Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn doel is ook gewoon jou te verslaan Nancy! Ik ga voor nog een grotere ;) hopelijk zit het in de lengte (zoals bij haar mama) en niet in het hoofd auwwwwwwwwwwwwwww

Enne je wel gedragen bij het CB he haha ja vragenlijsten zooooo suf! Ach heb je ook weer achter de rug.

Ik ga boodschappen doen. Bleeeh!

2. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk

ik ook!:D

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    thanks voor jullie reactie meiden. Kan dus alle kanten opgaan.
    Maar ga niet meer de deur uit, straks breken m'n vliezen midden op straat...zal je net zien.

Koekkie, ben benieuwd hoe lang jou baby zal worden dan.

4. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    lizz spannend zeg!! Is idd erg verschillend kwa ontsluiting, jammer genoeg.. Ik hoop dat het lekker opschiet voor je, probeer tussen de weeen lekker te ontspannen en lekker te forummen;)

Babygrootte: bij Sam zeiden ze in eerste instantie wow wordt een grote! Nou hij was 2640 gram bij de geboorte;) Nu zeiden ze dat hij een stuk groter/zwaarder is:)

Koekkie succes met de boodschappen! trouwens rete goede instelling vind ik kwa (start)bevalling.. Zeg ik ook steeds tegen mezelf, maar heb toch soms een off dag of avond.. Maja hoort er ook bij toch?!

5. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    weet niet of je bang moet zijn dat je vliezen breken op straat. aangezien je dit zeer weinig hoort! meestel breken de vliezen ij het opstaan van bed of wc en veelal moeten ze ook nog gebroken worden door de vlos.

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    NANCY ontstoken naveltje? wat moet je daar aan doen?
    Ik heb van dat wesecinpoeder van weleda bij Sam gebruikt is dat misschien wat? ik heb het voor de beeb ook weer in huis gehaald. Super foto's zeg

Elea wat een schatje zeg! en wat kijkt ze al wijs!

Hier toch niet helemaal uitgerust vanmiddag, heb van onder tm boven gezogen, en 2 wasjes gedaan..
    Nu zit ik wel weer op mijn gat hoor:)

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Thanks zover meiden. Wordt gewoon afwachten dus. Hoop dat er plek is. Ik ga me idd even nog wat beter op t onderwerp inlezen, kom ik wat beter beslagen ten ijs.

Elea en Nance wat n schatjes zeg, hoop dat ik de mijne morgen of vrojdag mag bewonderen :).

Xxx

8. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    ga ook nog ff liggen, ben ineens weer zo moe, kom vanavond zekers nog ff langs!

9. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    spannend hoor sue!!

10. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Heeeii meiden,

Kraambezoek is weer de deur uit.
    We hebben 2 slabbetjes gehad, 1 met de tekst: papa“s kanjer,en de ander met mama“s kanjer!
    En slofjes en een ROZE pakje!:)
    Weer flink verwent dus.
    En voor Thijmen,Maryl en Noa Lynn hadden ze een kleurboekje met stickers...
    Ik weet het heb het al 50 keer gezegt,maar Suc6 meiden!!!

Groetjes Lisette&de kids

11. tmnkooijmans

Hoeveel voedingen krijgen jullie kids en hoelaat?
    Ben er nl. wel nieuwschierig naar..

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

**breekt in**

Suekes;
    Alle Maart 2010 mama's willen je heel veel sterkte toewensen morgen. Hopelijk loopt alles voorspoedig!
    Straks heb je je mooie mannetje vast :D.

Dacht ik zal eens kijken hoe het met je is, en zie nu dat je morgen waarschijnlijk word ingeleid. Super spannend zeg.

Liefs Elisah en alle maart mama's 2010

**breekt uit**

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    zo LISETTE leuk al die cadeaus! Lief ook dat ze voor de andere kids iets hadden..

