Ow Nancy, wat fijn dat Luuk het zo goed doet vandaag! Heerlijk!! Altijd sneu he die krampen.. Even een vraagje, waar baker jij Luuk mee in? in wat voor doek?
@Es, in een gewone hydrofiel luier, was een tip/aanrader van onze kraamzorg... Ik heb wel een echte inbakerdoek maar dat hebben we 1x geprobeerd maar dat vond meneer geen succes
Hier zijn de hydrofiel luiers te klein mevrouw wurmt zich eruit haha.. Dus nu maar gedaan met een hele dunne handdoek.. en dat gaat prima..
nancy: nee heb even voor je gekeken. wecesin strooipoeder Algemeen Werkt verzorgend voor baby's naveltje. Het bevat planten die allen een huidverzorgende werking hebben in een poederbasis van talk. Hoe werkt het? Werking Wecesin bestaat uit een compositie van planten, een mineraal en een metaal die allen een positieve werking op de huid hebben. Het strooipoeder absorbeert vocht, stimuleert de doorbloeding en werkt verzorgend. Gebruikadvies De wondplek meerdere malen per dag dun bepoederen en zo nodig afdekken met verband. Voorzichtig opbrengen om te vermijden dat de baby poeder inademt.
Ik weer niet of het met die thee te maken kan hebben maar lijkt mij niet normaal! Heb je geen pijnlijke blaas?
qua inbakeren ben ik een fan van Puck a Baby en Swandle. Maar ik weet niet of dat het het weer zo handig is. Ze zijn niet dik hoor allebei kantoen en je doet geen dekentje erover. Maar ik had natuurlijk hiervoor 2 winterkindjes
lisette jee wat druk zeg!! Hier net heerlijk shoarma gegeten SAm lekker gebadderd en daarna verhaaltje.. Tijdens het laatste liedje(ik zing er altijd 3 of meer) was hij al vertrokken ooo schattig.. HIer vanmiddag even op de bank gelegen en daarna rommelde mijn buik echt mega! Harde buiken en vanmiddag had iemand het over groen snot achtige slijmverlies(toen dacht ik zal ik wel niet krijgen) en waarempel ik voel opeens enorme slierten lopen(kon ze er zo uittrekken) sorry voor de details.. Nu alles weer rustig Ik blijf me verbazen over het grote verschil tussen de zwangerschap van SAm en deze
Zo, en toen as het stil in huize Kooijmans... Morgen gaan we ´s ochtends even Carlijne showen op het werk van Maarten. Noa Lynn gaat naar het KDV. En Thijmen en Maryl gaan naar de BSO. Dus een Carlijne heeft ons helemaal voor zich zelf.. Lizz;Hoe is het met jou? En de rest die nog zwanger zijn? Groetjes Lisette& de slapende kids
sorry beetje veel berichtjes maar ben zon vergiet! Lizz zet hem op meid!! Je kan het! in dit geval "pijn is fijn"
Bella; het is hier ook druk,maar als eenmaal weet hoe het moet lukt het wel! De kids gaan om het half uur naar bed. En tussendoor moet Carlijne ook nog een flesje,maar qua planning gaat het net! Groetjes Lisette
bella, ja vreemd he. Hier heb ik de bevallingen ook beiden als totaal verschillend ervaren, echt gek!! tmnkooijmans: lijkt me heerlijk 4 kids. Hoop dat manlief ooit zover te krijgen is ..
Sam het zijn natuurlijk ook 2 verschillende kindjes maar toch.. Heb je trouwens nog een beetje kunnen rusten vanmiddag?
@Koekkie/Es, hier de Swaddle me inderdaad maar 1x geprobeerd maar vond hij niks! We gaan 't zo nog een keertje proberen.. @Bellamano, ok thanks voor de tip over dat poeder! Ik was degene die begon over dat groene slijm.. Ik had dat 2 dagen voorafgaand aan de nacht dat mijn water brak, dus wie weet Hier trouwens net voor het eerst geplast dat wel maar geen pijnlijke blaas... @Lisette, lekker relaxed dagje morgen, leuk!
Hoi allen, mamaT hier! Ik ben weer heerlijk thuis sinds vandaag. There is no place like home!!! En wat is hij toch prachtig zeg Ik ben helemaal blij. Wilde toch even iedereen bedanken die hebben aangegeven dat ik toch echt naar het ziekenhuis moest vrijdag.. Hoe is het met iedereen? Pooh: Nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochterje Juliette. Hele mooie naam. Zijn er nog anderen bevallen? liefs, mamaT