@Mamma chan, doe maar rustig aan hoor meid! En jammer dat Dani het (nog) niks vindt, maar komt wel... Straks wordt hij de grote beschermende broer @Mammameisjes, de thee nog niet gedronken, doen we morgenochtend, kan ik lekker de hele dag plassen @Elea, jij en roken Ik had altijd zo een beeld van jou; fanatiek sportster en daar zie ik geen roken bij.. hihi wat een vertekent beeld kan je dan van iemand hebben he @Bellamano, trusten!
@Angel, zie je en dan had je weer gaan stressen en dat is al helemaal niet goed... Nou prima toch en je meisje is gezond toch??
ja ze is super gezond niks mis mee zelfs aan de moederkoek was het niet te zien ...hoe is het met je enkels??? hier super slanke enkels wou dat de rest ook al weer zo was
daar ben ik het mee eens vind dat ook best jammer dat men gelijk iemand die rookt in een hokje plaatst ..
Oh Ooohh vergeten wie het was, bloedpropjes vruchtwater die persoon. Als die krampen echt pijn gaan doen en je ze echt moet weg pufferen.. En ze komen onregelmatig maar heel hevig (lekkere uitleg he) . Moet je ook bellen hoor! Schijt aan het protocol, tegen mij zeiden ze namelijk dat ik NIET ging bevallen omdat ze om het half uur kwamen maar heel hevig. Toen uiteindelijk de gyn werd gebeld had ik 6 a 7 ( zelf uit gegaan van 6 valt het altijd mee) en kleine 3 uren later lag de kleine op me borst. heb zeggen en schrijven 20 a 25 weeen gehad.
Zie je nou! Uuuuuh nee ben nog steeds niet alles kwijt, kan je nagaan hoe erg het eigenlijk was Na de keizersnede had ik een katheter en toen hebben ze alleen al 6 volle zakken pies bij me weggehaald in 1,5 dag tijd en ben nog niet alles kwijt Zelfs nu niet na bijna 2 weken... Daarom, op aanraden van Mamameisjes, heb ik vanmiddag vochtafdrijvende thee gehaald. ga ik morgen mee beginnen, ben benieuwd... De rest is ook nog lang niet in proporties maar dat geef ik de tijd
Ik had gelukkig een kraamhulp die rookte (heb ik ook om gevraagd) want wist toch zeker dat als ze er uit was ik een peuk wou voor het zware werk (ja er moet wat tegen over staan ) . En die kreeg ik ook, en die zei ook. Het is heel erg dat mensen in een hokje geplaatst worden. Gewoon roken zei ze je hoeft je nergens voro t eschamen. hier word in huis niet gerookt en achter de kinderwagen en in de auto ook niet.
dames ik ga er weer vandoor.. kom zo nog ff kijken maar nu ff relaxen want pfff zo moe... straks om half 12 12u onze caitlin de fles en dan hopen dat we weer zon goede nacht krijgen .. voor de gene die rommelen zet hem op dames.... de rest vast weltrusten...en hoop dat ik morgen iets meer in staat ben om te kletsen
Ik mocht alleen wel op de blaren zitten, ik mocht van de VK 5 per dag roken. Om de stress indd. Nou had ik het maar niet gedaan, anders was alles wat er mis was vast niet gebeurt. Maar bij de 1 is het met 5 sigaretten mis en de ander kan roken blijvn als een ketter en is er niks aan de hand.. Bij mij dus helaas wel: Weinig vruchwater Slechte navelstreng doorbloeding Geheel verkalkte placenta Beeb met grote groeiachterstand Voor de volgende zwangerschap weet ik nu al dat ik ga stoppen want 10 weken zkh in en uit is niks.. Had ook een hele hoge bloeddruk.
Meiden ff vraagje... Ik heb net Luna maar een tut gegeven, maar hoe krijg ik het voor elkaar dat ze die in der mond houd? De jongens hebben nooit getut en ze wordt er wel rustig van, maar ze sabbelt zo hard dat ze hem er uit torpedeerd Eten wil ze niet, dus honger is het niet.
Is me eerst indd. Duurde in totaal 9 uurtjes maar maar weinig weeen. Werd ingeleid met 37 weken om bovenstaand bericht, maar ze is pas geboren met 38.3. Dus inleiden zegt ook niet altijd wat Maa dan reken ik vanaf de eerst echte pijnlijke wee
oh balen meid hopen dat het helpt die thee....hier ook alleen nog maar slanke onderbenen hoor..ben al wel een hoop kwijt maar moet toch zeker nog 20kg schat ik ...maar dat komt vanzelf wel weer ..ben nu al heel tevreden hoor...was dit x ook wel extreem kwa kilo,s aangekomen...
Oh wat zijn jullie erg! Nu ook al over roken beginnen, pfffft! Ik ga echt heel snel na de bevalling roken, al is het maar 1 sigaret. Boeit me niks wat anderen daarvan vinden. Daarna eerst maar eens zien of de bv gaat lukken, ook wel zo fris om dan niet te roken he... Ik ga zo naar bed, weer een nieuwe nacht zonder weeen *zucht*
je zou er een spugdoekje aan kunnen binden dan ligt er iets voor de tut ?? helpt bij de een wel en de ander weer niet zoals bij ons maar nu heeft caitlin gelukkig niet zoveel behoefte aan der speen...
Tante mars, het wil niks zeggen, bij de oudste heb ik gerookt en niks aan de hand.. Bij Luna niet en dezelfde problemen als die jij opsomt, alleen had ik veel te veel vruchtwater en ben prematuur bevallen. Ik wil roken niet goedpraten, maar ik vind wel dat als bekend is dat je rookt ook daar alles op gegooid wordt.
Dat is zo, maar de gyn zei ook het hoeft er niet van te komen het kan ook van iets anders komen of gewoon een slecht aangelegde placenta. De VK gooide alles erop (waarom zeg je dan in hemelsnaam dat je 5 mag roken vraag ik me nog steeds af) .. Faith was uiteindelijk 2710 gr. nog klein maar was wel 52 cm.
WauW!!! Wat een gave bak zeg! Mooi hoor Elea. Net even rondje om geweest en gedoucht. Nu maar hopen dat het sneller op elkaar komt. Wat kan ik nog meer doen??
@Angel, hier wil ik voor het mooie ook nog 15 kilo kwijt, maar eerst maar herstellen trusten alvast meid! @Tante Mars, jeetje wat heftig allemaal , wel een turbobevalling zeg @Mamasan, stukkie tape er overheen plakken? haha flauw geen idee, want hier hetzelfde probleem 9 van de 10 x @Guppie, trusten meid! Een misschien beginnen ze vannacht wel