Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    :$ nancy jij al wakker :D hahaha hoop dat het de nesteldrang is en het idd ergens toe leid ...

kom zo ff terug en reageer ik ff goed...

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja ik merk dat ik ff afgeremd moet worden inderdaad ;) zo vroeg opstaan geeft wel meer energie moet ik zeggen..
    Nou he! Officieel nog 2 dagen, is dat even bizar :$

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy hier worden ze opgehangen. volgens mij krijg je z'n knijpertjes bij blokker/xenos/action enz... (weet niet zeker mijn moeder heeft ze toen voor me gekocht)

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    deze vochtvreter gaat ff boterhammen smeren voor dylan en mij tot strakkies

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

Hier een goede nacht gehad! We hebben namelijk gewonnen van de kat!!!!!:D:D:D
    Manlief is vandaag thuis voor Sebas want m'n schoonouders zijn nog steeds met vakantie, dus een lekker lang weekend met z'n 3-en. Verder weinig plannen vandaag. Straks alleen even naar therapie en verder lekker van het weer genieten denk ik.

@ guppie: he, dus je had gisteren je dag niet. Hopelijk gaat het vandaag beter!

@ Sam: hmmm.....dus jouw schoonouders zijn niet van de tact en handige tijden om langs te komen. Het is ook een gave he? (dat zeggen we over die van mij, hihi)
    Groot gelijk dat je de BBQ afgeslagen hebt, lekker zelf BBQ-en in de tuin?

@ Angel: hihi, Sam en ik dachten het zelfde. Nu alle ellende en straks “gewoon” zonder pijn even je dochter op de wereld zetten ;)

@ Nancy: goed gedaan! Da’s toch weer mooi 8 euri!
    Huh, jij bent vroeg wakker! Nou ja, kun je mooie nog ff poetsen en vanmiddag nog even shoppen ;) Maar rustig aan he, en op tijd beentjes omhoog! Wij hadden de kaarten aan een koordje met knijpertjes door de kamer hangen. Volgens mij heb ik die knijpertjes vorige keer bij de Hema of de Prenatal gekocht.

@ Shelly: thanx!

@ Koekkie: hopelijk heb je lekker geslapen en ben je wat meer uitgerust. Fijn he, als ze op een CB of zo zeggen dat je er zo moe uitziet. Is er eentje in de categorie dat mijn gyn van de week zelf over slaappillen begon. Zien we er echt zo rot uit??? ;)

@ pippo: zo, jij hebt ook je best gedaan zeg! Met lezen en poetsen! Goed dat je de strijk hebt laten liggen, het is per slot van rekening ook een keer tijd om te slapen :-D

@ mamasan: wat naar zeg! Sebas had ook reflux en zijn flessen moesten we (naast de medicatie) verdikken met johannesbroodpitmeel. Dat werkte wel goed, omdat dat de voeding dikker maakte en niet zo snel weer terug liet stromen. Sterkte meid! Ik weet uit ervaring dat het geen pretje is.

@ Sue: geeft niks meid, die tranen en zenuwen zijn volstrekt normaal! Wat een verhaal met je zusje! Kan me goed voorstellen dat je je rotgeergerd hebt.

@ mamavp: ik zou mama bellen!!!!! Wat een viezerik zeg, die griet! En bovendien houdt ze zich absoluut niet aan de gemaakte afspraken. Jullie bepalen toch?

@ Kikkert: 2,5 kilo vocht? Pfff, da’s niet weinig. Sterkte!

@ Bella: geen lekker nachtje voor jou dus. Toch teveel gepoetst gisteren?
    Mss kan je vader alleen met Sam naar de speeltuin, kun jij mooi even rusten.

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam yehh jij een goede nacht ..en idd binnen 3 weken :$ hoop het niet nog zo lang;) jildou slaapt nu wel wat beter weer he??

nancy wel rustig aan he vandaag ?? wordt warm hoor..;) de knijpers kan je ook bij bruna krijgen en blokker enz zoals kikkert al zei.. hier ook aan de lijn...

bella bahh wat een nacht zeg...knuff meid..

eline hebben jullie weer zeg ...moest je ver terug lopen?
    '
    kikkert ook al vocht bahh ..lekker wel die buren hoop dat jullie gauw verkopen he??

