Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    bubsie en bubsieman van harte gefeliciteerd met jullie dochter...

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Zo dames, man ik heb haast geen tijd om te lezen joh:(

pfff wat een drukte!!

Pooh: mooi verhaal hahaha van zo weinig cm naar 10 dat ken ik:p

susy: gefelici!!

dat lakentje sam:D

Pamp: gefelicteerd meis

Ik zie dat er nog weet ik veel hoeveel pagina's volgen:( ik kan dat nu echt ff nie opbrengen:)

Voor de meiden die nog nie bevallen zijn :: Nog ffjes!!!

Zieken: knuffel

Voor iedereen die hem wil ook een dikke knuffel

Hier gaat het goed, de hulp heb ik nog 2 halve dagen, ik ben alweer dingen aan het doen, zo ben ik..
    merk wel dat ik moetw enne aan de flesjes en aan het ritme..
    ik kom morgenvroeg weer mee kletsen ik moet gewoon ff de tijd vinden..sorry..heb hier ook nog een kind dat veel aandacht wil en echt nie zo leuk vindt dat zn zusje er is, hij moet echt wennen

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedeavond(nog steeds)

Ik zit lekker een beetje met jullie mee te lezen:) maar heb zelf niets te melden;)

Elea mooie auto zeg!!kicke!
    nancy fijn dat Luuk zo lekker tevreden is vanavond:D ik zou ook de kolf terug brengen hoor!!

Verder weet ik het al niet meer, ik hoop dat de baby-boom doorzet en ik ook snel over pasgeboren beebjes kan mee kletsen;) ** zwijmel**

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, ohoooooo Nic toch ;) Ja het is of het één of het ander he wat schadelijk is voor het kindje; stress van het stoppen of zo heel af en toe eentje ;)
    Ik kon heel makkelijk stoppen omdat ik het heel belangrijk vond, maar dat is niet voor iedereen weggelegd..

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea.ik ben niet jaloers hoor!man wat super.Moeten al die zitplaatsen gevuld?dan krijg je t nog druk.hihi.

Nu ga ik echt.

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja Nancy, ik zou nu zo'n beetje moeten bevallen. Ik was afgelopen weekend uitgerekend. Gek idee toch he. Nu ziet Lyvia er trouwens pas uit als een pasgeboren baby'tje. Zo apart. Dan besef je je opeens hoe moeilijk dat kleine meisje het toch gehad heeft en hoe sterk ze nu is. Zo had ze eigenlijk ter wereld moeten komen...

:)

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    roken...

hier ook eentje die gestopt is, maar ik wil niet meer beginnen want ik heb na de bevalling van dylan z'n spijt gehad dat ik weer begonnen ben. en tis echt niet zo dat je lichaam die nicotine mist ;) . meiden als het lukt probeer vol te houden want tis echt jammer hoor als je weer begint. maar tis natuurlijk jullie keuze ;) (maar ik heb gewoon hele erge spijt gekregen na de bevalling vandaar de reactie)

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whahaaaa, zal het manlief vragen. Die krijgt spontaan een rolberoerte denk ik :$

:D

9. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    phoe roken: HEERLIJK.. ben ook bij de positieve test direct gestopt, bij Sam ook. Ook tijdens de bv heb ik niet gerookt, hoop dat dat nu weer allemaal lukt maar denk het wel.. Wel denk ik dat ik daarna weer ga roken,na Sam ik rookte tussen 2 en 10 sigaretten per dag lag eraan of ik thuis was of niet. Op mijn werk pafte ik er in verhouding lekker op los.. En idd met dit weer bij een heerlijk glaasje rose/ wit biertje o.i.d. heerlijk

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Dat hoop ik ook voor je meid. Wat duren die laatste dagen toch lang he.... Maar nu kan het echt niet lang meer duren! :)

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    elea idd wat een ongeloofelijk sterk meisje!!

12. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Hoi,

Gefeliciteerd met jullie kleintjes!
    Ik heb ook een kindje gekregen deze maand.
    Ze heet Carlijne.
    Zou ik hier nog mee mogen schrijven?

Groetjes Lisette
    Mama van Thijmen,Maryl,Noa Lynn en Carlijne

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    wat is er met ela??

Bubsie: Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

14. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    pff roken wat is dat moeilijk om voor altijd te laten!!
    Dat de eerste eruit was en ik gehecht was dacht ik meteen aan een bakkie thee en een peuk hoe erg.....
    zo jammer dat je ook zo bij de aso`s wordt geplaatst vinden jullie niet??

nancy:al geplast?ben jaloers wil ook slanke enkels?

Elea:mooie wagen hoor en zo grote wagen lijkt moeilijk maar je kijkt wel overal overheen en je heb parkeer sensoren en dat maakt inparkeren een feest:)

Dithje:sterkte vanavond

Bubsie:van harte gefeliciteerd en wat een mooie naam

Voor alle barende vrouwen alsvast succes vanavond en vannacht

Voor de rest fijne avond

Zit net dus Pippo herken het maar helaas al paar x gehad.
    Vriendlief kan me poets manie niet meer waarderen....

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    roken: Ik ben 8 jaar geleden radicaal gestopt (was echt een kettingroker) en dat was het beste wat ik ooit voor mezelf heb kunnen doen. Ben er nog altijd heel blij om en trots op. Het was achteraf gezien eigenlijk gewoon een verandering van gedachtenpatroon. Ik zou nooit meer willen beginnen, maar ben nog altijd ergens een beetje verslaafd. Maar kies er voor om niet meer (nooit meer) te roken. Gelukkig maar, want roken en kinderen gaat niet samen he.

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    kikkert hoe is het trouwens nu? nog onrustig?
    tmnkooijmans GEFELICITEERD met Carlijne!! Vier kinderen gaaf zeg! natuurlijk kan je hier altijd meeschrijven.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Is je bevalling goed gegaan?

Ik ga lekker naar mijn bedje toe! Tot morgen
    rommelende buikjes succes vannacht, hopelijk morgen al jullie beebjes:)

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bellamano, ja opschieten jij! :p *geintje* tot die tijd mag je al je ervaringen met Sam met ons delen ;)

@Elea, dat lijkt me zeker een gek idee zeg ;) En of dat L.yvia een sterk meisje is zeg! jeetjeminee, petje af, dat is en wordt me er eentje hoor :)

@Kikkert, voorlopig hier geen plannen om weer te beginnen ;) Maar ben zo bang dat.. Heb namelijk geen ruggegraat wat mezelf betreft ;) We zullen zien, voorlopig geen intentie om weer te beginnen hiero

@Lisette, tuurlijk gezellig welkom hier! En gefeliciteerd natuurlijk met de geboorte van Carlijne! :)

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Niks hoor :D Hoe is het met jou?

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Welkom Lisette! Leuk hoor 4 kinderen en net als ik 3 meiden :) Gezellig he!

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja nancy ik weet het ..het ging zo goed in het begin tot er steeds meer bij kwam van de menzis enz.. en daarnaast vond ik het lekker gek genoeg ...dus was er zo mee bezig om maar te stoppen de gekste dingen geprobeerd was zo boos en teleurgesteld op mezelf overlegd met vk ..en die vond echt dat ik me erbij neer moest leggen want zo als ik me er mee bezig hield was niet oke..

Deel Deze Pagina