Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bella wat heb je gedronken gisteren avond???? en ik denk zelf eerder dat hij erg geconcentreed was drink anders nu eens 2 glaasjes water en dan kijk je dadelijk als je moet nog eens een keer.

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ja denk zelf ook gewoon super geconcentreerd was ook echt loei veel.. Daarna was het weer helder:)

Ik weet niet of ze me gestript heeft eigenlijk.. Ze was wel lang "bezig" maar heb geen bloedverlies gehad, wel slijmpropjes. Ik ben 1x eerder getoucheerd eind 20 wk maar toen was het heel kort ff checken en er weer uit..
    Nu zei ze ook terwijl ze bezig was, oke kan ik dit allemaal doen? en ze zei dat ze om het hoofdje kon voelen?

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bella poehh moeilijk mss heeft ze stiekem toch een poging gedaan tot strippen. meestal gaat strippen wel gepaard met wat bloed/slijm verlies en het kan pijnlijk/gevoelig zijn (ligt aan de gevoeligheid van je bmm)

4. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    owhh oke..
    Nou ja, er is verder geen toename in mijn harde buiken ofzo dus zal allemaal nog wel duren..
    Nou ik ga even een boterhammetje smeren en straks lekker vroeg boodschapjes doen..
    Een vriendin wilde ook langs komen met haar 2 kids maar denk dat ik naar haar ga.. Mijn huis is nu zo netjes en schoon erg he?!! Als er dan 3 kids rond rennen moet ik gelijk alles weer doen..
    Hebben jullie dit ook? Dit is toch niet normaal?? Ik schaam me een beetje voor deze gedachte

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden, hier rommelt t ook al sinds gisterenaaf, maar niks waarvan ik zeg t kan losgaan... ik moet om 9:30 int zkh zijn, vindt dat ik ook aan de beurt ben, morgen alweer 41w. Ik heb echt n zware druk onderin en loeiharde buiken dus lijfje doe iets.. vandaag ook n afspraak maken om in te leiden als t mogelijk is, had maandag maar n vingertop ontsl.

Lizz, Bella en Kikkert succes vandaag, wie weet ff n babyboom vandaag.
    Andere meiden n fijne dag!

Xxx Sue

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Bella, ik ken t! Broertje van 3 moest vorige van mn zwembad afblijven ivm zand en n vieze bal, ik was panisch. Verder heb ik.liever niemand over de vloer, schoenen uit en met n doekje erachteraan jaag ik ze aant eind de deur uit hahaha, ben echt n verschrikkelijke zeur :).

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bella ja hoor zeer herkenbaar ik kan nu ook niet tegen rotzooi en viezigheid maar met dylan is daar af en toe geen houden aan hihi.

@sue hopenlijk kunnen ze in het zh wat voor je betekenen en zet het ook voor jou snel door want zolang overtijd lopen is gewoon niet leuk. knuffel voor jou en suc6

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sue veel succes straks meid, nog even en dan heb je je kleintje in je armen

Lizz en kikkert spannend meiden

Hier wel weer goed geslapen. Yoga was wel leuk gisteren, mannen moesten ons gaan masseren, heerlijk

9. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Wat lekker Eline, dus dat kan hij toepassen als de weeën zijn begonnen?

Ben benieuwd wat ze gaan zeggen Sue. Hoop voor je dat de kleine voor jou ook snel komt.

Hier net ook weer de keuken gepoetst. Gasfornuis maar weer eens flink onder handen genomen. Moet toch wat om de tijd te doden....wachten duurt lang!

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    haha ja Lizz, hij kan dat toepassen ja.
    Waar blijft die kleine nou van je zeg, zo spannend

11. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ja...goeie vraag. Hij wil nog niet echt. Ben wel weer aan het timen nu want denk dat ze toch weer op komen zetten de weeën. Wel frustrerend hoor wachten tot je weer een wee krijgt. Moet eigenlijk gewoon lekker aan de gang blijven met iets..maar ja..

