Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

ohhh dan kan het nog wel haha..;):D. nee hoop het niet voor je zolang nog pfff...

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dames ik ben er ff vandoor ga ff mezelf opfrissen en aankleden ..en dan ff wat doen ..

tot later ..;)

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje MamaSan wat zielig dat Luna reflux heeft! Dikke knuffel voor jou en voor de kleine Luna en op hoop van zegen dat de medicatie snel aanslaat!

Ach gosie Sue lekker laten lopen die tranen meis! Het komt ook allemaal wel erg dichtbij nu en snap je heel goed hoor meis, knuffel!
    Chips meis, een aanvaring met je zusje:(. Hopen dat jullie het snel goed kunnen maken!

Zooo Mama van P die foto's:$! Dit is toch niet normaal en vind het schandelijk zelfs dat je au-pair er zo'n troep van maakt:x.

Balen van je slechte nacht Angel! Succes met je rustdagje vandaag, geniet ervan:).

Hmmm Kikkert wordt inderdaad tijd dat die onderbuurman zijn honden onder bedwang houdt. Elke dag zo vroeg wakker door zijn beesten is niet normaal!

Heerlijk Eline dat je een goede nacht achter de rug hebt! Whihihi, zou het meis? Denk dat er misschien toch maar een keer een nieuwe band op moet of niet? Is wel erg vaak leeg...

Wauw Bella de hele keuken onder de voetbal... Klinkt als ernstige nesteldrang;)! Jeetje wat een slopende avond/nacht met Sam... Hopen dat het vanavond beter gaat en dat je vanmiddag nog even kunt slapen! Gefeliciteerd met je 37 weken!

Wow Nancy wat was jij vroeg vandaag:$:p! Succes met nestelen meis... Hier ook een lint door de kamer met kleine knijpertjes. Die kleine knijpertjes heb ik gekocht bij zo'n winkel met kaarten/snoep/tabak (Totaal Gemak) etc.

Gefeliciteerd Sam en Angel met je 39 weken!

Woehoe Pooh een goede nacht en gewonnen van de kat! Heerlijk dat manlief thuis is vandaag en succes bij de therapie... Spannend;)!

Potdikkie Marsim weer zo'n slechte nacht, een onrustige buik en pijnlijke bekken:(. Ik hoop voor je dag de vk bij jou langs kan komen maar nog meer dat je urine goed is! Succes en een dikke knuffel meis!

Hier; eigenlijk niet zoveel bijzonders. Vandaag in ieder geval boodschappen doen, lekker de verkoeling van de supermarkt:p. Wasje hangt al lekker buiten en ga nu nog even aanrommelen in huis voordat het te warm wordt. Vanavond misschien nog even op stap... Is hier 3 avonden festival, dus wel leuk om nog even de stad in te gaan!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Nancy: :$ Had je in je bed geplast :p

Nesteldrang: Ik heb het wel, maar mijn lichaam wil echt niet meer :(

Vincent zou gisteravond eigenlijk voetbal gaan kijken met vrienden hier op t dorp, want er was feestdag. Maar hij is lekker bij mij gebleven.. :)
    Hebben dus saampies NL gekeken en daarna naar bed gegaan..

Heb een redelijke nacht gehad, veel wakker geweest maar wel ook tussendoor kunnen slapen gelukkig.

Ik ga even wat eten, douchen en een wasje aanzetten

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Weer lekker plakkerig weer zeg, bleh!

mamachan beetje geslapen? Balen dat je je zo voelt zeg...
    Wow is die kast met kleren voor de baby! Je hoeft het hele jaar niet meer te shoppen joh, hahaha!

Mamasan, das ook zielig reflux! Ymke heeft dat ook gehad... Hoop dat ze snel opknapt met medicatie!

Sue, herkenbaar hoor! Ik kan op het moment ook janken om niks...

Mamavanperine, wat een varkenskot! Sjee wat lijkt me dat lastig zeg...

Hahahaha Eline, waren jullie topzwaar? Wel lekker een scooter, lekker windje!

bellamo hier ook een hysterische peuter vannacht. Vreemd he! Gelukkig ging Sam weer lekker slapen...

oh oh Nancy, koopdrang? Haha kan ik ook zo'n last van hebben...
    Wij hangen de kaartjes wel aan een deur ofzo, maar niet door de kamer hoor. Ik hou niet zo van onrustige dingen in mijn huis. (zeikwijf he ;))

kikkert, hahaha vochtvreter! Is het zo erg meid?