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh kijk de aanhouder wint he? hahah... heerlijk lang weekend lekker genieten meid ...manlief en sebas ook weer helemaal opgeknapt ??? ja wij doen het gewoon ff pijnloos he?hahahah (was het maar waar);)

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Haha iedereen half in shock dat ik zo vroeg wakker ben hihihi ;) Ben er zelf ook ondersteboven van :p
    Ik heb net zelfs al de keuken afgesopt (alleen buitenkant) dus het ruikt al fris hiero :D Ga zo aan de woonkamer beginnen ;)

@Kaarten ophangen, thanx ladies voor de tips, ik ga vanmiddag eens kijken!

@Pooh, gewonnen van de kat! Jeeeeeee! :D Wij laten haar nu om de nacht in de woonkamer, dat ze kan wennen, en de eerste paar nachten zat ze tegen die huiskamer-deur te bonken maar gaf zich al snel gewonnen :) Nu pikt ze het gewoon..
    Gezellig dat je mannetje er is, vind ik altijd heerlijk, vooral nu omdat je al zoveel alleen zit..

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @nancy rustig aan jij he met je shop/nesteldrang ;) het wordt te warm hoor voor zware inspanningen. Nog maar 2 dagen en dan is het d-day. :$ ha,hoop dat die kleine uk zich snel aandient hoor *ukje van nancy en bas,de huur wordt opgezegd vandaag hoor,tijd om buiten te komen spelen* :p

@pooh ja,gewonnen van de kat!!!!!super :D fijn dat je goed hebt geslapen.

@sam fijn dat je een goede nacht hebt gehad.

@kikkert :( 2.5 kg vocht. Had er ook zo veel last van. op het einde was alles opgezwollen van het vocht. Down under,men neus,men gehoorgang etc.... Nog heel ff doorbijten meis en dan ben je er van af. Dikke knuffel hoor!

@angel loop je hier nu nog te kletsen?:x *kom op kleine meid,laat je snel zien...Laura wil vriendjes maken!* Hopelijk duurt het bij jou ook niet meer te alng he.

@Eline :(:( balen van je scooter. hopelijk is die snel gemaakt.

@mamasan sterkte hoor met de kleine Luna. Hier geen reflux maar krampjes. bezorgt ons ook wat slapeloze nachten tegenwoordig :(

@bella misschien proberen wat te rusten vandaag he meis. Zoals pooh zegt,misschien kan je vader alleen naar de speeltuin met Sam?

@mamaP wat een rotzooi,ik heb niet het hele verhaal gelezen maar ik zou der toch ff op haar plaats zetten en zorgen dat ze die rommel opruimt hoor. En anders zoals angel zei naar mama bellen :x

zo,dat is wat de zeef onthouden heeft. ik ga ff rustig aan de strijk.
    tot later dames!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo wat een verhalen alweer!! :D

Nancy ik ook in shock :D :D HAHA!! Succes maar denk ook aan jezelf (spreekt Sam haha :p )

Angel: Ja Jildou slaapt wel weer wat beter. Maar ik vind half 7 zo'n rottijd, want vind het eigenlijk nog net wat te vroeg, maar om haar dan altijd weer per se in bed te doen vind ik dan ook weer sneu.. ;) En vanochtend was het .. memmie samen koese hoorde ik door de babyfoon, dan smelt je toch :D HAHA!! Dus we hebben ff samen 'gekoest' :p !! Ooh en ik hoop voor jou zeker veel eerder binnen de 3 weken en voor mezelf ook wel een beetje hoor ;) !!

Pooh lekker meid en geniet van je dagje..

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wahahh nancy de keuken al gesopt:$:D:p gaat goed daar .. volgens mij is de netsteldrang toegeslagen is huize nancy :D laat beebje maar komen hoor..

petatje zeg hier al tegen miep dat laura dinnetjes wil worden maar helaas ze is nu al eingewijs :D hoop dat ze nu wel naar jou luisterd want naar mij doet ze het niet:p...