Ik ga weer.. ga straks lekker shoarma eten.. mmm nu al trek in.. Lekker ongezond maar ja

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Koekkie, ja en kom ik met mijn 1.60m ;) Luuk is 53cm btw, maar wel een echt bolleke hoor ;)

@Lizz, nee logisch zou ook niet meer de deur uit durven :D En is je man thuis eigenlijk?

@MamavPerine, leuk het kamertje! Die wieg helemaal, die hebben wij ook hihi :p Erfstuk vanuit de schoonfamilie, alleen die van ons is wit geschilderd

@Bellamano, ons is geadviseerd om het naveltje met je vingers een beetje open te zetten als we Luuk in bad doen, dat het een beetje schoonweekt.. Mocht dat niet baten, dan volgende week naar het inloopspreekuur. Dat poeder is speciaal daarvoor??
    en rustig aan jij he nu! ;)

@Lisette, jij bent verwend, leuk hoor! :)
    Hier onze voedingen: 8.00u, 11.00u, 14.00u, 17.00u, 20.00u, 23.00u en dan officieel om 5.00u 's nachts maar hij komt meestal eerder hoor, rond 3 a 4 uur.. Luuk is morgen 2 weken.

@Suekes, en gelijk showen he die kanjer van je! ;) Vind het zo spannend voor je joh, helemaal leuk! Eindelijk gaat het dan gebeuren buddy :$:D

@Hier, zo hier regent het al... Ben benieuwd wat de weergoden voor ons in petto hebben aan ellende ;)
    Luuk is trouwens weer erg zoet vandaag, zullen al die maatregelen tegen krampjes dan toch aanslaan :( Let's hope so voor het mannetje..

15. tmnkooijmans

Bella en Nancy; Inderdaad leuk dat ze ook aan de andere kids dachten.
    Vinden de kids helemaal niet erg,want ze zitten (nog steeds) lekker te kleuren.
    We worden inderdaad heel erg verwend.

Onze voedingstijden ong.:
    3:00 uur
    7:00 uur
    11:00 uur
    15:00 uur
    19:00 uur
    23:00 uur

Meestal moeten we Carlijne wakker maken,maar om 7:00 uur,11:00 uur en om 19:00 uur is Carlijne meestal wel wakker.
    Wij hebben een duowagen voor Carlijne en Noa Lynn.
    Ze loopt nl. wel ver,maar het is gewoon handig als ze moe is enz.
    Wij hebben een lime groene easywalker.

Groetjes Lisette& de kids.

16. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lisette, welkom! Mooie foto van jullie meisje!

@Lizz, spannend! Ik hoop dat de ontsluiting wil doorzetten en jullie snel jullie kleintje in de armen hebben! Succes en zet 'm op!

@Suekes, oh spannend, morgen de grote dag. Heel veel succes alvast en zet 'm op!

@Nancy, wat een lieve foto van jullie manneke. Wat een scheetje is het toch en lekker dat hij goed reageert op de nieuwe voeding.

@Es, jullie meisje doet het ook al zo goed! Wat fijn dat ze zo lekker doorslaapt. En ook een mooie foto zag ik voorbij komen.

@Dithje, lekker naar de kapper! Groot gelijk, jezelf lekker verwennen. Ook fijn om te horen dat jullie mannetje het zo goed doet op de nieuwe voeding. Osteopaat is mijn nichtje toen ze paar weken oud was ook geweest, bleek er een werveltje in de nek niet helemaal recht te staan, 1 soepele beweging van die man en het probleem was verholpen.

@Angel, fijn dat Caitlin het ook zo goed doet!

@Mirie, hoop dat het snel doorzet bij jou. Fijn dat
    MamaT naar huis toe mag, kan de kleine man lekker in zijn eigen bedje.

@MamavanP, lief hoor dat wiegje zo. Ik hoop voor je dat het snel doorzet, maar zie dat je anders al een afspraak hebt staan voor inleiden. Spannend! Trouwens....misschien een rare vraag, weet niet in welke omgeving van Frankrijk je woont, maar zie je iets van de Tour de France, of is dat in ander deel van Frankrijk te doen?