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net met de hond een blokje om geweest maar dat was niet te doen k kreeg steeds vlijm scherpe steken in mijn onderbuik/vagina, daarbij ook nog bijna gevallen omdat die stomme gek (de hond) een poes geroken/gezien had. en net op de wc de slijmprop verloren of in ieder geval een flink deel ervan ;)

13. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Jippie Kikkert! En nu doorzetten! Zullen we wedstrijdje houden??
    Wie het eerst bevallen is? Haha..

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha Nancy, ja soms doet een mens rare dingen ;). 1 van de redenen dat ik gestopt ben was ook omdat ik tijdens het sporten gewoon merkte dat mijn conditie steeds slechter werd. Had veel last met ademhalen enzo. Toen ik gestopt was hoeste ik na een paar weken gewoon zwart slijm op :$ Nou toen was ik helemaal genezen. :) Ik ben nog iedere dag blij dat ik gestopt ben, beste wat ik ooit voor mezelf heb kunnen doen. Weet echt niet wat me bezielde om ooit te beginnen eigenlijk :(

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey, nou nog ff slapen zit er ook niet meer in. Ben aant zenuwen. Slaat nergens op, gewoon n onderzoekje..

Kikkert, klinkt veelbelovend, toitoitoi!

Lizz, hoop dat t doorzet, heb je al gedoucht?

Nou ik ga ook douchen, jullie horen straks we de details vh onderzoek. Ik ga overigens wel pleiten voor onmiddelijke hulp onder t mom als jullie tijd hebben en nu ik er toch ben. Wie weet, n brutale mens heeft de halve wereld.
    X
    xx

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ook vanuit hier wil ik je heel veel succes wensen Sue!!! En natuurlijk iedereen die nog moet bevallen!

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh balen Kikkert en Lizz, ik hoopte zo dat jullie nu net klaar waren met puffen ;) Maar helaas :( Ik blijf duimen voor jullie hoor!

Pfff het is hier vandaag gelukkig een stuk minder warm, het was net 45 graden. Nog steeds warm als je bedenkt dat het ochtend is, maar gister was het om deze tijd 10 graden meer :$ En dat is echt zo pijnlijk joh!

Onze auto rijdt heerlijk. Wat een genot dat ik niet meer de MaxiCosi tussen de 2 kinderstoeltjes hoef te proppen... E.line gaat nu op de 3e rij en dan C.élya en L.yvia op de 2e rij. Echt ideaal. Ik zit ook een stuk hoger, dus da's gelijk een stuk veiliger en in dat gekker verkeer hier is dat eigenlijk wel nodig. Helemaal blij dus met onze nieuwe 'bak' :D

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Logisch hoor dat je het spannend vindt Sue. Succes ik zal aan je denken zo!

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lizz is goed hahaha wat is de prijs :D
    @sue suc6

mijn darmen zijn zich ook aan t legen ben nu al 2x moeten gaan. het begint me nu toch wel wat te kriebelen hoor, aan de ene kant denk ik spannend en aan de andere kant denk ik zal toch wel niet door zetten

20. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Elea 45 graden!!! WOW!! Maar je raakt er misschien ook wel een beetje aan gewend denk ik? Heerlijk dus jullie nieuwe auto.
    Ja, had gehoopt dat het vannacht flink zou doorzetten, maar nee. Zit nu dus weer te timen en er zit ongeveer 8 tot 10 minuten tussen. Nog steeds weinig verandering dus. Zooooo...heb er nu eentje die doet goed zeer!! Whaaaaa......adem in..adem uit..

Sue, heb al gedoucht maar niet het idee dat het heel veel uit heeft gemaakt. Tuurlijk proberen of ze je meteen kunnen helpen. Jij bent morgen ook alweer 41 weken! Succes meis.

Deel Deze Pagina