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Es, he bah meid weer vals alarm dus. Om gek van te worden of niet meid?

@ Laetitia, ow wat een heerlijk ventje zeg. Geniet er maar lekker van. Balen dat je door je bekken nog niet lekker uit de weg kan. Hopelijk gaat dat snel beter worden.

@ Petatje, wat is het toch een heerlijk popje om te zien die laura van jullie. Spuitluiers en krampjes horen erbij meid, helaas. En wat super van je werk, dat is goed geregeld.

@ Nancy, zo jij hebt flink verdiend gister zeg, haha. Ach all for the fun he. En in je bed geplast zeker, haha. Wat ben je vroeg op zeg. Ow lekker even shoppen, heb ik ook zin in kom alleen niet zo ver, helaas. Ik heb mijn knijpertjes trouwens online besteld, www.organazakjes.nl

@ Mamasan, wat rot zeg dat Luna last heeft van reflux en dat ze er zoveel last van heeft. Tja en dat slaaptekort daar wordt je op een gegeven ogenblik ook niet vrolijker van. Sterkte meid, hopelijk gaat het snel beter met de meds.

@ Sue, die tranen herken ik wel meid. Aan de ene kant kijk je er heel erg naar uit maar aan de andere kant is het ontzettend spannend. En onzeker over verantwoordelijkheid, meid dat gaat helemaal goed komen.

@ Mama van P, jeetje zeg wat een zooitje maakt ze ervan zeg. Het is en blijft jullie huis. Als het zo door gaat heb je het ongedierte lopen binnen. Zal er zeker wat van zeggen!

@ Angel, meid gefeliciteerd met je 39 weken, wat gaat de tijd toch hard. Tja en nog effies ja. Ze mag van mij nu wel komen hoor en ik denk dat jij daar niet anders over denkt;). Balen van je ontzettend slechte nacht. Volgens mij kunnen wij wel bij elkaar gaan liggen want hier is het ook 3x .......

@ Sam, gefeliciteerd met je 39 weken. Een aardige nacht achter de rug, heerlijk.

@ Pooh, mijn paps en mams komen volgende week thuis. Rond mijn uitgerekende datum;). Hoop aan de ene kant dat ik ze eerder kan bellen daarvoor maar aan de andere kant is het ook wel lekker dat ze gewoon 3 weken even kunnen genieten van de vakantie.
    Ze hebben veel te verduren gehad ook met de suikerziekte van mijn pa dat ze er ook echt even aan toe waren.
    Wat super dat jullie hebben gewonnen van de kat. Zal wel een lekker gevoel zijn!? Lekker dat manlief thuis is, een dagje met z'n drietjes zolang het nog kan.

@ Dithje, en nog plannen vandaag? Jij buikje ook een beetje rustig?

@ All, vanaf gisteravond was het weer flink onrustig, dat buikje van me. Heb ontzettend slecht geslapen zowel door mijn buik als door de warmte. Heb ook ontzettend veel last van mijn bekken. Kon nauwelijks mijn bed uitkomen. Was dus halverwege de nacht onderhand al sjaggie. Vandaag lekker rustig aan, ik heb ook geen andere keus. De verloskundige belt nog of dat ik die kant op moet komen of dat ze even snel langs komt om mijn urine te controleren. Hoop eerlijk gezegd dat ze hier in de buurt is, dan hoef ik er in ieder geval niet uit.
    Ook weer ontzettend veel last van het vocht, poehee, dat ziet er niet uit. Ach ja nog even geduld, het aftellen is begonnen. Ik hoop dat ons meisje niet te lang meer op zich laat wachten.