Marsim bij jou blijft het ook onrustig! Spannend hoor!
    Die bekkenpijn herken ik wel. Ik maak iedereen wakker met mn geauwauwauw als ik 's nachts naar het toilet moet :(

Nou ik ga zo eens een poging doen mn dochter te douchen. Verder geen plannen, we zien wel wat de dag brengt...

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, leuk zeg al die kleertjes, super!! :)

@Marsim, nou zeg dan zijn geen leuke dingen :( Ik hoop ook dat de VK in de buurt is en sterkte met alles!

@Eline, strijkse!

@Dithje, o ja Totaal gemak, zat bij mijn oude huis in de buurt... Gaat vast lukken, thanx
    O leuk zeg dat festival! Altijd gezellig :) Have fun!

@Es, wat lief van Vincent! En 'gewoon' naar je lichaam luisteren meis.. Vies zal het niet zijn bij je.. Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad!

@Hier, ik ben KLAAR! Na ja eigenlijk nog niet maar mijn voeten willen echt niet meer ;) Wat ik vanmorgen al heb gedaan:
    - keuken buitenkant gesopt
    - oven en magnetron van binnen
    - koelkast inclusief vriezer grondig
    - wc beneden grote beurt
    - Hele huiskamer nat 'gestoft'

Beneden is dus alles aan kant, Bas mag alleen nog stofzuigen maar gebeurt hier sowieso 3x per week ivm kat.
    Wil ik morgen de bovenverdiepingen nog even nat 'stoffen' en dan vind ik het gescheten! ;) Ben wel heel trots op mezelf hoor hihi :D Ga nu eerst nog even aflevering Voetbalvrouwen op dvd kijken, voetjes omhoog, voordat ik ga douchen..

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo Nancy! Goed gedaan meid! :) Ik doe het je niet na vandaag! ;)

8. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    mamachan: je krijgt 1 meisje toch?geen 3!!!
    Ha ha ha zo grappig zo veel kleren ik heb ook een hoop maar jij spant de kroon.
    Snap het wel hoor het is ook zo leuk dat shoppen en alles is zo schattig zo klein en roze.

mamasan: sterkte ken het niet maar lijkt me geen pretje.

Sam:zo vroeg weer maar goed je heb wel wat aan je dag.

Nancy:las het al op je hyves zo vroeg....
    Misschien een voorteken! niet perse vandaag ofzo.
    maar laatste weken was ik ook 4 uur al eruit en poetsen en doen en dan ging ik smiddaags weer liggen omdat ik gesloopt was.
    Die nesteldrang gaat echt ver!

mamaP: nou dat zou je niet eens van je eigen kinderen accepteren en dan moet je dat wel accepteren van iemand die ook nog eens je kinderen helpt met opvoeden.
    Jammer dat het mislukt is en je er zoveel werk aan heb.

Voor de rest iedereen fijne dag en doe rustig aan met de zon want je voelt de hitte echt hoor.

Hier vanmorgen dochter naar kleuters gebracht voor het eerst kennismaken.
    En ze ging dus huilen en moet zeggen dat is geen pretje als je zo hoogzwanger bent met je hormonen poeh zeg.
    kan niet wachten om er weer op te halen.
    Gaat wel zo snel jeetje mina.
    De al moeders zullen het wel herkennen maar het zien van dat stukje grote mensen wereld maakt je toch een soort van week.

Verder gister man verleid was geen pretje....
    Dacht dat ik accuut weeen kreeg deed zeer zo zeg.
    Beetje slijm met bloedverlies ook.
    Wel heel weinig bloed hoor.
    Dus dacht nu gaat het vast met 37 weken gebeuren maar dat zal niet.
    Wordt wel heel emotioneel steeds straks ga ik nog huilen van atwt.

Heb nog een lamp bij gardo gekocht en die is dus STUK het is dezelfde als van mijn eerste en die was toen ook stuk en moest ook geruild worden.
    Wat een gezeur zeg pfff.

Voor de rest hoop even naar het zwembad te gaan ook al is het maar een uurtje!

En dan weekend... yeh zie ik toch altijd wel naar uit jullie ook?

