Ik heb donderdag een afspraak maar ik ga ze morgen bellen. Want ik trek het echt niet meer. Kijken wat ze weer gaan zeggen. Mijn kleine die lijd hier ook onder ik kan bijna niets met hem doen.
Groot gelijk dat je belt en hopelijk nemen ze je serieus. Ik kon op het eind ook niks meer, mocht mijn jongste zoon ook niet meer tillen. Verschrikkelijk vond ik dat voor die kleine Sterkte meid ennuh ga op je strepen staan als je dat nog op kunt brengen!
lizz, spannend meid! Hoop voor je dat het doorzet! bellamano, fijn dat alles goed was, en 2 cm ja is toch al iets.. dat hoor je liever dan dat het nog allemaal dicht zit! guppie, knuffel voor jou! kikkert, fijn dat alles goed was, Ik hoop dat het nu snel doorzet en jullie snel jullie beebje vast kunnen houden! Mone, succes donderdag! bubsie, GEFELICITEERD met jullie dochtertje djesslyn! nancy, fijn dat je zo`n geslaagd dagje hebt gehad! pipo, nou goed gewerkt vandaag zeg! Hoezo nesteldrang Maar als het te veel word op tijd aan je eigen en je kleintje denken! tmnkooijmans, gefeliciteerd met jullie dochtertje carlijne! mirie, dikke knuf meid! Hier nog steeds alles rustig, tot morgen weer.. slaap lekker allemaal!
Mirie inderdaad kom maar op voor jezelf. Kun je de eerste niet een paar dagen uit logeren sturen zodat je even kunt bijkomen? Ik vind het heel leuk zo weinig leeftijdsverschil maar het is wel heel zwaar als je eerste rond 1 jaar is die kunnen niets zelf. Slaapt hij of zij wel overdag? Lizz:klaarkomen zoals de gelukkige huisvrouw Vroeger rookte je gewoon als je in het ziekenhuis lag op de baby afdeling tja en zal zeker niet zeggen dat dat goed was. Maar vind onze ouders en onze generatie nou niet helemaal mesjokke overkomen. Het is verdomd moeilijk een ander heeft moeite met lijnen en de ander met roken. Maar vind het nou niet het einde van de wereld. alcohol lijkt mij erger en drugs. Maar heb het nooit achter de kinderwagen gedaan of in de auto of waar die kleine meid ook in de ruimte was. Maar over roken vind dat hetzelfde over BV eigenlijk. Mijn ervaring is toch dat als je met een baby bij dermatoloog komt omdat het eceem heeft. er meteen wordt gevraagd geen BV zeker?en dan antwoord je jawel en zie je meteen iemands gezicht vriendelijker trekken. Snappen jullie wat ik bedoel? Hier wordt ook erg zwart wit over gedaan. Maar toch fijn dat we elkaar hier in elkaars waarde laten Hier:zo vreemd is 2 dagen ukkepuk niet gevoeld en ze trapte met net het bed uit...pfff Lijkt wel of ze met de hoofd in me onderkantje draaid voelt echt vreemd. Oh plassen wil dat zo graag, kan niet wachten heerlijk lang uitplassen zonder die 3 druppels steeds
@pippo: klopt derde week, maarre totnu toe ziekenhuis en niks thuis maar we zijn er nog niet @Kikkert: hoop dat het nu echt doorzet! sterkte! @dithje: nu nog leren dat Isa het brilletje ophoud tot nu toe geen succes. Iemand tips? o ja moet nog 1 oog afplakken ook, helemaal een ramp @lizz: Biller lemon, ananas of sexen? @mamasan: misschien wil ze de tut helemaal niet? mijn kids wilden hem ook niet. de eerste heeft een tijdje op vingers gekluift en de tweede heeft iets met labeltje en een wijsvinger.... @hier; vanavond volgens mij het dekseltje verloren! oftewel een flinke roze achtige slijmprop! hmm zou dit door t zwemmen, de massage of de biter lemon komen die er vanaf vandaag met halve liters tegelijk door gaan nu kijken of er iets wil doorzetten de komende dagen en anders maandag inleiden dan maar...........
gelezen? hoe geniaal maf kun je zijn..... Zwangere dievegge veinst bevalling TILBURG - Een hoogzwangere zakkenrolster uit Tilburg wist lang uit de cel te blijven. Als de vrouw werd betrapt, deed ze alsof ze moest bevallen en werd ze vrijgelaten. Dat meldt de politie dinsdag. Maandagochtend werd ze opgepakt voor verschillende delicten. De Tilburgse zou begin maart een 85-jarige vrouw in het winkelcentrum van Leidschendam van haar portemonnee hebben beroofd. Begin april werd de dievegge betrapt toen ze een portemonnee uit een jaszak van een andere vrouw probeerde te halen. Ook zou ze met hulp van een 19-jarige vrouw een inbraak hebben gepleegd in een woning aan de Willem Klooslaan in Voorburg. De 28-jarige vrouw kan het trucje niet meer toepassen; ze is nu echt aan het bevallen.
ik ben wakker, heb wel tot 4 uur geslapen maar daarna toch nietmeer ivm onrustig buikje. ik zit nu op de bank en het rommelt goed maar het zet nog niet echt door zo al het zou moeten dus ik ga ermaar vanuit dat ik straks weer gestript ga worden bij de vk. @lizz hoe is het bij jou???
