Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    SEX??
    Of ben je al veel vruchtwater verloren? want dan mag het niet meer ivm infectiegevaar... Hier had ik de avond voordat mijn water brak nog ananashart gegeten :D

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    bubsie en bubsie-man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Meiden, ik ga dan mijn bedje in en nog een sudoku invullen :D! Morgen terug een druk dagje...alles moet klaar zijn morgen naar mijn gevoel ;)! Hier gestopt met roken in 2004 voor we aan kinderen begonnen...en ik mis het helemaal niet! Ben er trots op want jeetje zo duur zeg nu...ik rookte een pakje van 20 op 2 dagen...

Lizz, veel succes en zet hem op meid! :D

Slaapwel en tot morgen ergens ;)!

4. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Hoi,

Oke leuk!
    De bevalling is helemaal goed gegaan.
    De andere kids zijn helemaal weg van Carlijne.
    Zo lief om te zien gewoon.
    Ze ligt nu lekker te slapen.

Groetjes Lisette
    En Thijmen,Maryl,Noa Lynn en Carlijne

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb wel een beetje gelezen....maar doe het zo knuff voor iedereen

hier...
    ik heb nog steeds "regelmatig" weeen, ze komen ong om de 10 a 15 min maar ik vind ze zelf nog niet erg krachtig ik voel ze wel maar nog zeer pijnlijk zeg maar. ik ga nu toch proberen wat te slapen want anders ben ik dadelijk geheel uitgeput voordat ik moet gaan bevallen, dylan is overgins uit voor zorg bij mijn ouders blijven slapen. mocht er vanacht niks gebeuren dan word ik morgen vroeg alweer gestript door mijn vk.

slaap lekker en voor diegene waarbij het rommelt of weeen hebben suc6

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lizz suc6!!!!

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    idd ..ze gooien al heel snel alles op het roken ..maar dat wil niks zeggen ..ik heb hoe erg ik het ook vind gerookt maar nergens last van gehad zelfs onze meid niet ze was zelf goed in gewicht dus het zegt niks ..mijn zusje heeft niet gerookt en haar kleine was klein en heeft astma dus tja???

guppie nee dat is niet fijn dat we daar al over beginnen ...nog ff meid;)

hier gister mijn 1e biertje gedronken ..de eerste slokjes waren brrr maar daarna smaakte hij prima alleen de koffie smaakt me nog steeds niet zwart zoals ik hem altijd dronk.. dus nog maar met cappucino schuim ...

nancy ja herlstellen is het nummer 1 en dan de rest hoor ..

hier ga ik ons prinsesje wakker maken en ff tutten en dan de fles en slapen hoop ik ?

tot morgen allemaal...;)

8. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

En de rest natuurlijk alvst veel suc6 met bevallen!
    En dat jullie de kleine maar snel mogen zien!:)

Duik ook lekker met bed in!
    Hoop dat ik dat slapen,want heb vanacht uren naar Carlijne liggen kijken..:D

Groetjes!

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    roken; ook voor mijn zwangerschap rookte ik er maar 1 a 2 per dag, en toen ik zwanger was kon ik dus ook heel makkelijk gewoon stoppen!
    Alleen toen ik uit het ziekenhuis kwam moest ik toch even een paar trekkies nemen buiten voordat we de auto ingingen.. :)
    En vandaag was daarna weer de eerste die ik gerookt heb, dus dat is te verwaarlozen toch :p Je zou denken, waarom rook je dan.. omdat ik het toch stiekum lekker vind ;)

Zo mevrouw is in de tummytub geweest, daarna flesje gegeven, waarvan ze amper gedronken heeft want ze viel in slaap :D
    Nu op bed en volgens mij ligt ze flink in dromenland :) Wij gaan dus zo ook maar naar bed want des te langer is je nacht 8)

10. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Kikkert ik hoop dat we morgen onze kleintjes mogen vasthouden. Hier ook regelmatig maar hoef ze nog niet weg te puffen ofzo. Dat moet nog komen denk ik.

Ga nu naar boven toe, tukkie doen en hopen dat het doorgaat vannacht.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zet m op kikkert en lizz.Hier net 1 de borst gegeven en valt nu ook in slaap.nu kan ik ook!

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Slaapwel Sam! ;)

Nu ben ik ook weg!

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz/Kikkert, hopelijk buddynieuws over jullie morgen!! Zet 'm op en heel veel succes meiden, spannend!! :)

@Angel/Sam/Pippo/Lisette, trusten meiden!

@Es, moet toch kunnen! :)
    Lekker joh, houden zo! Ze doet het heel goed hoor je meisje, echt super! :)
    Wij gaan zo Luuk wakker maken voor zijn 23u voeding. Ben vannacht benieuwd..

@Hier, ik ga er vandoor, Luuk wakker maken voor zijn voeding van 23u en dan ook naar bedje toe.
    Trusten meiden en tot morgen! Hopelijk nieuwe beebjes morgen!! :D:D -X-

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Luca drinkt sinds vandaag alle 100 cc flessen leeg Es! Vanmiddag heeft hij ook 100 cc gedronken en daarna wilde hij zelfs nog meer, klein vreetzakje;):)! 70 a 80 cc is toch prima meis als Naomi goed verzadigd is en daarna heerlijk gaat slapen?

Ahhh wat sneu voor Isa Mama van P! Dan vraag je je idd af wat dat meisje ziet... Zal vast een wereld voor d'r open gaan!

Spannend Lizz! Klinkt als vruchtwater in ieder geval... Hoop echt dat het door gaat zetten meis! Traplopen schijnt ook goed te zijn meis;)!

