Goeiemorgen meiden Even snel een berichtje van mij via telefoon Mijn internet ligt eruit Vanmorgen om 6.45 zijn mijn vliezen gebroken en wacht op de vk die komt kijken Nog niet echt weeen dus kijken hoe het gaat lopen Houd jullie op de hoogte!
Elea we zijn vriendjes hoor !! Zo hier gedoucht en wel.. Jildou zo ff spelen bij dr vriendinnetje en ik hopelijk ff wat bijtanken !!
Lucky Jahoe.. Ik hoop snel op weeën voor je meid!! Zet hem op iig!! Kikkert nog even meid!! En Bella ook!!
Hey meiden, ik ben 23 juli uitgerekend maar klets hier nooit mee omdat jullie me veeeeeel te hard gaan om het bij te kunnen houden Ik wilde even zeggen dat ik iedereen een hele voorspoedige bevalling en prachtig, gezonde kindjes toewens. Voor degenen die nog zwanger zijn, veel succes met de laatste loodjes!!
Luckeyblue spannend zeg, zet hem op, hopenlijk krijg je snel weeen Kikkert jammer dat het uit zichzelf niet doorzet, maar gelukkig word je morgen ingeleid. Ik heb nog niks gehoord van lizz, mobiel ligt paraat
@Lizz, Kikkert, Suekes en LuckyBlue, allemaal heel veel succes, zet 'm op! Dat jullie bevallingen goed mogen verlopen!! @Susanne/MamaT, jullie gebruiken Floradix lees ik. Misschien een ideetje....misschien doen jullie het al hoor....mijn vk zegt dat Floradix het beste wordt opgenomen wanneer je het mengt met sinaasappelsap. Hier vandaag wat Roosvicee Ferro door mijn flesje water, ben een beetje gammel. @MamavanP, oke 2 uur er vandaan is best nog een stukje rijden. @hier, om 10.00 uur bij de vk zijn. Gisterenavond een drukke kleine in mijn buik, allemachtig het golfslagbad liet zich nog even zien. Vanmorgen ook al drukte in mijn buik en een ontzettende druk op mijn onderkantje. Alle ramen staan lekker tegen elkaar open, het waait en het koelt lekker af! Ben zo blij, was dat benauwde echt even beu. Bij iedereen alles heel gebleven tijdens de storm? Als ik de beelden op de tv zie, dan schrik je toch, caravans te water enz.
buddy nieuws.... sms van sue ...kan terrecht vandaag.... meer weet ik ook nog niet maar zodra ik meer weet laat ik het weten... sue lieverd zet hem op kanjer...
Hoi hoi! Hier nog een juli-mama die het tempo hier niet bij kan houden... kleine nr. 1 vraagt teveel aandacht (en geef hem eens ongelijk, straks moet ie het delen, haha!) Voor de inmiddels bevallen mama's: gefeliciteerd en geniet van jullie kleine wondertjes, alle cliché's zijn waar! Voor de wachtende mama's: geniet van het dagje ademhalen, wat een heerlijk weer is het vandaag, echt even genieten! Ik ga zo naar de gyn, eens kijken wat het plan is als die kleine hier nog lang wil blijven zitten... Succes allemaal!
@Re81, succes straks bij de gyn, de laatste loodjes... en ook voor jou een voorspoedige bevalling gewenst!
Thnx meiden!! Nog niet echt weeen alleen krampen. Vk is helaas nog niet geweest, wel even gebeld over de kleur. Ik twijfel namelijk of de kleur wel goed is, vind het een beetje gelig. Maar ze doen eerst de overdracht en dan komt er iemand langs pffff wat duurt dat wachten dan lang he.
Spannend hoor LuckyBlue, ja wachten duurt dan lang, kan me voorstellen dat je dan zou willen dat alles heel snel ging. Dat de vk maar snel langs komt en ik hoop voor je dat de kleine niet in het vruchtwater heeft gepoept.
Zo ik ga mijzelf maar eens aankleden. Ik moet zo naar de VK en manlief had de auto nodig (zei hij vanochtend en hij wist niet dat ik ook plannen had). Helaas niet de luxe van 2 auto's en mijn ouders en zussen zijn allemaal vandaag niet in de buurt dus maar op de fiets met die wind. Haha dit keer geen lage bloeddruk als ik daar diepademend aankom, dat is zeker! Kom later weer even kijken hoe het met onze dames Lizz, Lucky en Sue gaat. x
Heel veel succes en sterkte vandaag Sue, spannende dag! Jeetje Mammameisjes wat een k**** bericht over je moeder zeg. Heel veel sterkte meis! Wat een schattige foto's van Laura Petatje! Super Bubsie dat jullie weer thuis zijn en zo'n lieve/goede kraamhulp hebben! Lekker van genieten meis! Super MamaT dat jullie thuis zijn! Hoe gaat het met jou en Liam? Mooie geboortekaartjes Lisette en Sam! Jeetje Mamasan wat heftig het weer bij jullie gisteren en de lekkage! Darmkrampjes; ons is cinababy afgeraden omdat het de darmpjes stil legt! Als je wat wilt gebruiken, konden wij Infacol gebruiken... Gefeliciteerd met je 40 weken Eline! Spannend Lucky, heel veel succes meis! Nog geen nieuws over/van Lizz?! Spannend allemaal hoor! Lizz/Lucky/Sue heel vee succes meiden! Hier; vanochtend bij de osteopaat geweest! Nekje van Luca zit behoorlijk vast waardoor hij dus de voorkeurshouding heeft naar links. Maandagochtend vervolgafspraak. Hij is nu ontzettend aan het krijsen... Manlief is bij hem en hopen dat hij zo gaat slapen! Nieuws van Pooh; namens Pooh sorry dat ze niet zoveel online is! Ze heeft het erg druk met Juliette en de bv! Juliette komt om de 2 uur, ook 's nachts waardoor Pooh tussen de voedingen door slaapt. Iedereen een dikke knuffel!
Dithje fijn dat de osteopaat is geweest, hopenlijk helpt het snel bij het kleine mannetje Pooh een knuffel meid, je zal wel moe zijn dan
Hier Gister wat krampen,maar dat is nu en vannacht helaas helemaal verdwenen.Wel als ik loop voel ik druk aan de onderkant...Ben erg benieuwd mijn 1e 2 kids kwamen allebei ruim te laat....wachten maar weer en iedereen heel veel succes!!!!