Morguh Kikkert, bij jou dus ook onrustig. Hier ook de hele nacht om de 10 minuten weeën en ze werden best pijnlijk. Ben nu net maar naar beneden gegaan omdat ik toch niet meer kon slapen. Ze voelen nu wel minder pijnlijk dan vannacht maar ben weer aan het timen dus meld zo om de hoeveel minuten het nu zit. Zit er bij jou regelmaat in? Of rommelt het alleen?
@lizz op het moment rommelt het alleen flink maar ik heb steeds opvliegers echt niet normaal hahaha..... maar ik denk dat de vk straks toch mijn bmm nog een extra zetje moet gaan geven en bij jou is het ook spannend zeg....maar het word tijd vind je niet, ik vind dat wij nog toch wel eens mogen bevallen hahaha (en de andere meiden overgins ook hoor)
Ja, ik denk dat ik nu het langst loop van de meiden op de lijst. Het mag ook wel dus. Vandaag alweer 41 weken. Hoopte zo dat het vanzelf zou beginnen en dat is nu dus ook zo. Hoop dus dat vandaag de dag mag zijn dat ik mamma wordt. Voor jou natuurlijk ook. Hoe laat mag je weer bij de vk zijn?
@lizz ik moet om 20 voor 9 daar zijn, ik hoop echt dat er toch al wat meer cm's zijn want ik heb gisteren avond toch best lang om de 10 a 15min weeen gehad, maar bij dylan heb ik ook een lange aanloop gehad voordat het eindelijk begon en ik moet zeggen ik vond dat erg slopend (maar je zult wel begrijpen wat ik bedoel ). wanneer moet jij naar de vk?
trouwens sinds 2 dagen hou ik nog meer vocht vast tis echt niet meer normaal heb het idee dat mijn benen zo uit elkaar kunnen springen....ik lijk wel een opgezwolle olifant
kikkert en lizz super spannend meiden!! Ik duim voor jullie!! De gyn heeft gisteren bij mij enorm zitten wroeten "draaien met haar vingers: en ik heb nu echt zoon beurs gevoel van binnnen.. Beetje wat jij omschreef gisteren KIKKERT. Gaat dat weer weg?
Ik mag vanmiddag om 10 over 4. Hoop eigenlijk dat ik dan niet meer kan..haha.. Maar heb sinds ik beneden zit geen wee meer gehad! Boehoe!!! Stap dus maar even onder de douche, kijken of dat nog helpt om het weer op gang te helpen en ga daarna even de strijk wegwerken. Vaatwasser moet nog uitgeruimd. Hou mezelf wel in beweging straks.
goede morgen trouwens!! SAm was weer vroeg 5.15 uur, ben vandaag echt moe terwijl ik heerlijk heb geslapen Ik werd vannacht wakker met een ENORM volle blaas waar geel/groene plas uit kwam.. Is dat erg?? Of was hij misschien gewoon super geconcentreerd? Sorry hoor, ik hoor bij de categorie zwanger voor dummy's.. Had bij Sam nergens last van nl
Goedemorgen Bella, jeetje dat is best vroeg zeg! Hele donkergele plas heb ik wel eens als ik te weinig gedronken heb en de hele nacht niet ben geweest. Maar groen?? Nou ben weer ff weg hoor.
@lizz wat mijn vk adviseerde was flink in beweging blijven en niet teveel stil gaan staan of zitten, een blokje om of wat traplopen. maar ik zie dat je nog genoeg op het programma hebt staan . ja dat kl*te vocht is gewoon niet leuk @bella hier is dat weer weg gegaan maar heeft ze je ook gestript??? mijn ouders zijn helemaal hyper vooral mijn moeder echt niet normaal. ze denk dat wij niks merken maar jeetje mina zeg word er zelf een beetje opgefokt van (al begrijp ik haar wel hoor, tis ook spannend). mijn ouders zijn overgins de enige die weten dat ik gestript ben en dat het nu rommelt maar ik heb niet gezegt dat ik ook gisteren en vanacht weeen gehad heb want anders word het nog erger hahaha