Bubsie en man gefeliciteerd met jullie dochter!! Voelde me vanmorgen niet anders dan anders eigenlijk. Verlies nu steeds stolseltjes bloed. Best helder eigenlijk. Net ook in de supermarkt nog weeën gehad. T is nu wachten op de volgende. Heb ook een menstruatieachtige rugpijn. Zal wat weeën jouw kant opsturen Kikkert!
Gefeliciteerd met jullie dochter Bubsie!!! Nancy: Fijn dat het zo geslaagd was meid.. Vind het knap van je. Ik kan nog geen blokkie om lopen in de straat
Wat heerlijk Nancy dat je een stukje gelopen hebt en goed geslaagd bent met boodschappen. Lekker hoor dat je zo snel hersteld. Ze houden ongeveer anderhalve minuut aan de weeën. Is dat goed?
BUBSIE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!! Lizz dat is heel goed hoe vaak achterelkaar komen ze? ZOu je voor de zekerheid niet even bellen? om ze in te lichten en ze op de hoogte te houden? Dan weet je gelijk of die stolseltjes ed erbij horen.. Succes meis SPANNEND HOOR Ik wil ook wel wat van die weeen
tot nu toe heeft ze m thuis nog niet willen dragen, enkel in de winkel. ik denk trouwens ook wel dat wij er vast klant worden is 7 mnd niet een beetje jong? bij ons werd geadviseerd te wachten tot Isa 2 werd.....
meiden ook hier ff een vraagje..... ik heb af en toe eens een wee wat voorbij komt vliegen maar ik heb vooral heel veel druk in mijn onderkantje herkend iemand die doet echt pijn, tis overgins niet de pijn wat je van indalen hebt
Ongeveer om de 10 minuten. Er zit maar een 30 seconden verschil tussen. Dan 9.5 dan 10 minuten, soms 11.
heb wel pijn aan de onderkant, zo op schaambot hoogte vlos zei dat dit mijn spieren zijn die niet echt meewillen, of ik ga te snel voor de spieren vooral voelbaar als je vanwege kramp heel snel vanuit je bed omhoog moet!
klinkt als het echte werk! maar in nl kun/mag je toch pas met 5-7 min de vlos bellen? meiden help es ff ajb. ik zou het echter niet vetrouwen inverband met die stolseltjes en ff bellen!
@lizz ligt aan de afspraak wat jij hebt gemaakt met je vk, wanneer moet je bellen???? ik heb overgins bij dylan wel gewoon gebelt toen ik weeen had om de 10 min mss dat ze dan ff komt kijken hoe het vordert
in je muts zeg maar dus. ik kan eigenlijk maar een ding bedenken en dat is dat je gewoon heel gevoelig bent momenteel daarbinnen en je zelfs het week worden, zakken van de baarmoederhals voelt.
@mamavp idd in mijn muts, ja dat dacht ik idd ook al wat jij zei die gyn heeft in iedere geval wel iets aan de gang gezet met zijn mega handen hahaha
volgens onderstaande teks heeft het weldegelijk met indalen te maken: Eerste signalen (langer van te voren) Een paar weken voor de bevalling kan je kindje al indalen in de bekken. Dit kan een drukkend gevoel geven op de vagina en soms zelfs een scherpe pijn uitstralen. Een prettige bijkomstigheid is dat je baarmoeder weer wat lager komt te liggen, zodat je weer wat beter kunt ademhalen. Slijmerige afscheiding, vermengd met wat bloed (door de veranderingen aan de cervix (baarmoedermond). Diarree: De productie van prostaglandines (stoffen die zorgen voor het samentrekken van de baarmoeder) kunnen ook diarree veroorzaken. by the way de tekst komt uit bevallen voor dummies
@Es, nou ja het is maar hoe je het bekijkt... Ben nogal eigenwijs hoor, en ik voel het nu echt... Helemaal gesloopt @Kikkert/Lizz, wow meiden spannend!!! Ik herken veel bij jullie wat bij mij de laatste 2 dagen aan de hand was en toen 's nachts brak mijn water
Bubsie en man van harte gefeliciteerd met jullie meid!! Geniet lekker van elkaar!!! Ook weer gek, hier is het protocol bij meconium 6 uur blijven dan naar huis.. Lizz dit klinkt alsof het echt begonnen is hoor meid. Lekker afwachten en misschien wat dingetjes doen in huis.. Zo begon het bij mij bij Jildou ook! Of misschien even douchen ofzo?? Daarna werden ze bij mij flink heftiger!!