@Elea, whow wat een gave auto! Heel veel veilige kilometers gewenst en wat een luxe moet dit zijn! Als ik de temperaturen bij jullie zo lees, dan mogen wij hier nog niet klagen (*zegt ze, terwijl ze met bikini aan dit bericht typt en het liefst de hele dag in het zwembad zou blijven liggen*). Wat een lieve foto's van L.yvia, ben zo blij voor jullie dat ze het ondanks haar vroege geboorte zo goed doet!

@Kikkert, had zeker gedacht dat er vandaag babynieuws zou zijn van jou, maar het wil nog niet doorzetten, hmmm.....heel veel succes, nog even volhouden, dit weekend moet het dan zover zijn! Hou je taai!!

@hier, vanmorgen naar de pedicure geweest, mijn voetjes zijn er klaar voor. Daarna ben ik het zwembad in gedoken en daar een hele tijd in gelegen. Net even wat boodschapjes gehaald, vanavond aan de pannekoeken. Buik is nog rustig, morgenvroeg weer naar de vk.

Oh ja, voor de liefhebber van Lief! kleertjes, ze hebben nu opruiming en dat scheelt toch wel in de portemonnee (linkerkant menu: sale).

Lief! collectie: kleding

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    even snel want ik ben echt totaallos en daarbij hele erge bekken/schaambot pijn.

@lizz & sue super meiden!!!!! sue hopenlijk is er morgen plek en gaat het snel vlotten. lizz ik hoop dat de ontsluiting snel zal vorderen maar de 1ste cm is er ;) .

mannetje heeft trouwens heftige nesteldrang hahahaha hij heeft alle ramen gepoest van binnen en van buiten, gestofzuigd, de gallerij (de 3de keer deze week) helemaal geschrobt. hahahaha ik vind het wel grappig maar ik laat hem maar zijn ding doen want hij is echt mega nerveus hahahaha (logisch ook). hier zijn de weeen die ik gisteren avond/vanacht en vanochtend had helemaal weg aan de ene kant vind ik dat niet erg want ze leverde nl geen vooruitgang op alleen maar uitputting.

@all dikke knuffel ik lees wel mee hoor maar overal op reageren is me momenteel echt te veel sorry

18. tmnkooijmans

Manlief gaat de frituurpan aanzetten,dus ga even met de kids spelen!
    Carlijne ligt in de box.
    En De oudste 2 zijn een beetje vervelend dus...
    Blijf wel even online!

Groetjes Lisette

19. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Hi Meiden,

Nou dochter krijgt een brilletje heeft 1 aan de andere kant en 2.75 aan de andere kant en daar is de 2 correctie al afgehaald.
    Ga morgen unive bellen waar ik een bril kan kopen en of het vergoed wordt.
    De arts zei dat de ene winkel wel vergoed wordt en andere niet dus ga dat even uitzoeken.

Voor de rest me moeder heeft dus een tumor op long en lymfklieren.
    Ze krijgt morgen een operatie om de lymfklieren te onderzoeken.
    Ben helemaal uit het veld geslagen wat is dit moeilijk zeg.
    En als je dan een babyfoto ziet denk je dat heb ik ook straks maar het loopt nu zo door elkaar verdriet heeft nu toch de overhand.
    We horen ook pas weer volgende week hoe en wat!!
    Ze gaan het onderzoeken etc.
    Ben ook een leek hoor op dit gebied maar vind het niet rooskleurig.
    Jeetje vorige week kreeg ik nog tranen in me ogen van het pakje van Nanc der moeder en nu ga ik zelf bevallen en kan me moeder niet eens bij me dochtertje komen kijken en wat staat ons nog te wachten?

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamameisjes jeetje meid wat erg, ik wil jullie veel sterkte toe wensen want het is immers echt niet niks. en een hele dikke knuffel

Deel Deze Pagina