Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, nou netjes hoor.. Hier rookte ik ongeveer een pakje per dag (met uitgaan nog meer) :$ en ik was al af aan het bouwen toen we 'bezig' waren zwanger te worden en toen ik positief testte, heb ik mijn laatste peuk gerookt :)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Lizz spannend. Vruchtwater kan rozig zijn door wat bloed. Zolang ghet niet groen of bruin is, niets aan de hand!! Ik duim meid, zet m op :D

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, even een vraagje voor jou; hier nog geen stuwing gehad terwijl ik al vanaf zondag gestopt ben met BV... Zou het nog kunnen komen? Had wel behoorlijk gelekt vannacht maar dat is ook alles. Zal ik nog moeten kolven denk je? We betalen namelijk nu voor een kolfapparaat wat we niet gebruiken, beetje zonde ;)

4. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Lizzzzz, oooh wat spannend!!!
    dit gaat zo te horen de goede kant uit...

Pippo, doe je rustig aan meid ;)

Hier gaat Luna rond 23.30 in badje, net voor de laatste fles.

Tante mars, mannen ;) en gezellig dat je blijft plakken.

Nancy,goed dat je het nog volhoud, niet roken...
    Hier ook weer begonnen, hoef gelukkig alleen niet naar buiten omdat we een rookruimte hebben.
    Es, netjes hoor 1 a2 op een dag..

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Jaaaaaaaah Bubsie! Goed gedaan joh!!! Gefeliciteerd met jullie dochtertje Djesslyn, wat een aparte naam, leuk hoor. Ze zal vast niet met nog een Djesslyn in de klas zitten later :D

Over rituelen; Ik heb het badje pas 2 keer gebruikt ;) Heb met mijn 3 meiden weinig tijd, dus als ik zelf in bad ga neem ik L.yvia meestal mee. Ze gaat ook niet iedere dag. Ze kan er gerust een half uur of langer inblijven, want ze vindt het enorm lekker. Ik voed haar ook in bad. Echt een aanrader, het is zo gezellig samen in bad. Op het moment laat ik het bad al van tevoren vol lopen. Het water uit de kraan is namelijk op zijn koudste stand nog ruim 40 graden :$

Vandaag was het ook weer zo enorm warm. Ruim 50 graden en echt niet te harden. 8)

Lizz en Kikkert, zou het dan eindelijk jullie beurt zijn? Wat zitten die beebjes allemaal lekker bij jullie joh!

Pippo, sow jij hebt even gepoetst zeg! Zou het een voorbode zijn, die schoonmaakwoede ;)

Ohja, was ik gister nog vergeten te vertellen. Mijn man belde gister dat hij laat moest werken, dus toen hij eindelijk kwam vertelde hij dat er iemand heel asociaal zijn auto achter die van mij had gezet, waardoor ik er dus niet meer uit kon. Ik ging kijken en wat stond daar:

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whaaaaa ik kon het niet geloven! Ik droomde al zo lang van deze auto! Een 4x4 crossover, met ingebouwde dvd speler, een camera in de achteruitkijkspiegel en nog veel meer gadgets en: 8 zitplaatsen!!! :$ En nu dus helemaal van ons :D Waaaaauuuuwwwwww....

Heb er vandaag in gereden en het rijdt heerlijk, al is het wel even wennen hoor, zo'n grote auto. Maar dat went vast snel genoeg ;)

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; Ik zou het kolf app lekker terug brengen meid! Je kan nog wel stuwing gaan krijgen maar het hoeft niet! Ik kreeg ook na 3 dagen pas last van stuwing, maar ik heb er maar echt 1 dag erg last van gehad..

haha Vincent ligt op bed te xboxen, ik leg Naomi bij hem en ze is gelijk rustig zegt Vin; zie je een kind naar me hart, nu al xbox fan ;) :p

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Vet cool Elea, Die is van mij :p

Nancy ik zou morgen ff afwachten en anders kan hij wel terug den k ik. Want dan kun je beter ook niet kolven maar eerder met cimpressen of douchen werken..

Dames tot morgen, slaap lekker!! Ik=kapot ;)

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    T lijkt mij Nancy dat als je blijft kolven het juist op gang blijft.. en omdat je gestopt ben met BV lijkt dat me nu niet meer nodig.
    Je moet toch een keer stoppen :)

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamasan, nee hier geen rookruimte ;) bas rookt nog wel en die staat buiten in het tuintje..
    Maar ik ben bang dat als ik er weer een roseetje ingiet, ik weer voor gaas ga ;)

@Es, hahaha geweldig! :p
    Ja denk dat ik 'm morgen op ga zeggen dan en anders die meloenen maar afbinden he :D;)

@Elea, hier helaas geen bad, dat vind ik met dit soort dingen wel heel erg jammer hoor.. en toen ik zwanger was had ik het ook heel lekker gevonden maar helaas niet de ruimte/mogelijkheid :( we hebben wel een bidet, maar dat gaat niet passen vrees ik whaha :p
    Wat een mooie wagen zeg, helemaal super! Kan me helemaal voorstellen dat je blij bent! WOWIE :D En jij je druk maken over een sjaal die je gekocht hebt, en je mannetje koopt gewoon even een auto hihi :p

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam/Es, thanks meiden voor jullie inbreng! :)
    Sam trusten, hopelijk een betere nacht voor jou :(

@Hier, Luuk ligt al een uur lekker te pitten, wat een verademing zeg vandaag, hij had wel een huiluurtje van half 8 tot half 9 maar dat is echt niks vergeleken met andere avonden en hij was zo gezellig vandaag, WHOOPIE helemaal blij :D Ben benieuwd hoe hij het vannacht doet.. Misschien dat de speciale krampjesvoeding + daarna een laagje venkelthee als z'n werk doen :(

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Bubsie, gefeliciteerd met de geboorte je dochter!
    x

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Nancy, op de geboorte lijst staat Luuk met een geboortegewicht van 4500 gram en in je onderschrift 4355 gram. Ik neem aan dat je onderschrift klopt, even vragen of iemand het veranderd op de lijst van onze site. Maar hoe dan ook je kleine is wel het zwaarste tot nu toe :D

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Koekkie, hahaha ja nu zie ik het! Mijn onderschrift klopt inderdaad :D
    Es, wil je het misschien aanpassen? Thanks alvast! :)

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha, ja idd! Maar het is hem vergeven ;) Voor deze keer dan he :p

16. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Oooh Elea, wat een wagen zeg :$

Es, haha nu al gamefreak :p

Nancy, ja die wijntjes doen het hem he?

Luna is weer aan het brullen, nu is het hier eens bal :(

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    hihihihi vooruit dan maar weer inderdaad :D:p

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh zie net dat l.yvia vandaag haar 2-maand jubileum heeft :D

How time flies.... :)

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    he dames

nancy wat knap van je dat je nog steeds niet gerookt hebt.. hier al weer volop haha.. wel buiten maar toch wel lekker ...

es knap hoor zo weinig roken heb je voor de zw ook zo weinig gerookt ??

hier helaas in de zw niet geheel kunnen stoppen ..ik was er ook heel erg mee bezig en toen zei de vk ook dat ik dat maar ff naast me neer moest leggen want dat was ook weer niet goed..

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamasan, ja bij een wijntje hoort een peuk, erg he ;)
    En sterkte met Luna.. Ze wisselen elkaar lekker af he :(

@Elea, 2 maanden alweer :$ Gefeliciteerd meid! Dat betekent dat je officieel nu ongeveer uitgerekend was of niet?

Deel Deze Pagina