ik dnek ik ook niet doen Ik hoop dat ze bij mij morgen ook even kijken of het nog dicht zit.. Zo gek ik heb echt zon gevoel dat ik al open sta beetje vaag