Oh en dat vocht ben 2 kilo omhoog geschoten maar je ziet niet echt abnormaal veel vocht maar zit er wel zie ik aan de putjes

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo hier weer terug van wandeling.. Pffff wat kostte me dat een moeite zeg. Heb heel erg last van mn buik. Hard en onderaan en zijkant steken.. Niet fijn zeg.. Pfffff.. Ik heb dan ook maar besloten niets te doen behalve stofzuigen, want dat moet toch ewl ff dagelijks met 2 honden. Kan wel merken dat het scheelt met dit weer. ZIjn veel buiten, dus minder haar etc ;) !!
    Heb lappie buiten geïnstalleerd en zit nu dus lekker onder het zonnescherm met Jil koekje te eten :) !!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bah, bedenk me net dat ik zaterdag de hele dag alleen zit :(
    Vincent moet 's ochtends werken en 's middags heeft ie een bedrijfsfeestje.. Is hij pas 7 uur thuis ofzo..

Moet maar even iets gaan verzinnen dan, want jakkes.. zit doordeweeks al veel alleen me te vervelen, maar dan ook nog t weekend! Nee dank je ;)
    Zondag gaat Vincent met zijn vader hier in de achtertuin gras leggen, en dan hoop ik dat 's avonds me schoonmoeder komt met eten :p ;)

Ik ga nu maar wat doen op t gemakkie, dan kan ik vanmiddag lekker op bed of op de bank tv kijken! 8)

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hahaha nancy die heeft het goed te pakken :D

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jaa Nancy you go girl :p !!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk Nancy dat je beneden schoon hebt:D! Echt al heel veel gedaan voor de vroege ochtend hoor meis, dus maar snel die voetjes rust geven...

Spannend je dochter bij de kleuter Mammameisjes! Gaat vast helemaal goed komen en als je d'r op mag halen is ze vast heel enthousiast!

Knuffel Sam voor je pijnlijke buik! Je hebt gelijk meis dat je niets meer gaat doen vandaag, is toch veel te warm.

Misschien naar je vader zaterdag Es?

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Zo nancy je hebt er zin in, zou je bevalling dan toch naderen?

Dithje lekker een rustig dagje. Die band is nog geen jaar oud, toen was mijn scooter nieuw. 3 weken terug nog nagekeken door die scootershop, en zei band is goed hahaha, gek he. Toch misschien die ruim 160 kilo die eropzit haha

Es saai is dat zeg, morgen ook hele dag alleen. Ik ben ook altijd blij als mijn mannetje het weekend thuis is.
    Probeer meestal als ik alleen ben voor elke dag iets om handen te hebben haha

Mamameisjes stom van die lamp zeg, dus je kan weer terug
    Was het niet iets van je slijmprop?

Ik heb net lekker gedoucht, bakkie koffie met 2 beschuiten met muisjes haha.
    Zometeen nog even stofzuigen, voel me super vandaag

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: Ik kreeg de vorige keer al op me flikker van de VK dat ik naar me vader was gegaan voor 2 dagen :)
    Helaas woont mijn vader niet echt in de buurt.. (zeker 40 min rijden)
    En ik denk dat ik voorlopig maar even in de buurt of thuis kan blijven voor als er echt iets gebeurt ;)

16. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Angel, weer balen van je onrustige nacht. Maar weer lekker rustig aan doen vandaag dan.

So Kikkert, 2,5 kilo aan vocht is veel zeg!

Eline, das balen....platte band hebben...
    Ook al goed bezig vandaag. Kijk uit met water geven aan het gras als de zon schijnt he. Kun je beter 's avonds doen hebben ze mij gezegt..
    Fijn dat je je zo goed voelt vandaag!

Bellamano, wat vervelend dat Sam zo onrustig is met slapen de laatste tijd. Misschien dat je in zijn kamer kunt gaan zitten tot hij in slaap valt? Of raakt hij juist in paniek als hij wakker wordt en jullie niet ziet? Nesteldrang onder de wedstrijd....dan moet het wel heel erg zijn, haha

Sam, fijn dat je een redelijk goede nacht hebt gehad.
    Veel pijn met lopen (herken het) doe maar rustig aan dan vandaag!

Zo Nancy, lekker vroeg wakker! Shop ze vandaag!! Heb er steeds ook zin in maar probeer me toch echt in te houden.. ;)
    So, je hebt al veel gepoetst zeg!!

