Bubsie en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Djesslyn!! Geniet ervan! @Lizz en Kikkert, spannend, zet 'm op!
kikkert sterkte ermee hoop dat het inderdaad een goed voorteken is! Lizz zet m op! ik ga hier nog ff pitten, t'is hier de vooravond van de nationale feestdag met vuurwerk vanavond. een lekker feestje dus en had vandaag nog niet gedut......en feestje missen we niet graag
Ja, wij moesten ook nacht blijven ,maarj a, anders stond ik 6 uur s ochtends weer buiten, is ook zo raar he !!
even een vraagje.. Doen jullie `s ochtends of `s avonds jullie kindje in bad? ik wil Naomi vanavond in bad doen maar weet even niet zo goed hoe laat ik dat dan het beste kan doen.. ze heeft om 8 uur eten gehad dus zou ze rond half 12 weer moeten ongeveer.. kan ik miss beter ergens tussen in haar in bad doen? Wat raden jullie aan? Haar navel stukje is er net trouwens afgevallen
Nu pas?? Die was er hier na een week al af !! Ik zou het dan denk ik s ochtends doen, als ze tenminste goed slaapt snachts! Anders voor de fles.. dan de fles en lekker slapen !!
Hahaha hier valt ook net Luuk zijn navelstukje eraf, ook toevallig!! Wij doen hem om half 8 in bad, wordt hij rustiger van en dan om 20u zijn fles..
haha we blijven zo wel gelijk oplopen he zeker toevallig!! maar 20u is toch niet zijn laatste fles? of wel?
haha ja moest er ook gelijk aan denken Nee klopt maar bij ons het ritueel: hij blijft de hele dag beneden in de box of bij ons of in zijn wipstoel. Om half 8 's avonds in bad met zwitsal slaap zacht, om 20u de fles, dan in zijn wiegje. En om 23u laatste voeding, maken we hem wakker en geven we het flesje op bed..
oke duidelijk hier heeft Naomi net 100cc gedronken whoeiiii duurde wel zowat 30 min maar dat geeft niet nu ligt mevrouw lekker bij me alleen heeft ze het even niet naar haar zin ik denk dat ik haar om 10 uur in bad doe vanavond en dan kan ze om 11 uu haar laatste fles drinken en dan naar bed..
Goedeavond iedereen! Even reageren wat ik heb onthouden, want ben vanavond wat onrustig ! Bubsie, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER DJESSLYN! Mama van Perine, wat lees ik dat je volgende week ga ingeleid worden? is toch de derde week he ! Lizz, veel succes meid! Zo hier gepoetst van deze morgen tot ongeveer 16u30 ! De 2de verdieping onze slaapkamer en 1ste verdieping dochterlief haar slaapkamer, zoonlief zijn slaapkamer en de babykamer zijn volledig gepoetst! Valies eindelijk gemaakt ! En nog wat wasjes gedraaid en gedroogd...hoeplijk kan ik die morgen nog strijken ! Morgen op programma alles beneden nog poetsen....de speelkamer, de gang, de living, de keuken, de badkamer en het toilet !
@Pippo, wooooooow meid jij bent echt goed bezig! Doe je wel een beetje rustig aan?? @Es, Klinkt ook hartstikke goed dat ritueel! Tis maar net waar je je goed bij voelt en Naomi... En goed man dat ze 100cc heeft gedronken, HOERA! Gaat hard dan he Gossiemikkie, ze zijn alweer bijna 2 weken joh
Nancy; ja gaat hard he als je zo terug kijkt.. ik ga naomi even aan vin geven.. ze is erg onrustig en ik heb ff trek in een peuk die ik netjes buiten ga roken even ontstressen
Heb net even met de vk gebeld omdat ik niet zeker weet of ik vruchtwater verlies of niet. Heb nu al 3 keer m'n onderbroek en broek nat gehad en ging dwars door m'n inlegkruisje heen. Het is roze water. Hoe ziet vruchtwater eruit? Hij zei dat het nog alle kanten op kan gaan. Als ik misschien vannacht naar bed ga dat het afzwakt. Ik moet bellen als het om de 5 minuten komt en dat een uur achter elkaar. Spannend dus. Denk dat ik zo nog even een rondje om wil en daarna douchen. Kijken of het erger wordt. M'n zusje was net hier maar heb niks gezegd. Anders kan ze niet meer slapen. Ze is al zo zenuwachtig.
Ons navelstompie flikkerde (met dank aan hubbie) in de stront pamper na 5 dagen.. Heb hem afgespoeld en ligt nu nog te drogen in een bakje. Moet wel 2 3 maanden heel goed uitdrogen want ik wil m inplakken ... Ik doe Faith met normaal weergewoon in de ochtend in bad en met dit weer ook savonds. Ze vind poedelen heerlijk
@Es, roken?? Aaaaaah meis maak me gek! Al die maanden zonder gekund maar het begint hier ook weer te kriebelen... Maarrrrrrr ik hou me in 8) @Lizz, Lekker bezig blijven inderdaad Lizz! WOEHOE spannend!! En goed dat je niks gezegd hebt dan, vaak zijn onze naasten nog zenuwachtiger dan ons op zo een moment
@Tante Mars, hahaha mannen Luuk schreeuwt tegenwoordig de hele buurt bij elkaar in bad, daarna wordt hij pas loom en rustig Hopelijk verandert dat.. @Pippo, haha je herken het nog wel hoor, nestelen!! Nu is dat weer helemaal weg.. jammer hoor 8)
nancy; ik heb al die tijd ook niet gerookt, maar toen ik naar huis mocht uit het ziekenhuis stak ik snel een peuk op buiten en ik rook maar 1 a 2 sig op een dag.. en niet in huis maar buiten.. deed ik voor me zwangerschap al zo