Uurtje geleden was de vk hier. 2 cm! Schiet dus niet echt op. Heb heftige weeen om de 3/4 minuten en heb moeite om ze weg te puffen/zuchten. Ben ook erg beroerd door de misselijkheid. Heb een emmer naast me neergezet. Om 1 uur komt ze weer kijken.
En toen lag Zp eruit! Luuk heeft echt de hele avond lopen krijsen weer en slaapt nu net na zijn laatste fles in zijn wiegje.. Ben benieuwd wat de nacht brengt @Druppels krampjes, we gebruiken al Infacol en willen vanaf morgen inderdaad overstappen op Cynababy.. @Lizz, ach meis wat frustrerend, rot ook dat je ze niet lekker op kan vangen.. Dat misselijke herken ik inderdaad, heb toen ook erg veel gespuugd Sterkte meis we denken aan je!!!
@lizz ach meis heb met je te doen hoor ik hoop echt dat het snel zal gaan vorderen want dit is gewoon echt heel zwaar als de ontsluiting niet vorderd (heb ik bij dylan ook gehad). heel veel suc6 en sterkte!!!
@Lizz, je hoort vaak dat als je eenmaal de 4cm voorbij bent, het snel kan gaan.. Ik hoop dat dat bij jou ook zo is!! Mijn duimen draaien
@Lizz en de andere rommelende dames, heeeeeeeel veel succes deze nacht! Hopelijk veel babynieuws morgen en mooie bevallingsverhalen Ik ga naar bedje toe. Trusten en een goede nacht voor iedereen! -X-
@krampjes......wat heel erg goed werkt is Sab Simplex maar het enige probleem is dat het niet in nl verkrijgbaar is (volgens mij maar in 1 of 2 drogisterijen ergens midden in het land) en voor de rest alleen in de duitste apotheek. je kunt het eventueel ook online bestellen. wij hebben het bij dylan gebruikt en ik ken vele mensen die het ook bij hun kinderen gebruikt hebben en echt waar tis super spul hier haalde wij het altijd en daar kun je ook online bestellen St. Josef Apotheke - Sab Simplex
@rommelende buikjes suc6 en zet hem op..... @inleiden....weet ff niet meer wie nou ook alweer ingeleid word morgen maar heel veel suc6 en zet hem op!!! ik ga ook naar bed toe. trusten meiden
@Kikkert, ik zal eens kijken meid, bedankt voor de tip! @Sue/buddy, o ja jij natuurlijk heel veel succes morgen!!! whaaaaa spannend meis!! Ik hoor van je Take care, dikke knuffel! Nu ga ik echt! doei doei -X-
@ mamat, fijn om weer thuis te zijn, lekker genieten! Lekker rustig aan doen, en fijn dat je zo`n leuke kraamhulp hebt! @ sam en lisette, mooie kaartjes! @ bella, begint toch iets op gang te komen, hoop voor je dat het allemaal snel doorzet! @ mamasan, wat een rot weer he, balen dat je nu met lekkage zit!! @ liz, sterkte meid, hoop dat het vanaf nu wat sneller gaat.. zet m op meid! slaap lekker allemaal !!
Hey! Eliesah en Linda, wat lief! Ik kom me snel bij jullie melden als ik nieuws heb. dikke knuff en hoop dat met jullie alles goed gaat! Nancy ik hou jou en Angel op de hoogte of ik terecht kan! succes met Luuk meid! och arm darmkrampjes... Lizz heel veel succes en ik denk aan je! We gaan ervoor 15juli onze dag? xx Bubsie nogmaals gefeli meid! knuff! Hoop dat t bij mij ook vlot zal gaan. hier, ben hyperdepieper eigenlijk, hoe kom ik in slaap direct. ga maar gewoon liggen dan... knuff en jullie horen morgen iets via mn buddies als ik mag komen en anders zien jullie me weer wel aanwaaien. xxx
Lizz, veel sterkte meid!! Sue, heel veel succes morgen, duimpjes blijven draaien! Sab simplex, heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord. Huilen na het eten, hier vanavond ook weer prijs, maar dan van de reflux Ik heb het idee dat het langzaamaan weer erger wordt. Morgen de ostheopaat maar weer eens een belletje geven. Ik ga ook maar eens een laatste fles maken en dan naar bed. Truste meiden!