Ai Mammameisjes, jezelf strippen? Dat lukt toch helemaal niet?
    Heb donderdag een afspraak voor Luca bij de Osteopaat...
    Balen joh dat jullie verder nog niets weten over je moeder! Hopelijk komt er snel duidelijk en uitsluitsel!

Super Mamasan jouw bericht over de ostheopaat! Hoop dat het bij Luca ook zo goed gaat werken....
    Whihihi Luna heeft zich flink laten horen dus vanmiddag;)! Kleine diva, moet natuurlijk even laten weten dat ze in tha house is!
    De dame van het CB zei vandaag dat als die kleintjes hun tut eruit gooien ze honger hebben;)...

Wat heerlijk Nancy dat het zo gezellig was vanmiddag! Ahhhh super meis dat Luuk zo lief is. Hebben jullie ook wel verdiend na gisteren toch;)? Hebben jullie de Omneo voeding al geprobeerd?
    Kom op meis volhouden dat niet-roken! Ik support je! Je bent nu al 9 maanden gestopt, je kunt het:)! Enne mbt dat rosetje, daar was ik ook bang voor... Maar het is goed gegaan!

Wow Pippo wat ben jij toch ontzettend goed bezig met dat gepoets! Echt super hoor meis, 39 weken zwanger en dan zo bezig zijn:D.

Whaaaaaaaaaa Elea wat een ontzettend gave en mooie auto:D!
    Gefeliciteerd met het jubileum van L.yvia!

Welkom Tmnkooijmans en gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Hoe is het met jou Angel?

Wow wat heftig en snel jouw bevalling Tante Mars! :$ wat schrikken dan zeg dat het roken zo'n invloed heeft gehad...

Spannend Kikkert! Slaap lekker en hopelijk babynieuws van jou morgen;):D!

Hier; vanavond vriendin op bezoek geweest, was gezellig! Vind dat het kraambezoek maar matig op gang komt hoor8). Had echt verwacht dat het druk zou zijn, maar in tegen deel zelfs:(... Vind het zo zielig voor mijzelf:)!
    Whihii, verder gaat het helemaal goed hoor:p!

15. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Bubsie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Lizz en Kikkert hopelijk zet het door!

Andere dames hoop dat alles goed met jullie gaat.

Hier: ik heb het gevoel dat ik in een depressie terecht ben gekomen. Kan alleen maar huilen en ik wil zo graag bevallen want ik heb het helemaal gehad. Van mij mogen ze me morgen al inleiden. Want dit trek ik niet meer. Genoeg over mij!
    Sorry als ik niet vaak reageer.

Liefs

16. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Lizz en kikkert, veel succes meiden, ik hoop dat we nu echt snel babynieuws gaan krijgen!!

tmnkooijmans, welkom en gefeliciteerd!

Tante mars, bij mijn oudste werd zijn vroeggeboorte ook daar op gegooid, ondanks dat de placenta gaaf was en groot.
    Pas na de vroeggeboorte van mijn 2e kwam de twijfel en nu met Luna is het roer om, ik poep ze gewoon vroeg uit :D
    Maar rare vk dan joh :(

Angel, hier smaakt ook nog niet alles hoor, vandaag weer eens lasagne geprobeerd, maar bah :x

Dithje, ja dat ging echt super de ostheopaat.
    Ik heb toen wat oefeningen meegekregen en meneertje viel iedere keer mega ontspannen in slaap waardoor zijn hoofdje de andere kant uit kon.
    Kort daarna ging hij het zelf doen.
    Hij is wel enorm afgeplat geweest, dus goed dat jullie er nu al bijzijn.

Mirie, knufff meid! kun je niet met je vk erover hebben dat je er door zit?

Ennuh sssttttt....Luna slaapt eindelijk
    Ik heb ze maar in bad gedaan en weer een fles aangeboden en is tijdens het drinken in slaap gevallen.
    Hopelijk slaapt ze nu even door, want ze heeft vanaf 19 uur liggen brullen.

17. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    mamasan: weet je wat ik krijg te horen van hun. Tja je wist dat het zwaar zou worden omdat je zo snel zwanger bent geraakt en we kunnen de natuur niet storen. Met andere woorden had ik maar niet zo snel zwanger moeten worden.

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Opzich is Faithje niet te vroeg geboren 38.3 (ingeleid met 37 week) . .

Vind het gewoon krom dat de een dit zegt en de ander dat.

Ik ga ook niet weer naar deze praktijk, dan vlieg ik liever 20 kilometer verder dan bij deze harken. Ja sorry.
    Die na bezoeken ook je heb gewoon geen hol aan ze. ze kijken je alleen achterlijk aan als je zegt dat je 7 x gel heb gehad 1 hele dag olifant infuus en er nog geen beeb was.. Domme dozen.. GRM

Hoe zwaar was Luna toen ze geboren was ? En hoeveel week?

19. mamasan

mamasan Fanatiek lid

mirie wat een onzin zeg!:x
    Ik ben ook heel snel weer zwanger geraakt, er zit hier ook maar 13 maand tussen, maar dat heb ik nooit te horen gekregen van mijn vroedvrouw.
    Die dacht zelfs mee om het zo makkelijk mogelijk te maken voor me...

20. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Jemig, wat een *piep* tante mars..
    Luna is met 36.3 geboren en woog 2340 en was 45cm.
    Heel klein dus.
    De vk schrok ook toen ze geboren was, zo klein.
    De jongens waren in verhouding ook flink groter, en dat terwijl ze vroeger geboren zijn.

Deel Deze Pagina