Lizz wat fijn, het is ook wel tijd voor je he! Dikke knuff en duim dat t losgaat nu. Hier ff getukt, ga zo n it. schepijsje scoren en dan gaan we vanaaf spareribexpress bestellen! Heb nu al honger. Xxx
goedemiddag!! nou voor controle geweest.. Was toch niet de arts die ik in gedachte had.. Ik had in het ziekenhuis was bloedverlies gehad en vertelde hoe het ging enz. redelijk goed maar wel veer harde buiken. Nou werd ik doorgestuurd voor een ctg en echo enz. Heb hele regelmatige harde buiken/voorweeen. Heb ruim een uur aan ctg gelegen en daarna echo alles was verder helemaal goed! Ook hebben ze gekeken of ik ontsluiting had 2 cm.. Nou ja het is iets toch?! Nu heb ik veel harde buiken echt zon zeurderig gevoel ook maar ja dat zal wel door datr gevroed komen Net aangetekende brief gehad van de kopers van onz vorige huis dat ze ons aansprakelijk stellen voor allerlei verborgen gebreken!! Wij wisten NIETS van deze gebreken af en er is een bouwkundige keuring uitgevoerd waar ook niets naar voren is gekomen.. WAT NU??!!!
Oh ik wil je wel ff helpen hoor SAM! geen probleem ... Nee ik mis het totaaaaaaaaal niet, haha.. Het is dan ook al meer dan2 maand geleden, maar ik wil zo graag alweer. (stel ik daarom het aanvragen van de pil steeds uit ?? ) .. Ben gewoon jarloers als ik iemand met n dikke buik zie erg he ??
Als je die ff geef kan ik je ook nog n kaartje sturen. Heb dr nog een paar over. Want ben de helft vergeten adres te vragen dom he haha.. Goedzoo!!
Nou heb het heel serieus aangekaart bij de vk, maar niets. Stomme mutsen met hun protocollen. Ik had weer zo'n net van school verloskundige, zoals er wel 5 rondlopen op mijn praktijk. Gatver heb het ook zo gehad met ze. Toen ik terugliep naar de auto dacht ik zelfs dat ik er zo echt geen zak meer aan vind. Ze zei gewoon tegen me dat als ik met 41,5 week een ctg wil dat ik gewoon moet zeggen dat ik minder leven voel. Volgens mij denken ze gewoon dat ik een mega zeikerd ben. Nou al moet ik tot 43 weken lopen, als ik maar zeker weet dat mijn baby oke is! Heb vreselijk zitten janken thuis, voel me zo onbegrepen. Zeker als ik hier lees dat werkelijk niemand wordt behandeld zoals ik. Weet nu al wel dat als de bevalling nog vanzelf begint en zo'n net van school miepie komt de bevalling begeleiden, dat ik haar niet ga sparen! Was mijn vorige bevalling ook al niet al te lief... Sorry voor mijn relaas hoor, heb nu even wat meer tijd nodig om mezelf weer bij elkaar te rapen...
ik ben net terug van het zh.... ctg was goed, de echo was ook goed alleen gaat de placenta (flink) achteruit en het vruchtwater was ook niet meer heel erg veel maar niks schrikbarend gelukkig, ik mag nog wel ff ermee lopen zeg maar. toen aangekomen bij de gyn de vk heeft daar haar zegje gedaan en ik ook toen wilde hij even inwendig onderzoek doen en toen bleek dat ik al 1cm ontsluiting had (gisteren nog helemaal niks) dus er is wel wat gaande en hij heeft me dus ook gestript (auuuwwwiee....dat deed het echt) ik heb nu al een paar keer wat weeen gehad (maar nog geen regelmaat of erg heftige) maar hij achte de kans groot dat het vandaag nog gaat beginnen en zelf mss vanavond/vanacht zelfs de kleine al hebben (ik moet het eerst nog zien en dan geloven hihi). maar mocht er vrijdag niks zijn dat word ik s'ochtends ingeleid. het enige wat ik nu kan doen is afwachten maar ik hou jullie op de hoogte
guppie thanks!! Wat ontzettend rot zeg van je vk!!Kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit laat je niets wijs maken hoor!! Je bent echt geen zeikerd! Dikke knuffel~!!
@guppie ja die gek had bijna zijn hele hand er volgens mij in deed best zeer maar goed als dat de boel in werking zet ben ik tevreden. voor jou een hele dikke knuffel
Ow spannend voor Lizz en Kikkert!! Hoop dat het snel doorzet meiden!! Ja Sam, ik mis mijn bewegende drukke buik wel hoor op sommige momenten Om 4 uur Naomi wakker gemaakt voor haar fles.. 100cc erin gedaan maar 70cc gedronken.. ze viel tijdens haar fles weer in slaap Dus maar weer in bed gelegd en ze slaapt heerlijk!
Oeh Jak goes strippen doet heel pijn. Dan beval ik liever hoor .. Die gyn van mij had dr handen onder de bloed zitten domme doos. Auw. Maar bij mij hielp niks helaas. Na 10 dagen inleiden 5x strippen kwam ze toch maar ter wereld
Kikkert spannend meid, hoop dat het doorzet. Guppie rot van de verloskundige zeg. Knuffel Hier regent het nu heel hard, heerlijk
sorry trouwens dat ik steeds mee klets, vinden jullie dat erg? Dan blijf ik weg .. Vind het zo rete spannend
Hi Dames, En ook ik word ingeleid! Donderdag is het zover! Dat was het even, ik ben ontzettend moe, en Pieter is de hele dag al druilerig....echt gezellig....