Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, gezellige bedoening ;)
    Ja ja ben rijk! whahaha nee gaat meer om de lol :p

@Angel, fijne nacht ook voor jou!!!

@Lizz, ook welterusten meid!

@Mamma chan, issie nou weer weg?? Dit is echt niet gezond hoor........ ;) Trusten meid

@Koekkie, ja verras ons meiden! :D
    Trusten, hopelijk rust je dit keer goed uit! :(

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo alle wasje zijn gedaan...gelukkig maar, want had het gevoel vandaag enkel maar wasjes te draaien en op te hangen en weer afdoen en zo verder...vanavond dan wat gestrken, maar ik geeft het op! Heb bergen strijk nu...:( Maar goed, de rest is voor morgen!

Ik ga dan ook gaan slapen want ben beetje moe...tot morgen meiden en niet teveel tetteren want heb even een dik 1u moeten bijlezen ;)

Slaapwel meiden!

3. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Even kort een teken van leven geven.

Leatitia, gefeliciteerd met jullie zoontje!!!

Verder geen babynieuws :(
    Ga eens bevallen meiden!

Verder even kort ego, want ik ben compleet gesloopt.
    Luna blijkt Reflux te hebben en gilt het 's nachts uit van de pijn :(
    Dus ik heb al dagen amper geslapen.
    Zometeen ook het late flesje en het vooruitzicht dat het drama weer begint.
    Morgen kan ik gelukkig wel medicatie ophalen en hopelijk helpt het, want echt gezellig wordt het niet in huis met 4 personen met slaaptekort.

Dus sorry dat ik weinig reageer, ik probeer tussen de bedrijven wel een beetje mee te lezen!

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Mamasan, dikke knuffel meid, da's niet leuk en zeker niet niks! Hoop voor je dat de medicatie bij Luna snel aanslaat en jullie weer lekker kunnen slapen! xxx

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden, heb wel gelezen maar vindt het echt te laat en ben een vergiet.

Vanaaf ff wat tranen gehad omdat ik zo uitkijk maar ook best zenuwachtig ben voor het moment supreme zegmaar. Het is niet niks en zoveel verantwoordelijkheid.. Ik zal wel echt als een standaard zwangere muts klinken maargoed..

Verder was de bbq wel gezellig maar heb een giga aanvaring gehad met mijn zusje die zich heel erg aangevallen voelt de laatste tijd. En daarbij nog wat pleinvrees, als er teveel mensen om haar heen zijn... Met als gevolg walgelijk gedrag van haar en ik die door de hormoontjes het wel eventjes gehad had met dat gedrag. Ze ging meteen naar huis maar volgens mij zocht ze een rede om weg te kunnen gaan. Ze riep ik spaar geen kleertjes meer voor je op, je kunt het vergeten! Dát laatste is maar even om jullie te laten ervaren hoe onvolwassen het allemaal is. Heb me rotgestoord!

En we hebben gewonnen, goed voor de inzet van t elftal want het ging niet makkelijk, ze zullen hard moeten werken.

Nancy ik had de uitslag ook goed gegokt (maar dan op hyves) hehe sta ik weer 3de in mijn poule.

Verder heb ik de wipstoel al meegekregen en Bart heeft die nog in elkaar gezet, haha dan zie je wat voor sul hij is als het gaat om onze aankomende zoon! Hij zette em in het kamertje en heeft em nog even uitgeprobeerd. Hij zat op zn knieen bij dat ding helemaal happy en vol verwachting :). Ben mams en stiefpaps heel dankbaar :). En mooie pioenrozen, ben helaas het bakje aardbeien van opa vergeten mee te nemen, balen..

Nu ga ik lekker mijn mandje in! Ben er morgen weer!
    xxx Sue

6. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk

7. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    heb niet gedurft naar de andere kant vh bed te lopen......

