Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Woehoe Angel! Super dat Caitlin het zo goed doet! Balen joh dat je nog zo erg last hebt van je bi. Hopen dat ook dat snel over is meis!
    Met mij gaat het goed, kan merken dat ik echt elke dag een stuk opknap ook qua hechtingen/pijn aan onderkantje. Ben echt zo blij met de switch in voeding, echt een wereld gaat open! Hij kreeg Nutrilon Standaard en nu Nutrilon Omneo! Met name voor de verzadiging maar ook voor zijn moeilijke ontlasting en krampjes (hij komt nu om de 3 a 4 uur en moeten hem soms zelfs wakker maken, terwijl met die andere voeding kwam hij soms om het uur;)). Luca drinkt nu 100 cc sinds een paar dagen en het mannetje is hartstikke goed gegroeid, 220 gram in 5 dagen!

Wauw Es wat super zeg! Jullie ook lekker bijgetankt dus?!

Precies Mammameisjes, dat zit in de Nutrilon Omneo voeding! Wat een uitvinding;):D.
    Naar de osteopaat is niet een kwestie van moeten maar van willen... Luca heeft een moeilijke start gehad ivm de zware bevalling en wij denken dat hij daar nu nog last van heeft, vandaag dat wij naar de osteopaat gaan om te kijken of zijn nekje wel 'los/goed' is.

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben weer thuis....

de vk heeft weer inwendig onderzoek gedaan en "gestript" maar de gyn was gisteren veel te positief want ook al heb ik 1cm mijn bmm is nog niet verweekt, en het rommelt wel degelijk in mijn buik maar helaas doet mijn bmm niet mee :( . ik heb een heel goed gesprek gehad met de vk en ook om haar eerlijke mening gevraagd en zij heeft ook eerlijk gezegt tegen ons dat ze het niet meer ziet gebeuren uit zich zelf voor a.s vrij (maar zeg nooit nooit ;) dat zei ze wel) dus ondanks het flinke slijm verlies en gerommel (lichte weeen) is verder nog niks aan de hand dus ik ga mezelf maar weer instellen op een zh-bevalling. aan de ene kant denk ik shit dat het strippen niet het gewenste effect gehad heeft maar aan de andere kant denk ik komend weekend hebben we zowiezo onze kleine. de komende 2 dagen gaan nog hele lange dagen worden maar waarschijnlijk blijft mijn man thuis zodat ik niet de hele dag alleen ben.

@lizz&sue ik hoop dat jullie beter nieuws hebben/krijgen

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje fijn dat de nieuwe voeding beter is

Kikkert toch weer even balen meid, ik dacht het zet nu vast door.
    Maar iig voor het weekend je kleintje, daar moet je maar aan denken meis.Knuffel

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje: Bedankt die link had ik idd ook al. Ik wacht nog even af en anders bel ik vrijdag/ maandag even. Als het goed is, hoef ik niet wekelijks daarheen te vliegen.. Maar vind er niet zoveel aan om naar een onbekende plaats te gaan met 2 kleine kids in de auto zonder dat er iemand mee is. Maandag heeft Kor vakantie dus vanaf dan is het wat makkelijker! Fijn dat Luca zich zo goed voelt met deze voeding! Ennuh trouwens bedankt, toch nog iemand die dat ook heeft, dat slijmige ;) !! HAHA!! Ik hoop dat ik er straks vanaf ben, wil deze zomer misschien ook nog wel eens zwemmen ;) !!

Kikkert balen zeg!!

Lizz hoe is het nu?? Je doet het wel goed, beetje afleiding zoeken!!

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat gaat echt super ES! Je mag trots zijn op je kleine meid. Badje savonds is daar ook ideaal voor.

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kikkert, echt mega balen meis. Maar idd probeer te denken dat je sowieso dit weekend je kleintje hebt. Ik hoop dat je man vrij kan nemen dat is wel zo fijn voor jou en je geruststelling.

7. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Hier: Vanacht heerlijk geslapen.
    Vandacht ook Carlijne nog een fles gegeven.
    Verder zijn we net even naar buiten geweest met de kids.
    Lekker een uurtje buiten geweest.
    Vandaag komen er een paar vriendinnen op kraambezoek.

Kikkert, Lizz en Sue; Veel suc6!!!!

Ik moet even Carlijne voeden en de rest van de kids even wat limonade geven!

