@nancy gebruik je ook de olie van natusan met lavendel???? dit blijft nl toch langer werken (vooral in vergelijking tot zwitsel )
Nancy hoeveel dagen is Luuk nu? met ongeveer 10 dagen is de eerste regeldag. Wellicht wat extra melk geven. Ze drinken dan om de 2 uur ongeveer. En verder bij je houden, pinkje geven, wandelen, ritje in de auto gaan maken?
Bas heeft net de VK gesproken en die zegt ook dat we alles al hebben geprobeerd... Wel moeten we morgen even het CB bellen voor extra begeleiding en tips etc.. Pfffff heftig hoor, vind dit zo niet leuk Heb hem ingebakerd en 2 min laten huilen en nu is het even stil maar voor hoelang.. Wat voel je je dan wanhopig zeg, gooide zelfs met de deur en merkte dat ik een beetje boos werd op 'm bedankt meiden voor jullie tips, echt superlief
Nancy: Meid ik kan me helemaal voorstellen dat je de wanhoop dan nabij bent, dat neemt ook echt niemand je kwalijk! Probeer op zulke momenten goed af te wisselen met Bas, dat niet jullie allebei straks zwaar gefrustreerd zijn.. Laat Bas een uur bij hem zodat jij dan even tot jezelf kan komen en jij daarna weer met ''frisse'' moed Bas af kan lossen!! Dikke knuffel voor jullie!! Goed dat jullie gebeld hebben hoor! Tis ook niet niks allemaal..
Pippo, gelukkig dus niet zo slecht als gedacht van je mannetje! Hopelijk zit hij inderdaad bij de 90%. Nancy, guppie komt wel met een goeie, een regeldag! Ennuh tis inderdaad niet leuk zo, hopelijk kan het cb je nog wat tips geven Es, wat lief zo ingepakt
PAM EN MAN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!! THANKS meiden voor het succes wensen voor morgen. harde buiken zijn hier flink aanwezig maar zet toch niet nog ff door. dus zal echt morgen gewoon inleiden worden. vind het zelf erg spannend ga zo ff proberen te slapen. en elea. ik heb niet jou nr maar die van leatitia. sorry was ff in de war. hoop dat ik morgen kan zeggen dat ik mama ben geworden.
Meiden ik ga afsluiten.. Naomi slaapt nog heerlijk en ik ga ook proberen te slapen. Ben benieuwd wanneer mevrouw zich meld.. Nancy en Bas: Hopelijk voor jullie een redelijke nacht! Hier komt morgen ochtend het CB langs voor intake.. ben benieuwd tot morgen en welterusten!
Bedankt lieve meiden voor jullie sterkte-wensen en tips! Hij is nu alweer half uurtje stil maar nu moet hij om 23u zijn laatste voeding, dus toch maar weer wakker maken dan Wij gaan dan gelijk naar bed toe, op hoop van zegen Fijne avond nog of welterusten meiden! @Bubsie, heel veel succes morgen, spannend!!! Maar heerlijk hoor, nog even en je baby is er!
jeetje! heftig! Maar Pam en co, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Brayden! Hopelijk mogen jullie snel naar huis en kunnen jullie straks vollop genieten van elkaar XO
marsim en pamp: gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertjes. Nancy:ik hoop dat de kleine weer en nog steeds gekalmeerd is. Maar wat bij mijn kinderen hielp (heb er dus 2) is ze op je borst leggen zodat ze je hart ritme horen, ze hebben het tenslotte al die weken als continue faktor gehoord. Helaas werkt die niet altijd bij je wederhelf aangezien jij de zwangere was @hier: vanmiddag weer in het zh geweest zoals eerder geschreven. Op zich onderzoek goed, t zelfde als vrijdag eigenlijk, wel weeen geen ontsluiting. Wèl is besloten om de boel een handje te helpen! Maandagavond, over een week dus moet ik me om 18 uur melden in het zh. Dan gaan ze gel inbrengen en als het zo gaat als de vorige keer, nachtjes slapen en heb ik dinsdag om een uurtje of 4 onze zoon in handen! Wel heb ik besloten de boel een beetje te gaan helpen...aangezien de gel niet echt ideaal gevallen is de laaste keer. Dus hier komen van de week de flessen bitter lemon en de Ananas op tafel! Verder kan ik het nog niet helemaal bevatten!volgende week is de buik weg en het is echt de laatste jammergenoeg ivm mijn gezondheid en de leeftijd van mijn wederhelft. Wordt er weer helemaal emo van.
@ bellamano en eline, bij mij hadden ze het ook niet van te voren gezegd dat ik inwendig onderzoek zou krijgen. Ik had vandaag gewoon controle en toen zei ze dus opeens dat ze ook inwendig onderzoek zou doen. @ bubsie, succes morgen! zet hem op! @ suekes, hoop dat het alsnog vanzelf gebeurt en anders veel succes donderdag! @ pooh, fijn dat alles goed gaat en dat de bv ook goed loopt! @ mamachan, dikke knuffel, hoop dat je je snel weer wat beter voelt ! @ suzy, gefeliciteerd met jullie zoontje jayjay! @ pam, Gefeliciteerd met jullie zoontje Brayden! Geniet ervan! Verder weet ik het niet meer.. maar iedereen slaap lekker, ga ook maar naar mn bedje toe want het is al weer laat!
Hey meiden, Thx voor de aanmoedigingen ! Nancy dikke knuffel lieverd, kan je niet helpen met tips, maar leef met je mee. Pooh, wow wat n verhaal. T laatste ging wel lekker snel gelukkig. Ben ook ergens n beetje gespannen voor n inleiding.. Guppie, omdat ik er zelf om heb gevraagd. De vk moet helpen op verzoek van de zwangere. Bovendien is er veel opspraak over t door laten lopen tot 42w. Ben er ook blij mee, geduld is ook niet mijn sterkste kant eerlijk is eerlijk. Pam, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Brayden, wist niet dat je bezig was! Feli meid! Xxx Sam, wat n mooi lakentje aaaahw! Ik ben de rest alweer kwijt, sorry..
Suzy ook gefeliciteerd met Jayjay! Goldy thanks meid! Slaap lekker! Hier n massage gehad en dat deed zeer, was op bepaalde drukpunten, pfoeh martelgang! Is wel heel onrustig in t buikje nu.. wachten maar weer. Voor nu lekker mn bedje opzoeken. Xx slaap lekker iedereen! Xx