buddy nieuws .... sms sue... om 9uur is er gel ingebracht was nog totaal geen verschil met de vingertop van maandag ..doet nu zijn werk ...ben nu ff aan de wandel en om half 1 weer aan de ctg en 1u weer een check en dan evt weer opnieuw gel...
lucky!! SUcces meid!! Sue SPANNEND!!! Lizz.. Hoe is het? Hier weer lekker in huis gerommeld en nu ff forummen Dames die groen snot hebben gehad.. BIj mij is het nu dus volledig weg jullie hadden het neem ik aan tot de bevalling begon?
dithje: Arme luca, dikke knuffel!! Hopelijk voelt hij zich snel beter! Heeft de osteopaat het los gemaakt?
goedemorgen allemaal... hier weer een heerlijke nacht gehad daar knap je echt van op hoor... heb caitlin om kwart over 11 in bad gedaan en daarna de fles gegeven en mevr heeft tot 4u geslapen en toen weer tot 9u ..vind het knap van der ... ze huilt hier trouwens ook niet eindelijk alleen maar als haar fles niet optijd klaar is dan kan ze wel ff heel boos worden haha... ze heeft nu echt gele klei poep wie herkent dit ?? niet meer zo dun als mosterd... lizz & lucky heel veel succes meiden hopen dat we vandaag goed nieuws kirjgen van jullie.... sue kanjer hoop dat de gel zijn werk gaat doen.... dithje ahhh arme lluca geef hem maar een knufff... bubs fijn dat je weer thuis bent meid... pooh doe het maar rustig aan meid..dikke knufff ik herken het heel goed... alleen bij jou nog een tikkie erger.... de rest dikke knuff ben het allemaal alweer kwijt
angel wat fijn dat je zo goed bij kunt slapen/rusten dankzij die kanjer van een caitlin!! Heerlijk dat ze zo tevreden is
Wilde het net gaan plaatsen maar je was me voor Spannend hoor Suetje! Ga nu even teruglezen ook ivm Lizz....
Ok hier is het spitsuur dus even geen fut om terug te lezen en mijn buik doet ineens zeer Rustig aan vandaag... Las wel dat er nog geen nieuws is van Lizz?? En Luckyblue is bezig!? Spannend, zet 'm op meid!!! De rest een knuffel! Zo ga ff een flesje maken voor de man, hij heeft het goed gedaan vannacht!
Zo wat een lekker weertje! Meteen wat boodschapjes gedaan en dat was alweer teveel, want zit weer met pijn op de bank Ben echt supermoe, ga er zo lekker op tijd in met Ymke, want die is ook niet zo heel energiek. Iemand trouwens nog een idee hoe ik stift van de salontafel krijg? De roze en paars willen er niet af en de rest wel, heel weird! Nou ik ga me niet teveel met bevallingen bezig houden, dan kan ik mijn goede stemming er een beetje in houden. Ook wel zo leuk voor mn gezin
Sue succes meid!!!! Angel: don't make my jealous !! Pff hier baal ik dus van.. Komt schoonmoeder onaangekondigd langs .. Heb ik Jildou de deur uit om zelf ff naar bed te gaan, komt zij weer aan.. GRRRRR!!
Lucky/Sue/Lizz; Spannend hoor! Hier; Carlijne heeft doorgeslapen! Ze moet eigenlijk voeding hebben,maar ze sliep door,en wij dus ook! van 11 uur tot 6 uur heeft ze geslapen!! Daarna heb ik dr gelijk voeding gegeven(iets meer) i.p.v. 7 uur. En toen andere kids aankleden enz. Die zijn nu dus op de BSO/KVD. Daarna naar het werk van Maarten. Alweer heel erg verwent....... Net heeft ze weer een voeding gehad ook weer helemaal leeg! Groetjes Lisette
Zo flesje zit er weer in en ik heb ook lekker 3 puntjes op @Sam, ooooo zo irritant! Hier ook om de dag pffff van de week zo geen zin in dus bas laten bellen dat we die dag geen bezoek wilden, DAG :x @Lisette, zo Carlijne doet het goed zeg, super! @Guppie, pfffff sterkte meid, alles is dan teveel he Had het op het laatst ook en nu weer met die buikwond, echt balen... Geen idee hoe je stift eruit krijgt Balen zeg
Ik heb net het CB gebeld.. Naomi huilt nu echt na elke fles, en haar spruw is ook niet weg na een kuur van 6 dagen (vandaag is de laatste dag) Het CB zei dat ik de huisarts moest bellen voor een evt herhalings recept.. Maar kan pas bellen tussen 1 en half 2 want dan is het telefonisch spreekuur en dan krijg ik de huisarts zelf aan de telefoon. Het kan natuurlijk goed zijn dat Naomi na de fles last heeft van dr mondje en daarom huilt. Gelukkig drinkt ze wel gewoon goed, vanmorgen zelfs de 100cc op! Nu kan spruw ook doorstromen naar haar darmpjes en dat ze daarom ook meer last heeft van haar darmpjes.. Ik vind het zo sneu he.. kan wel huilen, zo jong en dan al wat mankeren!
