@Sam, ach jee balen van je nacht meid en nee hier geen roze slijm Wel bruinverlies al... @Kikkert, heel veel sterkte en succes vanmiddag!!! @Eline, wat een leuke seat zeg!! @Bubsie, oei oei spannend zeg, het is begonnen! @Bellamano, doe jij een beetje rustig aan Ach wat schattig, Sam met zijn rugzakje! @Es, jeeeeeeee goed zeg van Naomi, heerlijk!!
Hey! Nancy, fijn zon goeie nacht! Ff bijtanken! Marsim, jeetje heftig zeg. Vooral van die prik. Wat n lange dag is t geweest zeg! Gelukkig heb je je kleine meid en hoop dat ze t snel goed maakt en mee mag! Pamp, pfoe ook al heavy, een weeenstorm. Brayden is echt een moppie! Genoet ervan! Krijg t best warm van die verhalen, omschrijft waar ik allemaal bang voor ben. Dat inleiden is allemaal maar niks eigenlijk he? Had t graag zelf gedaan en wie weet lukt dat nog, maar de kans wordt wel steeds kleiner nu. Maar geen paniek bij mij hoor. Ik ben sinds vannacht verschrikkelijk aan de dunne, sorry beetje vies praatje. Zelfs dat geeft geen impuls aan mijn lijf om aan de slag te gaan. Sex helpt ook niet, strippen hielp niet, acupunctuur hielp niet en de masage ook niet, haha. Mijn lijf heeft er gewoon geen zin in en de kleine man al evenmin. Wel goed geslapen, idd zelfs koud gehad, t mag in de krant! Ik hoop dat jullie n fijne dag hebben! Xxx
Suekes, het kan zomaar veranderen meid! Dikke knuffel!! Wat betreft inleiden, ik vind dat er hier heel veel dames worden ingeleid.. Zoekt elkaar wel op !! Ben blij dat Rinze er al is, anders werd ik er nog bang van.. Pff zit hier met een jankende dochter op schoot.. Die wil niets, ik ben kapot, dus erg gezellig..
Bubsie, zet m op vandaag! Kikkert succes vandaag in het zkh. Wat een bevallingsverhalen zeg. Heftig hoor. Hier..pijn met zitten/liggen beetje doorligidee. Kan bijna niet meer lang slapen omdat op mijn zij liggen echt pijnlijk begint te worden. M'n lijf raakt gewoon op. Begin ook behoorlijk vocht vast te houden. Morgen controle vk dus ben benieuwd hoe ik ervoor sta. Dan alweer 41 weken. Lees voor de rest wel mee maar reageer niet echt. Even geen fut voor, sorry.
Sue is daarover ook iets te vinden op internet of heb je dat van horen zeggen? Anders ga ik het ook zeker aankaarten. De kans is best groter dat ik weer tot 42 weken moet lopen en die complicaties van toen wil ik liever dit keer niet (al heb ik dat al 2 keer aangegeven hoor, maar geen antwoord op gekregen).
pffff.... net gebelt met de dierenarts ivm gewicht van de hond ze is alweer 500gram bijgekomen en het ging zo goed .....tis echt frustrerend want we(mijn man) wandelen veel met haar, ze krijgt het minimale aan brokken, geen koekjes, het voer wat we hebben is super goed voer ook speciaal voor het gewicht en ze reageerd er verder goed op. vind het vooral jammer voor de hond want wij en zij doet er veel moeite voor.
bellamano, succes op controle. marsim, wat een verhaal zeg! Echt heftig.. Hoop dat het snel beter gaat en jullie thuis lekker kunnen gaan genieten! luckyblue, succes bij de vk! @ pam, ook al zo`n heftig verhaal. Doe lekker rustig aan. En wat een mooi mannetje zeg! En ook een hele mooie naam! @ nancy, fijn dat de nacht weer goed ging! Hoop dat hij vandaag ook wat rustiger is, kunnen jullie een beetje bijkomen.. kikkert, succes in het ziekenhuis met echo en ctg! bubsie, ook veel succes he meid! lizz, sterkte meid, kan geloven dat je er door heen zit nu! Succes op controle morgen en hoop dat je dan meer te weten krijgt! Ik heb vannacht lekker geslapen. Vandaag ga ik maar wat films en series kijken om de dag een beetje door te komen. Wat doen jullie zoal om de dag wat sneller te laten gaan? Lijkt wel of elke dag steeds langr duurt .