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    #408 angel74, 25 jun 2010
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
    goedemorgen op deze vroege morgen..

sue fijn dat de bbq verder geslaagd was maar jammer dat die verstoord werd door je zus idd onvolwassen zeg ...het was idd een mooi wetstijd nou ja 1e helft beter dan de 2e ..en jij ook al op de gok tour ahah... hahah die man van je wel aandoenlijk he zon aanstaande paps ? :D

mama vp :$ wat een meid zeg pfff kan me voorstellen dat je niet naar de andere kant durft te lopen het is toch te gek voor woorden zeg...heb je haar daar nog op aangesproken??

nancy ook nog de juiste stand ..yehhh jij bent goed :D;)

mamasan aahh meid toch..hoop dat de medic aanslaan en de nachten beter worden bij jullie kan me wel voorstellen dat je het opbreekt zo ..dikke knufff

sam en marsin gefelici met onze 39 weken nog ff meiden..;)

iedereen een goede nacht gehad?? nog geen nieuws hier zo te lezen?

hier een onrustige nacht achter de rug ..veel draaien en pijn in de buik met als gevolg half 6 er al uit van de krampen en rugpijn... verder niks bezonders op het progamma hier vandaag alles is van kant alleen ff de normale dingen zoals de stofdoek ff door de kamer en de wc ..dus een rustig dagje hier...

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mama vp ik ben echt in shock jeetje mina zeg, ik maakte er toen ik thuis woonde vaak een mega bende van maar dit slaat echt alles.
    @mamasan jeetje reflux een zeer bekend iets voor mij dylan heeft het gehad (vrij erg) en idd ook s'nachts gillen van de pijn. ik weet neit of je het al doet maar hier zijn nog wat tips:
    -hoofdeinde van wieg/bedje omhoog door boeken oid onder de poten van het bed te leggen het moet echt schuin lopen (niet extreem natuurlijk)
    -goed recht houden na het drinken/eten en door papa en mama laten voeden dus niet door bezoek
    -mocht je fv geven speciale (dikkere) voeding kopen of zelf indikken met johannesbroodpitmeel
    dit zijn enkele tips mss heb je er wat aan. heel veel sterkte en suc6 ermee ik snap dat jullie slaap te kort hebben, bij een eerste kindje kun je (als je vrij hebt) door de dag nog ff gaan liggen maar met 2
    oudere kids gaat dat toch een stuk moeilijker.
    @sue lekker laten lopen die tranen hoor. fijn dat de bbq zo geslaagd was alles niet erg fijn van het voorval met je zusje
    @angel dikke knuf en rustig aan

hier...
    alweer om 6.15uur wakker als de onderbuurman vandaag weer niet thuis komt (voor dat ik in bed lig) ga ik andere maatregelen treffen want dit kan zo niet langer. verder wel redelijk geslapen alleen veel gedroomd.
    vanochtend ging in op de weegschaal staan en ben 2 1/2kg vocht bijgekomen in een paar dagen tijd, als ik zo door ga ben ik net een opgeblazen ballon. het vocht zit gelukkig wel verdeeld (meeste in handen en voeten)

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Mamavp jeetje zeg wat een bende, niet normaal

mamasan wat naar zeg, ik hoop dat de medicijnen goed aanslaan

Sue ik heb af en toe ook van die tranen hoor, hoort erbij denk ik. had het gisterenmiddag nog
    Fijn dat de bbq leuk was, jammer van dat met je zus

Angel het mag wel is komen zeg, een knuffel voor jou hoor, met steeds last van die pijntjes

Kikkert dus weer vroeg wakker, gatverdarrie.
    Drink je ook veel water? Ze zeggen dat het helpt he vocht afvoeren als je veel drinkt.

Ik was juist een halve kilo lichter weer, had gisteren heel veel water gedronken.

Heb eindelijk weer is goed geslapen, je voelt je dan een heel ander mens.

We wilden gister op de scooter een ijsje gaan halen, dus we gaan, ik zeg het lijkt wel of die band zacht is, en ja hoor weer helemaal plat.
    Stuk teruggelopen, snap er niks van.
    Zou die ons gewicht niet aankunnen, 78 en 87 kilo?:D

xxxx

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Goedemorgen!!

Gisteren nog erg veel harde buiken gehad en heel onrustig.. Heel de keuken gedaan?! en dat nog wel onder NL elftal en ik ben echt een voetbalfanaat!! Heel vaag. Sam kwam ook maar niet in slaap slaapt normaal half 8 en nu een uur of 9 en hij was \echt hysterisch!! De hele tijd lijkt hij bang te zijn adt ik weg ga.. Vannacht was het ook drama! Ik sliep net een uur en daar was hij alweer en echt niet te kalmeren/corrigeren/gerusttestellen hij wilde alleen maar dat ik bij hem was zo zielig en uiteindelijk ook slopend voor ons. Hem na een uur maar bij ons in bed genomen(ook voor de burenoverlast;) :)) en toen ging hij wel slapen maar ik slaap zeer slecht als ons bed zo vol is, mijn man slaapt heel wild en Sam ook vandaar. Ook moets ik daarbij na elke harde buik plassen dus dat was echt eeen stuk minder. Vervolgens werd Sam om 5.00 uur weer wakker en was het weer een drama omdat hij toch echt nog even moest slapen van ons.. Phoe sorry voor mijn ego bericht..
    Ga zo even wat terug lezen hoor.. Maar niet alles;) is zoveel en ben zo moe..
    Mijn vader komt vandaag en we zouden met Sam naar een binnen speeltuin gaan maa weet niet of ik dat wel trek