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    zooo zeg tetter de tetter:p

Dani was vroeg op vandaag, na een nacht dat die niet in slaap kon komen net als sam;)
    Pffff t is wat, breekt me wel btje op eerlijk gezegd;)

Mamma v P: jeeezus wat een zooi, ik zou zo niet kunnen leven in me kamer:$ ma goed iedereen is aanders, snap heel goed dat je nie naar de andere kant van de kamer durfde te lopen:p

Mammasan: Meid das niet niks dat reflux ik ken het niet maar als je het zo omschrijft lijkt het me idd vermoeiend, hopen dat de medici aanslaat..

Sue: dat geeft tog niks dat je ff moet huilen, Hier ook een emo doos, ik zie er ook wel tegen op omdat dit kindje natuurlijk veel verder is dan dani was;)
    Ma goed ze moet er toch uit dus je kan het beste maar gewoon mee gaan in het geheel..zo gaat het het snelst;)

Bellamo: oooow ik weet het niet meer:) reageer ik zo ff op:p

Nancy: wft is dat nu weer:$:$:$ jij nu al op:p
    hihi ja hier staan ook alle dueren open even, en idd shoppen das heel leuk, gister en ik nog naar de prenatal geweest was alles sale!! dus ik hebe tas vol kleren gahaald merk:p
    ik zal een foto spammen:D
    den kwam wel direct weer thuis van voetbal, ik had ook gezegd dat die mocht gaan, maar omdat dani zo aan het jammeren was ik gewoon t ff niet meer trok;) denk dat de meeste dat nu even hebben zo breek moment

Angel: die buik van jou is ook niet erg rustig he, hopen dat het dit weekdn wat wordt;)

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam dat kan je dan zeker niet weigeren nee ;)..heerlijk toch ff lekker kroesen met elkaar ..wou dat de jongens dat nog een deden hier haha.. krijg wel eens een arm om me heen of een knuff maar ja dan is het wel weer welletjes bij ze :D hoop voor jou ook dat het niet nog zolang duurt zeg pfff want dat is ook geen doen wordt nu al een flinke bij je haha..

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marsim: Dikke knuffel meid!!

MamaChan meid wat een kleren heeft jullie kind ;) !! HAHA!!! Nou hier niet zoveel hoor, ja meisjeskleren heb ik nog mooi in de doos liggen.. Zijn zo gewassen ;) !! En mn moeder gaat shoppen als het er is :p !! HAHA! Wat dat betreft mag het nu wel komen, overal Sale :p HAHA!!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja nou de vk ging dan wel uit van 41w hoor met ruime 8ponder ;) !!

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Bellamo: hmz dat wou ik zeggen dani had dat ook gister;)

Nancy: zo kan je hier dan ook ff komen ik heb besloten nie zo gek meer te doen met poetsen!!

Marsim: jee meis knuff voor jou, ik heb ook wel meer last van me bekken, als ik op me rug lig dan wil ik even omdraaien nou knak knak zegt het dan en zeer dat dat doet:(

Ja klopt ik koop wel alles btje op de groei hoor;)
    me vriendin heeft een kledingzaaak:( das nie goed voor me portomonee:)

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    angel, ongeveer een kwartiertje teruglopen, viel mee gelukkig.

Pooh wat goed van je kat zeg, de aanhouder wint

Mamachan ziet er goed uit in de kledingkast, jij hebt ook veel kleertjes

Marsim knuffel, naar van je slechte nacht, hoop dat de kleine snel komt meid

Ik heb net al afgewassen en de tuin water gegeven, nu nog maar ff de laatste babykleertjes strijken.

xxx

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamachan wat een kleertjes voor jullie meissie hahaha hier echt niet zoveel in de kast hangen (heb mezelf zeer goed weten in te houden :D )

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    marsin he bahh jij ook al van die nachten?erg he ..naast elkaar liggen is dan wel wat hahaha..manlief slaap hier ook heel slecht omdat ik slecht slaap dus schiet niet op dan... hoop dat de vk bij je langs komt en je er niet uit hoeft..laat ukkie maar komen bij ons en nancy en sam al wil ze nog ff wachten zegt ze haha.. rustig aan meid vandaag dikke knuff ..

mamachan balen van je nacht zeg.. mooi hoor die gevulde kast

Deel Deze Pagina