Pooh, heerlijk zo'n weekend met z'n drietjes! Wat goed dat jullie de kat verslagen hebben, haha! Hier gaat het nu best goed maar vandaag heeft mijn mannetje vrij en heeft de kat de hele tijd aan de deur staan miauwen en krabben! Hij is nl het ritme gewend van mijn man die normaal dus al veel eerder opstaat. Maar....we hebben niet de deur open gedaan!

Petatje, heb het volgens mij al vaker gezegt nu maar wat is jullie meisje toch een schatje om te zien zeg!! Oh...ik kan kan niet wachten tot het hier zover is! Mijn man zegt dat ze 3 dagen na de uitgerekende datum komt, ben benieuwd.. ;) (duurt alleen nog zo lang! :()

Marsim, rot meid zo'n slechte nacht! Hoop dat de vk jouw kant op kan komen. Dikke knuffel!

Mama Chan, dat zijn pas veel kleertjes zeg! Haha, wel leuk om heerlijk te shoppen! Onrustige nacht ook...das minder..

Dithje, fijne dag vandaag! Haal je nu ook voor de zekerheid al meer boodschappen in huis? Ik heb die neiging nu wel om alvast voorraad in te slaan. Leuk zo'n festival, geniet ervan! (als je gaat)

Es, fijn dat Vincent bij jou is gebleven! En vooral fijn dat je een redelijke nacht achter de rug hebt! Misschien kun je morgen ergens op visite gaan?

Guppie, fijne dag vandaag met wat je ook gaat doen :)

Mammameisjes, oh je kleine meid al naar de kleuterklas...
    Mannetje verleiden toch niet zo fijn dus..hmmm
    Veel plezier bij het zwembad!

MamavanP, dat is niet meer normaal zeg zo'n rommel!! Ik zou er echt iets mee doen hoor! Dit is voor haar anders lekker geld verdienen zonder dat ze echt iets doet!!

Hier: Best goed geslapen buiten de draaimomenten om want dat is echt niet normaal pijnlijk! Mannetje heeft vrij vandaag. Zei vanmorgen dat ik aan het snurken was! :) Eerste keer dat ik dat hoor...zal wel met zwangerschap te maken hebben want ik merk dat ik met liggen alleen nog maar goed kan ademen met mijn mond open (heel charmant :p) terwijl mijn neus niet verstopt zit oid.

Mannetje is nu naar tandarts en fysio en als hij terug is gaan we nog wat spulletjes halen, ons bed maar eens omhoog zetten en boodschappen doen. Maar eens kijken hoever ik met dit alles kom, haha. Blijf anders gewoon in de auto zitten.

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hmmm dat is balen Es! Ach, je verzint vast wel wat;).

Nee niet meer boodschappen hoor MoederK! Is zo (bij) gehaald indien nodig door mannetje... Heerlijk dat je mannetje vrij is meis! Geniet van jullie dagje samen!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mammameisjes, ach ja zie nu al tegen dat moment op om de kleine naar school te brengen voor het eerst, dus begrijp je helemaal :(
    En auwie gisteravond niet fijn :$:(
    Balen van de lamp ook :x

@Sam, aaargh pijn dus... :( Lekker rustig dagje dan verder plannen meis..

@@Es, aaaaah das ook saai! :( Hopelijk verzin je wat leuks ;)

@Eline, hier ook een superdag, heerlijk he! :)

@MoederK, hier ook een snurkie hoor :p Ligt er alleen maar net aan hoe ik lig..
    Shopse vandaag!

@Hier, toch nog maar even was aangezet.. Normaal begin ik daar stipt altijd op zaterdag mee maar kon het niet laten ;) Begin sterk te twijfelen of het geen voorbereidingen zijn hoor haha :p
    Nu dvdtje verder kijken..
    En o ja Bas belde; we gaan saampies naar de Bogaard (winkelcentrum) vanmiddag, jeeeeeeeeeeh hoef ik niet alleen op pad :D En hij wil naar de Bonnie B dus misschien mijn Marlies Dekkers vanmiddag al?? :D

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Kreeg net trouwens sms van Bas: "Ik was zaterdag bij ned-japan en wou in een bavaria-shirt gaan maar ik was bang dat ik niet binnenkwam dus besloot ik te gaan streaken. kom ik naakt bij het stadion aan met alleen mijn kaartje in de hand: word ik tegengehouden... Vuvuzela's langer dan een meter mochten niet naar binnen...."

Haha FLAUW! en U WISH hahahaha :p

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Whahaha Nancy! Die Bas! :p :D:D

Deel Deze Pagina