HAHAHAHA net krijg ik een berichtje op hyves via de chat. en wat blijkt dus nou dat bij mijn man op het werk rond gaat dat ik vandaag ingeleid word of nu al bezig ben hahahaha terwijl ik toch echt nog hier thuis achter de laptoppie zit zonder weeen enz....
goldy..... www.spelletjes.nl en dan de multiplayer spelletjes daarmee krijg je goed je tijd om hahaha
meiden ik ben er vandoor we gaan eerst dylan naar mijn moeder brengen en dan naar het zh. ow en trouwens had ik al vertelt dat mijn enkels verdwenen zijn in mijn vocht pootjes....echt heel aantrekkelijk hahaha goldy....wees gewaarschuwd de spelletjes zijn zeer verslavend hahahaha
Hey! Ben even bezig geweest met de julimama's website en heb alles zover mogelijk bijgewerkt, dus Es, richt je lekker op je kleine meid . xxx
Kikkert succes meid! Sam, idd er wordt erg veel ingeleid, dacht dat dat iets was als je over je uitgerekende datum ging (42 weken) maar ook een hoop meiden die al worden ingeleid ver voor de uitgerekende datum. Zal te maken hebben met complicaties? Ik vindt sowieso dat er hier veel gecompliceerde bevallingen zijn hoor, maar een paar die zoals jij thuis bevallen. Geen idee hoe dat kan. Guppie, op internet had Bart er wat over gevonden, meerdere verhalen dat de overheid wil ingrijpen om onnodige babysterfte tegen te gaan o.a. door eerder het kind te halen en strakkere controles. Mijn VK zei dat het momenteel wat sneller gedaan moet worden als het op eigen verzoek is, 10 dagen overtijd moet er sowieso wat gedaan worden als je het vraagt, ik hoefde niet aan te dringen en ze begon meteen met regelen. Ik heb 2 vk´s gehad die beiden erg makkelijk overgingen op deze behandeling. Moet er wel bij zeggen dat het ook afhankelijk is van het beleid in het zkh. Voor hetzelfde geldt zeggen ze morgen dat de baby t heel goed maakt en dat ze me laten lopen tot 42 weken, dus ik hou rekening met een domper voor het geval dat hoor. Gewoon aandringen en je niet laten wegsturen, Guppie! Knuff! Ik ga ff op zoek naar een andere banner. xxx
thanks Sue, ik ga het sowieso ter sprake brengen zometeen bij de vk. Ik weet dat mijn zkh dat beleid niet heeft, maar dan heb ik iig liever meer ctg controles. Ik vind heel dat kindersterfte gedoe helemaal niks hoor, een aangezien ik de vorige keer al complicaties had bij 42+0 ben ik er echt niet gerust op!
Even nieuws over L.yvia: Ben vanmorgen naar de kinderarts geweest en madammeke weegt al 2900 gram en meet bijna 49 cm!!!! Goed he! Haar hoofdje was ook goed gegroeid, dus helemaal blij. Ze heeft 4 (!) vaccinaties gehad... Het arme schaap. En nu heeft ze heel veel pijn aan haar beentjes en wie weet waar nog meer Gillen joh Echt heel sneu. Heb haar net paracetamol gegeven en hoop maar dat dat snel helpt... Liefs Elea
Graag gedaan Guppie, go for it en laat je gewoon niet afschepen. Je hebt ook al een verleden met complicaties de vorige keer, dus dan moeten ze je iig serieus nemen! Succes zometeen! Elea, wat goed!!!!! Hiep hiep voor L.yvia! Veel beterschap ook voor haar, maar de basis is iig goed, dat is het belangrijkste van alles! Zo nieuwe banner en nu ga ik maar eens op een hoop pb/tjes reageren, ze zullen wel niet denken, niks voor mij maar echt niet in staat geweest afgelopen weekend.. xx