Groetjes Lisette & de kids

8. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Kikkert balen meid maar hopelijk zet het gewoon door. Uiteindelijk kunnen ze zoveel zeggen. Maar voor 100% kunnen ze het gewoon nooit weten.

Hier: probeerde de vk te bellen maar was vergeten dat je voor niet dringende dingen alleen op ma,di en do kan bellen. Zal morgen wel op de afspraak zelf vragen voor een inwendig onderzoek. En nog iets ik heb nu heel veel harde buiken ben al 3 keer naar de wc gegaan voor de grote boodschap(sorry voor de details) en daar had ik ook elke keer snottig slijmverlies. Denken jullie dat het al begonnen is of is dit gewoon weer voorwerk?

9. tmnkooijmans

Thijmen geeft Carlijne nu een flesje.
    Echt heel lief.
    Papa staat er wel bij hoor!;)
    Thijmen en Maryl gaan zo buiten spelen met de vriendjes en vriendinnetjes uit de buurt.
    Noa Lynn gaat zo met papa boodschappen doen,dus heb ik het rijk even voor mezelf samen met Carlijne die waarschijnlijk slaapt.
    En dan duik ik denk ik vanmiddag toch heel even me bed in met Carlijne& Noa Lynn.
    Noa Lynn slaapt eigenlijk bijna nooit ´s middags,maar ze is nu heel erg moe.
    Ga even de site van Carlijne bijwerken!

Groetjes Lisette& de kids

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kom straks wel even kijken of er nog nieuws is, ga nu bij mijn moeder een broodje eten, daar is het tenminste koel in huis.
    Dan nog maar boodschapjes doen, en vanavond gaan we in zandvoort pannekoeken eten, hmmm

Sterkte allemaal weer met die hitte

xxx

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hallo!!

Sam dikke knuffel!! Hopen dat Rinze en jij vanmiddag even kunnen rusten zonder krampjes als je vader met Jildou weg is..
    Es HEERLIJK zon nacht! Ik deed Sam ook altijd s'avonds in bad;) ideaal..
    Kikkert balen zeg!! Wel super fijn dat je man er is de komende dagen..
    Voorkeurshouding: SAm heeft dat ook gehad, CB gaf enkel wat tips en als het te erg was moesten we naar een fysio? Er zijn trouwens "speciale" kussen waar de beebjes maar op 1 zij kunnen liggen..

Verder weet ik het al niet meer SORRY..

Hier iets na achten boodschappen wezen doen.. Nou met Sam erbij zijn de weekboodschappen nu helemaal geen doen meer:( Volgende x ga ik weer lekker alleen;)
    Daarna naar mijn vriendin gelopen jeetje het was een helse tocht had enorme steken in mijn vagina dat stomme toucheren haha.. Hopelijk word het in de loop van de dag minder..
    Sam en ik zitten nu weer lekker op de bank ff bijkomen van de ochtend..

IK HEB TROUWENS MIJN EERSTE STRIEMEN OP MIJN BUIK,:x wel jammer mijn buik was tot vor deze zwangerschap mijn punt wat ik wel ok vond maarja het is voor een goed doel he?!

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heb nog heerlijk een paar uurtjes kunnen slapen. Heeft me goed gedaan. Daarna in een warm bad gaan zitten en de weeën kwamen meteen om de 5 minuten...poeh he. Uit bad is het weer afgezwakt naar om de 10 minuten. Het is dus nog niet echt regelmatig. Ze zijn wel pittig. Ga dus toch zo maar even een stukje lopen.

Balen Kikkert dat je bmm niet mee werkt. Ga ook echt vragen of ze even willen kijken bij me of ik al ontsluiting heb. Hoop voor je dat het vanzelf nog op gang gaat komen.

Lekker kunnen slapen dus Es, lekker hoor dat ze het zo goed doet.

Bella, heb ook 2 weken lang mega steken gehad en dan kon ik soms echt even niet verder lopen.

Eline, jij dus ook nog even lekker kunnen slapen. Zal wel weer warm zijn bij jullie. Sterkte meis.

Sam, hoop dat je vanmiddag nog even kan tukken met Rinze. Zou wel lekker zijn.

Dithje, goed hoor dat jullie naar de osteopaat gaan met hem. Wie weet zit idd zijn nekkie niet helemaal lekker.

13. tmnkooijmans

Heei meiden,

Hierbij even een foto van Carlijne!
    Bekijk bijlage 85489
    Probeer volgende keer wel even of ik het geboortekaartje erbij kan doen!
    Ga nu even eten en duik dan lekker me bedje in.
    Reageer vanmiddag mischien nog wel even!