J2J: tour de france in de buurt? hmm niet echt het dichtstbijzijn is nog ruim 2 uur hier van daan. zag vandaag het hele plaatje voor het eerst en ze fietsen eigenlijk met een grote boog om ons heen. mamameisjes: wat erg, heel veel sterkte! marj: hier ging t vandaag beter met t brilletje. tv aan =bril op alles bij elkaar toch een uur of 2 opgehad! proberen haar langzaam te laten wennen. buigen. hmm we hebben hier gekozen voor een matriaal dat meebuigt en ja t blijven kids dus stuk zal ie vast wel eens gaan! lisette/Sam: wat een mooi kaartjes @stormklanten: hoop dat iedereen erg goed vanaf gekomen is en alles netjes door de verzekering vergoed word.....je weet maar nooit met die gasten. @hiernrustig buikje hele dag al, maar kan eigenlijk vandaag niet hebben dat het doorzet....M'n oudste gaat morgen op mini camp en dat wil ik haar niet ontnemen + heb belooft haar weg te brengen... Verder belt mijn moeder van de week op (ze zitten in de alpen met caravan, dus in t land) en deelt me mede dat ze bij de bevalling wil zijn! nu overviel ze me daar behoorlijk mee, aangezien ze zei ik wil en niet mag ik? Loop ik daar al weer ff over te dubben, belt ze vanavond: ik blijf nog een week aan de andere kant vh land! tja wat moet je daar nu weer mee! Niet dat ik het erg vind dat ze niet bij de bevalling is, maar het is zo van t een naar het andere uiterste.
GoedeMorgen dames. ach lizz.jeetje hoop dat t inmiddels wat opgeschoten is.zet m op. dames die ingeleid worden succes! hier iets beter geslapen alleen kwam Rinze elke 3uur maar niet meer zo huilerig.
goede morgen!! Hier natuurlijk weer niets begonnen Had toch echt hoop gekregen Nou ja morgen 40 weken.. Hebben we dat ook maar weer meegemaakt Ik moet me ff opladen om weer vrolijk de dag in te gaan, heb zo beroerd geslapen.. Sorry voor dit egok-klaag en jammer bericht.. Straks ben ik vrolijk terug Liz hoop dat je al een stuk verder bent nu.. xx
Morgen meiden Lizz jeetje meid, hoop dat het meer is opgeschoten Sam leuk geboortekaartje zeg, ook met die buikfoto Sue heel veel succes he straks, zet hem op Kikkert hoe voel je je? Alweer 40 weken pff, hoop dat het nu een beetje opschiet. Als ik loop heb ik steeds pijn onderin buik/lies, meer die dit kennen? xxx
Hey Sam, wilde je de foto's van je kindjes bekijken, maar zag dat we nog geen vriendjes waren. Dus heb je even uitgenodigd
@eline hier is het nog steeds hetzelfde helaas dus ik ga maar voor het inleiden morgen want ik denk niet dat er nog wat gaat gebeuren uit zichzelf @lizz en meid hoe is het nu??? ik hoop dat je inmiddels volop bezig ben of nu de kleine al vast hebt. @sue heel veel suc6 meid! @de rest knuffel hier een redelijk nacht gehad alleen kom ik bijna niet meer uit of in bed en lopen laten we het daar nog maar niet over hebben z'n pijn maar nog 1 dagje rond huppelen . net overgins weer flink wat slijmverlies gehad voor mijn gevoel moet ik nu toch wel mijn slijmprop kwijt zijn hahaha. straks gaan we even nog de grote boodschappen doen zodat we komend weekend en volgende week heerlijk kunnen genieten van de kleine uk fijne dag allemaal