nancy jehh meid bahh niet fijn ..ik had het gister heel erg veel pijn aan de onderkant en bekken plus buik brrrr... en had niks gedaan eingelijk ..lekker rustig aan doen meid hakt er allemaal wel in zo he?? dikke knuff... sam nou daar ben je weer lekker mee dan brrr laat der ff bellen dan of niet? hoop dat je zo nog ff kan liggen meid... guppie miss citroen afwasmiddel proberen ..daar gaat hier alles mee uit..zelfs in kleren ..pasta en moddervlekken enz...
es arme uk .. spruw is niet fijn klopt kunnen ze best last van hebben ...miss na elke voeding ff een uitgekookte speen gebruiken ...heeft hier destijds bij jelle wel geholpen..
@ bella, jammer dat het niet door heeft gezet, maar het kan zo om slaan he. @ eline, hier ook pijn als ik loop. Heb het niet altijd maar net had ik het ook weer. Denk door de druk die er nu op staat. gefeliciteerd met de 40 weken, hoop ook voor je dat het nu op schiet! @ kikkert, jammer dat het niet vanzelf op gang is gekomen maar heel veel succes morgen! Dan heb je eindelijk je kleintje! @ lucky, spannend zeg, hoop dat de weeen snel door zetten en jullie snel je kleintje hebben! @ J2J en koekkie, succes bij de vk! @ Manuela en Re81, jullie ook succes met de laatste loodjes! Sue, zet hem op !! Wat is het toch lekker koel, echt heerlijk.. heb alle raampjes open dus het waait hier lekker door.. Vandaag niet veel op de planning staan, eerst even vast eten koken dan hoef ik dat vanavond niet meer en daarna ga ik op mn gemakje een filmpje kijken. Fijne dag allemaal!
J2J bedankt voor t doorgeven. ik doe t eigenlijk nooit door de sinaasappelsap. vandaag maar eens wat persgoed halen en dat proberen. kijken of t te zuipen is
@Angel, bij jou schiet het dus ook niet op, sterkte meis, jij ook rustig aan he Alles goed met Caitlin? @Es, ach arme trul, zielig is dat dan he Kan me voorstellen dat je je rot voelt hoor, we zijn al echte moeders he Sterkte met bellen zometeen, hopelijk is het snel verholpen..
Sue. spannend meid hopelijk zet t gauw door. Lucky. jeej je vliezen gebroken. zet m op meid. nog geen nieuws van lizz?? dithje. arme luca. hopelijk kan de osteopaat de boel een beetje los krijgen dit is zo zielig voor zulke kleintjes he. pooh. meid rust maar goed uit. zo vermoeid is niks, weet er alles van helaas es. nikita had ook spruw en dronk door de last niet eens haar flesje meer... heb je medicijnen ervoor.?? en welke. ik had voor nikita een soort gel( weet helaas de naam niet meer) en die werkte t beste ipv die troep uit een flesje die je met spuitje moest laten opdrinken nieuwe mamas. wekom hier hier weer een rotnacht gehad en ben er uiteindelijk ook achter waarom max werd altijd tussen 00.00 en 02.00 wakker in mijn buik en heeft dus dat ritme uit de buik gewoon volgehouden, waardoor ik dus telkens op zit om hem stil te krijgen best vermoeiend want jeroen wordt gewoon telkens niet wakker waardoor ik alles moet doen snachts. nikita was door max ook wakker geworden dus lag ik er net in omdat ik bij max vandaan kwam, werd nikita voor een fles wakker. heb dus weer maar een nacht gemaakt van maximaal 4 uurtjes en door nog best een lage hb sta ik nog regelmatig te duizelen op mijn benen vandaag ga ik niet stfzuigen zoals op mijn lijstje staat. laat ik mooi door jeroen opknappen want ik ga me vandaag bezig houden met de koelkast die schoongemaakt moet worden. is hard nodig en ik erger me er rot aan en lekker voor vanavond een vers cake-je bakken mijn bevallingsverhaal komt nog maar ik wacht ff met neerzetten omdat die niet echt heel gemakkelijk is gegaan
Susanne: Ik heb voor Naomi een kuur gehad wat inderdaad in een flesje zit, het heet: Nystatine kuur was voor 6 dagen, 4x per dag, maar de spuw is nog niet weg