Groetjes Lisette

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Lisette, ik zie alleen de tweede foto :(

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh je hebt 'm al aangepast zie ik. Wat is het toch bijzonder he, zo'n pasgeboren baby'tje... Ze zag best wel blauw he. Zware bevalling geweest?

16. tmnkooijmans

Heei,

Ja, hij deed raar,wou het geboortekaartje er gelijk bijplaatsen,maar het lukte niet,dus geboortekaartje volgt!

Ga nu echt me bed in!
    Groetjes Lisette

17. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Mirie:je darmen legen zich voor bevalling.
    Maar heb dat al 3 weken dus wees niet te optimistich!!!
    Het rommelt vast en daardoor legen je darmen zich als je gaat bevallen dan legenen ze zich zeker.

Dithje:eek:h zit in de voeding?ik heb weleens een klepel gehoord maar dus niet de rest.
    Maar dacht dat het door het liggen kwam dat je iemand ging bezoeken met je kleine man.
    Dat het door voorkeurshouding kwam eigenlijk.
    Gaat vanalles langs me heen steeds:)
    Maar lekker je haar kleuren dat voelt ook weer fijn toch?

Sam:geniet ervan dat je vader het zo even overneemt:)

Kikkert: balen meis want dit gun je echt niemand.
    Hebben je nu voor niets pijn?
    Inderdaad 2 dagen maar die kunnen wel lang duren zeg.

Las gister over dat inleiden??
    Ja wat ik zo vreemd vind dat ik van de eeste zwanger was kregen we allemaal vlot het kindje en is er niemand ingeleid.
    Alleen een nichtje een KZ nu is het schering en inslag.
    Niemand in mijn omgeving is ook ingeleid door overtijd hoor of gestript.

Komt het door het weer??de sterren???

He enne full moon is in aantocht toch??

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dag dames!

@Lizz/Kikkert, jammer meiden dat het nog niet heeft doorgezet, had echt gedacht van wel :(

@Slijmverlies, ik had de 2 dagen voordat mijn water brak echt enorm veel snottig groen slijm... Dus wie weet! :D

@Es. wat heerlijk dat ze het zo goed heeft gedaan!! Dat ritueel blijft er dus in denk ik ;)

@Sam, balen van je nacht :(

@Mirie, o meis ik hoop dat je snel gaat bevallen hoor, sjonge... :(

@Lisette, prachtige foto, super zeg! :)

@Dithje, jeeeeeeeeeeeh heerlijk die voeding dus, super joh!! :D En mosterd-luiers rulezzzz :D

@Bellamano, balen van de striemen en nu lekker bijkomen van de drukke ochtend...

@Eline, gezellige dag, klinkt heel leuk allemaal!

@De rest, ben het alweer kwijt, dikke knuffel!!!

@Hier, een heerlijke nacht achter de rug! Luuk om 23u de fles gegeven, hij is gaan slapen, toen kwam hij weer om half 4, fles gegeven en toen om half 8 weer. Toen hebben we hem op het voedingskussen in hoefijzervorm tussen ons in gelegd en hebben we tot half 11 nog liggen pitten :$
    Het enige waar we 'last' van hebben gehad is de kat, die kwam ineens zowat dwars door de huiskamerdeur beneden heen, wat die nou ineens had :(
    Vanmiddag om 14u komt het CB en vanmorgen belde een verpleegster van het zh hoe het ging (stond een belafspraak), maar alles gaat goed :)
    Fijne dag meiden! Geniet even van het zonnetje nog want vanmiddag breekt de hel weer los schijnt ;)

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi, ik ben weer terug, alles was goed met de uk, vr water en urine ook, wel n lage onderdruk 130/44. De ass gyn gaat met de gyn overleggen of ik morgen wordt ingeleid. Er was nl maar 1 gyn, lekker dan, dus met die reden kon vandaag sowieso niet. Wordt voor 3 uur gebeld, ik hou jullie op de hoogte.
    Overigens geen weeenactiviteit of harde buiken geregistreerd, alleen drukke uk, dus vanzelf bevallen lijkt r niet in te zitten...

Lizz succes!

Kikkert, balen meid.. hier dus t zelfde..

20. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Mooie foto van Carlijne echt zo mooi dat eerste gezichtje met al dat smeer nog!!

Deel Deze Pagina