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.
    sue beetje jammer van je zusje zeg.

mama van p!nou ik had t wel geweten.wat een bende zeg!maar een hartig woordje mee praten!

mamasan sterkte meid!

angel balen van je nacht weer.en bedankt hè jij ook.ja binnen 3 weken zal ons ukje er wel zijn!

hier verder wel aardig nachtje gedraaid.is wel minder geweest in ieder geval.Jildou was er alleen al om half 7.maar goed.we zullen ons zo maar even aankleden en eten etc en de honden doen.verder rustige planning vandaag.

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @eline hihihi mss was dat ijsje erbij net te zwaar...nee flauwekul. ik drink heel veel water op een dag zeker 2 1/2 liter al vanaf het begin van de zwangerschap, gebruik sporadisch zout.

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dan kan het daar niet aan liggen kikkert, naar dat vocht vasthouden.

kan nu geen kant op zonder scoot, balen

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    maar ging je daar zelf nog op? ik zou dat niet meer druven, ik rij zelfs geen auto meer alleen als het ECHT moet.

ja dat vocht vast houden ik kwam er nog goed mee weg deze zwangerschap bij dylan begon het rond de 26weken al en nu pas sinds de 32 weken ong. en bij dylan was ik hartje winter zwanger :p.

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bella balen meid....dikke knuffel

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pfff rond 26 weken helemaal vroeg zeg. Ik merk het alleen bij mijn knieeen een beetje, daar kan ik zon putje in duwen.

ja ik rijd nog scooter, op de weg ook.
    Zie mensen ook wel is kijken maar ja. Heb nie eens een fiets, in geen eeuwigheid gedaan, denk niet dat dat nu zo gaan hahahaa
    Vind het wel is eng hoor, maar ja, wil ook niet alleen maar hier thuis rondhangen.

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamasan, ach gos arme trul... :( Hoop dat er snel verbetering in komt, voor haar en voor jullie, sterkte!

@Kikkert, ook een vochtbommetje dus aaaaaargh niet fijn :(
    En de onderbuurman? Die van die honden?

@Eline, hier ook nog iemand die scooterrijdt.. Zou inderdaad niet zonder kunnen, doe er nu alles op, anders zou ik niet weten hoe ik uit de voeten moest ;)
    Hoop dat je band snel geplakt is..

@Bellamano, jeetje wat een nacht! :$ Hopen dat je de dag een beetje doorkomt..

@MamavP, jeetje ziet eruit!

@Sam, lekker dat je een rustig dagje hebt, mag ook wel met die temperaturen vind je niet? ;)
    Feli met je 39 weken en Marsim trouwens ook! :)

@Angel, pffff een nacht als zovelen dus voor jou ;) Sterkte vandaag meissie!

@Suekes, jeetje dat is wat met je zus zeg! :$ Zijn geen leuke dingen.. Komt het weer goed denk je??

@Hier, haha jullie zullen wel denken, is ze al op!? :$ Ja dus... werd wakker van de wekker van Bas en kon niet meer slapen, zoveel dingen in mijn hoofd die ik wil gaan doen en straks is het gewoon te warm ;) Hoop dat het nestelen en die drang ergens toe leiden.... :p
    En ik heb megabehoefte om te shoppen, dus misschien vanmiddag ff de stad in.. ff kijken
    Fijne dag meiden!

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Zo nancy je bent vroeg zeg. Gelukkig gaat het goed met( las ik net nog ff terug van gisteren)
    Doe je wel rustig aan met shoppen en die hitte?
    Die kleine van je mag nu wel is komen zeg.

xxx

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Trouwens vraagje; hoe gaan jullie straks de ontvangen geboortekaarten neerzetten/hangen..? Ik zat te denken aan een lint door de kamer met knijpertjes.. Maar waar koop je zoiets :(

Deel Deze Pagina